Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Przestrzenna_anomalia_4.1.png

Tytuł oryginalny: Пространственная Аномалия (Update 4.1)
Platforma: Zew Prypeci 1.6.02 / Repack - wersja samodzielna
Data premiery: 20.09.2017 r.
Autor: PROFFESIONAL
Autor spolszczenia: @gawron
Śr. długość rozgrywki: (ok. 10-15 godzin)


OPIS:

Spoiler

Ostateczna wersja popularnej produkcji na platformie Zewu Prypeci. Update 4.1 nie tylko wprowadza szereg poprawek, ale również uwzględnia wszystkie życzenia i uwagi graczy, dzięki czemu Przestrzenna Anomalia stała się jeszcze bardziej dopracowana. 

Modyfikacja opowiada historię najemnika o ksywce Zwier, który trafił do miejsca zwanego przez stalkerów "Przestrzenną Anomalią". Niestety sytuacja wygląda tragicznie - w alternatywnym wymiarze brakuje wszystkiego: nabojów, medykamentów, wody pitnej, jedzenia, a nawet śrub. Jednak to nie powstrzymuje najemnika przed próbą ucieczki z tej przeklętej pułapki.


Cechy moda:

  • odświeżona i dopracowana fabuła;
  • trzy zakończenia;
  • duża ilość nowych i przerobionych starych dialogów;
  • pofesjonalne aktorstwo głosowe dla postaci;
  • nowe elementy rozgrywki - odczuwanie pragnienia, kończące się śruby, system gotowania mięsa mutantów; 
  • dopracowane lokacje;
  • ulepszony system AI u NPC;
  • ogromna ilość większych i mniejszych zmian.

SCREENY:

Spoiler

5UxHrYZtfqs.jpg

oObCCPLJIkI.jpg

AxNNyJtdk4s.jpg

q9ZduvFExIM.jpg

M6gR2disejc.jpg

EYJgP_RNoDE.jpg

VIDEO:

Spoiler

Recenzja od AP-PRO:

INSTALACJA:

Spoiler

Modyfikacja jest dostępna w dwóch wariantach - Repack (wersja samodzielna) lub "klasyczna". 

Wersja "klasyczna":

  1. Zew Prypeci 1.6.02.
  2. Po wykonaniu kopii zapasowej (bezpieczeństwa) z głównego katalogu gry usuwamy: folder bin oraz pliki - stalker_copStalker-COP.
  3. Do gamedaty moda ze zgodą na zamianę plików dodajemy Fix 4 (zawiera poprzednie patche).
  4. Do gamedaty moda ze zgodą na zamianę plików dodajemy spolszczenie.

Wersja Repack:

  • Rozpakowujemy pobrane archiwum. Spolszczenie powinno działać bez zarzutów (odpalano, nie testowano), w tym celu trzeba uzupełnić folder pol o pliki z paczki - pol do repacka.7z

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod w wersji "klasycznej":

Wersja Repack:

Spolszczenie:

  • Nasz serwer - [KLIK]

Autor spolszczenia moda NIE WYRAŻA ZGODY na jego uploadowanie / publikowanie na inne serwery niż forum stalkerteam.pl


Źródło: 870667381_3840-2160-Deluxenl.png.d526855a2851226c6eca81cb23e6e66e.png

 

  • Super 1
  • Dodatnia 13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ukazał się fix 3 z 15.11.2017. Co w środku:

Spoiler

- Skorygowano nazwy, niektórych notatek na Kordonie;
- Zmieniono opis PDA Szweda;
- Poprawiono opis "czarnej skrzynki" w kantorku Sidorowicza;
- Skorygowano qwest "Aktywny zwiad" na Zastawie;
- Naprawiono brak dialogu u Fryzjera przy przedwczesnym zabiciu Czachy;
- Zmieniono model Dziobatego;
- Naprawiono wylot przy próbie rozmowy ze Stawridem zaraz po ucieczce bandytów;
- Zawiera wszystkie poprzednie fixy.

