vidkunsen Opublikowano 27 Stycznia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2019 New Spaces to modyfikacja do Zewu Prypeci, tworzona przez pasjonatów. Akcja rozgrywa się na północnych rubieżach Czarnobylskiej Strefy Wykluczenia. Bohaterem opowiadanej historii jest poszukiwacz przygód - niedoświadczony stalker, który przybył do północnej części Zony, próbując uciec od problemów, jakie przysporzył sobie, przebywając na jej południowym terytorium. Kora, dawna przyjaciółka bohatera, zgodziła się zapewnić mu schronienie w zamian za pomoc w rozwiązaniu niezbyt skomplikowanej sprawy - wystarczy, że stalker przeprowadzi bezpiecznie dziewczynę z Obrzeży do bunkra naukowców w pobliżu fabryki Jupiter. Mimo wszystko od samego początku podróż nie przebiegała tak gładko, jak pierwotnie zakładano. Produkcja ma na celu ukazać brutalne oblicze Zony. Chcemy, aby gracze poczuli atmosferę, która nie pozwala im się w pełni zrelaksować - każdy najdrobniejszy błąd może kosztować ich życie. To połączenie tego, co dawno temu otrzymaliśmy od GSC - tego, co przeczytaliśmy w książkach oraz doświadczyliśmy w rzeczywistości. To połączenie sprawi, że spojrzycie na Strefę Wykluczenia w taki sposób, jaki nigdy wcześniej nie było wam dane. Modyfikacja wpływa na różne aspekty rozgrywki: pracujemy nad grafiką, rozgrywką, lokacjami, scenariuszem i dźwiękiem. Część graficzna obejmuje zaktualizowany interfejs, odświeżone modele postaci/mutantów oraz tekstury, a także przeprojektowane lokacje z Zewu Prypeci. Pakiet lokacji zawiera dziesięć map, z których cztery pochodzą z oryginalnej trylogii, a pozostałe to mapy autorskie. Witamy na Nowych Terytoriach! Lokacje: Порог - początkowa lokacja dzieląca murem obwód na dwie części - Wielką Ziemię i Czarnobylską Strefę Wykluczenia. Obie z nich są dostępne dla graczy. Dopływ - to miejsce łączy Zaton i Порог wzdłuż rzeki Prypeć. Zaton - oryginalna lecz przeprojektowana lokacja z Zewu Prypeci. Mrówcze Wzgórze - lokacja łącząca Zaton, okolice fabryki Jupiter oraz Miasto Marzeń. Pod mapą znajduje się sieć tuneli łączących różne punkty Mrówczego Wzgórza. Ze względu na ogromną anomalię, która znajduje się na powierzchni, stalkerzy zmuszeni są przemierzać większą część obszaru podziemnymi trasami. Okolice fabryki Jupiter - oryginalna i przeprojektowana lokacja z Zewu Prypeci. Tunel Prypeć-1 - otwarta sieć podziemnych korytarzy. Prypeć - przeprojektowana i oryginalna lokacja z Zewy Prypeci. Miasto Marzeń - miasto, którego ulice grzęzną w bagnach. Lokacja jest strzeżona przez grupę na wpół zombifikowanych stalkerów, którzy uniemożliwiają Ci eksplorację tychże obszarów. Wiadomym jest również, że na terytorium lokacji odnotowano wysoki poziom promieniowania PSI, który ma szkodliwy wpływ na umysł. Strefa Wewnętrzna - miejsce, które stanowi model Czarnobylskiej Elektrowni Jądrowej. Labirynt Przewidywana data premiery: 2022 r. Źródło: 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 19 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2019 Nowy model mutanta skorupiaka, który być może trafi do moda. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 28 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2019 Autorzy projektu (Isoteric Studio): Spoiler 3fallout3 - nowe modele mutantów, animacje ILeeRoy - muzyka, montaż wideo LanSeR - konfigi, adaptacje Den-Wolf - twórca map, artysta 3D BratNazavr - dźwięk, koncept arty, konfigi, fabuła, interfejs, muzyka, tekstury Żora Cementow - cieniowanie Виктор Добряк - artysta 3D Doctor Sirich - konfigi broni head.greid - modele NPC Dark - programista Aleksander Czystiakow - aktor głosowy Wadim «Valdai» Ilinow - aktor głosowy Grzegorz «rpNIIIa 6op3NN» Farskij - aktor głosowy Aleksander Kosurukowa - aktor głosowy Nikołaj «Skald» Zozulin - aktor głosowy Denis «Iwanow-Kowalew» - aktor głosowy "New Spaces" będą historią o zwykłym stalkerze, który przejechał z południa na północ Zony do swojego kolegi. Kumpel obiecał uwolnić go od problemów w zamian za pomoc w jednej sprawie... Obaj nie podejrzewali, że będzie to zalążek pięknej przygody. Modyfikacja skupi się na ukazaniu okrutnej, lecz bardzo realistycznej Zony. Nieszkodliwe dotąd rzeczy, wcześniej wzbudzające uśmiech politowania, staną się teraz waszym koszmarem. Ma to uzmysłowić Graczom ogromne ryzyko, które każdego dnia podejmują stalkerzy. Naszemu bohaterowi przyjdzie zwiedzać następujące lokacje: Zaton (Absolute Nature 4 - kosmetyczne poprawki), Jupiter (zmienione AN4), Prypeć (zmienione AN4), Tunel "Prypeć-1" (zmienione AN4), Próg (autorska lokacja), Miasto Marzeń (autorska lokacja, prawie gotowa), Mrowisko (autorska lokacja w przygotowaniu), Wewnętrzna Zona (autorska lokacja w przygotowaniu). Zmiany: zmieniono wizualną i dźwiękową stronę tak otoczenia, jak i mutantów/stalkerów, zmieniono parametry niektórych mutantów, anomalii, broni i GG, nowa fabuła, przerobiono balans rozgrywki. W większości na niekorzyść Gracza. Wasze życie całkowicie zależy od podjętych przez was decyzji, a także od waszego sprytu i spostrzegawczości, główny bohater jest przypadkowym człowiekiem. Krótko mówiąc jest nikim, ale w czasie gry może to zmienić, dodano pewną ilość podgatunków mutantów, dodano pewne unikalne mutanty (związane z fabułą), Zona została podzielona na obszary, dopracowano wpływ opancerzenia na GG, nowe modele bohaterów niezależnych, wprowadzono kilka funkcji odnoszących się w większości do książek z wszechświata S.T.A.L.K.E.R.A., i wiele innych. ZRZUTY EKRANU: Spoiler 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 16 Czerwca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2019 Zrobili sobie klimatyczny obrazek. To zaraz im przygotowano wersję alternatywną 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 30 Lipca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2020 Praca nad modem. Obecnie trwają prace nad niektórymi lokacjami: 1. Pierwsza to Przypływ "Приток" i druga, którą twórcy pozostawią w tajemnicy, aby czarujący aromat intrygi zmusił was do czekania z niecierpliwością dlatego, że to bardzo ciekawe terytorium. Koncepcja pierwszej była gruntownie zmieniona i teraz jest to zupełnie inne miejsce. Twórcy starają się wprowadzić nowe rozwiązania i ulepszać stare. Teren do lokacji jest już zrobiony i praktycznie zateksturowany. Teraz trwają prace z obiektami i ich danymi. Strefa lokacji Przypływu "Приток" na której będzie można grać, stała się znacząco większa. Jeśli brać pod uwagę rozmiary lokacji, jest ona na obecną chwilę największą pod względem powierzchni w projekcie. Przed twórcami stoi ważne zadanie - zrobić ją nie tylko dużą, ale i "smaczną" dla graczy. 2. O drugim "przytulnym" miejscu, które odwiedzi protagonista, twórcy już opowiadali, co prawda już dawno - to skromny podarunek, który dostaniecie po premierze. Tym razem twórcy nie opiszą lokacji. Powiedzmy tylko jedno - ta lokacja odgrywa bardzo ważną rolę nie tylko w historii, ale też i w freeplay'u, dlatego ważne jest, abyście zwracali uwagę na jej szczegóły. Jak możecie zobaczyć z nagrania podpiętego w poście na VK, została napisana jeszcze jedna kompozycja w stylu ambienta na jedną z nowych lokacji [Nie jest to wersja finalna]. 3. Tak! Twórcy muszą przyznać i zaznaczyć, że po zniesieniu reżimu kwarantanny, sytuacja się spowolniła. Członkowie zespołu to też ludzie i zajęci są pracą, nauką i innymi obowiązkami, ale wielu osobom nie przeszkadza to pracować dla dobra projektu, co nie może nie wzbudzić dużego szacunku. Twórcy mają trudności związane z powyższymi przyczynami, ale jednakże starają się nie zwalniać, a jedynie wybierać priorytety, dlatego wiadomości pojawiały się tak długo i razem z wideo, w którym chcieli oni opowiedzieć o lokacji, ale też woleli spędzić czas na tworzeniu moda. 4. Twórcy planowali przetestować nowego mutanta, którego przedstawili wcześniej w postaci artu. Nie, to