Skocz do zawartości

W piekle... "PSY" - pełny poradnik


Wojownik

Rekomendowane odpowiedzi

Poradnik cz.1:

Spoiler

1. Dotrzeć do Skadowska.

2. Pierwsze zadanie - znaleźć artefakt dla Bocmana (Боцман):

ss_kamil190_09-22-18_12-36-38_(zaton).thumb.jpg.4caa1bed50f5a2c954f34e414dca6219.jpgss_kamil190_09-22-18_12-36-43_(zaton).thumb.jpg.ea73f122fac7066d5213c5f7952c0107.jpgss_kamil190_09-22-18_12-36-55_(zaton).thumb.jpg.be19c3d0a65661f401170056498b9e2e.jpg

Artefakt znajduje się na Pogłębiarce i nazywa się "Kłębek węży" (Клубок змей). Wracamy i dostajemy śpiwór.

3. Następnie idziemy do Jewseja (Евсей). Każe nam przynieść 7 ogonów wilków.

ss_kamil190_09-22-18_13-06-10_(zaton).thumb.jpg.77ca3776974bd23e624221f06064e04d.jpgss_kamil190_09-22-18_13-06-27_(zaton).thumb.jpg.ff10f824c765bfbaf9a4631c093bde25.jpg

Jeśli po oddaniu zostało nam kilka to możemy mu oddać, w nagrodę dostając 1600 ru i 2 paczki śrutu (картечи).

4. Ważna wskazówka - nie ruszamy tych, którzy nie ruszają nas.

ss_kamil190_09-22-18_12-53-08_(zaton).thumb.jpg.072f54dcb511e9ff5d77e92443fb8d55.jpg

5. Kolejny zleceniodawca - Spas (Спас). Potrzeba mu 3 sztuki kwiatów, które są za Tartakiem. Znajdują się oni w krzakach. W zamian dostaniemy dozymetr.

ss_kamil190_09-22-18_13-11-09_(zaton).thumb.jpg.d85c0f8e0d0a0347b8eda69b4affdb41.jpgss_kamil190_09-22-18_13-18-42_(zaton).thumb.jpg.afeaa4803256b2e350c3ebac4f438967.jpgss_kamil190_09-22-18_13-18-54_(zaton).thumb.jpg.96ab6e98646d700f7db40d15f67e002b.jpgss_kamil190_09-22-18_13-19-24_(zaton).thumb.jpg.ac0d4aca998920df104cbf68ecdb1ffb.jpgss_kamil190_09-22-18_13-19-32_(zaton).thumb.jpg.5b46beb97e089c0356a51902c6689cdd.jpgss_kamil190_09-22-18_13-20-22_(zaton).thumb.jpg.16c912900d269237f464a5caa8539bfd.jpgss_kamil190_09-22-18_13-20-26_(zaton).thumb.jpg.7bb915a9db4f8f7bb6f33e96f31e5b24.jpg

6. Sanitariusz prosi nas o dostarczenie lekarstw dla Dziadka Ignata (Дед Игнат), który żyje na drugim statku (Szewczence z Zewu Prypeć). Przynosimy i w zamian dostajemy ulepszoną dwururkę. {Można kupić u Dziadka Spasa-12 za 12500 ru.]

1ss_kamil190_09-24-18_09-56-44_(zaton).thumb.jpg.fabf49ced241d921f288d912237cc678.jpg

7. Kolejne zadanie to odszukanie płyty dla Dziadka Ignata. Znajduje się ona w obozie letnim, a mówiąc dokładniej w Izumrodnoje.

ss_kamil190_09-22-18_13-30-06_(zaton).thumb.jpg.b8e4f32fdda39a65a1d4b045f231cb32.jpgss_kamil190_09-22-18_13-35-10_(zaton).thumb.jpg.ee5c9ae7f647cd9ad674dc1aa7cbdd3b.jpgss_kamil190_09-22-18_13-35-14_(zaton).thumb.jpg.f450568b6cfda2b7ea6b14907f4b980e.jpgss_kamil190_09-22-18_13-35-29_(zaton).thumb.jpg.febf5603d60d8fe64f3ce9ebb458dff1.jpgss_kamil190_09-22-18_13-36-29_(zaton).thumb.jpg.f6e475a4cb33217aa7e30a62a2a3afed.jpg

8. Następna misja - odszukanie 2 części (manometru i gniazda{манометр и раструб для газовой горелки]) dla Kardana. Oba detale znajdują się w Zakładzie Utylizacji Odpadów (Станция Переработки Отходов).

ss_kamil190_09-22-18_13-45-51_(zaton).thumb.jpg.b4a9fed11ebbab3369ec8bc24fb3ba42.jpgss_kamil190_09-22-18_15-30-08_(zaton).thumb.jpg.2d96b51c9170a6d8ffde14459c65a506.jpgss_kamil190_09-22-18_15-30-16_(zaton).thumb.jpg.12fa2ce38e9debe576b20dab373618f5.jpgss_kamil190_09-22-18_15-39-05_(zaton).thumb.jpg.4f9340bced52c14de47095926acbb1f8.jpgss_kamil190_09-22-18_15-39-12_(zaton).thumb.jpg.1f6c830f4032b122a990965393b410ed.jpgss_kamil190_09-22-18_15-39-17_(zaton).thumb.jpg.9b850f3471417c5a7e09afd0f20e975f.jpgss_kamil190_09-22-18_15-39-24_(zaton).thumb.jpg.b0509494741ce21eae7234704e363294.jpg

9. Kardan wysyła nas do Abreka po elektropłyty (электроплаты). Obieca nam dać w nagrodę zniżkę, zestaw naprawczy i AKMS. Najemnik zaś wymaga, żebyśmy zabili pijawkę na Stacji Antenowej Krug. Warto korzystać z granatów przy zabijaniu pijawki, otrzymanych od Abreka. Przy okazji znalazłem 2 schowki: w jednym HK MP-7A1, a w drugim rzadka meduza.

ss_kamil190_09-22-18_15-47-17_(zaton).thumb.jpg.bcb4d14032dd9319a8f54d2ab8654fc7.jpgss_kamil190_09-22-18_15-53-37_(zaton).thumb.jpg.377147511eda8116b4f64eac395c7e67.jpgss_kamil190_09-22-18_15-55-20_(zaton).thumb.jpg.62ce557dcca467e71e48a08b6779be1e.jpgss_kamil190_09-22-18_18-34-42_(zaton).thumb.jpg.c31f607c96fabf21c2ab25949f9e866f.jpgss_kamil190_09-22-18_18-34-50_(zaton).thumb.jpg.bcf5220b6181936402364e3e917f48cb.jpgss_kamil190_09-22-18_18-34-53_(zaton).thumb.jpg.f49c9fe574b1352be15c2d4bd9ca8848.jpgss_kamil190_09-22-18_18-36-38_(zaton).thumb.jpg.de7b46b7f1ed0caf7e3c069efad8aef1.jpgss_kamil190_09-22-18_18-36-42_(zaton).thumb.jpg.e365def84da0263c9acc7dc82c1127a6.jpgss_kamil190_09-22-18_18-36-47_(zaton).thumb.jpg.00139b67603f8fa0e291c7540fe692d6.jpgss_kamil190_09-22-18_18-40-06_(zaton).thumb.jpg.9c43c555f3df8769d23a482391c266a0.jpg

10. Teraz Tichoń - czyli utracony dyktafon. Nagroda: detektor artefaktów. Uwaga na poltergeisty. Odnajdujemy go w Żelaznym Lesie. 

ss_kamil190_09-22-18_19-05-48_(zaton).thumb.jpg.802a519d041944b6345730c7844cf075.jpgss_kamil190_09-22-18_19-05-54_(zaton).thumb.jpg.114b0b3bdceb13113c7da028fe6a3190.jpg

 

Poradnik cz.2:

Spoiler

1. David Fisher (Девид Фишер) z kolei chce dokumentów, które są na południowym płaskowyżu w jaskini. 

ss_kamil190_09-22-18_19-17-51_(zaton).thumb.jpg.670718099961fe26a882592ccfa2d993.jpgss_kamil190_09-22-18_19-23-38_(zaton).thumb.jpg.2a8f9a8e3542fd28d6b16ca1ef5e752a.jpgss_kamil190_09-22-18_19-23-41_(zaton).thumb.jpg.b768ffc131b453bbd81ac2fd820ac547.jpgss_kamil190_09-22-18_19-24-37_(zaton).thumb.jpg.98e13648e432d05599b8bf14cb4aee5d.jpg

2. Artefakt - Oko Belzebuba - dla Ospałego (Варёный). Miejsce lokalizacji artefaktu: Anomalia Kocioł. W drodze spotykamy pająki :blink:.

ss_kamil190_09-22-18_19-59-22_(zaton).thumb.jpg.d44486f025efc1f311e438d9a9b1defe.jpgss_kamil190_09-22-18_20-00-25_(zaton).thumb.jpg.6baa5bdc6df782f62b4dee59dfb29f6d.jpgss_kamil190_09-22-18_20-00-33_(zaton).thumb.jpg.d68573b9022c149db5ab85d9a20487fe.jpg

3. Teraz czas na zlikwidowanie 2 pająków na Stacji Benzynowej. Wracamy później do Bocmana. Dostajemy receptę na artefakt.

ss_kamil190_09-22-18_20-09-23_(zaton).thumb.jpg.ea00cec7243d1bbd34e943aacb3e855e.jpgss_kamil190_09-24-18_10-02-28_(zaton).thumb.jpg.27d8cdaa70b395eb502559bf688e4224.jpgss_kamil190_09-24-18_10-02-48_(zaton).thumb.jpg.e4976b966f7cb73c7e50352496059ea5.jpg

4. Giria (Гиря) prosi nas o odszukanie 2 artefaktów w okolicy Spalonego Gospodarstwa. Jeden z artefaktów znajduje się w jaskini, a drugi w piecu w domie.

ss_kamil190_09-24-18_10-28-31_(zaton).thumb.jpg.bacaaa9f93bfe52cad835070cbd19f58.jpgss_kamil190_09-24-18_10-28-34_(zaton).thumb.jpg.163db334820a68216d69f144b4e12710.jpgss_kamil190_09-24-18_10-28-41_(zaton).thumb.jpg.81450952bfbe1203c260c019571508e2.jpgss_kamil190_09-24-18_10-38-44_(zaton).thumb.jpg.e14f72d76199e53383a89eac8c3a94c9.jpgss_kamil190_09-24-18_10-38-49_(zaton).thumb.jpg.15807bddaa57c4b54bce17365c7622ed.jpg

5. Idziemy do Bocmana. Ten wysyła nas do Księcia (Принц). Każe nam przyjść później, odsyła nas do Tatuaża (Тату). Tatuaż chce książkę rachunkowości i artefakt Gąsienica (Гусеница). Uwaga! Na tartaku jest pseudogigant! Po znalezieniu rzeczy pojawiają się zombiaki.

ss_kamil190_09-24-18_11-03-57_(zaton).thumb.jpg.a60ace7f59e1de3974608d790fe19c74.jpgss_kamil190_09-24-18_11-18-57_(zaton).thumb.jpg.55a01bd71ce1b68a2de4c557cdde481c.jpgss_kamil190_09-24-18_11-19-01_(zaton).thumb.jpg.bf0c35d713eefa5a3d4bd60aac079f87.jpgss_kamil190_09-24-18_11-19-18_(zaton).thumb.jpg.50e319d36191c4699a0656baa9c60b9b.jpgss_kamil190_09-24-18_11-21-51_(zaton).thumb.jpg.8f9f6fe8a617d2517672db66b012e1af.jpgss_kamil190_09-24-18_11-22-01_(zaton).thumb.jpg.8f2eefbeea846dd3f2b3d07792d97d62.jpgss_kamil190_09-24-18_11-22-07_(zaton).thumb.jpg.22766f4c332178a1de5e5ced855e0b44.jpg

6. Ruszamy do Naboja. Misją jest przyniesienie mu szkatułki i dokumentów. Dokumenty są w domku, koło dźwigów portowych, a szkatułka jest na południowym-wschodzie 

ss_kamil190_09-24-18_11-29-16_(zaton).thumb.jpg.e84ad77d2979e6cdc42c00e34fdd5770.jpgss_kamil190_09-24-18_11-30-42_(zaton).thumb.jpg.6223ff0d9d5b8440c722758b56869078.jpgss_kamil190_09-24-18_11-46-35_(zaton).thumb.jpg.ecff471b8442ea23432f330adb2b4a6f.jpgss_kamil190_09-24-18_11-46-39_(zaton).thumb.jpg.f4776e0c66ce42a4a08680c6ab02bc1e.jpgss_kamil190_09-24-18_11-46-42_(zaton).thumb.jpg.c8ffb5253611fc683c6b9137fea08a00.jpg

7. Przychodzi wiadomość od Księcia. Kolejnym zadaniem jest odnalezienie dokumentów o Renegatach na byłych bazach. Po przyjściu na Bagna idziemy do Demona. Ten z kolei każe nam iść do Staruszka.

ss_kamil190_09-24-18_11-55-10_(zaton).thumb.jpg.a8752de930f1ec29f0895c1fc943fcd3.jpgss_kamil190_09-24-18_11-56-26_(zaton).thumb.jpg.7e8109ed9a9311e268f7dd875d3d045d.jpg

8. Staruszek chce ikonę oraz pragnie, żebyśmy odwiedzili grób jego żony (leżą tam niebieskie kwiatki). W zamian możemy przejść przez teleport na Bazę Czystego Nieba.

