vidkunsen Opublikowano 10 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2018 Ostatni Stalker 2 - deja vu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 10 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2018 @kondotier w actor.ltx - same zera. Mógłbyś podrzucić te dwa pliki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 10 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2018 Już mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 10 Grudnia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2018 W dniu 9.12.2018 o 17:37, vidkunsen napisał: X - 18, jest tu mały myk z Tolianem i fleszką, jakby co to piszcie, jakby wam fabula stanęła. Kto grał np. w Old Episodes. Episode 3, ten będzie wiedział. W dniu 9.12.2018 o 19:31, kondotier napisał: durnego i wkurzającego spawnu NPCów za plecami w oczyszczonym z nich pomieszczeniu Tego nie doświadczyłem, chyba że po zabraniu jakiejś fleszki, ale to pewnie po to, żeby nie wpadać w euforię. Z nikim nie da się pohandlować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 10 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2018 (edytowane) Kondotier mógł się natknąć na fabularne kwestie takie jak ty Gawron spostrzegłeś, miałem tak zazwyczaj jak wziąłem fleszkę ze schowka a tu kolejne mutanty/nieprzyjaciel i trzeba się od nowa przebijać. Po którymś razie można się przyzwyczaić do tego a także do tego, że trzeba dokładnie zwiedzić daną lokacje i pamiętać gdzie co jest. Mod ciężki ale inaczej się nie da, poziom mistrz zobowiązuje do czegoś więcej niż do prostego błądzenia po lokacji. Brak handlu oznacza też, że nie ma żadnych trofeów myśliwskich. Powodzenia, spotkamy się na Kordonie p.s. grałem na czystym modzie, kontrolerzy z bliska to polecam nóż. Edytowane 10 Grudnia 2018 przez vidkunsen 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 10 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2018 O tyle jest dobrze, że gdy chcemy wrócić do wcześniejszego labu, nie ma z tym problemu. Teleporty pomiędzy labami zostają otwarte i można przechodzić bez wklepywania kodu. Nie zabrałem jednej fleszki i się po nią wracałem. Mutanty i NPCe już się nie odradzają, więc jest to spacerek. Do końca mam jeszcze trochę, ale śmiało powiem, że po przetłumaczeniu mod ze względu na nietuzinkowe rozwiązanie scenariusz będzie miał wzięcie. Do tego mały hardkorek i jest dobra zabawa. A mod przynajmniej do tej pory stabilny, bezwylotowy (odpukać ) szybko się wczytujące po zginięciu, co raczej jest wkalkulowane w scenariusz. Wszystko co nam potrzebne na uzupełnienie zapasów mamy dostarczone przez moda. Albo w schowkach, albo z trupów. Wielkie zielone szafy otwiera się nożem, a warto to zrobić. Spoiler 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 11 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2018 10 godzin temu, kondotier napisał: ale śmiało powiem, że po przetłumaczeniu Pokaż ukrytą zawartość A to ktoś już się zaoferował? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 11 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2018 Napisałbym coś ale po co. Przecież są ci co wiedzą więcej ode mnie i już także przeszli moda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 11 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2018 (edytowane) Mnie dwa razy skrypt nie zatrybił. 1. Przy wlewaniu benzyny do generatora w Jubilejnym. Kapitan stał i nic nie robił. 2. W tunelu Prypeć 1. Najemnik nie miał fleszki do sejfu Kowalskiego. @vidkunsen nie wiem jak inni, ale ja w Ciebie wierzę. Ogólnie. No i więcej pewności. Siebie. Napisz, napisz. Edytowane 11 Grudnia 2018 przez DaarMoo 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 11 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2018 @tom3kb To była tylko sugestia dla ewentualnego tłumacza - tłumaczy, że ich trud nie pójdzie na marne. Dlatego też daję tyle screenów, aby zachęcić tak do tłumaczenia, jak i do gry. "Ulepszyłem" sobie trochę moda, dodając udźwigu i "uodporniając" GG. Nie jest całkowicie nieśmiertelny, tak że emocje pozostawiłem. A udźwig, jak się okazuje z gry, niekoniecznie trzeba zwiększać, bo nawet sporych ilości amunicji, leków i żarcia dźwigać nie trzeba. Co chwila mod nam to podrzuca w wystarczającej ilości. Patrz screen z zielonymi szafami. @vidkunsen A coś tak nagle zrobił się taki skromny? Jeśli mod wart pochwały, to i Ty go pochwal, a jeśli nie, to podaj powody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 11 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2018 Nie warto w moda grać ależ skądże! w moda trzeba zagrać! Adekwatny tytuł powinien brzmieć w zapadni/matni (dół na niedźwiedzie) - jest to forma "lowuszki" - pułapki. Przejdźcie moda to zmienicie podejście do tuneli w innych modach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 11 Grudnia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2018 8 godzin temu, tom3kb napisał: A to ktoś już się zaoferował? Tak, mod jest w trakcie polonizacji. Do #1 dodano Fix 1. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 11 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2018 Skoro jest tłumaczony, to tym bardziej potrzebne screeny na zachętę, zamiast tysiąca pochwał. Niemiłe spotkanie ... ... i dalsze działanie z takim wyposażeniem. Bagnet nam został, to zwyciężymy Widoczki z różnych lokacji. Spoiler Niestety, autka tylko dekoracją. Jak widać na screenach mimo że to podziemia, widać jak należy, kolory wyraziste, a i "doświetlacze" jak należy. Nareszcie w gruchotach nie świecą reflektory. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 11 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2018 Ukończyłem moda i z chęcią zagram raz jeszcze. Dobrze, że jest tłumaczony bo formuła jego jest niespotykana. Choć niektóre fleszki bez wsparcia YT trudno byłoby znaleźć. Spoiler Spoiler No to nura w lochy ! 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 11 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2018 DaarMoo - witaj w klubie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 11 Grudnia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2018 Nikt nie wspomniał o zawartości fleszek, a przecież to nie tylko kody do przejść, skrzynek, drzwi i sejfów. Czytając zawartość tych nośników mamy możliwość poznania wydarzeń, które rozegrały się w podziemiach w różnych miejscach i w różnym czasie, jak i historie osób z nimi związanych. Ogólnie rzecz ujmując, poznając treść zapisów, zanurzamy się w klimat moda. Spoiler 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 12 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2018 (edytowane) Tak PDA, oraz napisy na ścianach, ślady czyjejś bytności, niekoniecznie fartownej. Edytowane 12 Grudnia 2018 przez vidkunsen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 12 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2018 Mam pytanie do tłumacza (tłumaczy). Czy spolszczenie będzie kompatybilne też z wersją Repack? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 12 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2018 @smox Patrząc na zawartość kat Rus, może być problem. Kat Pol trzeba będzie uzupełnić o brakujące pliki z polskiej podstawki. Bo inaczej sporo tekstu na ekranie będzie w robalach, poczynając od menu głównego, opisy broni i sprzętu, medykamenty itd. Mogą być też potrzebne pliki z tych katalogów które są w modzie. Mod je będzie pobierał z podstawki. Ale sądzę, że "gawronowi" o tym przypominać nie trzeba. @gawron Dając screeny nie robiłem poradnika, a tylko pokazywałem urokliwość podziemi. Ze znanych w podstawkach mamy tylko X16, pozostałe są z różnych modów, często mało znanych. A kto grał w 3 cz. Czasu sojuszu, to z tabletem będzie obeznany. Natomiast dla fleszek, można by zrobić jakiś informator, gdzie się znajdują. Bo przepuszczenie będzie skutkować ponowną niepotrzebną wędrówką po labach. A niektóre znaleźć jest naprawdę trudno. Ale tylko dla nich, bo inne opisy gry wg, mnie są zbędne i popsują zabawę. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 12 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2018 Podziemia w modzie to nawet kojarzę z modów z 2010 roku, z 3 podstawek i wielu starych modów a także jedna nówka - X 9. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 12 Grudnia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2018 7 godzin temu, smox napisał: Czy spolszczenie będzie kompatybilne też z wersją Repack? Postaram się zrobić tak, żeby działało. Kondotier już wyjaśnił, w czym rzecz, z tym że ten mod opisy broni czyta bezpośrednio z plików konfiguracyjnych i na repacku może brakować polskich znaków, pobiorę i sprawdzę. 6 godzin temu, kondotier napisał: Dając screeny nie robiłem poradnika, a tylko pokazywałem urokliwość podziemi. Wcale tak nie uważam, a podziemi lepiej przedstawiać nie trzeba od tego, jak to zrobiłeś. Na forum są koledzy, którzy bardzo dobrze robią poradniki, może któryś się zdecyduje, byłoby dobrze. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 12 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2018 No to jeszcze trochę screenów z końcówki moda. To tylko dekoracje, aż żal że wziąć nie można. Mutanty pozamykane, ale walnąć można. Wchodzisz i cisza, ale w parę sekund później już taka sytuacja. Tak wyglądają laboratoria. W spojlerze już końcówka przeprawy po laboratoriach ... Spoiler ... aby skończyć ją w takim miejscu, z takim wyposażeniem i dowiedzieć się, że nasza mordęga była na próżno. Znaleźliśmy się w POTRZASKU. Na ekranie znajdziemy jeszcze biało na czarnym finał naszej zbyt tajnej misji. Jaki? O to aby zobaczyć, trzeba się samemu postarać. Tak że ściągać moda i nastawiać się na świąteczną przyjemność. A swoją drogą, od dawna zastanawiałem się, kiedy jakiś autor moda zrobi takie podziemia, którymi można przejść całą Strefę. No i mamy. Teraz tylko ktoś moda powinien wykorzystać, łącząc go z innym, dziejącym się na powierzchni. Ech, chciałbym tego doczekać . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 13 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2018 Recenzja moda od AP PRO na zachętę: 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 13 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2018 Po co AP Pro skoro na forum jest już paru z nas którzy przeszli moda i polecają. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 13 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2018 W sumie coś w tym jest ale tu sobie można popatrzeć w ruchu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.