Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

image.png
Tytuł oryginalny: The Second Sun 
Platforma: Zew Prypeci 1.6.02
Data premiery: 04.02.2019 r.
Autor: Sergachkook
Autor spolszczenia: @Anton Gorodecki
Śr. długość rozgrywki: (ok.10 godzin)


OPIS:

Spoiler

W The Second Sun poznamy historię dawnego członka frakcji Wolność o ksywce Ponury, którego celem jest wytropienie i zlikwidowanie byłego najemnika - Markusa. 
Markus po opuszczeniu swojej frakcji zebrał sporą grupę wiernych mu ludzi i przejął kontrolę nad kilkoma obszarami w Zonie. Nieliczne terytoria, które udało się obronić, są nieustannie atakowane. 

  • 8 zupełnie nowych lokacji, które zostały stworzone od podstaw;
  • 3 lokacje przeprojektowano z trybu multiplayer;
  • Nowa fabuła i zadania poboczne;
  • Paczka broni z STCoP;
  • Wykorzystano tekstury z Absolute Nature 4;
  • Drugie Słońce to pierwsza modyfikacja, nad którą pracował autor. W razie problemów prosi o wyrozumiałość; 

Porady: 

  • Na każdej lokacji należy porozmawiać z kluczowymi NPC; 
  • Zawsze staraj się mieć przy sobie minimum 70000 rubli. Nigdy nie wiesz kiedy mogą ci się przydać na .......
  • Alchemik jest bardzo przydatną postacią Dokładnie sprawdź, co oferuje;
  • Przy wylotach podczas przechodzenia z lokacji na lokacje należy zmienić oświetlenie na statyczne;

SCREENY:

Spoiler

cNvLAOTm4m0.jpg

TBXG09LkpP8.jpg

Pd-Ehgd4K-M.jpg

Rbn8R0O1-y0.jpg

rHvbBWRUQN8.jpg

eOmIAJFsE7E.jpg

VIDEO:

Spoiler

Początek rozgrywki:

 

INSTALACJA: 

Spoiler

Poprawna kolejność instalacji:

  • Zew Prypeci 1.6.02
  • Rozpakowane archiwum z modem, fixem a na końcu spolszczeniem należy umieścić w głównym katalogu gry. 

LINKI DO POBRANIA: 

Spoiler

Mod:

Fixy i poprawki: 

  • Poprawione dialogi i przewodnicy na lokacjach (cloud.mail.ru - [KLIK]  /  Nasz Serwer - [KLIK])
  • Fikx na poprawione zadanie z Jorikiem. Jest w dwóch wariantach:
    -  Pierwszy, gdy dopiero zaczęliśmy grę i nie podjęliśmy się zadania; 
    -  Drugi powoduje zaliczenie zadania bez konieczności odnalezienia PDA Jorika;
    (UWAGA: Opisy jego katalogów są w "robalach", a treść opisowa, co należy zrobić w grażdance)
    Yandex - [KLIK]
    Nasz Serwer - [KLIK]

Spolszczenie: 

Źródło: Logo2021_site.png.1d603075f10eb6d7a4300f627d4274d9.png.ae2c1f6c5cbf1f5decbbdb65861ce2e7.png.2a15efafdacb8b258f82f24e00189cf8.png

  • Super 1
  • Dodatnia 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Torrent też tam jest: http://stalkermod.ru/MODYI-Zov-Pripyati/stalker-the-second-sun.html

Podpowiedzi: http://stalkermod.ru/forum/14-mody-na-stalker-zov-pripyati/255397-prohozhdenie-moda-stalker-the-second-sun.html

p.s. na lokacji Skład Kontenerów jest baza Markusa.

Edytowane przez vidkunsen
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moda też pobrałem i odpaliłem (po info @tom3kb), na razie bez problemów i zapowiada się dość dobrze. Lokacje nowe ze znanymi elementami.

ss_duch_02-05-19_14-11-40_(stalk).thumb.jpg.dd70543d7938b3688215fca8212b7f48.jpgss_duch_02-05-19_13-41-26_(loc_start).thumb.jpg.8bb7e9281ac271232bdbfe86eac86c24.jpg

Na początku jest biednie, ale powoli dorabiamy się sprzętu. Przez przypadek wlazłem na skład kontenerów i trochę sprzętu na najmach zdobyłem, ale to może bruździć w późniejszej rozgrywce. Przy powrocie trafiłem na ścieżkę umarłych :blink:(albo tak ma być, albo to niezły błąd).

ss_duch_02-05-19_14-46-03_(merc_lager).thumb.jpg.23c29ccba9c6fbd653ea25ac780933a7.jpg

Pogramy dalej i zobaczymy, czy nie trzeba będzie się wrócić do wcześniejszego zapisu.

