Flick Posted November 28, 2018 Report Share Posted November 28, 2018 (edited) Witam. Szukam ACDC dla CoC lecz jedyny acdc jaki znalazłem to ten: https://www.moddb.com/mods/call-of-chernobyl/downloads/acdc-tool-for-coc Lecz podczas procesu wywala błąd pliku: Istnieje jakiś działający ACDC lub poradnik aby dodawać NPC oraz nimi "zarządzać" (dawać im zadania itp)? Edited November 28, 2018 by Flick Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Junx Posted November 29, 2018 Report Share Posted November 29, 2018 @Flick ja robiłem pod Dead Air/Hybrid'a, powinien dać radę wypakować. acdc_dead_air.7z Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flick Posted November 30, 2018 Author Report Share Posted November 30, 2018 @Junx Pobrałem i powiem ci że wyrzuca ten sam błąd. Podejrzewam że jest to błąd tego perl w którym może brakować tego "pliku" w bibliotece. Bo z tego co czytam to te poradniki wszystkie są oparte chyba na starszych wersjach tego programu, ale to tylko mój domysł. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted December 1, 2018 Report Share Posted December 1, 2018 @Flick O problemach z modami wynikającymi z niekompletności bibliotek, była już mowa wiele razy. Jest nawet oddzielny temat, w którym jest wykaz zawartości w bibliotece, który gwarantuje brak problemów. Odnajdź go i porównaj ze stanem swojej biblioteki. I pamiętaj, że również tam muszą być niektóre paczki dla systemu 32 bit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Junx Posted December 1, 2018 Report Share Posted December 1, 2018 17 godzin temu, Flick napisał: Podejrzewam że jest to błąd tego perl w którym może brakować tego "pliku" w bibliotece. Pobierz najnowszą wersję - https://www.activestate.com/products/activeperl/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flick Posted December 1, 2018 Author Report Share Posted December 1, 2018 1 godzinę temu, Junx napisał: Pobierz najnowszą wersję - https://www.activestate.com/products/activeperl/ Mam aktualnie najnowszą. Lecz jak przeglądałem to @Ranger801 udało się rozpakować na wersji ActivePerl 5.16.3 build 1603 (64-bit). Tyle że linki z tamtego posta wygasły. 2 godziny temu, kondotier napisał: @Flick O problemach z modami wynikającymi z niekompletności bibliotek, była już mowa wiele razy. Jest nawet oddzielny temat, w którym jest wykaz zawartości w bibliotece, który gwarantuje brak problemów. Odnajdź go i porównaj ze stanem swojej biblioteki. I pamiętaj, że również tam muszą być niektóre paczki dla systemu 32 bit. A pamiętasz jakieś słowo klucz? Bo po wpisaniu Perl lub biblioteka zbytnio nic nie znalazłem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted December 1, 2018 Report Share Posted December 1, 2018 @Flick Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranger801 Posted December 1, 2018 Report Share Posted December 1, 2018 @Flick W takim razie podrzucam ponownie. Trzymaj: https://yadi.sk/d/24JgT36JJbMGpw 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flick Posted December 1, 2018 Author Report Share Posted December 1, 2018 @kondotier Zaraz posprawdzam i zobaczymy czy brakuje mi czegoś. @Ranger801 Dzięki wielkie za wstawienie! Wyskoczył mi nowy błąd że nie ma klasy jakiejś, ale ruszyło chociaż, doinstaluje te visuale których nie mam i zedytuje ten komentarz czy naprawiło się. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flick Posted December 1, 2018 Author Report Share Posted December 1, 2018 Jestem bardzo blisko rozstrzygnięcia problemu. Otóż pobrałem inny stkutils z amk i wyskoczyło mi to: FATAL ERROR! Function: stkutils::scan::get_class Line: 1919 Description: cannot find clsid for class zone_mine_field_soc No to znalazłem na ap-pro rozwiązanie że w ACDC \ stkutils \ scan.pm muszę dopisać "zone_mine_field_soc" => 'Z_MBALD'. Tylko teraz pozostaje kwestia jaką zmienną mam zastosować dla mine_actor - jedyna wolna jaka zauważyłem to było O-ACTOR lecz powoduje to taki problem: '/' must follow a numeric type in unpack at stkutils/data_packet.pm line 127, <GEN1> line 14. Więc z lekka utknąłem. @Junx z tego co zauważyłem w twojej paczce też tego podpisanego nie ma. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Junx Posted December 2, 2018 Report Share Posted December 2, 2018 @Flick brakuje ci sekcji w pliku scan.pm, dopisz brakujące i tyle, mi zajęło ze dwa tygodnie dopisanie około 300 sekcji do ów pliku abym mógł wypakować all.spawn z Dead Air/Hybrid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flick Posted December 2, 2018 Author Report Share Posted December 2, 2018 13 godzin temu, Junx napisał: @Flick brakuje ci sekcji w pliku scan.pm, dopisz brakujące i tyle, mi zajęło ze dwa tygodnie dopisanie około 300 sekcji do ów pliku abym mógł wypakować all.spawn z Dead Air/Hybrid. @Junx A mógłbyś sprawdzić czy nie masz wpisanej tej klasy? Bo wpisałem wszystko co jest tam może być związane z aktorem lecz w każdy przypadku wywala błąd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Junx Posted December 2, 2018 Report Share Posted December 2, 2018 4 godziny temu, Flick napisał: A mógłbyś sprawdzić czy nie masz wpisanej tej klasy? Mogę, wyślij mi all.spawn który chcesz wypakować. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flick Posted December 2, 2018 Author Report Share Posted December 2, 2018 Proszę: https://www112.zippyshare.com/v/Zu9MGIbw/file.html. Jeżeli ci się uda to dasz radę przesłać cały folder? Abym mógł potem skompilować? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flick Posted December 4, 2018 Author Report Share Posted December 4, 2018 @Junx Dało radę? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Junx Posted December 5, 2018 Report Share Posted December 5, 2018 15 godzin temu, Flick napisał: @Junx Dało radę? Jasne, wrzuć plik do folderu "stkutils" scan.pm 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flick Posted December 5, 2018 Author Report Share Posted December 5, 2018 8 minut temu, Junx napisał: Jasne, wrzuć plik do folderu "stkutils" scan.pm Dzięki wielkie, 5! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flick Posted December 5, 2018 Author Report Share Posted December 5, 2018 (edited) @Junx a jak masz określoną ścieżkę do all_cs. Bo mi wyskakuje cannot change dir to all, a niestety z plików typu bat jestem średni i to mocno :d. U mnie jest taka: universal_acdc.pl -compile all -out new.spawn pause Edited December 5, 2018 by Flick Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Junx Posted December 5, 2018 Report Share Posted December 5, 2018 1 godzinę temu, Flick napisał: masz określoną ścieżkę do all_cs Zamień to powyżej na to: universal_acdc.pl -compile all_cs -out new.spawn pause 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flick Posted December 5, 2018 Author Report Share Posted December 5, 2018 (edited) Wielkie dzięki jeszcze raz! Edit: Ruszyło dość dużo po czym wywaliło error: FATAL ERROR! Function: stkutils::data_packet::pack Line: 859 Description: data is not defined Dasz radę podrzucić data_packet lub czy to czegoś innego wina? Edited December 5, 2018 by Flick Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Junx Posted December 5, 2018 Report Share Posted December 5, 2018 7 minut temu, Flick napisał: Dasz radę podrzucić data_packet lub czy to czegoś innego wina? Wypakowałem tym acdc.7z Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flick Posted December 5, 2018 Author Report Share Posted December 5, 2018 (edited) Niby powstał ten nowy all.spawn lecz waży on 370KB i ten sam błąd się pojawił. Edit: Przeklęty CoC ehh @Junx dałbyś radę sprawdzić na swoim komputerze czy ci skompiluje? all_cs.zip Edit 2: yyy wziąłem innego all.spawna i się skompilowało bez problemu, yy rzeczywiście stalker to jedna wielka anomalia Edited December 6, 2018 by Flick Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Junx Posted December 6, 2018 Report Share Posted December 6, 2018 @Flick Jakiś "dziwny" jest ten spawn, nie dało się go spakować. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.