Kubens Posted November 11, 2018 Report Share Posted November 11, 2018 Jestem po misji z płaskowyżem. Zabiłem Noego i teraz pytanie czy później by się do czegoś przydał ten psychol? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mnieciu Posted November 11, 2018 Report Share Posted November 11, 2018 @Kubens potrzebny do questu na kompas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kubens Posted November 11, 2018 Author Report Share Posted November 11, 2018 z tym questem to po problemie (w jego ciele można znaleźć 2 kompasy). Naprawdę to tyle? Jeśli już nic to nie ma po co wczytywać save'ów Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted November 11, 2018 Report Share Posted November 11, 2018 Noe jest potrzebny do kwestu na wojnę mutantów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yossarian Posted November 12, 2018 Report Share Posted November 12, 2018 @vidkunsen jeżeli chodzi Ci o "Falę mutantów", to w podstawce (bo w tym temacie jest pytanie) nie ma takiego questu. To dodatkowe zadanie w SGM różnej maści. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kubens Posted November 12, 2018 Author Report Share Posted November 12, 2018 Czyli już się nie przyda? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted November 12, 2018 Report Share Posted November 12, 2018 @Kubens Mam pytanie. Po co go zabijałeś? Przecież żadne zadanie tego nie wymaga. Wyrób sobie nawyk, że nie zabija się tych NPCów którzy do nas nie strzelają i tych których zabicie nie jest przewidziane scenariuszem. Chcesz ze scenariuszem być w zgodzie, to daj mu żyć. Tym bardziej że zbierając brygadę do pójścia do Prypeci, Noe będzie jednym z tych którego Ci zaproponują zabrać. Z jakim skutkiem, nie powiem, dowiedz się sam. Tak że wgraj sava, zostaw go żywego i jak scenariusz przewidział zrób zadanie na Kompas. I jeszcze Ci podpowiem, jeśli innego rozwiązania już nie zrobiłeś. Zadanie na Szemrany Interes z Morganem w Leśnictwie, zrób biorąc go od Sowy. Wcześniej musisz odmówić Sułtanowi i Brodzie. W Leśnictwie musisz tak bronić Morgana aby przeżył. Dostaniesz wtedy fajny kawałek gry na Janowie, rzadko przez graczy uzyskiwany. Tylko musisz dokładnie przeglądać trupy najemników zabitych przez Ciebie, albo przez mutanty koło parkingu z elektrami. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted November 12, 2018 Report Share Posted November 12, 2018 Kubens, jeśli nie chcesz się wracać w modzie do zapisu zanim ukatrupiłeś Noe to polecam mod pod nazwą: Postacie kwestowe nie giną. 65_mod_.rar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kubens Posted November 12, 2018 Author Report Share Posted November 12, 2018 Noe zabił się sam bo próbował rzucić we mnie granatem a zaatakował mnie bo strzelałem do psa bo mnie gryzł ale dobrze save zostanie wczytany Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted November 12, 2018 Report Share Posted November 12, 2018 @Kubens - Strzelałeś do psa, a postrzeliłeś przy okazji Noego, dlatego stał się wrogim. Musisz na takie coś uważać i jak się przytrafi ze scenariuszowym NPCem, powtarzać. Inaczej położysz sobie grę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts