Jump to content

Recommended Posts

Ja jak grałem to wydechem antyterrorystą ich zabiłem z ammo przeciwpancerną ale też z 10 prób na pewno pykło 

Edited by Zwinny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weź sobie Hostela.. Ogień ciągły, auto namierzanie i zadanie zrobisz za maks drugiem razem. A jak jeszcze dołożyć do tego tłumik to towarzystwo nie będzie wiedziało gdzie uciekać :D :D

 

Czasami występuje śmieszny bug, ze towarzystwo zaczyna iść w twoją stronę. To jest dar losu im bliżej tym łatwiej ich likwidować :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Długo się broniłem przed tym OPem, naczytałem się o nim co nie miara jaki to jest zły i złośliwy i jacy masochiści i fanatycy go zrobili ale jednak spróbuję, najwyżej też się Wam będę żalił, pierwsza podstawowa sprawa, czy tak ma wyglądać menu?

ss_cez137_11-20-20_16-43-30_(mainmenu).jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, cez137 napisał:

@wariat no to ok, posiepie trochę w niego, a nóż gdzieś zajdę

Oj chłopie, ty nawet nie wiesz co tam się odstawia, jeszcze pożałujesz że stworzono komputery i elektryczność. Powodzenia. A gdy zbliża się noc to lepiej szukaj wysokiego miejsca gdzie nic ci nie wejdzie, pierwsza noc pewnie cię złapie na Wysypisku więc wespnij się na dach tej dużej zajezdni gdzie zawsze się walczy z Bandytami. Powodzenia

Edited by Sarkazm

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 godzin temu, Ignachinio napisał:

W nocy nic się nie dzieje ciekawego :) Jak nie masz godziny grozy to jest to normalna pora dnia. W późniejszych etapach nawet będziesz chciał grać w nocy bo w noktowizji zajebiście to wygląda :)

Włączona godzina grozy to jedyna słuszna opcja, bez niej to nie jest to samo

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i - niestety - czasami giną potrzebne ( przydatne ) postaci. Bo w 2.1 niektóre postacie są  trudno zabijalne , ale nie nieśmiertelne ( np Max na MW ginął mi w G.Grozy kilkakrotnie co zmuszało do repety "odcinka" .

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, boberm napisał:

No i - niestety - czasami giną potrzebne ( przydatne ) postaci. Bo w 2.1 niektóre postacie są  trudno zabijalne , ale nie nieśmiertelne ( np Max na MW ginął mi w G.Grozy kilkakrotnie co zmuszało do repety "odcinka" .

na szczeście mozna przeładować sejwa bo godziny strachu są losowe. DLatego zawsze wieczorem robie sejwy

Share this post


Link to post
Share on other sites
57 minut temu, Sarkazm napisał:

na szczeście mozna przeładować sejwa bo godziny strachu są losowe. DLatego zawsze wieczorem robie sejwy

....lub szukam miejsca do spania w takiej odległości od waznych miejsc , że istotni  NPC-e wchodzą w offline :033:.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wystarczy moi drodzy przy zapowiedzi porucznika, że idzie włączyć maszynkę odbiec ile się da w jakieś ustronne miejsce :) Zombii nie biegają po mapie tylko Ciebie atakują :D A nie licząc dwóch łowców.. to z resztą jest łatwo sobie poradzić :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heh ja pamiętam jak grałem pierwszy raz w Soli, kilka lat temu. Moje pierwsze zdziwienie było jak ostrzelałem tych 3 wojskowych co łazi po drodze i uciekłem  do wioski  by stalkerzy się nimi zajeli. W normalnym Stalkerze wpadali w zasadzke i po chwili miałem mase amunicji i dobrą broń. A tutaj nie dość że wpadli uzbrojeni i opancerzeni aż po zęby to jeszcze po chwili śmigłowce z desantem wpadły xD Drugim zdziwieniem była godzina grozy na Wysypisku. Nie miałem żadnych szans jak mnie zaskoczyli. Ale najbardziej mnie bolało to że w nocy nie dało się spać bo wyskakiwał komunikat że jest strasznie. Chociaż tęsknie za tym jak ciemne były tam noce. W obecnej wersji noce to nieporozumienie, jest o wiele za jasno i nic się nie da z tym już zrobić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale kto Cię zaskoczył :P Przecież wystarczy wskoczyć na autobus na złomowisku i temat jest zamknięty. Już nie róbmy z OP-2.1 takiego strasznego moda. Mod jest dla ekspertów i nie skupiano się tam na grozie. Masz zawsze broń przy sobie a przeciwnik jest łatwy do porobienia. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja nie pisałem o trudności, tylko zaskoczeniu. Jak nagle w nocy po raz pierwszy zawyły syreny i pojawił się jakiś komunikat i nagle pełno mutantów. Jak na początku zaatakowałeś kilku trepów przy posterunku by ich jak zwykle zwabić do wioski Kotów i zgarnąć ich sprzęt a tu nagle śmigłowce i desanty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Discord
Comunity