Jump to content
Sign in to follow this  
tom3kb

Приём (dawniej Прах к праху / W proch się obrócisz)

Recommended Posts

0cN31r103fg.jpg

Do Cienia Czarnobyla powstaje nowa modyfikacja o tytule Приём Приём. Mod tworzony jest przez jedną osobę, a premiera planowana jest na ten rok.

800ff5df021d16a95ec3ecc4e6d9a1b15fdcc633

W modzie poznamy losy stalkera później znanego jako Leśnik, akcja moda ma toczyć się w 2006 roku wiec Zona ma być zupełnie inna niż ta którą znamy, to będą jej same początki. Brak anomalii, mutantów, ugrupowań, handlu pomiędzy grupami itp.

00942153.jpg

Wykonywanie zadań ma być utrudnione, trzeba czytać dialogi, polegać na wskazówkach i szukać rozwiązania problemu. Tak samo inaczej ma wyglądać kwestia uzbrojenia, broń "cywilna" bez wypasionej broni wojskowej, która ma się pojawić tylko w pewnych momentach, możliwe będzie niewielka modyfikacja sprzętu. Czy to uzbrojenia czy pancerzy, które też maja być raczej podstawowe.

39232333.jpg

Zona ma być praktycznie pusta ale przecież z czymś trzeba w niej walczyć ;) głównymi wrogami ma być tajemniczy oddział wojskowy ale pojawią się też pierwsi stalkerzy, różni bandyci i pierwsze mutanty.

36248362.jpg

Zmieniono także system leczenia, w walce tylko zabandażujemy rany, wyleczyć się całkowicie będziemy mogli podczas snu lub u różnych najemników ale oczywiście nic za darmo, to samo tyczy się modyfikacji sprzętu, będziemy musieli płacić znalezionymi podzespołami, elektroniką, amunicją.

98966014.jpg

Szacowana długość moda wg autora to jakieś 4-6 godzin czyli nie za dużo. Ale w planach jest od razu druga część w zależności czy pomysł spodoba się graczom.

06716467.jpg

Koncept wydaje się fajny zobaczymy co z tych pomysłów wyjdzie.

Na koniec jeszcze kilka obrazków.

Spoiler

74756447.jpg53596973.jpg94031048.jpg47545927.jpg

Temat moda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proch do prochu - nawiązanie do powiedzenia/modlitwy ( "Земля к земле, пепел к пеплу, прах к праху" - Ziemia do ziemi, popiół do popiołu, proch do prochu) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Twórca moda zdradził kilka nowych cech projektu, na początku mamy mieć do wyboru jedną z czterech klas postaci: łowca, mechanik, lekarz, żołnierz. każda z klas ma mieć wpływ, na niektóre momenty fabuły. Mają też być dostępne questy, które będą możliwe do otrzymania tylko wtedy gdy gramy, którąś z postaci. Każda z klas będzie miała też swoje bonusy, łowca będzie zadawał większe obrażenia mutantom, żołnierz lepiej posługiwał się bronią, mechanik sprawy techniczne, więcej części do naprawy, a lekarz pewnie coś z leczeniem ;) Większych szczegółów na razie brak. Zadania głównej fabuły maja być nieliniowe, a na ich przebieg mają wpływać zadania poboczne.

 

Niby brzmi to ciekawie ale nie wiem jak to będzie wyglądać skoro premiera zapowiadana jest na ten rok, dodatkowo mod robiony jest przez jedna osobę. ;) no chyba, że wymiata albo skala tych rozwiązań lub rozmiar moda będą niewielkie. No ale wtedy to by było marnotrawstwo pomysłów :) Klasy postaci były już w Misery, zadania dla różnych klas, też da się zrobić ale to cztery linie questów, a jakby to zamienić na jedną linię to ile zadań mamy dla normalnego grania, no i pasowałoby, żeby były robione pod wykorzystanie naszych "zdolności klasowych".

Brzmi to wszystko fajnie ale na papierze to wszystko dobrze wygląda, a z realizacją to już tak ciekawie może nie być. no dobra pora wyłączyć już mój tryb czarnowidztwa. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Autor modyfikacji «Прием», która jest tworzona na Zewie Prypeci, podzielił się z nami planami na temat rozwoju projektu. Przypomnijmy, że wcześniej modyfikacja nosiła nazwę "W proch się obrócisz" («Прах к праху»), i była tworzona na platformie Cienia Czarnobyla. Na dany moment, mod znajduje się w fazie anabiozy, ale to wcale nie oznacza, że nie wyjdzie. Po rozwiązaniu wszystkich problemów, autorzy projektu planują kontynuować wprowadzanie terytorium, które stanie się częścią jednej dużej lokacji. Podlokacja to wioska, która została wzięta z zamkniętego projektu «AMK 2». Jej ulepszanie i przeniesienie są już prawie ukończone.

76006061.jpg00399690.jpg34372675.jpg32364608.jpg

Twórcy planują zrobienie całkowicie nieliniowej fabuły, gdzie gracz będzie mógł zrobić, co zechce:

Cytat

- Będzie można zagrać dobrą i złą osobę. Co więcej, będzie można przejść grę, z minimalną ilością morderstw, unikać wymiany ognia, jak i zabijając wszystkie (w tym kwestowe) postacie. Dodatkowy kierunek rozwoju, odnosi się do tego, aby pozwolić graczowi to zrobić. Oznacza to brak tępości i wylotów, nawet jeśli gracz zdecyduje się zabić na samym początku pierwszego dawcę zadania.

40557746.jpg10035333.jpg

Warto również wspomnieć, że do modyfikacji zamierza się wprowadzić zmienność przechodzenia zadań. Dostępność moralnych wyborów w samych zadaniach, także została określona. Oprócz innych rzeczy, w modzie planuje się wprowadzenie różnorodnych artystycznych odniesień do książek, filmów lub wydarzeń społecznych. To wszystko będzie osadzone w dialogach, kwestach, imionach personaży lub będzie istnieć jako typowy easter egg. Dokładna data wydania moda nie jest znana, ale autor zakłada, że stanie się to pod koniec 2019r. Gotowość modyfikacji jest szacowana na 25%.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.