nie zombi, jakbyście mogli pomyśleć, zobaczywszy go tutaj: [KLIK] . Ogólnie to nie ma on nic wspólnego z zombie. Część wizualna jest gotowa, ale część techniczna jeszcze nie jest doskonała - trwają prace w silniku gry dla wyeliminowania wszystkich błędów. Twórcy prowadzą obserwacje i eksperymenty nad fauną, aby znaleźć balans dla bardziej komfortowej i ciekawej gry. 5. Nowości w zespole projektu New Spaces. Modderzy pracują nie tylko nad modem, ale i ulepszeniem i zwiększeniem ilości osób w zespole. I osiągnęli nawet niezłe wyniki. Z poprzednich nowości, w ich zespole wiele się zmieniło! W toku pracy nad zwiększaniem liczebności zespołu jest już 28 osób! Następnie zdecydowano o stworzeniu struktury kadrowej czterech działów z podziałem na specjalistów i liderów, którzy pomogą kontrolować pracę projektu. W tej chwili są potrzebni: Programiści-twórcy, aktorzy, scenarzyści dla side-questów, a także liderzy w tych obszarach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 2 Marca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2021 Trochę nowości z moda: • Po przejściu na silnik «OpenXRay» została przeprowadzona czystka od nieużywanej zawartości w postaci modeli, tekstur, dźwięków i nie użytego (lub użytego, ale niecałkowitego) kodu. Wszystko to zaowocowało znaczną poprawą stabilności i wydajności. • Ponadto pozbyto się problemów z wczytywaniem danych, co pozwoliło przywrócić niektóre wcześniej wycięte ficzery. • Twórcy porzucili Atmosfear 3 i STCoP Weapon Pack na korzyść bardziej odpowiednich wzorców. • Z powodu problemów technicznych utracono znaczącą część obiektów dla redesignu lokacji głównej trylogii, dlatego Zaton, Okolice Jupitera i Prypeć będa zwiększone nieznacznie, w porównaniu z początkowym pomysłem. W związku z tym, gracz będzie miał dostęp do mniejszej liczby wnętrz. • Została przeprowadzona restrukturyzacja obecnego buildu. Wniesiono poważne zmiany w lore i fabułę. • Zakończono prace z testową wersją Dopływu, Próg został zwiększony dwa razy. • Odnowiony wizualny styl gry. • Na obecną chwilę trwają prace nad sound-designem, zadaniami, scenariuszem dla pobocznych zadań. Trwają prace nad głosem i wizualną oprawą. • Oprócz tego zademonstrowano szorstki demo-ambient. W przyszłości będzie dopracowany. Screeny: Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 24 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2021 Twórcy modyfikacji «New Spaces» na podstawie gry «S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci» podzielili się szkicowym screenem lokacji Mrowisko (Муравейник), zajmującej 4 miejsce wśród lokacji, które gracz odwiedzi w czasie przechodzenia gry. Screenowi towarzyszy opis lokacji. Mrowisko — autorska lokacja, której główną cechą są obszerne, podziemne jaskinie. Przypominają one prace gigantycznych mrówek, które wykopały nieskończone tunele, jak gdyby łączące wszystkie zakątki Strefy. Nikt nie wie, gdzie się kończą. Na Mrowisko przychodzą ci, którzy znaleźli się w beznadziejnej sytuacji; ci, którzy nie mają możliwości udania się do celu nigdzie indziej, niż tutaj; ci, którzy nie mają atutów, pozwalających przeżyć, oprócz wiary. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 13 Grudnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2021 Twórcy stracili kod źródłowy swojej platformy i musieli się przenieść na inny, wybrali Advanced X-Ray. Próbne screeny po przesiadce na nowy silnik poniżej. Prace nad modem wciąż trwają, w tym roku przybyło mu 10gb objętości i całość ma już 20gb. Zaczęto pracować nad własną paczką broni ale pomysł porzucono, w przyszłości ma być zaimplementowany Gunslinger z własnymi dodatkami i/lub z jakimiś unikatowymi sztukami broni. Aktualnie zaczynają się prace nad własną wersją lokacji Mroczny Sektor. W planach było pozostawienie w modzie tylko oświetlenia w trybie DX11 ale, że dużo ludzi ma wciąż starsze kompy więc ma być możliwość zejścia z ustawieniami do poziomu "oświetlenia statycznego". Ekipa moda wciąż jest otwarta i jeśli ktoś jest chętny może dołączyć do zespołu. Źródło: KLIK 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 27 Czerwca 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2022 Nowy raport z prac nad New Spaces Na początku maja napotkaliśmy problem z ukończeniem etapów produkcji gry. W trakcie naszej analizy stwierdziliśmy, że na wszystkich lokacjach jest dużo treści, ale nie ma logicznego zakończenia, dlatego postanowiono ponownie rozważyć priorytety i rozłożyć rozwój moda na różne etapy. 