Skocz do zawartości
tom3kb

The Second Sun / Drugie Słońce

Rekomendowane odpowiedzi

image.png.a5edf429c89f0160fd1b3bb46a4420c0.png

Tytuł: The Second Sun

Tytuł polski: Drugie Słońce

Wymagania: Stalker Zew Prypeci 1.6.02

Autor: Sergachkook

Data premiery: 04.02.2019r.

Opis: 

Historia byłego członka Wolności, Ponurego, który ma wytropić i zlikwidować byłego członka Najemników/Syndykatu Markusa. Markus odłączył się od swojej frakcji, zebrał grupę wiernych ludzi i przejął kontrolę nad kilkoma obszarami w Zonie.

Mod robiony przez jednego człowieka, dodatkowo to jego pierwsza produkcja więc prosi o wyrozumiałość ;)

Główne cechy moda:

Spoiler

8 zupełnie nowych lokacji wykonanych od zera, 3 lokacje przekonwertowane z trybu multiplayer.

Nowa fabuła z wieloma zadaniami.

Paczka broni STCoP.

Część tekstur z Absolut Nature 4.

Film prezentujący początek rozgrywki: 

Spoiler

 

Screeny: 

Spoiler

cNvLAOTm4m0.jpgTBXG09LkpP8.jpgPd-Ehgd4K-M.jpgRbn8R0O1-y0.jpgBdqiBLEIfVk.jpgrHvbBWRUQN8.jpgeOmIAJFsE7E.jpg

Instalacja: 

Spoiler

Instalacja na polską podstawkę:

1. Wypakować moda do głównego folderu gry.

2. W folderze gamedata znaleźć folder Rus, zrobić jego kopię i zmienić nazwę na Pol.

3. Dodać plik localization.ltx do Gamedata\config -> localization.ltx

Instalacja na rosyjską podstawkę:

1. Pliki moda wypakować do głównego folderu gry.

Porady odnośnie gry: 

Spoiler

1. Rozmawiaj z ważnymi npcami.

2. Zawsze staraj się mieć przy sobie 70000 rubli, nigdy nie wiesz kiedy mogą ci się przydać na .......

3. Alechemik jest bardzo przydatnym npc, dokładnie sprawdź co oferuje.

4. Przy wylotach podczas przechodzenia z lokacji na lokacje zmienić oświetlenie na statyczne.

Linki do pobrania: 

Źródło: Temat moda.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W końcu udało mi się uruchomić moda na polskiej podstawce z czytelnymi rosyjskimi literami. Wystarczy dodać trochę zmieniony plik localization. ltx wypakowany z podstawki. No i oczywiście skopiować i wkleić folder rus i zmienić nazwę na pol.

Localization. ltx - localization.ltx

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Torrent też tam jest: http://stalkermod.ru/MODYI-Zov-Pripyati/stalker-the-second-sun.html

Podpowiedzi: http://stalkermod.ru/forum/14-mody-na-stalker-zov-pripyati/255397-prohozhdenie-moda-stalker-the-second-sun.html

p.s. na lokacji Skład Kontenerów jest baza Markusa.

Edytowane przez vidkunsen

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zadanie goni zadanie, zwiedzanie miejsc kraks śmigłowców, dokumenty, walizki, żarcie - misje, nie tylko mój syndykat i wszelkie frakcje w strefie szukają Markusa by go ukatrupić, z wielkiej ziemi SBU też się o niego pyta.

Się mod rozkręcił.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moda też pobrałem i odpaliłem (po info @tom3kb), na razie bez problemów i zapowiada się dość dobrze. Lokacje nowe ze znanymi elementami.

ss_duch_02-05-19_14-11-40_(stalk).thumb.jpg.dd70543d7938b3688215fca8212b7f48.jpgss_duch_02-05-19_13-41-26_(loc_start).thumb.jpg.8bb7e9281ac271232bdbfe86eac86c24.jpg

Na początku jest biednie, ale powoli dorabiamy się sprzętu. Przez przypadek wlazłem na skład kontenerów i trochę sprzętu na najmach zdobyłem, ale to może bruździć w późniejszej rozgrywce. Przy powrocie trafiłem na ścieżkę umarłych :blink:(albo tak ma być, albo to niezły błąd).

ss_duch_02-05-19_14-46-03_(merc_lager).thumb.jpg.23c29ccba9c6fbd653ea25ac780933a7.jpg

Pogramy dalej i zobaczymy, czy nie trzeba będzie się wrócić do wcześniejszego zapisu.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kasa - schowki - co i jak:

Goło i wesoło jak już w/w w swoim poście, więc zaczynamy z gołą sempiterną używam łaciny coby kobiet nie urazić.

jak wykonasz misję np. na 1 lokacji idź po artefakt do anomalii "grill party" i inne takie tam jak polowania to oprócz kasy dostajesz namiar na schowek.

Schowków jest pełno ale pokazują się dopiero po uzyskaniu/wypełnieniu kwesta, i nie są umieszczone w jakichś tam plecakach, bambetle leżą luzem.

Sporo biegania między lokacjami więc fiks na najemników jakby z Nawii mi spadł. :biggrin:

Na każdej lokacji jest przewodnik który może cię zaprowadzić na 1 lub 2 inne lokacje, Diegtarijew jest bandytą, wyszło szydło z wora, czy to sb, fsb czy sbu ;) :biggrin:

Edytowane przez vidkunsen

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mod fajny ale krótki, odwiedziłem wszystkie lokacje, poznałem teleporty których nie widać na mapie, rozwaliłem markusa, najemników i Monolit na ich lokacjach i dowiedziałem się na koniec, że Diegtarjow został pułkownikiem ... .

7/10 jak na pierwszego moda autora.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra się całkiem przyjemnie, niestety wgrany fix wymusił nowa rozgrywkę (można by dodać w pierwszy poście takie info). Trochę drażni mnie brak horyzontu na końcówkach lokacji, wygląda to tak jak nożem ucięte. 

ss_duch_02-07-19_13-18-29_(band).thumb.jpg.30ea84b25a2308e1ac918c194da55968.jpg

Ogólnie jak na pierwszy mod autora jest całkiem nieźle, u mnie bardzo stabilny i brak jakichkolwiek wylotów na oświetleniu dynamicznym, a prawie na wszystkich lokacjach już byłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pykam w tego moda, coraz mocniej się wkręcam i coraz bardziej chcę się dowiedzieć, jak zakończy się ta historia. Po drodze staram się wykonywać wszystkie dostępne zadania i tak oto dotarłem do bazy stalkerów mieszczącej się w budynkach administracyjnych. Kiedy już dowiem się, jaki będzie finał wędrówki naszego bohatera, postaram się skrobnąć parę słów na temat tej modyfikacji, na razie parę screenów.

1.thumb.jpg.bf2809240b539ec6ddde325665d78134.jpg

Spoiler

2.thumb.jpg.6267bcee1a691a06d9a83774de010f98.jpg

4.thumb.jpg.cd15bf9999cf6c5f9651bcd149b3319c.jpg

3.thumb.jpg.c639c0274241e5f301c0d81eb0f495c1.jpg

Czego jak czego, ale żarcia w Zonie według Sergachkook'a na pewno nie brakuje:).

Spoiler

1159130221_ko1.thumb.jpg.4ebdae704f3e41ae9b7a58a5dc2ff193.jpg

431106102_ko2.thumb.jpg.3f7848edd1a3c3cbce17e56da01c02eb.jpg

1501589938_ko3.thumb.jpg.4549e93cb75506ad9b6b0ccff55aa1df.jpg

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, kondotier napisał:

Na ile godzin starcza tego moda?

Gry jeszcze nie skończyłem, a gram nie spiesząc już ładnych parę godzin, jakieś 7 - 8.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Są 3 lokacje które zdobywasz szturmem, do jednej jest wymagany egzoszkielet, sporo kwestów niby pobocznych ale istotnych, niczym mozaika bizantyjska.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1.thumb.jpg.4c7cd7a244dbdbe2c6a226859eff0fdb.jpg

Dla mnie to już koniec tułaczki po Zonie (przy najmniej na razie) jako stalker Chmurny, która urywa się nagle, pozostawiając nadzieję na ciąg dalszy... The Second Sun, to świat na dziesięciu lokacjach stworzonych od podstaw przez jedną osobę, warto o tym pamiętać. Może fabuła jest nieco trywialna, choć bardzo bym się nie czepiał, może lokacje są nieco surowe, mało zaludnione i ten niedorobiony horyzont:). Przyznam, że na początku trochę mnie to raziło, jednak sam nie wiem, kiedy przestałem kompletnie zwracać na to uwagę. Doszedłem do wniosku, że nie miałbym nic przeciwko temu, gdyby w każdym modzie była lokacja podobna do "Okolic wsi Potoki" - rozległy pagórkowaty obszar z lekka porośnięty lasem, z jakąś małą bazą, z jamą, z rzadka porozrzucanym sprzętem i swoją tajemnicą. W Second Sun trzeba się nieźle nabiegać, ale cóż... siedząc na dupie, stalker nie zarobi, a pieniądze będą potrzebne. Mała rada: lepiej nie sprzedawać znalezionych artefaktów, nigdy nie wiadomo kiedy mogą się przydać. Podczas mojej gry mod zachowywał się bardzo stabilnie, w czasie całej gry zaliczyłem tylko dwa wyloty: oba podczas przejścia z przewodnikiem z lokacji na lokację, wystarczyło wczytać autosave. Wykonując zadania: Zulus - Kurczatow w pewnym momencie po rozmowie z Zulusem znacznik nie zmienia swego położenia, wtedy należy udać się do Kurczatowa i po sprawie. Nie udało mi się też znaleźć jednego gościa (teraz z fixem zapodanym przez Vidkunsena pewnie go znajdę) i jednego artefaktu, jednak nie miało to żadnego wpływu na fabułę. Balans, ceny itd., tym się nie zajmuję, to sprawa autora i jego wizji strefy, mnie nic nie raziło i nic mi nie przeszkadzało... Grę uprzyjemnia niezła paczka z bronią - Weapon Replacer 1.0a, do swojej gamedaty dodałem Skygod, obyło się bez żadnych zgrzytów. Reasumując, nie jest to modyfikacja dla "koneserów", bardziej dla wyrozumiałych entuzjastów stalkera takich, którzy kibicują nie tylko mistrzom świata, ale trzymają kciuki również za debiutantów. Cóż, ze swojej strony mogę tylko podziękować autorowi za jego trud, bo mimo swej surowości modyfikacja zasługuje na uwagę, a ewentualnym graczom życzę przyjemnej gry.

Parę screenów:

Spoiler

2.thumb.jpg.a28508d8c07947b1aed8ea2a2ac83972.jpg

3.thumb.jpg.eab58fd31c6a4002f10989df5d85e759.jpg

4.thumb.jpg.ada3432245cf6a64472c1215d553c399.jpg

5.thumb.jpg.74703fcf094599caf743dbc9c43d284a.jpg

6.thumb.jpg.26609f7d667bed7df0ac362d5a135e92.jpg

Plansza końcowa:

kk.thumb.jpg.912089f117722e6dbcc3437ea2af7814.jpg

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mod jest świetny w takim stanie jaki jest jako preludium przed światem modów dla nie wprawionych, jest akcja, intryga, kwesty, fauna i flora oraz niedosyt i chęć zagrania w następne mody.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moda ukończyłem, udało się w końcu dotrzeć do stacji radarowej :). @gawron bardzo dobrze skomentował modyfikację, więc nie ma co się za bardzo rozpisywać. Fabuła całkiem przyjemna, mod nie jest jakoś specjalnie utrudniony i udziwniony. Powoli zbieramy sprzęt i wyposażenie potrzebne na danym etapie gry, jest możliwość napraw i modyfikacji broni i kombinezonów u mechaników. Sporo biegania po lokacjach przy zaliczaniu zadań (pobocznych jest całkiem sporo), można korzystać z przewodników i wymaga to kasy, a z kasą nigdy nie wiadomo kiedy się przyda i w jakiej ilości. Jedno zadanie z artem nie zaliczone, pomimo pokazywaniu go na skanerze nie spawnuje się, mod bardzo stabilny i bezwylotowy u mnie (zero problemów do samego końca gry), a to bardzo duży plus.

Jak na debiutancką produkcję mod jest całkiem niezły i być może doczeka się kontynuacji, warto go polecić do rozegrania.  

1759379096_xrEngine2019-02-1120-06-27-85.thumb.jpg.02d6fe72324375e00506a8c43da501a0.jpgss_mkk7_02-11-19_20-05-56_(mono_und).thumb.jpg.e829ebba199294473c8eba20bb42bc85.jpg

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×

Powiadomienie o plikach cookie

Używają strony akceptujesz regulamin Warunki użytkowania.

Społeczność
Discord