 

 

  • Dodatnia 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kasa - schowki - co i jak:

Goło i wesoło jak już w/w w swoim poście, więc zaczynamy z gołą sempiterną używam łaciny coby kobiet nie urazić.

jak wykonasz misję np. na 1 lokacji idź po artefakt do anomalii "grill party" i inne takie tam jak polowania to oprócz kasy dostajesz namiar na schowek.

Schowków jest pełno ale pokazują się dopiero po uzyskaniu/wypełnieniu kwesta, i nie są umieszczone w jakichś tam plecakach, bambetle leżą luzem.

Sporo biegania między lokacjami więc fiks na najemników jakby z Nawii mi spadł. :biggrin:

Na każdej lokacji jest przewodnik który może cię zaprowadzić na 1 lub 2 inne lokacje, Diegtarijew jest bandytą, wyszło szydło z wora, czy to sb, fsb czy sbu ;) :biggrin:

Edytowane przez vidkunsen
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gra się całkiem przyjemnie, niestety wgrany fix wymusił nowa rozgrywkę (można by dodać w pierwszy poście takie info). Trochę drażni mnie brak horyzontu na końcówkach lokacji, wygląda to tak jak nożem ucięte. 

ss_duch_02-07-19_13-18-29_(band).thumb.jpg.30ea84b25a2308e1ac918c194da55968.jpg

Ogólnie jak na pierwszy mod autora jest całkiem nieźle, u mnie bardzo stabilny i brak jakichkolwiek wylotów na oświetleniu dynamicznym, a prawie na wszystkich lokacjach już byłem.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pykam w tego moda, coraz mocniej się wkręcam i coraz bardziej chcę się dowiedzieć, jak zakończy się ta historia. Po drodze staram się wykonywać wszystkie dostępne zadania i tak oto dotarłem do bazy stalkerów mieszczącej się w budynkach administracyjnych. Kiedy już dowiem się, jaki będzie finał wędrówki naszego bohatera, postaram się skrobnąć parę słów na temat tej modyfikacji, na razie parę screenów.

1.thumb.jpg.bf2809240b539ec6ddde325665d78134.jpg

Spoiler

2.thumb.jpg.6267bcee1a691a06d9a83774de010f98.jpg

4.thumb.jpg.cd15bf9999cf6c5f9651bcd149b3319c.jpg

3.thumb.jpg.c639c0274241e5f301c0d81eb0f495c1.jpg

Czego jak czego, ale żarcia w Zonie według Sergachkook'a na pewno nie brakuje:).

Spoiler

1159130221_ko1.thumb.jpg.4ebdae704f3e41ae9b7a58a5dc2ff193.jpg

431106102_ko2.thumb.jpg.3f7848edd1a3c3cbce17e56da01c02eb.jpg

1501589938_ko3.thumb.jpg.4549e93cb75506ad9b6b0ccff55aa1df.jpg

 

 

  • Super 1
  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.thumb.jpg.4c7cd7a244dbdbe2c6a226859eff0fdb.jpg

Dla mnie to już koniec tułaczki po Zonie (przy najmniej na razie) jako stalker Chmurny, która urywa się nagle, pozostawiając nadzieję na ciąg dalszy... The Second Sun, to świat na dziesięciu lokacjach stworzonych od podstaw przez jedną osobę, warto o tym pamiętać. Może fabuła jest nieco trywialna, choć bardzo bym się nie czepiał, może lokacje są nieco surowe, mało zaludnione i ten niedorobiony horyzont:). Przyznam, że na początku trochę mnie to raziło, jednak sam nie wiem, kiedy przestałem kompletnie zwracać na to uwagę. Doszedłem do wniosku, że nie miałbym nic przeciwko temu, gdyby w każdym modzie była lokacja podobna do "Okolic wsi Potoki" - rozległy pagórkowaty obszar z lekka porośnięty lasem, z jakąś małą bazą, z jamą, z rzadka porozrzucanym sprzętem i swoją tajemnicą. W Second Sun trzeba się nieźle nabiegać, ale cóż... siedząc na dupie, stalker nie zarobi, a pieniądze będą potrzebne. Mała rada: lepiej nie sprzedawać znalezionych artefaktów, nigdy nie wiadomo kiedy mogą się przydać. Podczas mojej gry mod zachowywał się bardzo stabilnie, w czasie całej gry zaliczyłem tylko dwa wyloty: oba podczas przejścia z przewodnikiem z lokacji na lokację, wystarczyło wczytać autosave. Wykonując zadania: Zulus - Kurczatow w pewnym momencie po rozmowie z Zulusem znacznik nie zmienia swego położenia, wtedy należy udać się do Kurczatowa i po sprawie. Nie udało mi się też znaleźć jednego gościa (teraz z fixem zapodanym przez Vidkunsena pewnie go znajdę) i jednego artefaktu, jednak nie miało to żadnego wpływu na fabułę. Balans, ceny itd., tym się nie zajmuję, to sprawa autora i jego wizji strefy, mnie nic nie raziło i nic mi nie przeszkadzało... Grę uprzyjemnia niezła paczka z bronią - Weapon Replacer 1.0a, do swojej gamedaty dodałem Skygod, obyło się bez żadnych zgrzytów. Reasumując, nie jest to modyfikacja dla "koneserów", bardziej dla wyrozumiałych entuzjastów stalkera takich, którzy kibicują nie tylko mistrzom świata, ale trzymają kciuki również za debiutantów. Cóż, ze swojej strony mogę tylko podziękować autorowi za jego trud, bo mimo swej surowości modyfikacja zasługuje na uwagę, a ewentualnym graczom życzę przyjemnej gry.

