Qrchack Opublikowano 7 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2008 Witam wszystkich Użytkowników To mój pierwszy post, a od razu z grubej rury, hehe Interesuje mnie, czy istnieje możliwość dodania własnych modyfikatów i recept do tego moda, a jeśli taka możliwość istnieje, to czy ktoś z was wie, jak się do tego zabrać? modyfikowanie artefaktów to wg mnie najlepsza cecha tego moda, niestety ilość recept i modyfikacji jest trochę za mała (aż się prosi na przykład, żeby dało się upichcić coś z Simbiona) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The Iceman Opublikowano 8 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 Musisz znać się na skryptach. Wykonanie takiego jednego może zająć Ci około godziny. Należy znać język (funkcje) x-Raya. Rzecz jasna mam tu na myśli recepty. A temat przenoszę do odpowiedniego działu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qrchack Opublikowano 8 Października 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 chmmm... czyli jednym słowem to grubsza sprawa...? Dobra, to pytanie następujące, gdzie można pochytać jakiś tutorial do języka x-raya? Na językach skryptowych znam się na tyle o ile (troche VBScript liznąłem), aczkolwiek programowanie mi nie straszne (sporo C++ i VB, ciutek asm...) Sprawa mnie wkręciła, więc jeśli uda mi sie coś upichcić, to chętnie na forum wrzuce :D EDIT: żeby nie było: dotarłem do plików z opisami artefaktów (znajdują się w katalogu \S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\gamedata\config\misc\amk_artefacts) i w zasadzie rozumiem ich konstrukcję, niemniej nie ma w nich opisów artefaktrów (takich, jakie można znaleźć w enc), ani opisów recek itd,a tych nie wiem gdzie szukać. Nie wiem też, jakie są powiązania poszczególnych plików ze sobą... No i wreszcie: zastanawia mnie, jaka jest najlepsza procedura testowania moda? ciągłe włączanie i wyłączenie gry (ałaaaaa... :lol: ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The Iceman Opublikowano 8 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 Tutaj masz nieco o skryptach (po angielsku): http://sdk.stalker-game.com/en/index.php?title=Category:Articles Skrypty są w katalogu scripts, a opisy przedmiotów w config\text\pol\. W przypadku tej gry musisz niestety testować swoje poczynania w modowaniu (tak jak wymieniłeś). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qrchack Opublikowano 8 Października 2008 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 O qrcze :D ty to masz tempo :lol: EDIT: faktycznie: opisy są w eng\string_table_general.xml (mam angielską wersję) To teraz pytanie: czy moge tam dodać fragment, który nie ma jeszcze... chmmm... jakby to nazwać... fizycznego odpowiednika w innych miejscach? Czyli np. sam opis recepty + opis encyklopedyczny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The Iceman Opublikowano 8 Października 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 Tak, pod warunkiem, że dana recepta będzie mieć przypisane opisy itd. (identyfikatory). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi