ZaWarudo Opublikowano 3 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2018 Czy jest możliwe, by zmodyfikować pliki z właściwościami artefaktów w SoC, tak by któryś z nich mógł podwyższać maksymalny udźwig, tak jak to robią w CS grawi, złota rybka i gwiazda wieczorna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaklerR Opublikowano 3 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2018 Oczywiście, że tak. Wystarczy wypakować gamedate i po edytować odpowiednie pliki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 Taka odpowiedź to żadna odpowiedź... No bo - można kogoś zabić? No można. Wystarczy tylko wziąć coś ostrego i włożyć mu to w głowę. Jak gość ma małe lub zerowe doświadczenie, to sobie co najwyżej palcem w nosie może pogrzebać. @ZaWarudo Na początek masz, użyj tego - extractor.7z - wypakuj sobie podstawkę. W configs\misc masz plik artefacts.ltx. Otwórz go notatnikiem systemowym, n++ lub czymkolwiek innym. Tam siedzi między innymi to, co Cię interesuje, czyli parametry artefaktów. Na przykładzie: Jak nietrudno się domyślić, w momencie kiedy zmienisz wartość pod "health_restore_speed", zmieni się artefaktowa zdolność do odnawiania zdrowia. "Radiation_restore_speed" - analogicznie, ale z promieniowaniem. Generalnie atrybuty po nazwach można łatwo rozpoznać z minimalną znajomością angielskiego. Jeśli jakiegoś atrybutu na liście przy danym arcie nie ma, a chciałbyś go dodać, to dopisz / skopiuj właściwą linijkę. Jeśli chcesz nadać właściwość negatywną, zamiast pozytywnej, przed wartością liczbową stawiasz minus. Tylko szczerze mówiąc nigdy na własny użytek tego nie robiłem, więc nie wiem jak jest w przypadku wspomnianego promieniowania, tzn. czy minusowa wartość zwiększa, czy zmniejsza - spróbujesz, to sprawdzisz sam. Inne pierdółki, takie jak oferowane za artefakty ceny (wiersz "cost" przy każdym arcie), czy wagę ("inv_weight") też możesz sobie zmienić wedle uznania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZaWarudo Opublikowano 4 Listopada 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 Tak tak, tylko widzisz, w SoCowym artefact.ltx nie ma linijki additional_inventory_weight (Jest tylko w CS i CoP) odpowiedzialnej za to, że zakładając artefakt na pasek można zwiększyć maksymalny udźwig w plecaku. Czy jest w ogóle możliwe dodanie tego w SoC? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 Jak pisałem wyżej - nigdy się w to na własny użytek nie bawiłem, więc nie wiem czy jest możliwe. Weźmy to więc na logikę... W kombinezonach powinna być ta linijka albo bliźniacza, odpowiadająca za dodatkowy udźwig np. egzoszkieletu. Skopiuj, sprawdź czy zadziała i daj znać, czy się udało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwinny Opublikowano 4 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 Dołączę się do tematu Da się w zewie zrobić tak żeby artefakty leżały i były widoczne bez detektora tak jak w shoc ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 4 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 @Zwinny To po co wtedy by były detektory? Szczególnie ten specjalny Weles, czy jak mu tam było. Cały urok w tym, że bez detektora artu nie znajdziesz. Autorzy modów, albo dają arty na udźwig, wtedy kombinezony mają go niezmienny, albo brak takich artów i kombinezony udoskonalamy. A niektórzy łączą te dwie możliwości i nasz GB zamienia się w ciężarówkę. Trzeba by znaleźć moda z takim rozwiązaniem i na odpowiedniej podstawce. I z niego przenieść rozwiązania. Samodzielne zmiany w plikach artów bez takich rozwiązań, nic nie dadzą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi