Jump to content
kamil190

S.T.A.L.K.E.R. Anomaly 1.5.0 [beta 3.0]

Recommended Posts

@kanon1022 ja wczoraj instalowałem i wszystko ok. Pobieralem z moddb.

A uruchamiałeś bez wrzucania spolszczenia czy wszystko dobrze się pobrało? Niektóre party są spore, no i czy update 4 i hotfix 8 na niego też wrzuciłeś?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Gh0sTp w necie znalazłem, że niby te parametry zmieniamy w:

Gamedata\configs w pliku pliku axr_options.ltx.

Zajrzyj czy to faktycznie tam bo ja nie mam jak sprawdzić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Gh0sTp Aaa :P myślałem, że ten współczynnik można ustawić wyżej niż 1 :D Ale skoro jest addon, który to zmienia na wyższą wartość no to problem rozwiązany. No to nie pozostaje mi nic innego nic życzyć Ci dobrej Zony stalkerze :D 

Pamiętajcie, jeśli znajdziecie jakieś błędy w tłumaczeniu to zamieszczajcie tutaj screeny z ów błędami, ułatwi to mi i @Voldi wprowadzenie korekt :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Gh0sTp No niestety, niektóre addony do Anomaly potrafią przysporzyć problemów i bólu głowy :P Ale większość na prawdę robi robotę i jest przydatna. Fakt, nie jestem na bieżąco bo ostatnio zajmowałem się tłumaczeniem hybrydy Misery i Gunslingera, a aktualnie grzebię przy SGM 2.2 do Zewu Prypeci+Gunslinger więc Anomaly trochę odłożyłem na bok, ale jak przetestuję tą nową wersję SGM to planuje sobie wrócić do Anomaly i przejść je od początku do końca:041:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Szczepan9205 też chciałem zabrać się za Gunslingera, ale w moim przypadku spolszczenie jakoś nie gra jak powinno. Wygląda jak coś wciśnięte na siłę, krzaczki, dziwne tłumaczenia na PL itd. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Gh0sTp No bo aktualna wersja Gunslingera nie współpracuje z ostatnią wersją spolszczenia stworzonego przez @DaimeneX.

Najnowsza wersja Gunslingera ma dodane takie pukawki jak APB, Bizon, Fort i Fort-17, SR1M, Stechkin,TT33 i Walther, zmienioną strukturę plików: nazwy i opisy tabletek, consumabli i napojów zostały przeniesione do jednego pliku, tak samo z pozostałymi pukawkami i nazwami i opisami amunicji( tak samo jest w przypadku tej najnowszej wersji SGM z Gunslingerem) no i różne pomniejsze rzeczy były przeniesione do nowych plików przez co spolszczenie dostępne na naszym forum częściowo pasuje i częściowo nie pasuje do najnowszej wersji, a że autor Gunslingera często coś zmienia to @DaimeneX stwierdził, że lepiej zabrać się za polonizację dopiero jak wyjdzie jakaś wersja 1.0, która będzie mieć wszystko co autor/autorzy założyli zabierając się za tą modyfikacje zamiast poprawiania plików co każdą pomniejszą aktualizację, która obejmuje dodanie jednej lub 2-3 broni.

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 godzin temu, tom3kb napisał:

@kanon1022 ja wczoraj instalowałem i wszystko ok. Pobieralem z moddb.

A uruchamiałeś bez wrzucania spolszczenia czy wszystko dobrze się pobrało? Niektóre party są spore, no i czy update 4 i hotfix 8 na niego też wrzuciłeś?

@tom3kbBez spolszczenia działa. Trzeba instalować moda od nowa , bo już trochę gram.

Edited by kanon1022

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kanon1022 Jeżeli w logu masz "string_table" to w którymś pliku tekstowym brakuje ów linijki z takim takim tekstem. Póki co nie instaluj Anomaly od nowa, sprawdzę nową wersję spolszczenia i może uda mi się znaleźć plik, który powoduje błąd i podeślę Ci poprawiony to będziesz mógł grać bez ponownej instalacji ;) 

Edited by Szczepan9205

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kanon1022 Hmm tyle, że problem polega na tym, że przejrzałem wszystkie pliki sprawdzane ostatnio przez @Voldi i wychodzi na to, że wszystkie mają zakończenie </string_table> więc zasadniczo nie wiem skąd ten błąd. Możesz wstawić tu cały plik loga?

I tak jak napisał @Gerdhard, jeżeli używasz jakiś dodatków do Anomaly z moddb to spolszczenie najlepiej wrzucić na sam koniec jak wrzucisz już wszystkie dodatki/ addony to jakaś część z nich  zastępuje pliki tekstowe bo niektóre ingerują w opisy i nazwy broni/consumabli/amunicji i przedmiotów i jeśli autor przeoczył zakończenie pliku linijka </string_table> to potem przez to może wywalać cały mod - cały X-Ray Engine.

Edited by Szczepan9205

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Szczepan9205 Nic dodatkowego nie instalowałem . Postawiłem moda od nowa , bez spolszczenia działa , a z spolszczeniem wylot. Mam pusty plik localization. Dodawałem spolszczenie v0.9. Na razie sprawa załatwiona , po prostu wypakowało mi się źle spolszczenie wypakowałem i wrzuciłem na nowo i ruszyło.   DZIĘKI ZA CHĘĆ POMOCY.

Spoiler

* Detected CPU: Intel(R) Core(TM) i7-4710HQ CPU @ 2.50GHz [GenuineIntel], F6/M12/S3, 2495.00 mhz, 19-clk 'rdtsc'
* CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, SSSE3, SSE4.1, SSE4.2, HTT
* CPU cores/threads: 4/8

Found commandline file!
Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
File System Ready...
FS: 53242 files cached 54 archives, 10727Kb memory used.
Init FileSystem 0.748283 sec
'xrCore' build 7608, Dec  5 2019

EH: 3CAABCFCFF6F3A810019C6A72180F166

-----loading c:/users/asus/desktop/anomaly 1.5.0\gamedata\configs\system.ltx
-----loading c:/users/asus/desktop/anomaly 1.5.0\gamedata\configs\system.ltx
Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Available render modes[1]:
[renderer_r1]
command line "c:\users\asus\desktop\anomaly 1.5.0\bin\anomalydx8.exe" -smap2048 -dbg 
Executing config-script "user.ltx"...
[c:/users/asus/desktop/anomaly 1.5.0\appdata\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [x-ray]: Full Memory Stats
* [win32]: free[137434555144 K], reserved[4275688 K], committed[122576 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: process heap[41223 K]
* [x-ray]: economy: strings[27035 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
dir[0]=
dir[1]=C:\Users\Asus\Desktop\ANOMALY 1.5.0\
dir[2]=C:\Users\Asus\Desktop\ANOMALY 1.5.0\bin\
dir[3]=C:\WINDOWS\system32\
CleanDeviceSpecifierList
CleanDeviceSpecifierList OpenAL Soft
devices OpenAL Soft
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is 
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. OpenAL Soft, Spec Version 1.1  eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "c:/users/asus/desktop/anomaly 1.5.0\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
! Unknown command:  r2_lut
! Unknown command:  r2_tf_mipbias
~ Invalid syntax in call to 'r3_dynamic_wet_surfaces_sm_res'
~ Valid arguments: integer value in range [64,2048]
[c:/users/asus/desktop/anomaly 1.5.0\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "c:/users/asus/desktop/anomaly 1.5.0\gamedata\configs\rspec_default.ltx"...
! Unknown command:  r2_dof_kernel
! Unknown command:  r2_lut
! Unknown command:  r2_sun_far
! Unknown command:  r2_tf_mipbias
~ Invalid syntax in call to 'r3_msaa'
~ Valid arguments: st_opt_off/2x/4x/8x
[c:/users/asus/desktop/anomaly 1.5.0\gamedata\configs\rspec_default.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "c:/users/asus/desktop/anomaly 1.5.0\gamedata\configs\default_controls.ltx"...
! Unknown command:  r2_lut
! Unknown command:  r2_tf_mipbias
~ Invalid syntax in call to 'r3_dynamic_wet_surfaces_sm_res'
~ Valid arguments: integer value in range [64,2048]
[c:/users/asus/desktop/anomaly 1.5.0\gamedata\configs\default_controls.ltx] successfully loaded.
[c:/users/asus/desktop/anomaly 1.5.0\appdata\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is OpenAL Soft
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:1392]: NVIDIA GeForce GTX 860M
* GPU driver: 26.21.14.4614
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 4064 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 4096K
* DIB created: 512K
! Version conflict in shader 'models\lfo_black_soft_lens_weapons'
! Version conflict in shader 'models\lfo_glass_lens_weapons'
* distortion: used, dev(30),need(14)
* color_mapping: used, dev(30),need(14)
* SSample: 1920x1080
compiling shader postprocess
compiling shader postprocess_d
compiling shader postprocess_cm_pre
* SSample: enabled
compiling shader particle_distort
compiling shader particle
compiling shader particle
compiling shader simple_color
compiling shader portal
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : <no expression>
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : Xr_ini.cpp
[error]Line          : 530
[error]Description   : fatal error
[error]Arguments     : Can't open section 'string_table'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report
 

stack trace:

 

Edited by kanon1022

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, kanon1022 napisał:

@Szczepan9205 Wiesz gdzie jest schowek z zadania chyba Fanatyka w wiosce kotów , strasznie długo szukam.

Ten pierwszy, który szukasz w ramach treningu ? Jest w domku do którego drabinka prowadzi na "strych" tuż za nim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ave Kamraci ..powiedzcie mi jak zwolnić towarzyszy. bo miałem zadanie ich zaprowadzić na zwiedzanie , i tak zrobiłem ale teraz łażą ze mną a chciałbym sobie samu zwiedzać :)

Dodam jeszcze 2 pytanie czy Hełmy można rozkładać , jeśli tak to jak ?

Edited by Gerdhard

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Gerdhard jeśli miałeś questa gdzieś ich zaprowadzić, to musisz z nimi na miejscu pogadać (czytaj opisy zadań, bo jest ich kilka rodzajów), odprowadzić z powrotem do obozu i znów pogadać, jak dobrze pamiętam. Chyba, że to zadania na przeprowadzenie kogoś gdzieś przez Zonę, to musisz pogadać z nim będąc na miejscu. Hełmów, jak dobrze pamiętam, rozkładać się nie da.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy ktoś z obecnie grających, który ma zainstalowane jakieś addony do Anomaly, spotkał się z problemem wyrzucania przedmiotów z ekwipunku samoczynnie ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Discord
Comunity