Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

T_gAU41SPwM.1542900570.jpg

Tytuł moda: Darkest Time: Extended
Twórcy: Никита Клинг, Александр Шевченко, Павел Спицин
Platforma: Cień Czarnobyla 1.0006
Data premiery: 13.12.2018r.
Autor spolszczenia:

 

OPIS:

Spoiler

FABUŁA:

Minęło pół roku, od czasu gdy Naznaczony wyłączył Mózgozwęglacz. Frakcje rozpadły się z powodu wewnętrznych sporów, armia nie może sobie poradzić ze swoimi prawami, mutanty rozprzestrzeniają się po Czarnobylskiej Strefie. W Zonie chaos. O Naznaczonym mówią, jak o niezwykłym stalkerze, który realizując swoje cele, wyłączył Mózgozwęglacz, dotarł do centrum Zony i odkrył jej sekret. Ale czy to naprawdę?

Kim jesteście - nieważne, w końcu nic was nie uratuje. Ale podczas następnego wypadu, znajdujecie dysk z materiałami wideo. Sami zaczynacie badać zawartość dysku. Ktoś o imieniu Глеб opowiada w wideo całą prawdę o tym, co wydarzyło się 6 miesięcy temu.

 

CO TO ZA MOD?:

1. Jeszcze lepsze i ciekawsze:

Rozszerzona wersja Extended została zrobiona z niemal takim samym składem jak wcześniej. Patrząc na mod ze świeżym umysłem, po dwóch latach zdaliśmy sobie sprawę z tego, nad czym trzeba by popracować. Rząd zmian zrobiono z uwagą na opinie graczy i ich życzenia. Jeśli nie graliście w Darkest Time, to Extended jest świetną szansą na nadrobienie zaległości.

2. Pełny kanon:

Wszystkie kanony oryginalnego Darkest Time są dodane i rozszerzone w wersji Extended. Przede wszystkim Extended został zrobiony specjalnie dla fanów modyfikacji, więc nie mogliśmy porzucić pomysłów, które zostały umieszczone w oryginale. Unikalna prezentacja fabuły pozostała. Atmosfera i styl są zwiększone.

3. Praca nad błędami:

Zmiany w Extended dotykają niemal każdego aspektu gry i mają na celu zostawić u gracza przyjemne wrażenia od przechodzenia tego moda. Scenariusze pozbyły się od wielu fabularnych dziur i problemów, ponadto mod stał się bardziej logiczny i spójny. Zmieniono oświetlenie na lokacjach i ogólny obraz. Niektóre momenty gameplay'u były przejrzane i przeszły zmiany. Poprawiono setki innych błędów, uniemożliwiających komfortową grę.

4. Przydatne innowacje:

Szósty stopień trudności, nieco rozszerzony barter, nowe graficzne opcje, fabularne notatki w PDA - przeciągać można długo. Darkest Time: Extended robi grę nie tylko lepszą pod względem technicznym. Tworzy ją bardziej ciekawszą niż wcześniej. Tak bardzo, że wyśmiewa błędy wcześniejszej wersji.

 

KRÓTKI OPIS:

Spoiler

- Ponownie rozpatrzono wszystkie poziomy trudności dla bardziej komfortowej gry. Dodano szósty poziom trudności.

- Zmieniono i zrobiono praktycznie wszystkie wideo, które występowały w poprzedniej części. Dodano tytuły wideo.

- Scenariusz pozbył się wielu głupich momentów. Dodana trzecia końcówka. W PDA Głównych Bohaterów pojawiły się nowe notatki, uzupełniające fabułę.

- Poprawiono animacje niektórych rodzajów broni. Zbyteczną broń wycięto.

- Poważnie poprawiono taktyczno-techniczne charakterystyki wszystkich broni. Strzelanie stało się lepsze.

- Ogromna różnorodność innowacji: więcej unikalnych rodzajów broni, przypadkowe schowki, zmiana tekstury rąk przy zakładaniu zbroi, itd.

- Dużo fix'ów: usprawniono wyloty, literówki w dialogach, ulepszona ogólna stabilność, ui-tekstury odpowiednio są wyświetlane przy niskich ustawieniach grafiki. Szczegółowa lista zmian będzie opublikowana w czasie wyjścia moda.

Szczegółowa lista zmian wersji EXTENDED: [KLIK]

 

CECHY MODA:

Spoiler

1. Scenariusz i jego realizacja:

Darkest Time - to historia, w której dobro nie zawsze wygrywa, a zło zawsze powraca i kusi. Całkowite przemyślenie oryginalnej historii, od którego stała się ona jeszcze bardziej mroczniejszą i depresyjną, a NPC teraz niekoniecznie dobrzy, czy też źli. Unikalność polega na nowej prezentacj oryginalnej historii i możliwości gry dwoma bohaterami, każdy z nich jest obdarzony własnym imieniem i głosem. Obecność około 50 nowych zadań i zmienionych\całkowicie zamienionych starych. Prawie całkowity brak nowych zadań na szukanie przedmiotów. Z tym, co trzeba znaleźć, nie ma żadnych trudności.

2. Wideo i grafika:

Specjalnie dla Darkest Time nakręcono film. Pomimo tego w modzie zrobiono ponad 30 wstawek wideo, wykonanych na silniku gry. Część graficzna przeszła totalną obróbkę. Dzięki symbiozie z graficznych modyfikacji, które są uważane za standardowe, Darkest Time obrał swój własny styl i unikalną atmosferę, które upiększyły nowe efekty graficzne. 

3. Dźwięk:

Najbardziej ambitna praca nad głosem postaci w grze w całej historii moddingu na platformie Cienia Czarnobyla na dany moment. Powyżej 4000 replik zostało nagranych przez amatorskich i profesjonalnych aktorów dubbingujących na profesjonalnym sprzęcie, a powstałe ścieżki dźwiękowe zostały przetworzone i zmasterowane. Zamieniono dużo dźwięków w grze (wzięto z innych modów), nad którymi przeprowadzano dalsze prace.

4. Old School:

Smakosze klasyków - cieszcie się! Darkest Time - to old school'owy mod. Wiele starych pomysłów, podobających się graczom jeszcze w 2008 roku, w Darkest Time nie są tylko obecne, ale mają także drugie zastosowanie.

5. Poziomy trudności:

W pełni przerobione poziomy trudności. Obecność zupełnie nowych poziomów trudności. Każdy poziom trudności oferuje graczowi inną rozgrywkę. Darkest Time jest odpowiedni zarówno dla zwykłych, jak i doświadczonym graczom.

6. Optymalizacja i dostosowywanie:

Nowe graficzne opcje można włączać i wyłączać w ustawieniach gry. Wszystkie graficzne ustawienia są podświetlone w trzech kolorach, w zależności od stopnia obciążenia systemu. Mod jest całkiem dobrze zoptymalizowany, jednakże nie działa na wersjach Steam i GOG.

 

KTO TWORZYŁ MODA?:

Spoiler

Aktorzy głosowi:
Анастасия Дорохова
Петр Гланц-Иващенко
Эдвард Бриони
Константин Погодаев
Владимир Добин
Виктор Губин
Константин Ладанин
Станислав Крюков
Александр Герман
Дмитрий Бородастов
Евгений Вольнов
Станислав Черсков
Дмитрий Рыбин
Олег Варганов
Максим Чернышев
Алексей Просандеев
Сергей Прусаков
Максим Демьяненко
Александр Маньяков
Андрей Луцков
Кирилл Акимов
Михаил Бабаян
Евгений Синельников
Денис Филанович
Илья Гермов
Олег Кузьма
Денис Стекленев
Леонид Макаров
Дмитрий Костин
Сергей Смоук
Михаил Алексеев
Аркадий Корюков
Кирилл Городилов
Павел Сергазиев
Лев Фикс
Алексей Никитин
Александр Стерх
Антон Базарных
Денис Чернобай
Родион Герасимов
Денис Мецнер
Сергей Зайков
Олег Танаевский
Никита Суслов
Александр Калиновский
Иван Сварщик
Илья Ильин
Георгий Фролов
Егор Шепяков
Александр Рождественский
Никита Клинг

 

Testerzy:
Борис Тереник
Максим Булатецкий
Роман Смольнов
Данила Макушин
Никита Немцев
Эралорфин Статут
Richi Keeper
Глеб Кустарёв
Кира Олеговна
Олег Лымарь
Андрей Леонов
Гоша Чепурнов
Артём Франц
Влад Увечлевый
Витамин Кёртис
Лев Дмитриев
Андрей Андреев
Артемий Третьяков
Иван Сергеев
Николай Лазарев
Ярослав Панкратов
Макс Пережигин
Фидаиль Аллаяров
Василий Быков
Сергей Оо
Антон Иванов
Артем Толмачев
Игорь Петренко
Кирилл Байкович
Александр Верба
Маргарита Багрова
Илья Сахно
Глеб Буйко
Владислав Красницкий
Алексей Лоскутов


Specjalne podziękowania:
Кира Олеговна
Ярослав Штайнхардт
Даниил Барышев
Виталий Кондаков
Алексей Лоскутов
Владимир Клеков

UŻYTE PRACE, SOUNDTRACK:

Spoiler

Użyte prace:

optivankiev, xStream, Red75, LURK, macron, Lafugix, AMK-2, AMK-Team, butcher_512, Sany@Prizrak, LWC (LWO), *AntOFF*, Alex, SANEX, DJekman, r_populik, KD, Vincent Vega, meltac, codemaker, sky 4ce, L.U.R.K Mod, Ирбис, CuRtiS_MX, Gaz1k, Acog, CuRtiS_MX, KingFriday, Real Wolf, ПСЕВДО-S.T.A.L.K.E.R., Storyteller, Arsenał, Misery, Historia Borowa Remake, XMODER i inne…

Soundtrack:

Myuu, Nox Arcana, Terror[east], 2BM, Light, Atrium Carceri, Messer, Stuart Chatwood, Godsmack, Demia, Holly Henry, Alex Sokolov, Anton Novoseltsev, Trevor Morris, Savva Dudin, Jean-Pierre Taieb, Sephiroth, Rachel Reuven, Marvin Kopp, Nima Fakhara, Вика Цыганова, Король и Шут, Спираль Времени, Elizium, Слот i inne...

 

 

SCREENY:

Spoiler

S.1543517204.jpgS.1542900156.jpgS.1542900141.jpgS.1542900121.jpgS543350672.jpgS.1542900166.jpg

 

INSTALACJA:

Spoiler

Instrukcja instalacji:

1. Obowiązkowa czysta wersja Cień Czarnobyla 1.0006 (i nie steam).

2. Folder gamedata wrzucić do folderu z grą.

3. Folder bin wrzucić do folderu z grą ze zgodą na zamianę plików.

4. Zamienić plik user.ltx.

5. (opcjonalnie) Wrzucić do folderu zawartość bonusowego patcha.

 

LINK DO POBRANIA:

Spoiler

MOD:

BONUSOWY PATCH (usuwający muzykę):

 

ŹRÓDŁO:

ap-pro.ru

stalkermod.ru

vk.com

stalkerportaal.ru

  • Super 2
  • Dodatnia 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu link do video, dodany przez autorów moda.

https://vk.com/video-149329155_456239338

A tu liki do patcha, eliminującego już znalezione błędy. Nowa gra ( o ile ktoś już zaczął ) nie konieczna. Miał być dopiero wieczorem, ale już go wstawili.

https://yadi.sk/d/0ymfiCE0wDpOuA

https://drive.google.com/open?id=1CUsHSmsmeN2Zo8FhrVfv__OIHPhG2wLH

Tak na wszelki wypadek z nową grą poczekam. A szczerze mówiąc, pierwszej wersji moda nie pamiętam. Dla mnie to dobrze.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier bo w pierwszą wersję u nas nikt prawie nie grał, bodajże nie dało się uruchomić na polskiej podstawce czy cuś, trzeba w temat by zerknąć i mod był chyba przefilozofowany, chyba cichy go ogrywał i gawron to w temacie się wypowiadali 

Ps. Jak znajdujecie patche to wyrzucajcie do pierwszego postu żeby łatwo było znaleźć. Chyba, że nie macie odpowiednich mocy.

Tu dodałem.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam moce, ale tym którzy takie moce też mają, w paradę nie będę wchodził. Bo może z tego wyjść ładny bajzel.

DODANO: Poczytałem w temacie dla Darkest Time i faktycznie w niego nie grałem. Wyszedł tam problem polskiej podstawki i teraz też chyba to będzie, bo mod Exteded  ingeruje w katalog bin. A jak wiemy nasza i rosyjska wersja podstawki są niekontapybilne . Trzeba będzie stawiać moda na rus podstawce, albo czekać na obiecanego repacka.

Były też zastrzeżenia naszych graczy do moralności niektórych rozwiązań. W opisie moda jest mowa że pewne sprawy usunięto, inne złagodzono. Możliwe że morderstwa z zimną krwią też usunięto.

Tak że nie pozostaje nic innego, jak tylko czekać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ktoś, kto pamięta pierwotnego moda będzie ogrywał tę wersję - proszę o informację. Ja na razie grać nie zamierzam, bo sprzętowo będzie to średnio komfortowe, ale interesują mnie fabularne i przerywnikowe różnice.

Co do poprzedniego wydania: mod był przekombinowany. Niektórych bulwersowały przyjęte rozwiązania, ale w końcu to Zona... Nie zawsze są motylki, uśmiechnięte słoneczko i kolorowa przygoda ;) W tym konkretnym wypadku niektóre decyzje były zrozumiałe z fabularnego punktu widzenia - mocne, ale uzasadnione.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak autorzy poinformowali wersja Extended powstała przede wszystkim z myślą o fanach modyfikacji, tak że nie spodziewałbym się daleko idących zmian w fabule. Tym razem również nie udało mi się postawić moda na polskiej podstawce, ale nie ma to znaczenia, ponieważ premierowa wersja Extended ma się pojawić na autorskim repacku.

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, tom3kb napisał:

Jakim trzeba być nieogarem żeby zapłacić za darmowego moda, którego jakiś cwaniak wypalił na płytce.

W "cywilizowanych" społeczeństwach zachodniej Europy wygląda to trochę inaczej niż na wschodzie. Teraz jest lepiej, ale kiedyś gry były nieproporcjonalnie drogie do zarobków. Brak sensownego prawa autorskiego sprawia, że swojego czasu sklepy z grami wyglądały tak, jak u nas bazary w latach '90. Wydania często wizualnie bliźniaczo przypominały oryginały (ba, nawet naklejki licencyjne i inne drobne szczególiki są). Można było znaleźć też paczki z grami (X sztuk na płycie), albo wersje "wzbogacone" o lokalne mody właśnie. W zależności od źródła były zawirusowane mniej lub bardziej, albo po prostu na płycie miałeś zupełnie coś innego, niż głosiło pudełko. Wschodni rynek gier to jest (była?) totalna dzicz i samowolka. Absolutnie bym się nie zdziwił, gdyby ktoś próbował sprzedać Darkest Time. I nie zdziwiłoby mnie też, że ktoś chciałby to kupić - inna mentalność.

Sam kilka lat temu znalazłem coś wyjątkowego, co z ciekawości postanowiłem sprawdzić. Sądząc po tytule spodziewałem się przygody a'la "Indiana Jones i (...)".

Dużo mnie to nie kosztowało. Po odpakowaniu folii z masą naklejek i informacji o bonusach, jakie rzekomo miała zawierać niniejsza edycja okazało się, że zamiast pograć mogę obejrzeć wyjątkowo kiepsko przygotowany dokument, z paskudnym menu i rzężącym lektorem :biggrin: Na dowód:

1.thumb.jpg.b9bc143325b4a49e62c00579a828139d.jpg2.thumb.jpg.7000bcd508f94fb5906f288775c1cb99.jpg

3.thumb.jpg.d0766d2a0f0147baf4177732ab6a3b5d.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Sierioża no może faktycznie jeszcze trochę ma to sens i się pośpieszyłem z wyrokiem, w sytuacji np, że mieszka jakiś Wania głęboko w tajdze, ma kompa ale brak neta to jak wyjedzie na zakupy do miasta raz na tydzień czy miesiąc to sobie kupi zestaw nowych modów do grania ? albo zamówi pocztą. As i u nas też tak jeszcze też w wielu miejscach jest.

Ja pamiętam początek lat 2000 to np u mnie w mieście jak był sklep komputerowy to w piwnicy mieli serwis to tam na ladzie była lista kilkanaście stron a4 w exelu drobnym drukiem z tytułami gier i ilością płyt. Gra na jednym CD kosztował 20 Zeta, a na kilku chyba odpowiednio drożej ? ale tam to tylko płytka w kopercie, a nie takie ładne wydanie pudełkowe.

Człowiek zapomniał, że nie każdy ma neta i może mieć za darmo jak poszuka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tom3kb Niekoniecznie Wania musi żyć w czarnej dupie - często mieszkał w mieście, a i tak zaopatrywał się w takim miejscu. Taniej, wygodniej, swojsko, a przy okazji kupowania zestawu modów, za kilka kopiejek mógł dostać jeszcze "ulepszone" edycje dosłownie wszystkiego. Jak mówiłem - inna mentalność dyktuje trochę inne podejście do sprawy. Zauważ, że kiedy u nas sytuacja zaczęła się zmieniać, pojawili się wydawcy, nowe prawo i profesjonalne podejście do tematu, to sukcesywnie coraz więcej osób odchodziło z szarej strefy. Tam - niekoniecznie.

8 minut temu, tom3kb napisał:

Gra na jednym CD kosztował 20 Zeta

ILE?! Panie, ja to się zaopatrywałem po 5, góra 10zł za sztukę! Jakby mi krzyknęli 20, to już bym się ostro targował.

Wracając do tematu moda: tak jak @gawron napisał wcześniej, będzie autorski repack i chyba rozsądnie byłoby czekać z rozgrywką na jego ukazanie się, co będzie równoznaczne z premierą moda. Gdyby jednak ktoś się skusił, pamiętając jeszcze pierwsze wydanie, to z chęcią przytulę informacje z pierwszej ręki o zmianach jakie wprowadza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc tak - grałem w poprzednia wersję tego moda - Darkest Time - Release.

Tu jest opis części mojej rozgrywki - ss.2 - 

 

Tu macie poprzednią wersję moda: https://cloud.mail.ru/public/AmpL/iHBQf5usJ

Około 3,5 GB w 7 zipie.

Postawiłem i grałem na rus podstawce, ani jednego wylotu ale mod jakiś taki dziwny, jak w/w dużo filozofii, możliwości.

Odmienność moda - zaleta lub wada, zależy kto i jak gra.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Końcówki:

Spoiler

"Źródło zła" - zadanie:

Spoiler

1) Uwięzieni na rozdanie (Попавшие под раздачу) - aby zaliczyć ten podpunkt trzeba wziąć zadanie u Sidorowicza na walizkę, znajdującą się na posterunku wojskowych na Kordonie i pozbyć się najemników.

Spoiler

ss_kamil190_04-22-19_19-00-44_(l01_escape).jpgss_kamil190_04-22-19_19-51-50_(l01_escape).jpg

2) Bez miejsca na błąd (Без права на ошибку) - gdy przychodzimy do Baru, wita nas Arkano. Miejsce o którym nam mówi, będzie w Martwym Mieście. Dostaniemy się tam, po wyłączeniu urządzenia i znalezieniu dokumentów w X-16. 

Spoiler

ss_kamil190_04-21-19_00-39-39_(l05_bar).jpgss_kamil190_04-26-19_16-37-24_(dead_city).jpgss_kamil190_04-26-19_16-45-16_(dead_city).jpg

3) Pytanie nieśmiertelności (Вопрос бессмертия) - po przyjściu z Martwego Miasta. W bunkrze będzie Wadim. Lekarstwo możemy odebrać u Żetonowicza, za ponad 20 żetonów.

Spoiler

ss_kamil190_04-22-19_01-14-03_(l05_bar).jpgss_kamil190_04-26-19_16-58-56_(l08_yantar).jpgss_kamil190_04-26-19_17-02-12_(l08_yantar).jpgss_kamil190_04-26-19_17-05-34_(l08_yantar).jpg

4) Realizując swoje cele (Преследуя свои цели) - tu trzeba wykończyć Powinność :). Tak czy siak, nie da się inaczej przejść do Mózgozwęglacza, jak nie wybijemy Powinności. Możemy to zrobić na dwa sposoby to zadanie: 

a) Z Czerepem wybić Wolność na MW i potem wstąpić do Powinności. Następnie Naznaczony zdezerteruje i nie będzie członkiem Powinności. Przyłączamy się do Dariusa i robimy co należy.

b) Powiadamiamy Wolność o Powinności w gospodarstwie. Kasujemy ich. Dostajemy zadanie na zdrajcę w Wolności. Po tym zadaniu, zabijają Łukasza. Mścimy się na Powinności w Barze.

Spoiler

ss_kamil190_04-29-19_14-17-28_(l05_bar).jpgss_kamil190_04-30-19_13-42-39_(l05_bar).jpgss_kamil190_04-30-19_13-49-03_(l05_bar).jpg

 

1. Idziemy do Spełniacza Życzeń i wypowiadamy życzenie.

2. Albo szukamy tajnych drzwi w Sarkofagu... i potem lądujemy na CEA. Pod koniec zakopujemy artefakt... (U mnie Naznaczony popełnił samobójstwo - możliwe, że przez to, że miałem tylko jeden punkt zadania "Źródło zła" zaliczony - jak wybiłem Powinność.).

Spoiler

ss_kamil190_05-02-19_14-12-09_(l12_stancia_2).jpgss_kamil190_05-02-19_14-14-28_(l01_escape).jpgss_kamil190_05-02-19_14-16-09_(l01_escape).jpg

3. Sekretna końcówka - gdy będziemy mieli zaliczone wszystkie punkty zadania "Źródło zła" (Источник зла). Tutaj trzeba znaleźć tajne drzwi w Sarkofagu, żeby odblokować końcówkę. Wcielamy się w Gleba. (Глеб).

4. Fałszywe końcówki:

Spoiler

- gdy Anna umrze;

- gdy Arkady Grigoriewicz umrze;

Wideo z 5 końcówkami:

Spoiler

 

 

 

  • Dodatnia 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Mod postawiony na rus podstawce od Komy i uruchomiony bez problemu.

ss_administrator_06-23-19_15-16-55_(mainmenu).thumb.jpg.bf33e51c9984b6b08c3590139207176a.jpgss_administrator_06-23-19_15-17-24_(mainmenu).thumb.jpg.7ef635f399b9ca7fd1b12f471e30bf81.jpg

6 stopni trudności. Wybranie trudności wyświetla jej opis. Trzeba zatwierdzić, albo można zmienić.

Na razie gadał tylko Sidor ( musiałem przerwać grę ). W prawym narożniku informacja skąd się tu wzięliśmy.

ss_administrator_06-23-19_15-18-31_(l01_escape).thumb.jpg.d460deb12422b44346c5846ace2320a7.jpg

Z plików system.ltx i actor.ltx wiem, że udźwigiem GG nie uszczęśliwili. Nic na razie nie zmieniałem, zobaczę jak się taką słabizną poruszać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PODBICIE TEMATU.

Mała relacja z rozgrywki. Na Kordonie wydawało się, że tylko są zmiany teksturowe i okrojone zadania z podstawki. Ale już po Wysypisku było wiadomo, że jest nowa fabuła. Niby oparta na tej z podstawki, ale całkowicie inaczej poprowadzona. Rutyna idzie w odstawkę. Wybrałem 2 poziom trudności, to i mod mnie nie rozpieszcza wyposażeniem. Jednak po Agropromie, jestem już gość. Mod ma zamontowanego antyczita, więc mimo dostępu do plików pozwalających zmieniać udźwig, jest brak reakcji moda na wprowadzone zmiany. I kilka kolejnych zrzutów ekranu:

                          Na początek tyle miał GB.                                                      A to już po odzyskaniu fleszki.

ss_administrator_06-23-19_17-32-13_(l01_escape).thumb.jpg.1783cafa80638b9a9d9c7acea0589488.jpgss_administrator_06-23-19_18-25-54_(l01_escape).thumb.jpg.24014c5eca7d89aa9468da500143c42a.jpg

                 System napraw                                                                                       Zadania po przejściu za torowisko

ss_administrator_06-23-19_18-49-46_(l01_escape).thumb.jpg.d5b7b63004fa6a339eb96ec15b229e3a.jpgss_administrator_06-23-19_20-14-22_(l01_escape).thumb.jpg.b2cf9d7febed862dc3ee1d3fc6ab41d3.jpg

ss_administrator_06-23-19_20-35-54_(l01_escape).thumb.jpg.6394337da4ae1214ead605fa42015aa1.jpgss_administrator_06-23-19_23-15-33_(l03u_agr_underground).thumb.jpg.15377e724619ebaca03ef1a30951b572.jpgss_administrator_06-23-19_23-18-36_(l03u_agr_underground).thumb.jpg.047e4928bf64c245e879a04a1ebd2586.jpgss_administrator_06-24-19_00-44-08_(l05_bar).thumb.jpg.a74a8817fcd343ce373f0a442783de52.jpg

Ostatni zrzut, to podsłuchana rozmowa na zapleczu baru. W barze też ciekawie. czyli że i dalszy ciąg moda może być atrakcyjny.

Jak na razie gra bezproblemowa. Żadnych problemów technicznych, ani zacięć fabułowych. Wszystko się trzyma kupy.

 

 

  • Super 1
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PODBICIE TEMATU

Chyba za wcześnie pochwaliłem moda. Mam takie zdarzenie. Może ktoś miał w innym modzie podobne i pomoże go rozwiązać. Tuż przy wejściu do X16, równoczesny atak snorków i wybuch granatu spowodowały śmierć GB. Nie wiem czy od snorków, czy od wybuchu. Po wgraniu zapisu, mod stracił dźwięk. Na pewno mod, bo inne rzeczy na kompie dźwięk mają ( np. gameplaye ).

Problem jest w tym, że nie ma dźwięku na żadnym zapisie wstecz. Nawet kiedy uruchomiłem moda jako Nową grę, też nie ma dźwięku. Nie ma Fatal, ale w logu sporo linnii jest oznaczone jako błędy.

xray_administrator.log

A mod naprawdę dobry. Niby linia scenariusza z podstawki, ale jej realizacja scenariuszowa całkiem odmienna.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kamil190  Masz rację.

Wystarczyło mi z problemem się przespać, aby sobie przypomnieć, że sam już parę razy taką sytuację miałem. Tym bardziej, że problem wystąpił też w nowej grze. Uruchomiłem moda, ustawienia i widzę suwak na lewo. A na dodatek włączony EAX. Nowe ustawienia i gra "przemówiła".

Tak więc niech to będzie porada dla kolejnych grających, jak wybrnąć z takiego problemu.