ss_kamil190_09-24-18_12-47-33_(marsh).thumb.jpg.16dab5dffa3dce4897cd8df0dfefd204.jpgss_kamil190_09-24-18_12-56-32_(marsh).thumb.jpg.cc3879e8e8c6d4b94329b62b6a58ade1.jpgss_kamil190_09-24-18_12-56-54_(marsh).thumb.jpg.5fadc8bb1109048ee6c0e362d0ebc28c.jpgss_kamil190_09-24-18_12-58-21_(marsh).thumb.jpg.11877cb07d66a9db31a17eab551b78fd.jpgss_kamil190_09-24-18_13-11-27_(marsh).thumb.jpg.98983c9fb9bd3d8d20cf4a77c0ab1e56.jpgss_kamil190_09-24-18_13-11-34_(marsh).thumb.jpg.e5449fd7b3a665f06355535d0b965313.jpgss_kamil190_09-24-18_13-11-41_(marsh).thumb.jpg.d441cdfaa5a7d13dceff445407d6053c.jpg

9. Idziemy do Wietrowa. Prosi nas o przekazanie produktów dla Mamuki. Znajduje się w jaskini koło mostu Tuzla. Zanosząc produkty, Mamuka chce, żebyśmy sprawdzili co hałasuje w parku łodzi. Okazuje się, że to patyczaki (Zanoza).

ss_kamil190_09-24-18_13-30-21_(marsh).thumb.jpg.133aa432af744dcbceb9dc69987fb26d.jpgss_kamil190_09-24-18_13-43-05_(marsh).thumb.jpg.2b8a80710ab0d4c89e1e8aeae03e9423.jpg

10. Odwiedzamy Chirurga. Potrzebne są mu bagienne jagody. Ruszamy na wskazane miejsca. Uwaga na bagienne snorki i izlomy.

ss_kamil190_09-24-18_14-07-29_(marsh).thumb.jpg.82f04c3363e174b1a48d736f601c104e.jpgss_kamil190_09-24-18_14-07-55_(marsh).thumb.jpg.6940bb27bc167b09ca7f681417908386.jpgss_kamil190_09-24-18_14-07-58_(marsh).thumb.jpg.0c47e40030c7fe2a3b57f3f74c612c6e.jpgss_kamil190_09-24-18_14-12-58_(marsh).thumb.jpg.6dcec8ed05a372b84799e0d8367a5d84.jpgss_kamil190_09-24-18_14-13-04_(marsh).jpg

Poradnik cz.3:

Spoiler

1. Zaglądamy do Zołotowa (Золотов). Martwi się o kuriera i prosi o przyniesienie walizki. Ruszamy. Na miejscu spotykamy zmutowane snorki i tuszkany oraz nibypsy przy wyrwanym płocie.

ss_kamil190_09-24-18_14-17-06_(marsh).thumb.jpg.1e0de6fe4d74b081df8d714f804bac18.jpgss_kamil190_09-24-18_14-18-02_(marsh).thumb.jpg.34c1d72f9100765f157b10d453b83d90.jpgss_kamil190_09-24-18_14-37-07_(marsh).thumb.jpg.24d10d01b91f3397a14c872cfabe63f7.jpgss_kamil190_09-24-18_14-37-12_(marsh).thumb.jpg.2240d07ee7b90337bf644e1c21e8b135.jpgss_kamil190_09-24-18_14-39-13_(marsh).thumb.jpg.fcdec9f879339e0705f8d124fdf9fa09.jpg

2. Po zaproponowaniu skrzydła snorka, Zołotow odprawia nas do Ariny. Oddajemy jej jeden egzemplarz - resztę można sprzedać Chirurgowi. Wpadamy do Kopernika. Przychodzi sms od Ariny. Ma dla nas zadanie. Chce 3 sztuki oczu karłów. (Lepiej uważać na te mutanty.)

ss_kamil190_09-24-18_15-20-55_(marsh).thumb.jpg.330963b59b75a41c9170daad31654b29.jpgss_kamil190_09-24-18_15-43-11_(marsh).thumb.jpg.f05703b8f3712163490f0035825c9ebe.jpgss_kamil190_09-24-18_15-43-18_(marsh).thumb.jpg.ccd772c55ea298339a0910b9ec771678.jpgss_kamil190_09-24-18_15-43-47_(marsh).thumb.jpg.334c93409eb5711ea8cae78ce6317980.jpgss_kamil190_09-24-18_15-45-26_(marsh).thumb.jpg.eb59d4f69df50fc9ad8401e1eea077dd.jpgss_kamil190_09-24-18_15-45-38_(marsh).thumb.jpg.6fd8fa5cbf6d7643b1e4dff7b6929727.jpg

3. Następny zleceniodawca - Kałancza. Bada różne artefakty i chciałby zbadać kolejny - Oko Kruka (Вороний глаз). Na miejscu pojawiają się zombiaki. Odnajdujemy artefakt za pokrywą w jednym z domów. Dostajemy kuszę :cool:.

ss_kamil190_09-24-18_15-48-58_(marsh).thumb.jpg.60fa47b1b9f8ad045bc4faa423be99a1.jpgss_kamil190_09-24-18_15-58-34_(marsh).thumb.jpg.e6e6122e97b31a6ff5c76088bd4e5dfc.jpgss_kamil190_09-24-18_15-58-42_(marsh).thumb.jpg.5511dde231fb38cb3918e5a6230a5abe.jpgss_kamil190_09-24-18_15-58-46_(marsh).thumb.jpg.cff2f300b19d76a0303c24b2743aea8a.jpgss_kamil190_09-24-18_15-58-52_(marsh).thumb.jpg.937a1b8db4a4562e53d3f61215fdc26e.jpgss_kamil190_09-24-18_16-06-26_(marsh).thumb.jpg.f04f4af9b07150d0da119f96c2674482.jpgss_kamil190_09-24-18_16-06-30_(marsh).thumb.jpg.33939e40179c4c74218ba576df31eea1.jpg

4. Kalafonia dla Romana Sanycza. Przychodzi wiadomość o pojawieniu się na Stacji Pomp najemników. Likwidujemy ich i zabieramy paczkę kalafonii.

ss_kamil190_09-24-18_16-06-46_(marsh).thumb.jpg.96ec4f2e274ee366657bce84303e854e.jpgss_kamil190_09-24-18_16-10-26_(marsh).thumb.jpg.af2fc952a9ae82590417b0c7305f901b.jpgss_kamil190_09-24-18_16-21-52_(marsh).thumb.jpg.fe1d222d8bdc0684a07de873c76577f1.jpgss_kamil190_09-24-18_16-21-57_(marsh).thumb.jpg.57fd8ed6feea55c0b9e2436455d5eca9.jpgss_kamil190_09-24-18_16-22-01_(marsh).thumb.jpg.0a20fd9bffb97a547dd57d0ea3c72317.jpg

