Skocz do zawartości

Metro Exodus


Gość Nieaktywny

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Nieaktywny

Metro-Exodus-Title.png
Z tego co wiem za dużo informacji nie ma więc wam zostawię trailer :)

Spoiler

 

Premiera w 2018 roku, zrobił zespół 4A Games, wyjdzie na pewno na PC i Xbox One. W Metro Exodus ponownie wcielimy się w znanego z poprzednich części Artyoma, ale teraz większość kampanii rozegra się w rosyjskiej dziczy, na dużych nieliniowych mapach. Gra opowie historię trwającą cały rok i w jej trakcie zobaczymy jak kolejne pory roku zmieniają wygląd map.
Źródło: Gry-online.pl

Sorry za czarną czcionkę. Naprawione - Ranger801

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wow, dobra wiadomość! Głuchowski coś mówił nie tak dawno temu, że uniwersum będzie rozwijać się w grach i oto jest.

Nie grałem w Last Light, więc oceniam przez pryzmat jedynki. Wszystko ładnie i kolorowo... no właśnie - za kolorowo. Atmosfera jest mniej surowa - a może tylko mi się wydaje, za wcześnie by ocenić obiektywnie.

Niemniej jednak ta sama ekipa, obydwie gry zebrały dobre oceny, zatem trzymam kciuki. Dzięki za niusa, @Nieaktywny:) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Artyom? Zabili go i uciekł?

Kolorowo jak widzę. Ciekawe czy przejęli ten koncept z jedenj z książek gdzie inspirowali się mózgozwęglaczem z Cienia Czarnobyla. Ci co czytali może wiedzą o co chodzi...

No i jak zawsze - cieszy że przerobili silnik mocno dla większych przestrzeni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Sierioża

spoilerów nie wrzucam, poza Metro2033 nie czytałem innych książek z tej serii a wpadłem na jakieś spoilery samemu i to takie w stylu „chyba oni sobie w tym momencie jaja robią...". Jeśli są one prawdziwe a nie zmyślone to czeka cię wielka niespodzianka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Nieaktywny

@Trikster Czytałem w Internecie , że tam jest dopływ Wołgi na mapie . "Elektrowni wodnych na Wołdze jest wiele, ale żadna z nich nie pasuje do niewyraźnej nazwy, którą możemy próbować odczytać na mapce. Także widoczne na niej wioski nie znajdują się nad wołgą. Wygląda na to, że będziemy mieli do czynienia z lokacjami fikcyjnymi, ale oczywiście silnie wzorowanymi na prawdziwej Rosji." - Gamezilla.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Nieaktywny

Takie małe nowe informacje :

- Twórcy tworząc gre inspirowali się grami serii S.T.A.L.K.E.R.

- Twórcy obiecują , że zrobią wszystko żeby gracze ze słabszymi kartami graficznymi mogli grać bez żadnych problemów , a ci z najlepszymi z najlepszą grafiką.

„W przypadku PC chcemy się upewnić, że nawet jeśli posiadasz słabszą kartę graficzną, która mieści się w zakresie naszych wymagań sprzętowych, gra nadal będzie działać płynnie i wyglądać świetnie. Ale jeśli masz niesamowitą kartę z najwyższej półki, i tak rozniesiemy ją w drobny mak. Wyeksploatujemy ją do granic możliwości” - Jon Bloch, producent wykonawczy ukraińskiego studia.

- Gra zaczyna się ( niektórzy mogą to uznać za spoiler więc ukryłem dla tych co nie chcą wiedzieć ;) )

Spoiler

od ucieczki Artioma i niewielkiej grupy ocalałych pociągiem z Moskwy.

- Podróż ma się ciągnąć przez cały kontynent i trwać aż rok. W trakcie gry przemierzać będziemy tereny Rosji.

- Upływający czas i pory roku mają wpływać nie tylko na otoczenie, ale i na naszego bohatera.

- Będziemy intensywnie eksplorować świat na powierzchni.

- W grze będziemy mieli znacznie większą swobodę modyfikacji naszej broni.

