Skocz do zawartości

Lost World [CoP]


Rekomendowane odpowiedzi

  • 5 miesięcy temu...
  • 2 miesiące temu...

Wpis autora z pierwszego maja. 

„Najwyraźniej nadszedł czas, aby zrobić najbardziej niewdzięczną, ale niezbędną rzecz - stworzyć normalną podstawę Doliny mroku 2205 w całości bazując na teksturach z Zewu Prypeci bez zbędnych elementów i z usunięciem gór. Zacząłem to robić za autora Call of Chernobyl, ponieważ w pewnym momencie jego praca stanęła w martwym punkcie, a skoro wszyscy poza mną mają to gdzieś, to zabrałem się do roboty. 

Yx_ek9ehVnU.jpg  TQw9Qr2b1aQ.jpg

Musiałem przerobić 90% tekstur na budynkach, ale teraz przynajmniej jest porządek. Mam nadzieję (nie do końca), że pomoże to innym modderom zrealizować ich pomysły, zwłaszcza dla wygody w adaptacji do CoC.

IwLn-ePPHSM.jpg  0H-1-x59Qmk.jpg

Przejrzałem wszystkie zasoby, wszystkie wersje buildów 2205 Doliny mroku i okazało się, że nikt, powtarzam, nikt nie zrobił tego w normalnej formie i z kodami źródłowymi. Wszędzie było jakieś badziewie. W LA, Npś i Cop Level Pack - żadna z wersji nie otrzymała pełnych tekstur z Zewu Prypeci. Dodatkowo wywalili potłuczone szyby w budynkach, które były w buildach, czemu je usunęli - nie wiadomo. Wyglądało to o wiele bardziej klimatyczne niż bez okien.”

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

W końcu pojawił się długo oczekiwany wpis na grupie VK twórców moda.

Autor poinformował, że w trakcie prac nad odtworzeniem Czarnobyla wykonał testową kompilację budynków. Projekt wciąż potrzebuje moddera, który zna się na tworzeniu nowych obiektów.

gOGhKkDNG28.jpg  YwNgC4smh-M.jpg

Spoiler

VFcDkhVpm-w.jpg  iVzPb11UDek.jpg

CGNWOrQVyxA.jpg  enUmva1Go1Y.jpg

eG_Bwqbqpik.jpg  dPesV8GESlY.jpg

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...

Nowe informacje. 

Ostatnio trwały prace nad Czerwonym Lasem - gruntownie przeprojektowano obszar lokacji. W wyniku zmian można było zmniejszyć liczbę drzew o 40% bez utraty zagęszczenia krajobrazu przy ogólnej poprawie optymalizacji. Kompleks wydobywczy, w którym przebywa Leśnik, posterunki kontrolne Monolitu i inne ważne obiekty zostały zachowane. W tle można zauważyć radar pozahoryzontalny "Duga", aczkolwiek jest to odrębna lokacja. 

8lrz-NYw-jI.jpg

Na lokacji, gdzie mieści się radar "Duga" - w oryginalnej grze Radar - uporządkowana została główna część roślinności, czyli około 12000 drzew. Twórca pozostawił wejście do laboratorium X-10 wraz z długimi alejkami z płyt, gdzie często można się natknąć na patrole Monolitu. Przygotowano również kilka dużych polan dla przyszłych anomalii. Martwe Miasto, czyli Czarnobyl-2 będzie dostępne dla graczy do zwiedzania.

E73ypjjJPI4.jpg

Spoiler

yNQ4Ux6wGGI.jpg  ZQIrYuoHam8.jpg

AODkh-o3s4M.jpg  FyenrUqaHIU.jpg

N_XZ3TbE8L0.jpg  O4aih8Wef44.jpg

ouesFugVTF4.jpg  2nxNVGe63gI.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.