5. Kierujemy się do Klauna. Proponuje nam, żebyśmy zlikwidowali bagiennego niedźwiedzia. Granaty mogą się przydać.

ss_kamil190_09-24-18_16-27-11_(marsh).thumb.jpg.dc749dd47769792779ab333a2e7403ce.jpgss_kamil190_09-24-18_16-28-32_(marsh).thumb.jpg.cffea8bb09c3c1ea6610a2523812815f.jpgss_kamil190_09-24-18_16-33-36_(marsh).thumb.jpg.939a171288022320bc691cae8425f8d9.jpgss_kamil190_09-24-18_16-34-10_(marsh).thumb.jpg.03f66d15d2b87777dd83bc77ae373e07.jpgss_kamil190_09-24-18_16-34-14_(marsh).thumb.jpg.3e5f01bb1f4fb9fe95f60d17517bda79.jpg

6. Swat prosi nas o przyniesienie artefaktu. Na miejscu zabijamy kikimory i zombiaki, również znajdujemy plecak. Pojawia się też pijawka.

ss_kamil190_09-24-18_16-40-31_(marsh).thumb.jpg.9026316133d30a8a8612e55870e0f7ce.jpgss_kamil190_09-24-18_16-40-54_(marsh).thumb.jpg.b5ebe7ff2fc0778a886934fbe5276573.jpgss_kamil190_09-24-18_16-52-05_(marsh).thumb.jpg.291cdf091ec1a9fe318e1f4f90f71c38.jpgss_kamil190_09-24-18_16-52-13_(marsh).thumb.jpg.f12c8c8f5a2de812e2d809456558c11c.jpg

7. Przychodzi sms o tym, że Demon znalazł informację o dokumentach. Ruszamy szukać dokumentów na placu maszynowym i północnym gospodarstwie. Po znalezieniu jednej sztuki dokumentów, dostajemy nowe zadanie, aby zniszczyć BTR na północnym gospodarstwie. I tutaj też przydadzą się albo granaty ręczne albo podlufowe. W nagrodę otrzymujemy od Księcia podrasowanego Spasa-12.

ss_kamil190_09-24-18_17-01-42_(marsh).thumb.jpg.f97dc6fb2e7d7e187c7c87de6d019097.jpgss_kamil190_09-24-18_17-01-47_(marsh).thumb.jpg.16b295b792b9ace2de61118475bed070.jpgss_kamil190_09-25-18_16-26-20_(marsh).thumb.jpg.e0e65d360726c0d09b1d78b0c6776a04.jpgss_kamil190_09-25-18_16-26-28_(marsh).thumb.jpg.57542a5b00f3b7acbac6d62a17d89010.jpgss_kamil190_09-25-18_16-26-31_(marsh).thumb.jpg.9deb4e9042836ac75f3a8defdc75824f.jpgss_kamil190_09-25-18_16-53-00_(marsh).thumb.jpg.77d4e5fb19bd2f0242afb1d041bfc703.jpgss_kamil190_09-25-18_16-53-16_(marsh).thumb.jpg.7aebe5d410f86fb1815e8c510e3dc9ac.jpgss_kamil190_09-25-18_16-53-22_(marsh).thumb.jpg.f5caa756e66721a60dbffd4ec0310d79.jpgss_kamil190_09-25-18_16-53-33_(marsh).thumb.jpg.5c8d023fc03fe531bcbf451077f71ae7.jpg

8. Kardan wysyła do nas wiadomość. Jak się okazuje, zebrał on do kupy Miotacz ognia, który dostajemy jako prezent. Następne zadanie to przetestowanie tej broni na pseudogigancie :smile_pseudogigant:, który znajduje się na Stacji Benzynowej.

ss_kamil190_09-26-18_16-25-06_(zaton).thumb.jpg.7cd79f6213dc3919cb64a87a4f50abc3.jpgss_kamil190_09-26-18_16-25-14_(zaton).thumb.jpg.b4196b24e01d136dd8eb5333df94b755.jpgss_kamil190_09-26-18_16-25-20_(zaton).thumb.jpg.6f43a6f64a8bad96c1ccc605e8fe6808.jpgss_kamil190_09-26-18_16-25-32_(zaton).thumb.jpg.98ea5a86ddabcd8e435a1474e6a1bff2.jpgss_kamil190_09-26-18_16-25-55_(zaton).thumb.jpg.ebb21abd1e191dd5e2da048276733f6e.jpgss_kamil190_09-26-18_16-33-36_(zaton).thumb.jpg.03cc308202d5fd10bc2ebed8f4aedd6f.jpgss_kamil190_09-26-18_16-33-39_(zaton).thumb.jpg.91eaa7219d6460abf7f42da6a2122814.jpgss_kamil190_09-26-18_16-33-44_(zaton).thumb.jpg.f8e77ec4cbc81c3e41471bf28365c8e5.jpg

9. Idziemy do Bocmana, każe nam iść na Jupiter do Filareta. Ten z kolei zleca nam zadanie, żeby odnaleźć dokumenty w tunelu i kompleksie przeciwlotniczym Wołchow. W obu miejscach są kontrolerzy, dodatkowo w tunelu natkniemy się na chimerowilka, a w kompleksie na zombi. W nagrodę Sajga-12K.

ss_kamil190_09-26-18_16-36-04_(zaton).thumb.jpg.be9e33b6576125425bdd202618b61f50.jpgss_kamil190_09-26-18_16-36-31_(zaton).thumb.jpg.b4814eb0d5ada177c0b936f90e3ecf2c.jpgss_kamil190_09-26-18_16-36-44_(zaton).thumb.jpg.b10fd530196dda636642960760a78dd1.jpgss_kamil190_09-26-18_16-44-11_(jupiter).thumb.jpg.4a14acd01e349cc5cd7fb691f06d2a82.jpgss_kamil190_09-26-18_16-45-29_(jupiter).thumb.jpg.77d793326fa5106db013bf332edabc12.jpgss_kamil190_09-26-18_16-56-10_(jupiter).thumb.jpg.6719c55d601377b9d624ce4830893f6e.jpgss_kamil190_09-26-18_16-58-50_(jupiter).thumb.jpg.72d899eb885d35847a6b355b442bd343.jpgss_kamil190_09-27-18_13-19-15_(jupiter).thumb.jpg.19041ab2d2bcfed6b8b062eccd96bbe7.jpgss_kamil190_09-27-18_13-22-13_(jupiter).thumb.jpg.75a399387f9e89e0420537f7e571f615.jpgss_kamil190_09-27-18_13-26-05_(jupiter).thumb.jpg.b42d6ce93ef14b6d1be79bd6e7fd5b27.jpg

 

  • Super 1
  • Dodatnia 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poradnik cz.4:

