Skocz do zawartości

vidkunsen

Rekomendowane odpowiedzi

cd159479fad1e06ab0710d9c8c01ca4b.jpg
Tytuł Oryginalny: Новое Время
Platforma: Cień Czarnobyla 1.0006
Data Premiery: 06.11.2018r
Autor: Graff46


OPIS:

Spoiler

Akcja moda rozgrywa się po wydarzeniach, jakie znamy z Cienia Czarnobyla. Wydawać by się mogło, że Zona stała się mniej nieprzewidywalna, a życie stalkerów bardziej spokojne - większość z nich zdecydowała się zająć handlem. Dowiemy się również, jakie były konsekwencje zniszczenia przez Striełoka Świadomości-Z. 

Główny bohater jest niczym niewyróżniającym się stalkerem mającym dość sporą wiedzę na temat samej Strefy. Niestety doszło do kilku niewyjaśnionych wydarzeń, wskutek których traci częściowo pamięć.

Główne Zmiany:

  • Nowa fabuła, postacie i zadania
  • Nowe lokacje ( 3 )
  • Nowa paczka broni oraz modele NPC
  • Nowa pogoda
  • Transport
  • Możliwość snu 
  • Pory roku ( wczesna wiosna, jesień, zima ) 
  • ... I wiele więcej 

SCREENY:

Spoiler

s0az-EPx9580.jpge-Ce83j52-Fa0.jpgX5-L1e-Gf-T6-s.jpgLgu-Fp-F7q13g.jpgFdd3o8tb-Jw-E.jpg

VIDEO:

Spoiler

Gameplay

 

INSTALACJA:

Spoiler

Pobrane archiwum należy rozpakować, a jego zawartość ( folder gamedata, bin ) umieścić w głównym katalogu gry. 

LINKI DO POBRANIA: 

Spoiler

1. Wersja 0.9 RC
https://yadi.sk/d/rI8Xizdb0hHHPg ( gamedata ) - Yandex
https://yadi.sk/d/1LY42dlzomwAkA ( bin ) - Yandex

2. Patch 0.9.8 ( Przed instalacją patcha przełącz grę na czas Wczesna jesień "Ранняя осень"!
https://yadi.sk/d/jQ5XuDeXVHaVhw - Yandex

Dodatki: 
Wyłączenie dźwięku chodzenia - https://yadi.sk/d/JgDMJtbvtXevBw - Yandex
Patch dla YouTuberów (usuwa autorską muzykę) - https://yadi.sk/d/Ogsu6PuVWvfCyg - Yandex 

Uwaga: Poniższy dodatek instalujesz na własne ryzyko. Może powodować błędy !
Edytowane teksty dialogów - https://yadi.sk/d/6oXCwdiJcB-uXg - Yandex

Źródło: AP-PRO.RU

  • Super 1
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytałem komentarze. Chyba trzeba jeszcze trochę poczekać, bo pomimo informacji od autora moda o braku czasu na dalszy jego rozwój, powinien wyjść spory patch likwidujący znalezione błędy i bugi. A już kilka wstawili gracze i dzisiaj w nocy było ponowne wstawienie moda. Oprócz yandeksa, mod jest do pobrania również z google. Link jest w dyskusji, tak że @vidkunsen  możesz go dodać do #1.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://ap-pro.ru/forum/35-91652-4

info z działu dopełnienia/funkcjonowanie moda:

Кнопками E и Q можно выйти из машины, с обоих сторон соответственно. Вы можете толкать автомобили подойдя достаточно близко и нажимая T - Klawiszem E i Q można wyjść z samochodu/pojazdu, jeśli chcesz wsiąść to stań blisko i naciśnij T.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I / pierwsze misje:

Budzisz się na budynku Kompani Ochrony, podchodzi porucznik - dialog - idziesz do kapitana - dialog i teraz masz iść pod zwalony wiadukt.

Koło wioski nowicjuszy jesteś ofiara napadu bandytów, budzisz się na chlewni - ( bazie stalkerów z nieba) - dialog z komendantem obozu potem z Tryfonem/Sidorem i masz znaleźć /odszukać stalkera o ksywie Pies żeby odbić wioskę z rąk bandytów, w między czasie część misji od kpt. Kozłowa.  