Wcześniej pisałem o tym że mod ma antyczita na udźwig. Jest trochę inaczej, a z takim czymś, przynajmniej ja, zetknąłem się po raz pierwszy. Udźwig dla GB uzależniony jest od wybranej na początku trudności gry. Tak że zmiany w pliku actor nie są skuteczne. Ale ten udźwig można powiększać albo artami, albo kombinezonami. Ale nic za darmo. Arty podwyższające udźwig o nikłe wielkości ( 1,4kg, 2kg ) mają mocne wartości negatywne i to na wiele czynników. To samo pancerze. Im mocniej zwiększa udźwig, tym ma słabsze wartości ochronne.

Tak że rozpoczynając grę, trzeba mocno się zastanowić na wyborem stopnia trudności.

Mod ma fabułę, która jakby się zaczynała po zakończeniu z Czystego Nieba. Naznaczony idąc drogą Striełoka, musi odzyskać pamięć. Ale lego przygody wyglądają sporo inaczej. Mamy nawet wątek mistyczny gadającego artefaktu i powiązanego z nim noża. Oba ratują życie Naznaczonego kilka razy.

Z tego fragmentu gry jaki mam za sobą, mogę sądzić że po przetłumaczeniu mod będzie miał spore powodzenie.

Nowe tekstury bunkra Sidora.

ss_administrator_06-25-19_15-48-24_(l01_escape).thumb.jpg.99aa198206c3bfb570f0ac1a085cfcf7.jpg

I zrzuty z gry.

ss_administrator_06-25-19_16-49-40_(l01_escape).thumb.jpg.800d9cedc5cfc64baadd13e941504f14.jpgss_administrator_06-25-19_18-04-29_(l01_escape).thumb.jpg.69a58b74222f72db4adf1b411d403992.jpgss_administrator_06-25-19_18-58-59_(l05_bar).thumb.jpg.c81d679fad659424f68087440e981294.jpgss_administrator_06-25-19_19-32-06_(l08_yantar).thumb.jpg.9591006f2dd8e8ff0ab65acb410dec64.jpg

 

ss_administrator_06-25-19_20-05-52_(l08_yantar).thumb.jpg.ce179a0c060b3b405af59d7558c418b3.jpgss_administrator_06-25-19_21-40-45_(l08u_brainlab).thumb.jpg.097b27635845779c03c2142e475c3ce0.jpgss_administrator_06-26-19_10-11-40_(l08_yantar).thumb.jpg.d2849a1d147cf7a0fe0ce6a03e230588.jpgss_administrator_06-26-19_10-10-55_(l08_yantar).thumb.jpg.bda15648f78015c73469a30c3946d0fb.jpg

Zachęcam do gry.

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KOLEJNE A ZARAZEM OSTATNIE PODBICIE TEMATU.

Ostatnie, bo mod ukończony, z jednym z możliwych do uzyskania zakończeń. W trakcie gry, nie uzyskałem zaliczenia jednej z 4 składowych części zadania.

Zadanie Brzmiało "Bez prawa do błędu". Widocznie wybrałem rozwiązanie z błędem. Jednak taki błędny wybór nie blokuje gry, tylko zmienia zakończenie.

Jest to pierwszy z modów w jakie grałem, w którym Naznaczony mając tylko nóż, wykonuje zadanie "Zabić Striełoka".

ss_administrator_06-28-19_13-15-09_(l12_stancia_2).thumb.jpg.aae5a54baadb7e0fea8e3da0f8493047.jpg

W efekcie tego zabójstwa, dociera ( przerzut przez moda ) na Kordon. Jest w stanie depresji, więc postanawia zakopać artefakt, który jest odzwierciedleniem jego jaźni. Jak kończy się to zakopanie, nie zdradzę. Niech grających trzyma do końca w niepewności.

ss_administrator_06-28-19_13-59-23_(l01_escape).thumb.jpg.06594f2f314582a785b35409bd4d8e8f.jpgss_administrator_06-28-19_13-58-09_(l01_escape).thumb.jpg.ac29f9d258337836a6a40b74d878938f.jpgss_administrator_06-28-19_13-58-26_(l01_escape).thumb.jpg.81bcf2bebaa03b76d06fd90c592feb58.jpgss_administrator_06-28-19_13-41-59_(l01_escape).thumb.jpg.d88dfc0b21e35c88f282a00073455b05.jpg

A tu zrzuty z końcówki moda.