Spoiler

1. Zaglądamy do damy z imieniem Olesja (Олеся). Znalazła ona rzadki rodzaj artefaktów i udało się jej zebrać 3 sztuki. Lecz się jej nie udało, ponieważ w ich pobliżu były mutanty. Prosi nas o zebranie tych artefaktów. Najpierw musimy zabić bibliotekarza - twardy skurczebyk :rapidfire:Potem zbieramy kwiatki (ma być 3 sztuki). Po zebraniu wszystkich kwiatków lub jednego kwiatka (tego koło sosny), trzeba uważać, żeby nie dostać się pod pazury chimer. Dostajemy SWDK.

ss_kamil190_09-27-18_13-28-14_(jupiter).thumb.jpg.5f1488f005d59206e44c6882027c2228.jpgss_kamil190_09-27-18_13-30-37_(jupiter).thumb.jpg.9b78d75d73c24521a4c36ae0d202b8a5.jpgss_kamil190_09-27-18_13-33-10_(jupiter).thumb.jpg.6df242ff6a18a32ac900cbeef6aff79e.jpgss_kamil190_09-27-18_14-02-34_(jupiter).thumb.jpg.d051bddc071bbaf62b0008697fb0491e.jpgss_kamil190_09-27-18_14-13-27_(jupiter).thumb.jpg.03833863779ab945c0d6f2bc006bf479.jpgss_kamil190_09-27-18_14-15-42_(jupiter).thumb.jpg.ef1dcf5dd54c97a945f09f9d151d3394.jpg

Miejsca, gdzie znajdują się kwiatki:

ss_kamil190_09-27-18_14-07-13_(jupiter).thumb.jpg.2ac5aef198637adbd692969a51bf335c.jpgss_kamil190_09-27-18_14-07-18_(jupiter).thumb.jpg.3bfcdd7a196e4cad0873a5c6bb4d5abb.jpgss_kamil190_09-27-18_14-07-22_(jupiter).thumb.jpg.6ce8bd81469f706cf4b5d3a1bb63e965.jpg

ss_kamil190_09-27-18_14-08-04_(jupiter).thumb.jpg.f51536f8b91c1a23deee719694e43272.jpgss_kamil190_09-27-18_14-08-10_(jupiter).thumb.jpg.ed296d770afd0732e84837ae501ab63c.jpgss_kamil190_09-27-18_14-08-13_(jupiter).thumb.jpg.831b480732cce5fef622f55d14936297.jpg

ss_kamil190_09-27-18_14-12-45_(jupiter).thumb.jpg.4635554bb2692fa910307384952dae97.jpgss_kamil190_09-27-18_14-12-49_(jupiter).thumb.jpg.a8213ea114c2d759a672620811a8c829.jpgss_kamil190_09-27-18_14-12-56_(jupiter).thumb.jpg.cde8fe07a2d2a7b7718b42d68ac99090.jpg

2. Czas odwiedzić drugą kobietę - Krystynę... Chce, żebyśmy przynieśli jej artefakt, znajdujący się w wiosce Kopaczi. Po zdobyciu artefaktu mamy iść nie na Janów, lecz w inne miejsce. Jak się dalej okazuje Krystyna należy do frakcji Psy. Oddajemy artefakt. Ostrzega nas, żebyśmy sobie już poszli, zanim jeszcze nas nie zastrzelili, wyrwali nóg, itd. Potem zaczyna się strzelanina :swords:. Można zlikwidować Krystynę. Ruszamy na Janów, aby opowiedzieć Olesii o Krystynie.

ss_kamil190_09-27-18_14-18-57_(jupiter).thumb.jpg.83f6da94f254777b657a5cd2ed816af4.jpgss_kamil190_09-27-18_14-19-33_(jupiter).thumb.jpg.aa1d251ad02a7c3f3e800626fb9c0de4.jpgss_kamil190_09-27-18_14-21-17_(jupiter).thumb.jpg.30d884957cc7f49752f97a7fbfc73f90.jpgss_kamil190_09-27-18_14-45-00_(jupiter).thumb.jpg.b2cdfa41c936fcc18e6aefec6fa83d94.jpgss_kamil190_09-27-18_14-46-27_(jupiter).thumb.jpg.81120af423152759936b599ca209d092.jpg

3. Rozmawiamy z Olesją o Krystynie. Dreptamy do Filareta. Opowiada nam o "Psach" - ich dowódcą jest Gospodarz (Хозяин). Rozkazuje nam iść do Siwego (Седой). Zadanie to likwidacja burerów i zabranie artefaktu. Na miejscu są wampiry (takie mutanty) i snorki. Po zabiciu burerów i wzięciu artefaktu pojawia się grupa "Psów". W nagrodę dostajemy od Siwego egzoszkielet Wolności.

ss_kamil190_09-27-18_14-59-19_(jupiter).thumb.jpg.fce86227898b16a41bb1804619fe60b3.jpgss_kamil190_09-27-18_15-01-04_(jupiter).thumb.jpg.af6c2537c791a8c3e7597fad792ac7d7.jpgss_kamil190_09-27-18_15-02-49_(jupiter).thumb.jpg.eeda5d3f0fe91a636e4496352c41a7cb.jpgss_kamil190_09-27-18_15-03-01_(jupiter).thumb.jpg.30acb2eb3401569c0b5778bbeb92d335.jpgss_kamil190_09-27-18_15-32-07_(jupiter).thumb.jpg.8b47b424a9964489c5336872b57324e0.jpgss_kamil190_09-27-18_15-32-13_(jupiter).thumb.jpg.8d10faf4f371a45b3ec826b8ebc6cf4c.jpgss_kamil190_09-27-18_15-32-18_(jupiter).thumb.jpg.c9df0adee3115381734fbee1edcc8453.jpgss_kamil190_09-27-18_15-32-27_(jupiter).thumb.jpg.00fa7d7aff44124e8b533e3ff879c3f9.jpgss_kamil190_09-27-18_15-35-14_(jupiter).thumb.jpg.b26763728540156ba1a46935ad1d486d.jpgss_kamil190_09-27-18_15-42-42_(jupiter).thumb.jpg.479404fbaeb31093713cfbf76afe1b8c.jpgss_kamil190_09-27-18_15-45-32_(jupiter).thumb.jpg.03c33b3141beb08142ac780622044444.jpg

4. Kolejne zadanie to dostarczenie pieniędzy do Malowanego (Расписной). Wpierw zaglądamy do Karima - ma nam powiedzieć jak dostać się do bazy bandytów. W międzyczasie przynosimy mu wino z lądowiska dla helikopterów. Płacimy za wejście na bazie bandytów. Kiedy przyjdziemy już do głównego, ten każe nam iść po artefakt. Potem dowiadujemy się, że chce nas zabić - kasujemy wszystkich :uzi:...