- Na różnych przystankach pociągu mamy spotkać nowych ludzi i ideologie, nową faunę, środowisko i tak dalej.

źródło : http://gry.onet.pl/metro-exodus-gra-zabierze-nas-na-roczna-podroz-po-rosji/h8lmz8

http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=104435

Edytowane przez Nieaktywny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
  • 1 miesiąc temu...

Na cdaction jest też trochę szczegółów, a nie tylko obrazki ;)

Cytat
  • Najnowsza produkcja studia 4A Games nie jest klasycznym sandboksem. Na grę składa się kilka rozległych obszarów. Po wypełnieniu misji głównych i pobocznych przechodzimy do kolejnej lokacji. Warto zauważyć, że bohater nie ma możliwości powrotu do odwiedzonych wcześniej miejsc. Lokacje z Exodusa mogą być od 10 do 18 razy większe od map przygotowanych na potrzeby Last Light.
  • Scenariusz Exodusa jest obszerniejszy od tych napisanych na potrzeby 2033, Last Light i wszystkich późniejszych dodatków razem wziętych.
  • W grze zobaczymy wiele misji pobocznych. Są one źródłem cennego sprzętu i punktów moralności. Sidequesty aktywuje choćby lektura notatek, kontakt z enpecami czy podsłuchanie rozmowy.
  • Amunicja nie jest już podstawą handlu. Teraz walutę stanowić będzie właściwie wszystko, co znajdziemy podczas naszej podróży. Rupiecie można wymieniać na cenniejsze materiały i chemikalia, z których wytworzymy narzędzia i wartościowe przedmioty. Pojawi się opcja szybkiego craftingu.
  • Gra pozwoli na całkowite ominięcie zagrożenia. Nie musimy dążyć do bezpośredniej konfrontacji. Misje możemy wykonać dopiero w nocy (dynamiczny cykl), co oczywiście wpłynie na całą rozgrywkę. Wielbiciele skradanek będą mieli okazję do zaprezentowania swoich umiejętności.
  • Mechanika skradankowa uległa całkowitej przemianie. Zwiększono realizm, co przekłada się na poziom trudności.
  • W kryjówkach znajdziemy miejsce do spania. Sen regeneruje siły witalne.
  • 4A Games rozbudowało repertuar finiszerów. Na ich wygląd wpływa posiadany ekwipunek, pozycja wroga czy szybkość, z jaką zbliżymy się do celu.
  • Należy pamiętać o konsekwencjach naszych działań. Ciągłe nękanie przedstawicieli tej samej frakcji może mieć nieprzyjemne skutki w późniejszych etapach gry. Każda frakcja żyje w całkowitej izolacji, nie ma kontaktu z innymi społecznościami.
  • Czasami napotkamy postacie niezależne, które nie są zainteresowane konfrontacją. Możemy po prostu schować broń i kontynuować podróż.
  • W grze głównym hubem będzie pociąg o nazwie Aurora. W czasie gry stopniowo obrasta on w nowe funkcje, na które wpływ mają np. osoby, które zdecydują się dołączyć do załogi.
  • Podczas kampanii otrzymamy szansę poprowadzenia pewnych środków lokomocji. W demie, które widział Game Informer, pojawiła się na przykład łódź wiosłowa.
  • Akcja Exodusu rozgrywa się przez pełen rok, a zatem mamy szansę zasmakowania odmiennych warunków pogodowych.
  • Każda lokacja, a także pora roku oferuje unikalne typy przeciwników.
  • Ulepszenia broni mogą zostać zdemontowane i użyte na innym, kompatybilnym elemencie arsenału. Podstawowe bronie możemy doposażyć w maksymalnie pięć dodatków.
  • Arsenał uległ znaczącemu powiększeniu.
  • Jeśli chodzi o technikalia, należy wspomnieć o ulepszonym oświetleniu, mimice odwzorowanej w przerywnikach dzięki motion capture, odzwierciedleniu złożonych zachowań zwierząt czy wreszcie chęci spełnienia standardu 4K + HDR na Xboksie One X.

 

 

 

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.