Skocz do zawartości

Dead Air - Martwi sprzedawcy, mechanicy, medycy.


katizol

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem z modem Dead Air (piszę tutaj, bo nie ma podforum dedykowanego problemom dla tej modyfikacji). Gram już dosyć długo na kilkunastu nie gryzących się ze sobą addonach i problem polega na tym, że właśnie natknąłem się w Janowie na ciało kolejnego sprzedawcy, tym razem Aszota. Wcześniej gdy biegałem po zatonie, z jakiegoś durnego powodu, Brodacz z Kardanem i kilkoma innymi stalkerami, postanowili ruszyć się z bazy i zaatakować Sowę w magazynie podstacji i oczywiście zginęli. Próbowałem już używać debug spawnera czyli:

1. Znalazłem id Aszota (plik: gamedata/gameplay/character_desc_jupiter.xml),

2. wkleiłem w odpowiednie miejsce do pliku tekstowego debug_spawner.txt,

3. odpaliłem skrót gry z dopiskiem -dbg na końcu, 

4. w menu respawnowałem Aszota w Janowie,

A ten, zamiast zająć miejsce swojego zmarłego oryginału, to wyciągnął Makarona, wyszedł z stacji Janów i zginął zagryziony przez pijawkę. Poza tym, nie miał na sprzedaż sprzętu, który sprzedawał oryginał i na mapie nie pojawił się jako "ikonka" sprzedawcy (mimo iż wcześniejszy był ową ikonką oznaczony).Podejrzewam, że to samo stałoby się, gdybym respawnował Kardana i Bordacza w zatonie. I teraz, czy ja robię coś źle? Czy to debugspawner nie radzi sobie z respawnowaniem ważnych NPC takich jak mechanicy czy sprzedawcy. Czy jest jakiś sposób, żeby "unieśmiertelnić" i "unieruchomić" ważnych NPC tak, żeby nie zdychali zabici przez jakiś randomowy raid mutantów czy stalkerów i żeby sami nie ruszali do ataku ginąc na miejscu? Jestem gotów zacząć grę od nowa, byleby uniknąć takich bezsensownych akcji, które ta -mimo wszystko świetna- modyfikacja serwuje.

Z góry dziękuję za pomoc i jeśli postawiłem temat w złym dziale to przepraszam, ale nie znalazłem specjalnego działu dla problemów z Dead Air.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To raczej wina modyfikacji niż twoja otóż handlarze powinni być nie śmiertelni i nie mieć przynależności frakcyjnej (powinni mieć frakcje trader).   Najlepiej jakbyś odnalazł linijkę community w character_desc_jupiter.xml i zmienił z stalker na trader, wtedy jeżeli npc jest stworzony poprzez acdc to twój npc powinnien być jako trader i nikt nie go atakować już nie będzie, chodź będzie śmiertelny - a nawet jeżeli go zaatakujesz to on nie odda strzału - tak przynajmniej to działa w CoC. Jeżeli się nie zmienni to wejdź jeszcze w spawn_sections_jupiter i tam jeżeli odnajdziesz class aszota to możesz tam zmienić community to samo squad_desc_jupiter musisz zrobić. Natomiast jeżeli nie masz w tych plikach oddziału aszota to znaczy że postać ma to community narzucane przez jakiś skrypt lecz w tym ci już nie pomogę do nie mam Dead Air a tym bardziej nie wiem który skrypt mógłbym na to wpływać. Ewentualnie możesz otwierać każdy po kolei i Ctrl + F i wpisujesz class aszota i szukasz. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.