Wideo prezentacja\recenzja gry:

Spoiler

 

 

  • Super 1
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i mamy Fix 4 z 21.11.2017. Dodałem do 1-ego postu.

https://drive.google.com/file/d/12sd8XQMX-rKMRoxvyxpJbt2k5nzWmE8U/view

Lista poprawek poniżej. Nie chce mi się tłumaczyć bo to same opisy naprawionych błędów w zadaniach, żadnych nowości i dodatków do moda tam nie ma. Jak ktoś będzie chciał koniecznie przeczytać to sobie wrzuci w translatora. ;)

Spoiler

Поправлен вылет с записками на Кордоне (ошибка из предыдущего фикса);
• Изменено имя бармена в записи КПК Химика, раньше там упоминался Шаман, а не Распутин;
• Добавлен game_tutorials.xml в архив с фиксом, чтобы избежать вылета в коморке Сидоровича у некоторых личностей (которые установили непонятную сборку, скорее всего со спавнером);
• Исправлено название некоторых записок на Кордоне;
• Изменено не совсем корректное описание КПК Шведа;
• Убрано упоминание "Скат-1" в описании "чёрного ящика", что был на складе Сидоровича;
• Немного поправлен квест "Активная разведка" на Заставе;
• Исправлено отсутствие диалога у Зохана при преждевременном убийстве Черепа;
• Заменена дефолтная модель Рябого;
• Поправлен вылет при попытке поговорить со Ставридом сразу после побега бандитов;
• Исправлен вылет при прибытии наёмников для охраны Бара №92;
• Сделаны заглушки на пропуск выброса во время отправки игрока в Нору (если вы уже в Норе, то грузитесь с автосейва).
• Сделаны заглушки на пропуск выброса во время охоты с Хантером и снайперской миссии на Заставе.
• Поправлено отображение диалога у Лютого о смерти Мурада.
• Добавлено бессмертие Мураду при его появлении, чтобы он сразу не умирал от кабанов;
• Мелкие правки.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Wczoraj ukończyłem tego moda grając równolegle z Czasem Sojuszu. W pobranym repacku Kaspersky znalazł coś w setup.exe i go wywalił do kwarantanny, pozostało postawić moda na rus podstawkę z fixem4. Fajnie było wrócić do Przestrzennej Anomalii w odświeżonym wydaniu. Rozgrywka całkiem przyjemna i graficznie mocno odświeżona, część zadań zmieniona. Poziom trudności całkiem przyzwoity bez specjalnych udziwnień. Gra toczy się na trzech lokacjach (Przestrzenna Anomalia, Kordon i Zastawa) + podziemia na Zastawie. Istnieje możliwość modernizacji sprzętu u technika, gorzej z finansami szczególnie w anomalii. Z zasobami żywności dość krucho, części mutantów nawet po upieczeniu są lekko radioaktywne, z wodą po zadaniu na rośliny oczyszczające problemu nie ma, ale po opróżnieniu manierki i oddaniu do napełnienia chwilę musimy poczekać. 

Po znalezieniu deszyfratora na pierwszej lokacji mamy retrospekcję na kordonie, tam trochę zadań do wykonania i powrót do anomalii z której wydostaniemy się przy pomocy leśnika (przy pierwszym spotkaniu z nim ratujemy mu tyłek). Z nim docieramy na Zastawę, tu kolejne zadania i w końcówce schodzimy do labu monolitu w celu uratowania przywódcy uwięzionych w Przestrzennej Anomalii Liutego, gdzie spotykamy też na końcu zaginionego Maxa.

Lokum uwięzionych w anomalii.

ss_mati_02-26-18_13-59-09_(prostranstvenniy_puzir).thumb.jpg.b69cfa9216e98472ed31c54a95baa0e6.jpgss_mati_03-02-18_11-07-48_(prostranstvenniy_puzir).thumb.jpg.b75faae0c0ed7773fd5ec72eb08aba77.jpg

Bar na Kordonie w wiosce kotów.

ss_duch_03-07-18_13-10-33_(escape_memmory).thumb.jpg.8c75db679c8b7be93f8825c52fee260d.jpgss_duch_03-07-18_13-11-41_(escape_memmory).thumb.jpg.f8af9aa627713f2682687f3c2505a4a0.jpg

Kanciapa Sidora ze składzikiem obok.

ss_duch_03-08-18_11-47-29_(escape_memmory).thumb.jpg.4308c70d03e9d8f9f688024043ce464e.jpgss_duch_03-08-18_11-52-44_(escape_memmory).thumb.jpg.c1cd9df7df4e5f06b31048a10ee5f20e.jpg

