Jump to content

Metro Exodus


Guest Nieaktywny
 Share

Recommended Posts

Guest Nieaktywny

Metro-Exodus-Title.png
Z tego co wiem za dużo informacji nie ma więc wam zostawię trailer :)

Spoiler

 

Premiera w 2018 roku, zrobił zespół 4A Games, wyjdzie na pewno na PC i Xbox One. W Metro Exodus ponownie wcielimy się w znanego z poprzednich części Artyoma, ale teraz większość kampanii rozegra się w rosyjskiej dziczy, na dużych nieliniowych mapach. Gra opowie historię trwającą cały rok i w jej trakcie zobaczymy jak kolejne pory roku zmieniają wygląd map.
Źródło: Gry-online.pl

Sorry za czarną czcionkę. Naprawione - Ranger801

Link to comment
Share on other sites

Wow, dobra wiadomość! Głuchowski coś mówił nie tak dawno temu, że uniwersum będzie rozwijać się w grach i oto jest.

Nie grałem w Last Light, więc oceniam przez pryzmat jedynki. Wszystko ładnie i kolorowo... no właśnie - za kolorowo. Atmosfera jest mniej surowa - a może tylko mi się wydaje, za wcześnie by ocenić obiektywnie.

Niemniej jednak ta sama ekipa, obydwie gry zebrały dobre oceny, zatem trzymam kciuki. Dzięki za niusa, @Nieaktywny:) 

Link to comment
Share on other sites

Mam prośbę. Chciałbym zlokalizować, gdzie mniej więcej toczy się akcja tego trailera, ale niestety nie znam rosyjskiego. Czy ktoś mógłby rzucić okiem na trailer w okolicach 2:23 i przetłumaczyć jakieś nazwy własne, które pojawiają się na mapie trzymanej przez Artyoma?

Link to comment
Share on other sites

Guest Nieaktywny

@Trikster Czytałem w Internecie , że tam jest dopływ Wołgi na mapie . "Elektrowni wodnych na Wołdze jest wiele, ale żadna z nich nie pasuje do niewyraźnej nazwy, którą możemy próbować odczytać na mapce. Także widoczne na niej wioski nie znajdują się nad wołgą. Wygląda na to, że będziemy mieli do czynienia z lokacjami fikcyjnymi, ale oczywiście silnie wzorowanymi na prawdziwej Rosji." - Gamezilla.pl

Link to comment
Share on other sites

Guest Nieaktywny

Takie małe nowe informacje :

- Twórcy tworząc gre inspirowali się grami serii S.T.A.L.K.E.R.

- Twórcy obiecują , że zrobią wszystko żeby gracze ze słabszymi kartami graficznymi mogli grać bez żadnych problemów , a ci z najlepszymi z najlepszą grafiką.

„W przypadku PC chcemy się upewnić, że nawet jeśli posiadasz słabszą kartę graficzną, która mieści się w zakresie naszych wymagań sprzętowych, gra nadal będzie działać płynnie i wyglądać świetnie. Ale jeśli masz niesamowitą kartę z najwyższej półki, i tak rozniesiemy ją w drobny mak. Wyeksploatujemy ją do granic możliwości” - Jon Bloch, producent wykonawczy ukraińskiego studia.

- Gra zaczyna się ( niektórzy mogą to uznać za spoiler więc ukryłem dla tych co nie chcą wiedzieć ;) )

Spoiler

od ucieczki Artioma i niewielkiej grupy ocalałych pociągiem z Moskwy.

- Podróż ma się ciągnąć przez cały kontynent i trwać aż rok. W trakcie gry przemierzać będziemy tereny Rosji.

- Upływający czas i pory roku mają wpływać nie tylko na otoczenie, ale i na naszego bohatera.

- Będziemy intensywnie eksplorować świat na powierzchni.

- W grze będziemy mieli znacznie większą swobodę modyfikacji naszej broni.

- Na różnych przystankach pociągu mamy spotkać nowych ludzi i ideologie, nową faunę, środowisko i tak dalej.

