Jump to content
Sign in to follow this  
Flick

ACDC dla COC

Recommended Posts

Witam.

Szukam ACDC dla CoC lecz jedyny acdc jaki znalazłem to ten:

https://www.moddb.com/mods/call-of-chernobyl/downloads/acdc-tool-for-coc

Lecz podczas procesu wywala błąd pliku:

abcedalo.thumb.png.136e841ca5115b18e7f3e54d117777c2.png

Istnieje jakiś działający ACDC lub poradnik aby dodawać NPC oraz nimi "zarządzać" (dawać im zadania itp)?

Edited by Flick

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Junx Pobrałem i powiem ci że wyrzuca ten sam błąd. Podejrzewam że jest to błąd tego perl w którym może brakować tego "pliku" w bibliotece. Bo z tego co czytam to te poradniki wszystkie są oparte chyba na starszych wersjach tego programu, ale to tylko mój domysł. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Flick  O problemach z modami wynikającymi z niekompletności bibliotek, była już mowa wiele razy. Jest nawet oddzielny temat, w którym jest wykaz zawartości w bibliotece, który gwarantuje brak problemów. Odnajdź go i porównaj ze stanem swojej biblioteki. I pamiętaj, że również tam muszą być niektóre paczki dla systemu 32 bit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Junx napisał:

Pobierz najnowszą wersję - https://www.activestate.com/products/activeperl/

Mam aktualnie najnowszą. Lecz jak przeglądałem to @Ranger801 udało się rozpakować na wersji ActivePerl 5.16.3 build 1603 (64-bit). Tyle że linki z tamtego posta wygasły.  

2 godziny temu, kondotier napisał:

@Flick  O problemach z modami wynikającymi z niekompletności bibliotek, była już mowa wiele razy. Jest nawet oddzielny temat, w którym jest wykaz zawartości w bibliotece, który gwarantuje brak problemów. Odnajdź go i porównaj ze stanem swojej biblioteki. I pamiętaj, że również tam muszą być niektóre paczki dla systemu 32 bit.

A pamiętasz jakieś słowo klucz? Bo po wpisaniu Perl lub biblioteka zbytnio nic nie znalazłem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kondotier Zaraz posprawdzam i zobaczymy czy brakuje mi czegoś.

@Ranger801 Dzięki wielkie za wstawienie! 

Wyskoczył mi nowy błąd że nie ma klasy jakiejś, ale ruszyło chociaż, doinstaluje te visuale których nie mam i zedytuje ten komentarz czy naprawiło się. acdc.png.0926f84109e67a7392aa7732e834f019.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestem bardzo blisko rozstrzygnięcia problemu. Otóż pobrałem inny stkutils z amk i wyskoczyło mi to:

FATAL ERROR!
Function: stkutils::scan::get_class
Line: 1919
Description: cannot find clsid for class zone_mine_field_soc

No to znalazłem na ap-pro rozwiązanie że w ACDC \ stkutils \ scan.pm muszę dopisać "zone_mine_field_soc" => 'Z_MBALD'Tylko teraz pozostaje kwestia jaką zmienną mam zastosować dla mine_actor - jedyna wolna jaka zauważyłem to było O-ACTOR lecz powoduje to taki problem: '/' must follow a numeric type in unpack at stkutils/data_packet.pm line 127, <GEN1> line 14. Więc z lekka utknąłem. @Junx  z tego co zauważyłem w twojej paczce też tego podpisanego nie ma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Flick brakuje ci sekcji w pliku scan.pm, dopisz brakujące i tyle, mi zajęło ze dwa tygodnie dopisanie około 300 sekcji do ów pliku abym mógł wypakować all.spawn z Dead Air/Hybrid.

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, Junx napisał:

@Flick brakuje ci sekcji w pliku scan.pm, dopisz brakujące i tyle, mi zajęło ze dwa tygodnie dopisanie około 300 sekcji do ów pliku abym mógł wypakować all.spawn z Dead Air/Hybrid.

@Junx A mógłbyś sprawdzić czy nie masz wpisanej tej klasy? Bo wpisałem wszystko co jest tam może być związane z aktorem lecz w każdy przypadku wywala błąd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, Flick napisał:

A mógłbyś sprawdzić czy nie masz wpisanej tej klasy?

Mogę, wyślij mi all.spawn który chcesz wypakować. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Junx a jak masz określoną ścieżkę do all_cs. Bo mi wyskakuje cannot change dir to all, a niestety z plików typu bat jestem średni i to mocno :d.

U mnie jest taka:

universal_acdc.pl -compile all -out new.spawn
pause

 

Edited by Flick

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Flick napisał:

masz określoną ścieżkę do all_cs

Zamień to powyżej na to:

universal_acdc.pl -compile all_cs -out new.spawn
pause

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wielkie dzięki jeszcze raz!

Edit: Ruszyło dość dużo po czym wywaliło error:

FATAL ERROR!
Function: stkutils::data_packet::pack
Line: 859
Description: data is not defined

Dasz radę podrzucić data_packet lub czy to czegoś innego wina?

Edited by Flick

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niby powstał ten nowy all.spawn lecz waży on 370KB i ten sam błąd się pojawił.

Edit: Przeklęty CoC ehh @Junx dałbyś radę sprawdzić na swoim komputerze czy ci skompiluje? 

all_cs.zip

Edit 2: yyy wziąłem innego all.spawna i się skompilowało bez problemu, yy rzeczywiście stalker to jedna wielka anomalia 

Edited by Flick

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.