Schowek ze snajperką w wiosce kotów i anomalia z Zewu Prypeci na Kordonie (jest też dodana w klimatycznych).

ss_duch_03-07-18_13-38-37_(escape_memmory).thumb.jpg.7c22ce38338cc98a5cb3f77bc020d15c.jpgss_duch_03-07-18_14-11-40_(escape_memmory).thumb.jpg.cb4d68b8b922d7957626d495fe36f036.jpg

Głowna baza w Zastawie i barman tam urzędujący :).

ss_duch_03-16-18_10-34-06_(black_valley).thumb.jpg.11f6e358164ffd88d123e8c85c760b42.jpgss_duch_03-14-18_11-37-10_(black_valley).thumb.jpg.b16d30ec947cb67abe363a0a6a7a2ca1.jpg

Dla mechanika w Zastawie możemy zebrać kolekcję figurek, ciekawa anomalia obok cmentarza.

ss_duch_03-16-18_10-34-26_(black_valley).thumb.jpg.9653e610a2b46c69fef16209baf77d81.jpgss_duch_03-16-18_10-33-16_(black_valley).thumb.jpg.45a7d6e5874d247268e6a6682236b6f6.jpg

Końcówka moda, podziemia (niestety Liuty ginie).

ss_duch_03-15-18_10-50-34_(labx7).thumb.jpg.15f1866f31eaeeb5eb46d225fdcbcf43.jpgss_duch_03-16-18_09-29-40_(station_digger).thumb.jpg.dc110d285660211c984a001786cbf981.jpg

ss_duch_03-16-18_09-31-53_(station_digger).thumb.jpg.7cf4abc61d622603cc6a02d055fe835c.jpgss_duch_03-16-18_09-30-19_(station_digger).thumb.jpg.37fcf89924189db3bdfb477e34c051b3.jpg

Końcowe spotkanie z Markusem i furtka do kontynuacji tego moda.

ss_duch_03-16-18_09-33-14_(station_digger).thumb.jpg.f5cc1db6f7f4d105d00400cb695c5785.jpgss_duch_03-16-18_09-33-25_(station_digger).thumb.jpg.e35083b255306ab9ae63eb6b944e9dcc.jpg

Tłumaczenie robi @gawron (szacun dla niego za jego pracę, bo mod dość spory) i być może niedługo ukaże się polonizacja. Ze swojej strony mogę polecić tego moda, nawet dla tych co grali we wcześniejszą wersję.

 

 

 

 

 

  • Dodatnia 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Spolszczenie powinno być dzisiaj do pobrania.

Ukłony dla @Ranger801 za pracę nad "ugraficznieniem" myśli GG, i niektórych kwestii wypowiadanych przez stalkerów. Podziękowania płyną również do @anatola@mkk7 za testy spolszczenia.

Parę być może przydatnych informacji:

Spoiler

Żeby mieć możliwość dotarcia do końca fabuły z zakończeniem na Stacji Diggerów, należy:
1. Nie pokazywać się (nie strzelać) Stroigławowi w Jamie.
2. W trzecim rozdziale Zwier ma oświadczyć Markusowi, że nie jest mu łatwo zabijać najemników (2 opcja dialogowa, tak trzeba).
3. Oddać Łysemu artefakt Serafim.
4. Wyjawić Stawridowi plany bandytów dotyczące ucieczki.

* Wpisy w Osobistym notatniku należy czytać na bieżąco.
* Dobrze byłoby unikać wychodzenia z inwentarza klawiszem Esc (można stracić jakąś myśl GG).

An.thumb.jpg.a7603c8acea7fdd9baf63266d36cbf04.jpg

  • Super 1
  • Dodatnia 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki @gawron za spolszczenie. Dla @Ranger801 i testerów też podziękowania. Zacząłem rozgrywkę i już na początku widać różnice w stosunku do wersji 4.0. Zapowiada się niezły mod:)

ss_jarek_06-30-18_06-36-53_(prostranstvenniy_puzir).thumb.jpg.3c23dbc9d974935dbfe41c95b51b3499.jpg

Wcześniej, ten ranny żołnierz kuśtykał przez pół lokacji, a my za nim. Teraz jest przerywnik i pojawiamy się obok bazy:)

  • Dodatnia 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.