Skocz do zawartości
Flick

ACDC dla COC

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Szukam ACDC dla CoC lecz jedyny acdc jaki znalazłem to ten:

https://www.moddb.com/mods/call-of-chernobyl/downloads/acdc-tool-for-coc

Lecz podczas procesu wywala błąd pliku:

abcedalo.thumb.png.136e841ca5115b18e7f3e54d117777c2.png

Istnieje jakiś działający ACDC lub poradnik aby dodawać NPC oraz nimi "zarządzać" (dawać im zadania itp)?

Edytowane przez Flick

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Junx Pobrałem i powiem ci że wyrzuca ten sam błąd. Podejrzewam że jest to błąd tego perl w którym może brakować tego "pliku" w bibliotece. Bo z tego co czytam to te poradniki wszystkie są oparte chyba na starszych wersjach tego programu, ale to tylko mój domysł. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Flick  O problemach z modami wynikającymi z niekompletności bibliotek, była już mowa wiele razy. Jest nawet oddzielny temat, w którym jest wykaz zawartości w bibliotece, który gwarantuje brak problemów. Odnajdź go i porównaj ze stanem swojej biblioteki. I pamiętaj, że również tam muszą być niektóre paczki dla systemu 32 bit.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Junx napisał:

Pobierz najnowszą wersję - https://www.activestate.com/products/activeperl/

Mam aktualnie najnowszą. Lecz jak przeglądałem to @Ranger801 udało się rozpakować na wersji ActivePerl 5.16.3 build 1603 (64-bit). Tyle że linki z tamtego posta wygasły.  

2 godziny temu, kondotier napisał:

@Flick  O problemach z modami wynikającymi z niekompletności bibliotek, była już mowa wiele razy. Jest nawet oddzielny temat, w którym jest wykaz zawartości w bibliotece, który gwarantuje brak problemów. Odnajdź go i porównaj ze stanem swojej biblioteki. I pamiętaj, że również tam muszą być niektóre paczki dla systemu 32 bit.

A pamiętasz jakieś słowo klucz? Bo po wpisaniu Perl lub biblioteka zbytnio nic nie znalazłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Zaraz posprawdzam i zobaczymy czy brakuje mi czegoś.

@Ranger801 Dzięki wielkie za wstawienie! 

Wyskoczył mi nowy błąd że nie ma klasy jakiejś, ale ruszyło chociaż, doinstaluje te visuale których nie mam i zedytuje ten komentarz czy naprawiło się. acdc.png.0926f84109e67a7392aa7732e834f019.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem bardzo blisko rozstrzygnięcia problemu. Otóż pobrałem inny stkutils z amk i wyskoczyło mi to:

FATAL ERROR!
Function: stkutils::scan::get_class
Line: 1919
Description: cannot find clsid for class zone_mine_field_soc

No to znalazłem na ap-pro rozwiązanie że w ACDC \ stkutils \ scan.pm muszę dopisać "zone_mine_field_soc" => 'Z_MBALD'Tylko teraz pozostaje kwestia jaką zmienną mam zastosować dla mine_actor - jedyna wolna jaka zauważyłem to było O-ACTOR lecz powoduje to taki problem: '/' must follow a numeric type in unpack at stkutils/data_packet.pm line 127, <GEN1> line 14. Więc z lekka utknąłem. @Junx  z tego co zauważyłem w twojej paczce też tego podpisanego nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Flick brakuje ci sekcji w pliku scan.pm, dopisz brakujące i tyle, mi zajęło ze dwa tygodnie dopisanie około 300 sekcji do ów pliku abym mógł wypakować all.spawn z Dead Air/Hybrid.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, Junx napisał:

@Flick brakuje ci sekcji w pliku scan.pm, dopisz brakujące i tyle, mi zajęło ze dwa tygodnie dopisanie około 300 sekcji do ów pliku abym mógł wypakować all.spawn z Dead Air/Hybrid.

@Junx A mógłbyś sprawdzić czy nie masz wpisanej tej klasy? Bo wpisałem wszystko co jest tam może być związane z aktorem lecz w każdy przypadku wywala błąd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Flick napisał:

A mógłbyś sprawdzić czy nie masz wpisanej tej klasy?

Mogę, wyślij mi all.spawn który chcesz wypakować. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Junx a jak masz określoną ścieżkę do all_cs. Bo mi wyskakuje cannot change dir to all, a niestety z plików typu bat jestem średni i to mocno :d.

U mnie jest taka:

universal_acdc.pl -compile all -out new.spawn
pause

 

Edytowane przez Flick

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Flick napisał:

masz określoną ścieżkę do all_cs

Zamień to powyżej na to:

universal_acdc.pl -compile all_cs -out new.spawn
pause

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki jeszcze raz!

Edit: Ruszyło dość dużo po czym wywaliło error:

FATAL ERROR!
Function: stkutils::data_packet::pack
Line: 859
Description: data is not defined

Dasz radę podrzucić data_packet lub czy to czegoś innego wina?

Edytowane przez Flick

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niby powstał ten nowy all.spawn lecz waży on 370KB i ten sam błąd się pojawił.

Edit: Przeklęty CoC ehh @Junx dałbyś radę sprawdzić na swoim komputerze czy ci skompiluje? 

all_cs.zip

Edit 2: yyy wziąłem innego all.spawna i się skompilowało bez problemu, yy rzeczywiście stalker to jedna wielka anomalia 

Edytowane przez Flick

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×

Powiadomienie o plikach cookie

Używają strony akceptujesz regulamin Warunki użytkowania.

Społeczność
Discord