LVutner Opublikowano 8 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2018 Platforma: Call of Chernobyl 1.5 R6 (repack - wersja samodzielna) Data premiery: 10.12.2018 r. Autor: @LVutner Dodatek oferujący port shaderów z innego projektu autora pn. Rebirth. Mod bazuje na Call of Chernobyl 1.5 R6 - wykorzystuje render R2, i R2.5 (rozszerzony DX9). Część wykorzystanych shaderów: Promienie słońca (screenspacesy znane z Rebirtha - zmodyfikowany kod od KD), Water Reflections (kod z Dead Air bazujący na OGSR), Filtr kontrastu jak i saturacji (Meltac), ACES Tonemapping (autorstwa Krzysztofa Narkowicza), Chromatyczna Aberracja (SweetFX), Color Grading (OGSR), Specular mapy teraz czerpią światło w pełnej palecie kolorów (Zhora Cementov i Swartz), Małe fiksy oświetlenia (np. odbicia świateł, SKY4CE), HPD tonemapping, Filmic grain. GALERIA: Spoiler INSTALACJA: Spoiler Zalecana kolejność instalacji: 1. Call of Chernobyl 1.5 R6. 2. Pobrane i wypakowane archiwum z folderem shaders umieszczamy w gamedata. 3. Usuń folder shader_cache z Twojego folderu appdata znajdującego się w głównym katalogu gry. Konfiguracja shaderów. 1. Otwórz plik shaders_config.h znajdujący się w folderze R2 (gamedata/shaders/r2) 2. Jeśli chcesz wyłączyć dany shader, wpisujesz "//" przed jego zdefiniowaniem czyli np. // USE_SEUS_TONEMAPPING 3. Analogicznie, jeśli chcesz używać shadera to usuwasz //. LINKI DO POBRANIA: Spoiler Mod: ModDB - [KLIK] Źródło: 8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 9 Grudnia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2018 CO NOWEGO? winieta poprawione sunshafty malutkie fixy i zmiany w modelu oświetlenia fix grandientów słońca (nie przenikają przez obiekty) miękkie cienie fixy dla particli (nie sa już czarne we mgle) 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 9 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2018 @Fizzed a będzie działać z Hybrid'em? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 9 Grudnia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2018 Jak hybrid stoi na czystym cocu to tak. A nie, nie będzie pracować z racji że Dead Air ma własne shadery. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 9 Grudnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2018 9 minut temu, Fizzed napisał: nie będzie pracować z racji że Dead Air ma własne shadery Spoko, ale poza tym super robota 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 9 Grudnia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2018 Na nowo przebudowałem shadery. Obecne: >Refleksy wody >Sunshafty >Filmic grain >Chromatyczna abberacja >Aces tonemapping >Seus tonemapping >Filtr saturacji >Filtr kontrastu >ADV HDR >Krzywe kontrastu (no curves po prostu xD) >Color grading >Winieta >Bloom podobny do tego z Dead Air >Poprawy oświetlenia >Fixy gradientów >Fixy particli 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 10 Grudnia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2018 Shaderpack został wydany w wersji 1.0a. Instalacja: Wypakuj archiwum i skopiuj folder shaders do twojego folderu gamedata Usuń folder "shader_cache" z twojego folderu appdata w folderze z grą Graj. Konfiguracja shaderów. Otwórz plik shaders_config.h znajdujący się w folderze R2 (gamedata/shaders/r2) Jeśli chcesz wyłączyć dany shader, wpisujesz "//" przed jego zdefiniowaniem czyli np // USE_SEUS_TONEMAPPING Tak to będzie wyglądać. Analogicznie, jeśli chcesz używać shadera to usuwasz //. LINK https://www.moddb.com/mods/rebirth-shaderpack/downloads/rebirth-shaderpack-10a 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.