ss_administrator_06-28-19_13-18-29_(l01_escape).thumb.jpg.c93ffb026662541912b211a0ec5fbefc.jpgss_administrator_06-28-19_13-27-14_(l01_escape).thumb.jpg.bb0a9fd9f1dcd4e479e3c12adca8d049.jpgss_administrator_06-28-19_13-34-04_(l01_escape).thumb.jpg.873389d8b4836eca5c341f356704f0aa.jpgss_administrator_06-28-19_13-30-25_(l01_escape).thumb.jpg.fc373d071503490a212cfdd1df4294f4.jpg

Mod jak najbardziej nadaje się do tłumaczenia, ze względu na specyficzną fabułę, stabilność, ciekawe rozwiązania możliwości GB w przenoszeniu ciężarów, jak i tę odrobinę mistyki. Mistyką jest artefakt, który zgromadził wiedzę o czynach GB z poprzedniej działalności w Strefie i teraz próbuje mu pomóc. Jednak to GB dokonuje wyborów. Jednak tłumaczenie będzie wymagało zrobienia ścieżek dźwiękowych lub dodania napisów z tłumaczeniem, na filmikach zakończenia lub rozpoczęcia rozdziałów moda. Bo są w nich istotne podpowiedzi.

Ciekawie rozwiązano sprawę Powinności i Wolności na Magazynach Wojskowych. Teraz bez względu której frakcji pomożemy, zakończy się ona skutkami jak na poniższych zrzutach.

ss_administrator_06-27-19_20-01-42_(l05_bar).thumb.jpg.d7dd58b0d5fc88ef493327d54f185d55.jpgss_administrator_06-27-19_19-52-04_(l05_bar).thumb.jpg.7235f3b29cbfbf40724b115cdb24131f.jpgss_administrator_06-27-19_21-39-28_(l10_radar).thumb.jpg.4e168172e6ceaa941fecb2793e9c7383.jpgss_administrator_06-27-19_21-43-37_(l10_radar).thumb.jpg.7e1a81ff6f0d7bb4b9316721ba4a9afc.jpg

A takich frapujących rozwiązań jest więcej.

I rada dla przyszłych grających. Nie przejmujcie się negatywnymi czynnikami artów podnoszących udźwig. Ładujcie je na pas, ile tylko macie. Im dalej w grę, będą miały zwiększony udźwig, co w zestawieniu z podwyższaniem udźwigu przez kombinezony, daje możliwość swobodnej gry.  Amunicja, medykamenty, żarcie, są w trupach, schowkach i nie tylko.  Każda walka nam je uzupełnia. Wiele schowków z nawet atrakcyjną zawartością nie opróżniałem, bo nie było takiej potrzeby.

 

  • Super 1
  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kamil190 i znów masz rację. Nie zrobiłem ego zadania. Tyle tylko, że po powrocie do bunkra Sacharowa też był stalker, dla którego ten lek został wykorzystany, ale ze złym skutkiem. Ale nie mam ochoty od aż tak dalekiego momentu grać na nowo. Choć mógłbym tym razem na MW pomóc innej frakcji.

Czy grasz w tego moda? Jeśli tak, to do czego były potrzebne te cyfry, które wybełkotał żołnierz, kiedy byliśmy pierwszy raz na Agropromie i musieliśmy się salwować ucieczką do podziemi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Nie, nie gram w tego moda. Nie wiem do czego były potrzebne te cyfry {4,8,15,16,23,42] (mi się nie przydały podczas przechodzenia gry). Na uwagę zasługuje fakt, że żołnierzem, który wypowiada te cyfry jest Прибой Слепченко (Priboj Slepczenko): 

Spoiler

 

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obejrzałem na gameplayach różne zakończenia moda i przyczyny ich powstania. I powiem szczerze, że nie bardzo je rozumiem. Nie są one z wyboru, a z przypadku. Tak samo nie wiem z kim skojarzyć tego Priboja, ani skąd jest taka zażyłość pomiędzy Artiomem i Anną. Ta zażyłość z moda nie wynika. Możliwe, że te cyfry w poprzednich wersjach moda do czegoś prowadziły, a ze względu na zmiany w modzie to coś zostało usunięte. Przyszło mi do głowy, aby je użyć do totolotka. Może akurat okażą się szczęśliwe :047: .

Ale to jest wybaczalne, bo założenie scenariusza, oparte jest na retrospekcji. I dopiero scena z zabiciem Striełoka uświadomiła mi, że tym "artefaktem" jest jaźń Striełoka, którą Naznaczony nie bardzo chce przyswoić. A z Pribojem, czy również z jakimś Glebem, zetknąłem się w innych modach starociach. Trudno ich wszystkich spamiętać.

Ale nadal twierdzę, że mod wart poświęcenia mu czasu. :thumbupright: :thumbupleft:

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.