StalkirTZ Opublikowano 13 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2019 (edytowane) Witajcie Od kilku tygodni staram się uczyć całego środowiska Xray na bazie CoP. Chciałem uruchomić w Level Editor'ze mapę Zatonu, aby nauczyć się podstaw poprzez inżynierię wsteczną. Najpierw podczas konwertowania mapy (tak aby LE mógł ją otworzyć) pojawił się w okienku cmd problem o takim kodzie: Cytat [bug] unexpected code path at ..\level_tools_details.cxx:83 Zaczęło działać, kiedy z "gamedata/levels/zaton" usunąłem plik "level.details". Postąpiłem tak po przeczytaniu jakiejś porady na ruskim forum potraktowanym translatorem google. Teraz faktycznie coś przetwarza przez jakieś 6 minut, a potem wyskakuje to co załączyłem poniżej. Ma ktoś pomysł co mogło pójść nie tak, lub co mogę z tym zrobić dalej? Edit: Mam Windowsa 7, świeżo bo instalacji. Edytowane 13 Stycznia 2019 przez StalkirTZ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaklerR Opublikowano 14 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2019 @Fizzed Pomożesz miłemu panu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StalkirTZ Opublikowano 15 Stycznia 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2019 (edytowane) Problem rozwiązany, należy zainstalować SDK bezpośrednio na dysku C bez żadnych "program files" i nic nie usuwać po drodze. No i pliki converter.ini i fconverter.ltx należy odpowiednio zmodyfikować do tego co pisałem powyżej Edit: Jako że temat ten pojawia się teraz na samej górze wyszukiwarki google po wpisaniu "sdk poradnik stalker" zrobiłem film jak to dokładnie zrobiłem YOUTUBE Edytowane 15 Stycznia 2019 przez StalkirTZ 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.