Strielon Opublikowano 4 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2019 Nwm czy to odpowiedni dział ale szukamy modderow obeznanych w sdk do pomocy. Tutaj wiecej informacji https://discord.gg/DeMRDJZ Mozna pisac po angliesku i polku do devów. Wołam @Junx i @Fizzed bo wy chyba coś tam ogarniacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
apg2312 Opublikowano 4 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2019 31 minut temu, Strielon napisał: Nwm czy to odpowiedni dział Teraz już odpowiedni 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwinny Opublikowano 4 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2019 Chcecie przeportować całą grę? Powodzenia Takich projektów było mnóstwo i z tych znanych ukończonych to tylko o black mesa słyszałem 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 4 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2019 Nie. Po prostu kurwa no nie. ----------------------------- Jaki ma sens port CoPa na UE4? 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2019 57 minut temu, Fizzed napisał: Jaki ma sens port CoPa na UE4? Żadnego. Jeśli S2 się ziści, to najprawdopodobniej na UE4. Przenoszenie trylogii na UE kończy się tak, jak skończyło się już kilka razy - zawieszeniem prac. Tylko do niektórych dociera z opóźnieniem, że "szkoda sensu" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 4 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2019 Nie. S2 będzie na XRayu czy to się komuś podoba czy nie :v Nigdy nie powstanie ŻADEN poprawny REMAKE na UE4. Możecie o tym marzyć, a tak w ogóle to jak mata aspiracje - zapraszam do prac nad Anomaly modem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2019 17 minut temu, Fizzed napisał: S2 będzie na XRayu czy to się komuś podoba czy nie :v Jest taki jeden Siergiej, który by się z Tobą pewnie nie zgodził. I bynajmniej nie jestem to ja A co do tematu, to znalazłem takie coś: Wygląda może i ładnie, ale na tyle podobnie, że... po co? Jak czasami patrzę co ludzie potrafią wyczarować na Xrayu w kwestii usprawniania strony wizualnej gry, to wszelka ochota na takie eksperymenty przechodzi jak ręką odjął. Ale może jestem mało wymagający... Zresztą widzę jeszcze jeden problem: modder ze mnie żaden, ale nie bardzo wyobrażam sobie przeniesienie wszystkiego 1:1 na UE4. A bez przeniesienia 1:1 to już nie będzie Stalker, nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strielon Opublikowano 4 Stycznia 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2019 (edytowane) Ja tylko pomagam im szukac rąk do pracy nie mam poza tym udziału w projekcie. A poza tym chodzbys nie wiem jak dopiescil tego Anomaly to ta gierka i tak zawsze wygląda na starą. Edytowane 4 Stycznia 2019 przez Strielon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 4 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2019 Ale to ma wyglądać realistycznie a nie AAA GAME LENS FLARES JJ ABRAMS ULTRA HD 4K. Gierka zawsze będzie wyglądać na starą bo nikt się nigdy nie podjął ulepszenia map, zamienienia starych statycznych modeli - no bo po co Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaklerR Opublikowano 4 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2019 Wiem, że temat nie był do oceniania, ale projekt bez sensu. No i z tego co wiem coś takiego już powstaje. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 4 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2019 A ja się wypowiem krótko, Stalker zawsze był, jest i będzie na XRay'u, nawet jeśli plotki potwierdzają UE4 to nie będzie już to samo, dziękuję za uwagę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2019 @Junx Plotki czy nie, zapewne skończy się na UE4. Gdyby szukali inwestora czy tam wydawcy, to już zaczęliby się chwalić nową wersją własnej technologii. A że jej nie ma... Ale fakt, zgadzam się, że ten silnik to integralna część doświadczenia gry. @MaklerR Temat nie był do oceniania, ale @Fizzed poruszył ciekawą kwestię - co, gdyby nie zmieniać silnika, a zmienić to, co trąci myszką w 2019 roku? Twórca tematu mógłby grupie, która się chce zająć portowaniem, przedstawić taką właśnie propozycję. Byłoby ciekawiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaklerR Opublikowano 5 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2019 Skoro moderzy potrafią stworzyć nowe modele stalkerów to czemu nie zrobią tego z obiektami? Oszczędziło by to kilka lat roboty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2019 @MaklerR Nie znam się na tyle, ale na logikę - gdyby to było takie hop siup, to już dawno ktoś by to zrobił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 5 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2019 Jest hop siup. Znajdź kogoś kto zrobi ladne i szczegółowe modele. Dalej to kwestia edycji mapy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaklerR Opublikowano 5 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2019 To teraz kwestia czysto techniczna @Fizzed, czy przy edycji mapy takim SDK można usuwać co się chce? Jeśli tak to naprawdę mogło by to być "hop siup" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArNie Opublikowano 6 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2019 (edytowane) Tylko tera tak - wszystko fajnie, jedziemy na XRayu, silnik swoje może zrobić. Ale należy sobie zadać pytanie - jak daleko można się posunąć? Bo powiedzmy sobie szczerze, tak jak XRay faktycznie tworzy ten charakterystyczny styl Stalkera jeżeli chodzi o wygląd jak i gameplay - tak pod względem technicznym na obecną chwilę jest on po prostu przestarzały pod zbyt wieloma względami, żeby nadal się GSC mogło porywać na jego przerabianie go pod nową grę. I nie rozumiem też, po co tak się pluć o to, że ktoś sobie próbuje zrobić remake COPa na innym silniku. Jak w tym projekcie nie bierzecie udziału, to po co się przejmujecie? Wyjdzie to fajnie, nie wyjdzie to nie tracicie nic, bo nie przyłożyliście do tego ręki. A tu żarem bije jakby wam matki mordowali. Wrzućcie na luz..... Edytowane 6 Stycznia 2019 przez Arni 3 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Allen Opublikowano 8 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2019 W 100% zgadzam się z Arnim, Xray może był dobrym silnikiem ale na początku poprzedniego dziesieciolecia. Sztuczne polepszanie AI czy modyfikacje graficzne tego nie zmienią. Sam chciałbym co wielokrotnie powtarzalem zobaczyć Stalkera na innym współczesnym silniku. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2019 @Allen Okej, ale pamiętajmy, że mówimy o grze sprzed ponad dekady. Portowanie na inny silnik to nic innego jak takie "sztuczne polepszanie". Na współczesnym silniku będzie Stalker 2. W 2021, 2031, czy nawet 2221 roku. Zamiast narzekać na narzekania innych cieszmy się, że są ludzie, którym chce się dziadka Xraya do tej pory podkręcać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.