ss_kamil190_09-27-18_15-51-12_(jupiter).thumb.jpg.be9f5deb264480fe4c2aa1f8b4196bf1.jpgss_kamil190_09-27-18_15-53-26_(jupiter).thumb.jpg.19c4a39a67355c90a7fa934841aa9e84.jpgss_kamil190_09-27-18_15-54-34_(jupiter).thumb.jpg.671003182d268a94551fd26f862c2730.jpgss_kamil190_09-27-18_16-10-40_(jupiter).thumb.jpg.21f1e6a1dca214b70bc0b6f4aae518b2.jpgss_kamil190_09-27-18_16-10-50_(jupiter).thumb.jpg.6e16365671237b621ce658ab83bc8428.jpgss_kamil190_09-27-18_16-11-07_(jupiter).thumb.jpg.6365b158f97ca18650ae3cd81f78678f.jpgss_kamil190_09-27-18_16-11-17_(jupiter).thumb.jpg.8ada5467aa6f23a1aaea9b2ed1bb2a0b.jpgss_kamil190_09-27-18_16-16-16_(jupiter).thumb.jpg.bedd32a800889c9be05cbcd7a729d23f.jpgss_kamil190_09-27-18_16-22-01_(jupiter).thumb.jpg.ec25de3ec61c04d1a03a476481746962.jpgss_kamil190_09-27-18_16-22-04_(jupiter).thumb.jpg.4acf53d08b610ca742efbba6fabc8044.jpgss_kamil190_09-27-18_16-29-43_(jupiter).thumb.jpg.aa9e6761c2fe5fbd0d0c1d1211c47845.jpgss_kamil190_09-27-18_16-40-28_(jupiter).thumb.jpg.e1e1b2763d7891c2d79eabb24ca9c887.jpgss_kamil190_09-27-18_16-40-55_(jupiter).thumb.jpg.87de993ac31a89ee548cb56db2c45733.jpg

5. Sierżant Wołkow (Волков) prosi nas o sprawdzenie anomalnego zjawiska w terenie rozbitego samolotu.

ss_kamil190_09-27-18_16-42-40_(jupiter).thumb.jpg.147438d6fe4aeb26f96e4f3b680e4bd6.jpgss_kamil190_09-27-18_16-45-38_(jupiter).thumb.jpg.a619da82f852d3d1cf027771f7e51120.jpgss_kamil190_09-27-18_16-47-57_(jupiter).thumb.jpg.de6546d2e2eaa9a23aedd40ddfe4e1c0.jpg

6. Gudwin (Гудвин) pragnie, żebyśmy zabili pijawkę na terenie fabryki Jupiter. Zabijamy i bierzemy łapę. Dostajemy Sajgę Taktyczną.

ss_kamil190_09-27-18_16-49-22_(jupiter).thumb.jpg.ab771c3357ba9b9d3effa95542516cc2.jpgss_kamil190_09-28-18_16-12-48_(jupiter).thumb.jpg.76f819ee57fb7bc4a541c9e987aa51de.jpgss_kamil190_09-28-18_16-28-55_(jupiter).thumb.jpg.9e714182429adfef6909e462bf9bd221.jpgss_kamil190_09-28-18_16-29-03_(jupiter).thumb.jpg.9b2c94ff34b5696ab1fbcc9153fea343.jpgss_kamil190_09-28-18_16-37-51_(jupiter).thumb.jpg.f708fe84c358f8ecc2e05e92057c5861.jpg

7. Idziemy albo do Olesii albo do Dizla (Дизел). Dla damy nasz GG chce zrobić niespodziankę i w tym celu dostajemy namiary na wino i czekoladki na KPP (posterunek bandytów w ZP). Zaś Dizlowi potrzebne są narzędzia, ale także jest ciekawy skąd biorą się zombiaki na Cementowni. Na posterunku spotykamy Pustelnika, który potrzebuje plecaka z konserwami, a który to znajduje się na podstacji. Uwaga tutaj na "Psy" i Najemników. Przy okazji poszedłem na Cementownię, znajdując narzędzia i rozprawiając się jednocześnie z zombiakami, jak i kontrolerem, ale i dziewczynką:blink:. Przynosimy plecak z konserwami, dostajemy wino i czekoladki. Spotykamy Niutona (Ньютон) - ma dla nas zadanie. Przekazujemy Olesii prezenty, całuje nas:wub:.

ss_kamil190_09-28-18_16-39-19_(jupiter).thumb.jpg.52c98b6b4ad8137ee470b152bde30450.jpgss_kamil190_09-28-18_16-40-53_(jupiter).thumb.jpg.66afe098aa0260170f3ed004bcc6b809.jpgss_kamil190_09-28-18_16-47-54_(jupiter).thumb.jpg.1ac58aad46bfc1100646f6aaace360c3.jpgss_kamil190_09-28-18_16-57-40_(jupiter).thumb.jpg.c61fb22f8f23ecc7623974031adbe644.jpgss_kamil190_09-28-18_16-57-44_(jupiter).thumb.jpg.cac6f9b44d53f242a6d515cd1efe7f73.jpgss_kamil190_09-28-18_16-57-51_(jupiter).thumb.jpg.0bc6990c2dd8dfc96b5c50dc4105398f.jpgss_kamil190_09-28-18_17-03-28_(jupiter).thumb.jpg.a39670cdb8b32e8d5ea26062ca285040.jpgss_kamil190_09-28-18_17-03-30_(jupiter).thumb.jpg.312722bf970a86e1526ec53c41fd09f6.jpgss_kamil190_09-28-18_17-06-33_(jupiter).thumb.jpg.6245e3048dea1eba4fc2c025a7db6406.jpgss_kamil190_09-28-18_17-09-04_(jupiter).thumb.jpg.94e28d71be877622f409cfa31d4b351c.jpgss_kamil190_09-28-18_17-23-32_(jupiter).thumb.jpg.307a646135dc8aaea29b8a5090e90e1d.jpg

8. Jak napisałem wyżej - spotkaliśmy się z Niutonem. Mamy odnaleźć jakąś pamiątkę z domu w Kopaczi. Znajdujemy tylko Czeburaszkę - ta lalka była już w modzie OGSE 0.6.9.3...:052:

ss_kamil190_09-28-18_17-20-05_(jupiter).thumb.jpg.1266188dbafb19fad76c66b92ddec587.jpgss_kamil190_09-28-18_17-30-26_(jupiter).thumb.jpg.c1990d562b268ef806071dce6744f3a5.jpgss_kamil190_09-28-18_17-30-29_(jupiter).thumb.jpg.0110f9383b29ceef5aff75dbd7d9d110.jpg

Poradnik cz.5:

Spoiler

1. Profesor Diomin (Дёмин) chce, żebyśmy dostali Kwiatek Życia (Цветок Жизни) i przy okazji ubić Szpona Śmierci i wziąć z niego trofeum. Robiąc to, nachodzą nas "Psy" - czyli (Крэк) - z propozycją, żeby to im oddać artefakt. Ja się nie zgodziłem i odrzuciłem ich propozycję. W nagrodę od profesora dostajemy detektor Weles.