źródło : http://gry.onet.pl/metro-exodus-gra-zabierze-nas-na-roczna-podroz-po-rosji/h8lmz8

http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=104435

Edited by Nieaktywny
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 1 month later...

Na cdaction jest też trochę szczegółów, a nie tylko obrazki ;)

Cytat
  • Najnowsza produkcja studia 4A Games nie jest klasycznym sandboksem. Na grę składa się kilka rozległych obszarów. Po wypełnieniu misji głównych i pobocznych przechodzimy do kolejnej lokacji. Warto zauważyć, że bohater nie ma możliwości powrotu do odwiedzonych wcześniej miejsc. Lokacje z Exodusa mogą być od 10 do 18 razy większe od map przygotowanych na potrzeby Last Light.
  • Scenariusz Exodusa jest obszerniejszy od tych napisanych na potrzeby 2033, Last Light i wszystkich późniejszych dodatków razem wziętych.
  • W grze zobaczymy wiele misji pobocznych. Są one źródłem cennego sprzętu i punktów moralności. Sidequesty aktywuje choćby lektura notatek, kontakt z enpecami czy podsłuchanie rozmowy.
  • Amunicja nie jest już podstawą handlu. Teraz walutę stanowić będzie właściwie wszystko, co znajdziemy podczas naszej podróży. Rupiecie można wymieniać na cenniejsze materiały i chemikalia, z których wytworzymy narzędzia i wartościowe przedmioty. Pojawi się opcja szybkiego craftingu.
  • Gra pozwoli na całkowite ominięcie zagrożenia. Nie musimy dążyć do bezpośredniej konfrontacji. Misje możemy wykonać dopiero w nocy (dynamiczny cykl), co oczywiście wpłynie na całą rozgrywkę. Wielbiciele skradanek będą mieli okazję do zaprezentowania swoich umiejętności.
  • Mechanika skradankowa uległa całkowitej przemianie. Zwiększono realizm, co przekłada się na poziom trudności.
  • W kryjówkach znajdziemy miejsce do spania. Sen regeneruje siły witalne.
  • 4A Games rozbudowało repertuar finiszerów. Na ich wygląd wpływa posiadany ekwipunek, pozycja wroga czy szybkość, z jaką zbliżymy się do celu.
  • Należy pamiętać o konsekwencjach naszych działań. Ciągłe nękanie przedstawicieli tej samej frakcji może mieć nieprzyjemne skutki w późniejszych etapach gry. Każda frakcja żyje w całkowitej izolacji, nie ma kontaktu z innymi społecznościami.
  • Czasami napotkamy postacie niezależne, które nie są zainteresowane konfrontacją. Możemy po prostu schować broń i kontynuować podróż.
  • W grze głównym hubem będzie pociąg o nazwie Aurora. W czasie gry stopniowo obrasta on w nowe funkcje, na które wpływ mają np. osoby, które zdecydują się dołączyć do załogi.
  • Podczas kampanii otrzymamy szansę poprowadzenia pewnych środków lokomocji. W demie, które widział Game Informer, pojawiła się na przykład łódź wiosłowa.
  • Akcja Exodusu rozgrywa się przez pełen rok, a zatem mamy szansę zasmakowania odmiennych warunków pogodowych.
  • Każda lokacja, a także pora roku oferuje unikalne typy przeciwników.
  • Ulepszenia broni mogą zostać zdemontowane i użyte na innym, kompatybilnym elemencie arsenału. Podstawowe bronie możemy doposażyć w maksymalnie pięć dodatków.
  • Arsenał uległ znaczącemu powiększeniu.
  • Jeśli chodzi o technikalia, należy wspomnieć o ulepszonym oświetleniu, mimice odwzorowanej w przerywnikach dzięki motion capture, odzwierciedleniu złożonych zachowań zwierząt czy wreszcie chęci spełnienia standardu 4K + HDR na Xboksie One X.

 

 

 

  • Dodatnia 4
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity