Skocz do zawartości

STCoP Weapon Pack 3.4


Rekomendowane odpowiedzi

d0fae7f39416e9dd24b3faf0d7ca7ebf-700.jpg

Platforma: Zew Prypeci 1.6.02
Data premiery: 26.08.2020 r. (wersja 3.4)
Autorzy: Ga2z, Mortan
Autor spolszczenia: @Szczepan9205


OPIS:

Spoiler

Znany i cieszący się sporym zainteresowaniem projekt, który bierze sobie za cel maksymalne odświeżenie dostępnego w Zewie Prypeci arsenału broni.


Cechy moda:

  • bardzo duża ilość nowej broni oraz dodatków do niej;
  • nowe animacje;
  • zmiany w uzbrojeniu NPC;
  • lekkie zmiany w handlu;
  • @Szczepan9205 ze swojej strony dodał w opisach broni dodatkowe adnotacje, a w informacjach dot. kombinezonów znalazły się statystyki na wzór Misery 2.2.

Lista dostępnego arsenału: 

Spoiler

Karabiny: 

Spoiler
  • AN-94 "Abakan",
  • AK,
  • AK-12,
  • AK-74 ,
  • AK-74M,
  • AK-101,
  • AKM,
  • AKMS, 
  • AKS-74, 
  • AKS-74U, 
  • AUG A1, 
  • FN FNC,
  • G3, 
  • H&K G36, 
  • H&K G36K, 
  • OC-14-A "Groza”, 
  • HK-416, 
  • L85 Endeavour, 
  • ZR LR-300ML, 
  • M4A1, 
  • RU-556,
  • SCAR-H, 
  • SIG-SG 550, 
  • SIG- SG 552 Commando,
  • AS Wał, 
  • SR-3 "Wichr",
  • AEK-971,
  • AK-102,
  • AK-103,
  • AK-104,
  • AK-105,
  • IMI Galil,
  • KAC PDW,
  • M16,
  • M16A2.

Broń ciężka: 

Spoiler
  • M249,
  • PKM,
  • PKP "Pieczeng",
  • RPK,
  • RPK-74.

Granatniki: 

Spoiler
  • M79,
  • RG-6 (6G30),
  • RPG-7.

Pistolety:

Spoiler
  • APS,
  • Beretta M92,
  • Colt M1911 + Colt M1911 (w kamuflażu),
  • CZ-75 + CZ-75 Auto,
  • Desert Eagle,
  • FN-57,
  • FN FNP-45,
  • FN FNX-45,
  • Fort-12,
  • Fort-17,
  • Glock 19,
  • GSz-18,
  • Browning HP-SA,
  • MP-443 "Gawron",
  • PB,
  • PM,
  • SIG-Sauer P220,
  • TT-33,
  • HK USP,
  • Walther P-99.

Pistolety maszynowe:

Spoiler
  • PP-19 "Bizon",
  • MP-5 i MP5SD,
  • PP-2000,
  • PPSz-41, 
  • UMP-45, 
  • IMI UZI,
  • PP-19-01 "Witiaź".

Strzelby: 

Spoiler
  • Fort-500,
  • Mossberg 590A1,
  • MP-133,
  • MP-153,
  • Armsel Protecta,
  • Remington 870, 
  • Sajga 12K,
  • SPAS-12,
  • TOZ-34,
  • TOZ-66,
  • TOZ-194.

Karabiny snajperskie: 

Spoiler
  • H&K G3SG1, 
  • Gauss, 
  • Kar-98k, 
  • L96A1,
  • M82, 
  • M98 Bravo, 
  • MK-14 EBR,
  • Remington 700, 
  • SKS,
  • SWD, 
  • SWT-40, 
  • SWU, 
  • WSS "Wintorez".

 

 

PORADY:

Spoiler

Kwestie techniczne:

  • W przypadku problemów z dźwiękiem należy zainstalować OpenAL
  • W przypadku wylotów do pulpitu należy sprawdzić bibliotekę Vc+ i w razie potrzeby zainstalować - KLIK
  • W przypadku czarnej tekstury ziemi należy usunąć z folderu gamedata plik shaders.xr.
  • Komenda w konsoli g_3d_scopes on / off włącza i wyłącza celowniki 3D w grze.
  • Zaleca się grać na oświetleniu dynamicznym lub wyższym. Na statycznym mogą wystąpić problemy.

GALERIA:

Spoiler

yYWhWOT.jpg  P94PAPZ.jpg

7COprYX.jpg  f5CUVcy.jpg

wiOtOiJ.jpg  ckV2dYY.jpg

huN38E8.jpg  byIXQvF.jpg

INSTALACJA:

Spoiler

Zalecana kolejność instalacji:

1. Zew Prypeci 1.6.02.


2. Zawartość pobranego archiwum moda oraz fixa umieszczamy w głównym katalogu gry. Następnie należy usunąć folder shaders_cache.


3. Dodajemy spolszczenie moda.


Połączenie STCoP WP 3.4 z AtmosFear 3Absolute Nature 4 i Absolute Structures:

1. Zew Prypeci 1.6.02.


2. Instalacja AtmosFear 3. 


3. Instalacja Absolute Structures.


4. Instalacja STCoP 3.4 oraz fixa. 


5. Dodajemy plik adaptacyjny STCoP z AtmosFear 3. 


6. Dodajemy spolszczenie.
 

 

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:


Fix:


Spolszczenie: 


Plik adaptacyjny STCoP z AtmosFear 3:


Źródło: APPROTS.png.4603aa7965381464d0b7bb29c67170af.png
 

  • Super 2
  • Dodatnia 8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...

STCoP Weapon Pack 3.1:

Zmiany:

Spoiler

Ta wersja jest wycięciem połączonego pakietu EFT (nie do końca) i nie tylko.
1. Zastąpione animacje AKS-74U, AK-74, AK-103, MP-153, SWD, Saiga-12K, SKS, PM, PMM, lornetki;
2. Dodano możliwość instalowania celowników na Protecta/Eliminatora;
3. Zamieniony model celownika Kobra EKP-8-02, jego markę oraz celownik EOTech;
4. Zastąpiono niektóre modele rąk;
5. Dodano broń: AK-400 (w unikalnej wersji), wersja MP-153 z drewnianym tyłem;
6. Naprawiono błąd z niedziałającym zoomem dla kolimatorowych celowników;
7. Zmieniono położenie w rękach broni, aby była bliżej środka ekranu;
8. Dodano własną amunicję do Kar-98k;
9. Ponownie zmieniono broń wydawaną przez Żwawego;
10. Zmieniono unikalne warianty dla AK-74 i AKS-74U;
11. Dodano możliwość usunięcia celownika z SWT-40;
12. Dodano nocny celownik 1PN93-4 dla SWD;
13. Wycięto parę zbędnych zbroi;
14. Wycięto FN P90, FN-57, RPD i zdobione emki, z powodu miernych i nieodpowiednich modeli;
15. Zwiększone obrażenia otrzymywane przez działko Gaussa;
16. Zbędne tekstury zbroi zamieniono na analogi, znajdujące się w archiwach gry;
17. Poprawiono proporcje Mk 14 i RPK w rękach GG;
Również dodano zmiany z ostatniej poprawki (3.08):
18. Dodany silnikowy fix rysowania dla ciężkich addonów;
19. Nieznacznie zmieniono konfigi broni;
20. Dodano silnikowy fix dla wylotów rodzaju !error in stalker with visual;
21. Dodano fix dla prawidłowego przezroczystych płaszczyzn na hudzie;
22. Tymczasowo usunięto możliwość regulacji gęstości trawy przez konsolę.