ss_kamil190_09-28-18_17-33-09_(jupiter).thumb.jpg.52c30925ba6849ef5f6c70ca8b1e4b7e.jpgss_kamil190_09-28-18_17-36-07_(jupiter).thumb.jpg.33b6d802923f49ba7acd643b09fe6b8d.jpgss_kamil190_09-28-18_17-42-01_(jupiter).thumb.jpg.0bbeb6a9dfdadf24304577c5086a80af.jpgss_kamil190_09-28-18_17-49-59_(jupiter).thumb.jpg.46cbfca0b3362575e7eba72167aa7470.jpgss_kamil190_09-28-18_17-51-38_(jupiter).thumb.jpg.a5711e21554261f455c2ef2276ebbc34.jpgss_kamil190_09-28-18_17-52-32_(jupiter).thumb.jpg.1ce80a5968b9151cd22154d2e10e288f.jpgss_kamil190_09-28-18_17-56-33_(jupiter).thumb.jpg.3bc274ad74921e9e57bbe819123cd518.jpg

2. Następny zleceniodawca - doktor Skoblew (Скоблев). Tym razem trzeba znaleźć informacje o broni, jak i chociaż jeden egzemplarz jej. Pytamy się żołnierza - radzi byśmy przeszukali fabrykę Jupiter. Gdy wchodzimy do okolic, spotykamy bandytów - tutaj właśnie są dokumenty. Dalej szukamy grawiguna, uważając na czarne chimery. W nagrodę dostajemy niezły egzoszkielet Medyk i bioradar.

ss_kamil190_09-28-18_17-57-08_(jupiter).thumb.jpg.51be816d188c439c12efdc1b618abf5c.jpgss_kamil190_09-28-18_17-58-36_(jupiter).thumb.jpg.f210c836022ce3eaa975a989ad1e3b47.jpgss_kamil190_09-28-18_18-09-38_(jupiter).thumb.jpg.984b5505d22afc4ff969b0c24fb7f6c2.jpgss_kamil190_09-28-18_18-09-41_(jupiter).thumb.jpg.5cb92ada9c7a225dfa9dc7c4bcdf9d35.jpgss_kamil190_09-28-18_18-09-46_(jupiter).thumb.jpg.f966334e32fc2aa795ee261171a384a2.jpgss_kamil190_09-28-18_18-22-36_(jupiter).thumb.jpg.ff1f5d674bdcaaa32fe4767177a692d9.jpgss_kamil190_09-28-18_18-22-58_(jupiter).thumb.jpg.65382fdeaf88c56b55c0819f0fbd690f.jpgss_kamil190_09-28-18_18-23-01_(jupiter).thumb.jpg.c3e25921e7ed826d06bccb28321138c7.jpgss_kamil190_09-28-18_18-23-05_(jupiter).thumb.jpg.ba0f27ac280e7c4f7d553be448c2b5e7.jpgss_kamil190_09-28-18_18-28-20_(jupiter).thumb.jpg.b41f17fb7510deb30e6e8741e1dd28f3.jpgss_kamil190_09-28-18_18-28-23_(jupiter).thumb.jpg.1c10ad9591a6113dbdfbdd4142be3d48.jpgss_kamil190_09-28-18_18-28-29_(jupiter).thumb.jpg.c003b06303bdcfd6d49ac51055e9fe3e.jpgss_kamil190_09-28-18_18-31-02_(jupiter).thumb.jpg.e5691886b509c928e266c24b3e747841.jpgss_kamil190_09-28-18_18-31-12_(jupiter).thumb.jpg.64051ad66c0be5217303c3862431d7c3.jpg

3. Przychodzi SMS od Filareta. Wie, kto może nam pomóc w znalezieniu Gospodarza. Ruszamy do Prypeci.

ss_kamil190_09-28-18_18-30-59_(jupiter).thumb.jpg.e17b300cba7868c0a045e18c16c1f92f.jpgss_kamil190_09-28-18_18-32-31_(jupiter).thumb.jpg.6a28940e756842155a8dbaba65e1098e.jpg

4. Zaglądamy do Pasterza (Пастух). Każe nam zniszczyć 2 BTR znajdujące się koło kina Prometeusz. Wyposażamy się u Szinkara (Шинкарь) w RPG i głowice. Eliminujemy najemników - przy jednym jest dziennik (pod koniec gry, będziemy mogli odszukać schowek tego najemnika).

ss_kamil190_09-28-18_22-47-47_(pripyat).thumb.jpg.eceefa17ff67437a6576fa07f3620741.jpgss_kamil190_09-28-18_22-48-35_(pripyat).thumb.jpg.b1aae5a5a95b7925b007d895b98c59c1.jpgss_kamil190_09-29-18_00-00-35_(pripyat).thumb.jpg.9f97a27fb26bcc4232f5971514105132.jpgss_kamil190_09-29-18_00-01-28_(pripyat).thumb.jpg.d60cdd757a415c03f8d096e7930d1eeb.jpgss_kamil190_09-29-18_00-01-56_(pripyat).thumb.jpg.dcf6aa12662140e70096c7f51f7653fd.jpg

5. Wpadamy do Stiepanycza (Степаныч). Mamy odwiedzić jego starego przyjaciela (jest w Warzywniaku), wziąć torbę i prezent (artefakt) dla niego. Jegorowi (Егор) przeszkadza wielki tuszkan {spory skurczebyk :wacko:]. Uśmiercamy potwora, zabierając łapę - to nic, że nie zalicza się jeden podpunkt z zabiciem tuszkana. Wracamy i pomagamy jeszcze Jewgenijowi (Евгений). Dopiero za drugim razem da się wejść po anomalnym drzewie - zabieramy album.

ss_kamil190_09-29-18_00-17-18_(pripyat).thumb.jpg.b132fa76f09b6ecc1ca4033763f8d908.jpgss_kamil190_09-29-18_00-17-33_(pripyat).thumb.jpg.6c3919cd5a6898ff7d23b0ccd9eb28d7.jpgss_kamil190_09-29-18_00-22-52_(pripyat).thumb.jpg.5a9e6077937f3bfa0f28e342c75c4080.jpgss_kamil190_09-29-18_00-23-08_(pripyat).thumb.jpg.cc10846e729c32b35714414be296ebca.jpgss_kamil190_09-29-18_00-23-52_(pripyat).thumb.jpg.41e882b4cac325a505b872bcc25813c1.jpgss_kamil190_09-29-18_00-24-33_(pripyat).thumb.jpg.665ae2fd16bce6e654b161ffae2334ab.jpgss_kamil190_09-29-18_00-24-56_(pripyat).thumb.jpg.728b61ebec093aa1c4f9c6fee37a0758.jpgss_kamil190_09-29-18_00-29-45_(pripyat).thumb.jpg.f93784ab8880468df93bdc0de69bf050.jpgss_kamil190_09-29-18_00-39-14_(pripyat).thumb.jpg.d29d08cc497a5ce541ae49842bd035ab.jpgss_kamil190_09-29-18_00-40-15_(pripyat).thumb.jpg.f130eba552905f2d8acc9396686dcfac.jpgss_kamil190_09-29-18_00-40-19_(pripyat).thumb.jpg.356b9763d4c8780d19443782ed8ec3fa.jpgss_kamil190_09-29-18_00-42-44_(pripyat).thumb.jpg.523558a570898896b43bd16177e564a0.jpg

