Agrael Opublikowano 21 Września 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2022 Kilka nowych obrazków z postępu prac nad lokacją Czarnobyl. Spoiler Źródło: [KLIK] 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 15 Marca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2023 W ostatnim czasie autor pracował nad Jantarem. Na tej lokacji połączono zawartość z oryginalnej trylogii, a także buildów. Wraz z tym rozpoczął się proces budowy buildu silnika. Spoiler Źródło: [KLIK] 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 8 Czerwca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2023 Wpis autora z pierwszego maja. „Najwyraźniej nadszedł czas, aby zrobić najbardziej niewdzięczną, ale niezbędną rzecz - stworzyć normalną podstawę Doliny mroku 2205 w całości bazując na teksturach z Zewu Prypeci bez zbędnych elementów i z usunięciem gór. Zacząłem to robić za autora Call of Chernobyl, ponieważ w pewnym momencie jego praca stanęła w martwym punkcie, a skoro wszyscy poza mną mają to gdzieś, to zabrałem się do roboty. Musiałem przerobić 90% tekstur na budynkach, ale teraz przynajmniej jest porządek. Mam nadzieję (nie do końca), że pomoże to innym modderom zrealizować ich pomysły, zwłaszcza dla wygody w adaptacji do CoC. Przejrzałem wszystkie zasoby, wszystkie wersje buildów 2205 Doliny mroku i okazało się, że nikt, powtarzam, nikt nie zrobił tego w normalnej formie i z kodami źródłowymi. Wszędzie było jakieś badziewie. W LA, Npś i Cop Level Pack - żadna z wersji nie otrzymała pełnych tekstur z Zewu Prypeci. Dodatkowo wywalili potłuczone szyby w budynkach, które były w buildach, czemu je usunęli - nie wiadomo. Wyglądało to o wiele bardziej klimatyczne niż bez okien.” Źródło: [KLIK] 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 13 Listopada 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2023 W końcu pojawił się długo oczekiwany wpis na grupie VK twórców moda. Autor poinformował, że w trakcie prac nad odtworzeniem Czarnobyla wykonał testową kompilację budynków. Projekt wciąż potrzebuje moddera, który zna się na tworzeniu nowych obiektów. Spoiler Źródło: [KLIK] 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 10 Lutego Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lutego Trochę nowych obrazków z moda. Spoiler 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano Wtorek o 20:53 Zgłoś Udostępnij Opublikowano Wtorek o 20:53 Nowe informacje. Ostatnio trwały prace nad Czerwonym Lasem - gruntownie przeprojektowano obszar lokacji. W wyniku zmian można było zmniejszyć liczbę drzew o 40% bez utraty zagęszczenia krajobrazu przy ogólnej poprawie optymalizacji. Kompleks wydobywczy, w którym przebywa Leśnik, posterunki kontrolne Monolitu i inne ważne obiekty zostały zachowane. W tle można zauważyć radar pozahoryzontalny "Duga", aczkolwiek jest to odrębna lokacja. Na lokacji, gdzie mieści się radar "Duga" - w oryginalnej grze Radar - uporządkowana została główna część roślinności, czyli około 12000 drzew. Twórca pozostawił wejście do laboratorium X-10 wraz z długimi alejkami z płyt, gdzie często można się natknąć na patrole Monolitu. Przygotowano również kilka dużych polan dla przyszłych anomalii. Martwe Miasto, czyli Czarnobyl-2 będzie dostępne dla graczy do zwiedzania. Spoiler Źródło - KLIK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.