kamil190 7,408 Posted October 20, 2020 Report Share Posted October 20, 2020 Pamiętacie Portal Gun? To Chernobylite Blaster ? Jak napisał kreatywny dyrektor : „To tylko jeden z naszych hołdów dla klasycznych książek i filmów science-fiction z lat 80., w których szaleni naukowcy budują nuklearne narzędzia do walki o swoje wybawienie”. 2 Quote Link to post Share on other sites
kamil190 7,408 Posted November 1, 2020 Report Share Posted November 1, 2020 Nowy cotygodniowy raport na stronie Steam ☢: [STEAM] Zapowiedź... tworzenia gry na konsole! A także nowy Mega Patch #7. 1 Quote Link to post Share on other sites
kamil190 7,408 Posted December 2, 2020 Report Share Posted December 2, 2020 Nowy raport #49: https://store.steampowered.com/newshub/app/1016800/view/2905347823303760276 1 Quote Link to post Share on other sites
Anton Gorodecki 6,481 Posted December 6, 2020 Report Share Posted December 6, 2020 (Skądinąd znajoma) Prypeć w Czarnobylicie: Spoiler 4 Quote Link to post Share on other sites
kamil190 7,408 Posted January 24 Report Share Posted January 24 Nowe wiadomości o premierze Chernobylite: [KLIK] Cytat (...) Pierwsza jest taka, że chociaż pomimo pandemii udawało się nam realizować development projektu zgodnie z pierwotnym planem, to na premierę ostatecznej wersji PC pozostanie Wam i nam poczekać do drugiego kwartału 2021. Dlaczego to (mimo wszystko) dobra wiadomość? Nasz plan uległ rozszerzeniu. Najważniejszym powodem, dla którego zdecydowaliśmy się przesunąć premierę, a nie skupić się na przykład na dostarczaniu nowej zawartości po wypuszczeniu gry, jest dążenie do zlokalizowania gry na większą liczbę języków niż było to pierwotnie zakładane. Dzięki współpracy z naszym wydawcą, All in! Games, fabuła i interfejs Chernobylite zostaną dodatkowo profesjonalnie przetłumaczone na Włoski, Chiński, Japoński czy Portugalski. Dodatkowo wszystkie wersje językowe zostały przepisane na nowo i dopracowane stylistycznie, a istniejące głosy postaci (angielskie i rosyjskie) nagrywamy od zera w warunkach studyjnych z profesjonalnymi aktorami. Dzięki temu całość doświadczenia płynącego z gry powinna stać się nieporównywalnie ciekawsza i bardziej immersyjna. Niestety, ze względu na wielkość gry (Chernobylite ma kilkakrotnie więcej linii tekstu fabuły niż dowolna z naszych wcześniejszych gier), proces dodawania i testowania nowych języków jest dość czasochłonny i dlatego nie mamy możliwości zakończenia i dopracowania go w bieżącym kwartale. Druga dobra wiadomość to informacja że większość zespołu, nie zajmująca się lokalizacjami, nie ma zamiaru siedzieć w tym czasie bezczynnie. Obiecywaliśmy Wam ciągłe wsparcie i rozwój projektu, także po wyjściu z Early Access i mamy zamiar kolejny raz to udowodnić. Przesuwając premierę, równolegle przygotowujemy dodatkową zawartość i elementy rozgrywki, które w pierwotnym planie miały być dostarczone w formie DLC, co oznacza, że ostateczna wersja Chernobylite będzie większa i wypełniona dodatkami, które wydłużą, wzbogacą i uprzyjemnią rozgrywkę. Wśród nich między innymi nowa lokacja, nowe uzbrojenie, nowi przeciwnicy, rozbudowana współpraca z innymi postaciami i tony poprawek w działaniu istniejących mechanik oraz narzędzi. Wszyscy, którzy kupując naszą grę wsparli nas podczas Kickstartera i Early Access, będą korzystać z tych nowinek za darmo i w ramach standardowych aktualizacji Chernobylite. Najbliższy megapatch zgodnie z planem ukaże się jeszcze tej zimy, natomiast po nim możecie spodziewać się przynajmniej jednego dodatkowego rozszerzenia przed premierą, nie wspominając o bieżących poprawkach i hotfixach, które będą ukazywać się w miarę potrzeb. Przy okazji przypominamy, że trwają zaawansowane prace nad konsolową wersją Chernobylite i które również mają zostać zakończone w najbliższych miesiącach. Premiera wersji PC i konsolowych w zbliżonym czasie pozwoli nam nie tylko nagłośnić grę wśród tych, którzy jeszcze nie mieli okazji się z nią zetknąć, ale także kontynuować rozwój projektu w ramach dalszych DLC i megapatchy przez kolejne miesiące po wypuszczeniu gry. Już wkrótce będziemy mogli poinformować Was o dokładnej dacie premiery i nie omieszkamy tego zrobić przy pierwszej możliwej okazji. (...) 2 Quote Link to post Share on other sites
kamil190 7,408 Posted February 15 Report Share Posted February 15 Raport tygodniowy #59: [KLIK] Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.