StalkirTZ Opublikowano 13 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2019 (edytowane) Witam ponownie, tym razem mam taki problem. Edytuję mapę Zatonu i chciałbym wyłącznie przez all.spawn przenieść do innego miejsca respawn handlarza (Sowę). Wyciągnąłem docelowe koordynaty (Dodawałem nowy Spawn Element w Level Editorze na mapę i spisywałem dane), wypakowałem all.spawn, edytowałem: - alife_zaton (linijka od "stania przy ladzie" i sześcian respawnu Sowy) - way_zaton (linijki od miejsca w które ma podejść,gdzie ma patrzeć handlarz i gdzie gracz podczas handlu) Po uruchomieniu gry, Sowy brak zarówno za ladą w Skadowsku, jak i w wybranym przeze mnie miejscu. Ktoś ma jakieś pomysły? Przeciąganie elementów ręcznie wyłącznie w Level Editorze oczywiście nie działa. Edytowane 13 Lutego 2019 przez StalkirTZ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Duszman Opublikowano 12 Stycznia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2020 Wybacz że zapytam ale czy ustawiłeś koordynat wysokości jego położenia ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.