 

Są nowe i stare z innych modów lokacje, scenariusz nówka nie używany, fajnie się gra.

Mod surowy ale bardzo obiecujący.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadania daje zleceniodawca ale część zadań to odczytać ustne polecenie (tekst w czasie dialogu).

Sen - trzeba zakupić u kupca specjalne pigułki - tworzące sen - fonetycznie: snotwornoje - znaleźć miejsce gdzie ukazuje się zielony domek i dopiero można użyć w/w pigułkę.

p.s. całkowicie nowy i odmienny scenariusz! polecam zagrać.

Edytowane przez vidkunsen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co fajnego i ciekawego - domek do spania się czasem pojawia w dziwnych, niebezpiecznych miejscach.

Czasem są toporne tekstury jak na niskich na win 95, ale biegają nowe mutanty które wyglądają jak krzyżówka kury z bażantem - ubarwienie i po zabiciu okazuje się, że to tuszkan, są niegroźne - film początek.

W każdym laboratorium są ekipy "neutrali" więc mutantów nie ma.

 

Edytowane przez vidkunsen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://www.amk-team.ru/forum/topic/13869-novoe-vremya/

Path 0.9.5.1 - pobieranie: https://yadi.sk/d/SRjvCA6aC07D9Q

Исправление логики, скриптов, диалогов. Поправлено расположение фонарика. Русские названия новых локаций, убран "клон" Семенова в бункере ученых, убраны старые второстепенные квесты.

Uprawnienie logiki, skrypty, dialogi, poprawienie latarki, Rosyjskie nazwy nowych lokacji, Siemionow w bunkrze poprawiony, stare kwesty dodane.

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postawiłem moda z tym ostatnim patchem. Już myślałem, że można grac tylko na Mistrzu, bo przy wyborze niższych trudności nie chciał wystartować. Ale po ruszeniu na Mistrzu, dał się namówić na pozostałe opcje. Pograłem trochę i pierwsze odczucia. Jak go skończą, może być ciekawym modem. Ja na razie mam dwa problemy. Pierwszy, to brak w młynie dezertera. Dwie różne rozgrywki i go nie ma. Jeden z playerów też miał ten problem. Ale to można ominąć odmawiając szukania. Za to mam poważniejszego buga. Dotyczy on wagi sprzętu. Nagroda od Psa, strzelba i trochę amunicji zwiększyło mi ciężar inwentarza o 100kg! Zczitowałem więc udźwig, ale przy zbieraniu broni po ataku na wioskę znowu to samo. Jedna dwie sztuki broni i 100kg więcej.  I kolejne zaskoczenie. Rozmawiam z bandytą w młynie, zostaje chyba przypadkowo zabity. Wgrywam zapis i mam skok o kolejne 100 kg, czyli w sumie już o 200 kg. Jutro zagram od początku, zobaczę czy te problemy się powtórzą.

A tu kilka screenów z Kordonu, trochę innego niż go znamy.

ss_administrator_11-22-18_21-00-56_(l01_escape).thumb.jpg.6d4501dad3282e0a8dce49aba31832c9.jpg

ss_administrator_11-22-18_19-53-54_(l01_escape).thumb.jpg.c9794866dc2626fed7fe972340967c88.jpgss_administrator_11-22-18_21-19-19_(l01_escape).thumb.jpg.cdb428ccba56fbd7393030e89f91d01a.jpg

ss_administrator_11-22-18_17-12-29_(l01_escape).thumb.jpg.51d094824ef1ca3257c67d52cc6f6638.jpgss_administrator_11-22-18_17-13-16_(l01_escape).thumb.jpg.5fe5a36cce7f7ba39134851e09d99b41.jpgss_administrator_11-22-18_19-55-37_(l01_escape).thumb.jpg.ddbfba236b5ff24a64ff1e2f796b7d26.jpgss_administrator_11-22-18_20-50-32_(l01_escape).thumb.jpg.6b0de117b8f1efe8a03a9d5e0f24d8ec.jpgss_administrator_11-22-18_21-14-55_(l01_escape).thumb.jpg.ccf7e55bfde892fb78341dfa29aa6523.jpgss_administrator_11-22-18_17-44-18_(l01_escape).thumb.jpg.42ceba5cd42d6044401601f0cc235530.jpg

Kordon znany, ale jakby inny.

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie to już "niedokończone" mody są. U jednego śmiga, u drugiego jak po grudzie. Sprawdzę w plikach broni, ile tam wagi mają te bronie które podbiły mi tak znacznie ciężar inwentarza. Podstawka jest rosyjska, więc nic się gryźć nie powinno. A nowa gra pokaże, czy się powtórzy to czy nie. ja mam wszystkie patche od początku, a nie dokładane w trakcie gry. Możliwe że to jest przyczyną.

@vidkunsen  - Jest na forum - tylko we wpisach dyskusyjnych - jeszcze paczka plików dodająca sporo nowych lokacji. Możesz sprawdzić czy warto ją dodawać, skoro to same lokacje bez zadań.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@vidkunsen Na nowej grze znów problem z udźwigiem. Daję sava przed wzięciem nagrody od Psa. Bądź miły i sprawdź czy na Twojej grze, też waga tej strzelby i paru naboi da takie efekty jak na screenach.

                       Przed nagrodą                              Nagroda wzięta                                       Nadwaga.

ss_administrator_11-23-18_13-29-10_(l01_escape).thumb.jpg.31400e8bf49fe2d007e2b2994afdc317.jpgss_administrator_11-23-18_13-29-39_(l01_escape).thumb.jpg.cb08a6cabf2576b50de5fcc4e7cba503.jpgss_administrator_11-23-18_13-29-46_(l01_escape).thumb.jpg.890faebc40749fc533237441a654b28d.jpg

Mój udźwig na screenie jest sczitowany do 160 kg, jeszcze z poprzedniej gry.

010 chlewnie.dds          010 chlewnie.sav

Może trzeba będzie moda przeinstalować.

DODANO: Mod postawiony na nowo. Niestety, ale znów to samo.

ss_administrator_11-23-18_16-41-51_(l01_escape).thumb.jpg.eb1ca2f4b8d0a713c15197dbd26e6677.jpgss_administrator_11-23-18_16-42-27_(l01_escape).thumb.jpg.9b2b883e0a84e6b5541276e0ace8d886.jpg

Trzeba moda pobrać z innego źródła. Znasz może linka do repacka od SERGa-Lu?

A na tym ostatnim patchu, od razu przy ładowaniu gry jest wylot z logiem jakiejś tam niezgodności plików.

KOLEJNE DODANO: @vidkunsen  I co? Mogę liczyć na pomoc?

Sprawdzenie pokazało, że to ta strzelba otrzymana w nagrodę tak podnosi wagę o 100kg. To trochę dziwne, bo w plikach ma wagę tylko 3.5 kg.

Po jej wyrzuceniu, reszta nagrody waży zaledwie 4kg. Czyli to ewidentny bug. Mógłbyś u nich się zapytać, co może tego być powodem? Screeny - te dwa ostatnie - możesz stąd pobrać i tam wkleić.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PODBICIE TEMATU:

Dalszego dodawania do wpisu już nie będzie. Mod poszedł do kosza, na czas aż go zrobią jak należy. Okazało się, że nie tylko ta strzelba, ale cokolwiek inne podniesione, podbija wagę inwentarza o 100 kg, za każdym nowym sprzętem.

A jednak będzie DODANE.

Znalazłem przyczynę moich kłopotów. To brak wiedzy, że w modzie jest ukryty system ograniczający ilość przenoszonego sprzętu w plecaku. Sygnalizacja wypełnienia plecaka jest sygnalizowana na wskaźniku znajdującym się poniżej danych o stanie gracza.

Plecak.thumb.jpg.0f95ff57eebc017b0e03a7e8ed68d267.jpg

Pokazuje to strzałka. Pojemność plecaka to 150 i jej nie można przekroczyć.

NIECH TO BĘDZIE PODPOWIEDZIĄ DLA TYCH CO ZECHCĄ ZAGRAĆ.

Mod na nowo postawiony, szybko osiągnę poziom poprzedniej gry. Zobaczymy jak się gra takim "realistycznym gołodupcem". Możliwe, że ustawienie udźwigu na kilka ton by to zniwelowało. Pole do popisu dla naszych mechaników, aby zmienić tę pojemność plecaka na większą.

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.