Parę screenów:

Spoiler

2.thumb.jpg.a28508d8c07947b1aed8ea2a2ac83972.jpg

3.thumb.jpg.eab58fd31c6a4002f10989df5d85e759.jpg

4.thumb.jpg.ada3432245cf6a64472c1215d553c399.jpg

5.thumb.jpg.74703fcf094599caf743dbc9c43d284a.jpg

6.thumb.jpg.26609f7d667bed7df0ac362d5a135e92.jpg

Plansza końcowa:

kk.thumb.jpg.912089f117722e6dbcc3437ea2af7814.jpg

 

  • Super 2
  • Dodatnia 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moda ukończyłem, udało się w końcu dotrzeć do stacji radarowej :). @gawron bardzo dobrze skomentował modyfikację, więc nie ma co się za bardzo rozpisywać. Fabuła całkiem przyjemna, mod nie jest jakoś specjalnie utrudniony i udziwniony. Powoli zbieramy sprzęt i wyposażenie potrzebne na danym etapie gry, jest możliwość napraw i modyfikacji broni i kombinezonów u mechaników. Sporo biegania po lokacjach przy zaliczaniu zadań (pobocznych jest całkiem sporo), można korzystać z przewodników i wymaga to kasy, a z kasą nigdy nie wiadomo kiedy się przyda i w jakiej ilości. Jedno zadanie z artem nie zaliczone, pomimo pokazywaniu go na skanerze nie spawnuje się, mod bardzo stabilny i bezwylotowy u mnie (zero problemów do samego końca gry), a to bardzo duży plus.

Jak na debiutancką produkcję mod jest całkiem niezły i być może doczeka się kontynuacji, warto go polecić do rozegrania.  

1759379096_xrEngine2019-02-1120-06-27-85.thumb.jpg.02d6fe72324375e00506a8c43da501a0.jpgss_mkk7_02-11-19_20-05-56_(mono_und).thumb.jpg.e829ebba199294473c8eba20bb42bc85.jpg

 

  • Dodatnia 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...
W dniu 5.02.2019 o 18:02, smox napisał:

W końcu udało mi się uruchomić moda na polskiej podstawce z czytelnymi rosyjskimi literami. Wystarczy dodać trochę zmieniony plik localization. ltx wypakowany z podstawki. No i oczywiście skopiować i wkleić folder rus i zmienić nazwę na pol.

Localization. ltx - localization.ltx

Ktoś coś kuma co i jak ze spolszczeniem czy jest ono pełne do tego moda czy tylko mamy po Rosyjsku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Jeśli w czasie wejścia na lokację dostajemy wylot

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : assertion failed
[error]Function      : CResourceManager::_CreateTexture
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\Layers\xrRenderDX10\dx10ResourceManager_Resources.cpp
[error]Line          : 582
[error]Description   : _Name && _Name[0]

to wystarczy zmienić rodzaj renderowania oświetlenia na Pełne dynamiczne.

Przyjmując zadanie na Biednego Jurka (Jorika) należy przy pierwszym wejściu na Kołogrzywnię szukać go na bazie "Powinności". Wychodząc z lokacji jego ciało zniknie i zadanie utknie w martwym punkcie. W spoilerze dokładna lokalizacja Jurka:

Spoiler

ss_piec_07-01-20_20-15-42_(dolg_loc).jpg

 

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpalony, jak na razie spoko,stabilny, bezwylotowy, jestem na początku więc jeszcze wszystko może się zdarzyć

Pierwsze babole, dlaczego nie spawnuje się ten art i mapa posiada taki błąd, jestem na drodze a w PDA pokazuje jak na foto

Spoiler

ss_cez137_07-05-20_11-13-44_(stalker_loc).thumb.jpg.dcace6b812ae9d2ad7856798bf527767.jpgss_cez137_07-05-20_12-19-49_(stalker_loc).thumb.jpg.944986958f2a9e11ba70de61029ec414.jpgss_cez137_07-05-20_12-20-37_(stalker_loc).thumb.jpg.d0d7e32fdc0181c806a5fd70c7db8c45.jpgss_cez137_07-05-20_12-09-56_(stalk).thumb.jpg.f77ca2a3a215cbce175557136a5a1af9.jpgss_cez137_07-05-20_12-10-02_(stalk).thumb.jpg.06d49bf5d88483fd43d96d5e855e8ea1.jpg

 

 

Edytowane przez cez137
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.