6. Zachodzimy do Anny. Chce, żebyśmy odszukali jej lalkę w Jubilejnym i pozbyli się kontrolera koło Przedszkola. W Jubilejnym jest dużo Monolitu. W nagrodę otrzymujemy zmodyfikowany SWD i naboje do niego.

ss_kamil190_09-29-18_11-31-05_(pripyat).thumb.jpg.40e500dac814c5e01d313a8e91f33236.jpgss_kamil190_09-29-18_11-39-52_(pripyat).thumb.jpg.e122f51d780985cdb20b60d9016f536d.jpgss_kamil190_09-29-18_11-39-58_(pripyat).thumb.jpg.8d4146187c7d1bb827c63b233cad5b0a.jpgss_kamil190_09-29-18_11-40-02_(pripyat).thumb.jpg.5638b14b6230b86995ab4dc9ee2de520.jpgss_kamil190_09-29-18_11-40-05_(pripyat).thumb.jpg.c6e99070e6909ce01ee524ba699bc11f.jpgss_kamil190_09-29-18_11-40-16_(pripyat).thumb.jpg.448e337a746b7b4de9ec266fa69e15b3.jpgss_kamil190_09-29-18_11-45-32_(pripyat).thumb.jpg.4f8cba54ebe931e4a06153d298c14477.jpg

7. Dobrynia (Добрыня) - każe nam udać się do szpitala i odnaleźć Psychodelin oraz mikroskop. W czasie zwiedzania szpitala uwaga na pielęgniarki (медсестры) - pojawiają się po znalezieniu rzeczy. Wracamy i otrzymujemy sms od Pasterza.

ss_kamil190_09-29-18_11-47-12_(pripyat).thumb.jpg.e702db356edf97dc68b61794147ab8d2.jpgss_kamil190_09-29-18_11-49-06_(pripyat).thumb.jpg.eb6a269eb976c7b18858512d6866708a.jpgss_kamil190_09-29-18_11-54-57_(pripyat).thumb.jpg.da799fc20c764e322f16d9db1c9a79fc.jpgss_kamil190_09-29-18_11-55-05_(pripyat).thumb.jpg.c62f0e01195b115b2aede109e0ec6327.jpgss_kamil190_09-29-18_11-55-09_(pripyat).thumb.jpg.b9daf218c13e38ececbf773828cbfc5b.jpgss_kamil190_09-29-18_12-01-31_(pripyat).thumb.jpg.8ab7b7ca8dac39697e032e8ce6fc3161.jpgss_kamil190_09-29-18_12-01-34_(pripyat).thumb.jpg.90630d99f35a11bb0d888ec98e80397c.jpgss_kamil190_09-29-18_12-01-48_(pripyat).thumb.jpg.77e3528e42732d5343787fa15c9634a3.jpgss_kamil190_09-29-18_12-05-07_(pripyat).thumb.jpg.b0a3db5184f4be7fbbf62e0e82fb66d1.jpg

8. Pasterz ma dla nas wiadomość - podaje nam lokalizację Gospodarza. Idziemy do Rzecznego Portu. Rozmawiamy z liderem "Psów". Aby wstąpić do nich musimy zabić dobrze opancerzowanego gościa. Nie zapominajmy, że w kinie są też wiedźmy - jego dziewczyny. Zabijamy go po wymagającej walce. Znów rozmawiamy z Gospodarzem. Tym razem posyłamy mu kulę w łeb. Wracamy do Pasterza.

ss_kamil190_09-29-18_12-09-26_(pripyat).thumb.jpg.826f0d1fcb56c4c172008c62c02b0a3b.jpgss_kamil190_09-29-18_12-10-12_(pripyat).thumb.jpg.d3543dbc74234996af64d78a5cd98543.jpgss_kamil190_09-29-18_12-13-57_(pripyat).thumb.jpg.402927abfb546652500d8407898674e9.jpgss_kamil190_09-29-18_12-16-46_(pripyat).thumb.jpg.e364a6de6875467d529092db59ee7660.jpgss_kamil190_09-29-18_12-24-34_(pripyat).thumb.jpg.42f328a81ba82f6c0e5e701dfbba09a1.jpgss_kamil190_09-29-18_12-43-54_(pripyat).thumb.jpg.498224f8b54f8c6b9f1c4171e49e5be4.jpgss_kamil190_09-29-18_12-44-07_(pripyat).thumb.jpg.1009d170500032eaf77748c7e218c7bf.jpgss_kamil190_09-29-18_12-45-41_(pripyat).thumb.jpg.923b62f08d44071198ac0fdcf2cc311f.jpgss_kamil190_09-29-18_12-46-07_(pripyat).thumb.jpg.9d2024327a248840e59ef309ca8800e7.jpg

Poradnik cz.6:

Spoiler

1. Pasterz przejrzał dziennik i okazało się, że w Prypeci jest schowek tego najemnika. Wskazówka: ("Прометей, напротив звезда, за решёткой" - Prometeusz, naprzeciw gwiazdy, za kratami). 

ss_kamil190_09-29-18_12-50-27_(pripyat).thumb.jpg.e3d081e95100c08fe28f36e7261dc9dc.jpgss_kamil190_09-29-18_12-50-30_(pripyat).thumb.jpg.1571306a1b7048cc8e3e6ed86f736cff.jpgss_kamil190_09-29-18_13-02-08_(pripyat).thumb.jpg.21e096ec36bd93298975f3c22a3df509.jpgss_kamil190_09-29-18_13-02-12_(pripyat).thumb.jpg.d0b0fd2fec3918e432f76b496ee13760.jpgss_kamil190_09-29-18_13-02-19_(pripyat).thumb.jpg.fe196e89601e67ab9bbcfd6b92ec6bd6.jpgss_kamil190_09-29-18_13-02-25_(pripyat).thumb.jpg.cc642179002a073548e2c1a702f97cea.jpgss_kamil190_09-29-18_13-05-49_(pripyat).thumb.jpg.5aa2d762ab45616751b67fbe27de5776.jpg

2. Wracamy na Janów - spotykamy się z Olesią. Po rozmowie wychodzimy przez drzwi - włącza się filmik i KONIEC...

ss_kamil190_09-29-18_13-14-49_(jupiter).thumb.jpg.4b8a855a884ac36a36d22ac66c641512.jpg

Schowki:

Spoiler

Zaton:

Spoiler

 

Bagna:

Spoiler

 

Jupiter i Prypeć:

Spoiler

 

 

 

  • Dodatnia 4
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
  • Meta zmienił(a) tytuł na W piekle... "PSY" - pełny poradnik

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.