17.06.2022 r. odbyło się spotkanie, na którym podsumowano wyniki najnowszych prac i wyznaczono nowe cele. Zastanowiliśmy się nad nowymi i ciekawymi rozwiązaniami gameplayowymi i koncepcyjnymi, które sprawią graczom wiele radości. Tekst Tekst jest obecnie naszym priorytetem i zbliżamy się do jego ukończenia. Część scenariuszowa jest podzielona na trzy duże podetapy: Główna fabuła - musimy zakończyć jej ogólną redakcję, a nie jest ona mała (ponad sto stron głównej narracji), ponadto posiada chronologię wydarzeń, lore i różne wyjaśnienia, które są narzędziem dla naszych scenarzystów. Zadania poboczne - dodatkowe zadania, począwszy od "przynieś", a skończywszy na pełnoprawnych i indywidualnych historiach, ujawniających różne postacie i podkreślających pewne wydarzenia w świecie gry. Uwagi - zamieszczamy dialogi o tematyce abstrakcyjnej, zwroty wypowiadane przez bohaterów w różnych sytuacjach. Jesteśmy wdzięczni naszym scenarzystom, którzy napisali dziesiątki, jeśli nie setki arkuszy tekstu - następnie są omawiane oraz redagowane. Należy im się pochwała: Демьян Харон Ivar Ragnarson Паша Уланов W ciągu ostatnich trzech tygodni napisano około trzydziestu zadań pobocznych i setek linijek. Modelowanie Mimo, że główny modelarz skupia się obecnie na ukończeniu tekstu, grupa modderów uszczęśliwia nas nowymi pracami. Jedną z nich zamieścimy w celach demonstracyjnych, a pozostałe pozostawimy na razie w tajemnicy. Pracy w tym kierunku jest dużo, dlatego przypominamy, że wciąż rekrutujemy modelarzy. Jeśli więc masz ochotę pomóc w części 3D, napisz do nas i porozmawiajmy. Chcielibyśmy podkreślić pracę Wasilija Pietrowa, szefa grupy modderskiej i publicznie mu podziękować. Wasilij, bardzo dziękuję za waszą pracę. Silnik i baza skryptów W naszym zespole pracuje profesjonalista Игнат Голубев, który jest również starszym programistą projektu. Osiągnęliśmy wiele sukcesów, zarówno pod względem grafiki, jak i mechaniki, rozwiązaliśmy wiele problemów z silnikiem i stworzyliśmy dobre podstawy dla przyszłych funkcji. O niektórych innowacjach można się dowiedzieć na głównej grupie Advanced X-Ray. Bardzo dziękuję za wspaniałą i ciężką pracę. Przypominam, że szukamy artysty koncepcyjnego do stworzenia grafiki lokacji. Informacje o zadaniach i wymaganiach dotyczących umiejętności rysowania można znaleźć tutaj: [KLIK] Potrzebujemy też sprawnych rąk i pomysłów innych specjalistów. Więcej informacji na naszej stronie internetowej: [KLIK] Wiadomo, że nie każdy, kto chce pomóc, zna się na edytorze 3D, SDK i strukturze gry, ale możecie pomóc w inny sposób, prawda? Jesteśmy więc zawsze otwarci na Wasze pomysły i sugestie, nie wahajcie się zadawać pytań i komentować - Wasza opinia jest dla nas ważna. Źródło: [KLIK] Prace nad modem powoli posuwają się do przodu, choć przyznam, że o nim zapomniałem. Ogólnie, to ekipa New Spaces podchodzi w bardzo profesjonalny sposób do swojego projektu. Mają nawet swoją własną stronę, do której link jest w #1 poście. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 24 Sierpnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2023 Nowy model TRs 301. Spoiler Źródło: [KLIK] 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 3 Stycznia Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia Demonstracja burzy psionicznej. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.