Screeny:

Spoiler

urFTdjX.jpgk5YTYsK.jpgiHZkFxa.jpgHn6hDXQ.jpglZY59VE.jpg9jj8SvU.jpgsDGfrgi.jpgciAWQmy.jpgLIx0vWN.jpg0HpmzKt.jpglcsx1if.jpgdcUS64k.jpg

Link: yadi.sk

Źródło: ap-pro.ru

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś może problem z wywalaniem do pulpitu po wrzuceniu wersji 3.1?Mam zainstalowany spolszczony Zew Prypeci 1.6.0.2 ze STCoPem 3.1, do tego Absolute Nature 4, Absolute Structures i Atmosfear 3.0 i najczęściej po oddaniu questa zanim jeszcze wyjdę z okienka rozmowy a czasem randomowo wywala mi taki błąd :

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !m_error_code
[error]Function      : raii_guard::~raii_guard
[error]File          : ..\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line          : 748
[error]Description   : ...l.k.e.r\zew prypeci\gamedata\scripts\xr_logic.script:597: attempt to call field '?' (a nil value)
 

stack trace:

0023:009275B1 xrCore.dll, xrDebug::fail()

Może być że STCoP się gryzie z Atmosfear i Absolutami?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętam, że starsze wersje STCoPa potrzebowały jeszcze osobnego patcha żeby mogły działać z AtmosFear'em. Tutaj najpewniej jest tak samo. Absoluty z kolei nie powinny powodować problemów

Na internetach widziałem wersje 3.0.1 która posiadała takowego patcha kompatybilności. Można by spróbować pobrać tą wersję i użyć tegoż patcha w niej zawartego. Możliwe, że zadziała. (link do pobrania https://www.moddb.com/games/stalker-call-of-pripyat/downloads/stcop-weapon-pack-301-download-translation )

Ważna jest również kolejność instalacji: AtmosFear, później Absoluty, potem STCoP a na samym końcu patch.

Edytowane przez Arni
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejność na pewno u mnie się zgadza bo Absoluty jak nie wykryją zainstalowanego AtmosFeara to wywalają powiadomienie że nie jest zainstalowany albo nawet nie da się zainstalować no i stcop'a na samym końcu wrzucałem ale może ten patch pomoże. Dam znać jak sprawdzę :)

Edytowane przez Szczepan9205
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak łatka pomogła na błąd który wyżej wymieniłem teraz jedynie wywala mi błąd od all.spawn ale sporadycznie i przed chwilą przy próbie wczytania quicksave'a wywaliło mi Out of Memory, trochę dziwne bo grałem już na Zewie w bardziej obciążające komputer mody

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fix 3.1.04 (połączony z poprawkami Mortana):

Spoiler

1. Poprawiono wylot przy wyrzucaniu nabojów kalibru 12.7x55 i 12.7x99;
2. Poprawiono błędną nazwę i kaliber АК-12 obr. 2016r., błędnie nazwanego АК-400;
3. Poprawiono brak tekstury rękawiczek na kurtce bandyty;
4. Poprawiono wylot z nieistniejącym RPD;
5. Poprawiono brak gilzy przy wystrzale z SKS;
6. Poprawiono ilość naboi u Ruger 556 i МР-153 z drewnianym tyłem;
7. Poprawiono wylot przy próbie ulepszenia na zmianę naboi MP5;
8. Poprawiono krzywe celowanie USAS-12, SWU z celownikiem PSO-1М2 i FN-2000;
9. Poprawiono nieprawidłowe wyświetlanie licznika naboi w niektórych momentach;
10. Poprawiona ikona ulepszenia Gaussa;
11. Dodano fix dla HQ modeli od Shokera;
12. Poprawiono rozciągnięte niebo;
13. Dodano konfig dla ustawień moda;
14. Częściowo wyczyszczono konfiguracje od nieużywanych sekcji.

Ważne! Przed rozpoczęciem gry z tą poprawką wyczyśćcie folder shaders_cache!
P.S. Dla AtmosFear teraz można wyłączyć silnikowe przechodzenie słońca, dla tego w stcop_config zmieńcie w dynamic_sun_dir, wartość z true na false.
P.S.S. Możliwe wyloty na renderach dx10-dx11, jeśli oni będą występować, napiszcie w temacie na ap-pro.ru.

Link

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.