Jump to content
Sign in to follow this  
kamil190

Nowe wideo z prac nad SGM 3.0

Recommended Posts

Lider zespołu, który pracuje z zespołem nad SGM 3.0, opublikował wideo ze spawnem na lokacji Jupiter. W danym momencie pracują także nad spawnem na lokacji Prypeć, który jest hybrydą wersji z Cienia Czarnobyla. Scenariusz jest w pełni napisany i przeanalizowany, a system skryptów i lista poprawek silnika zostały doprowadzone do jak najlepszego stopnia.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lider zespołu pracującego nad modyfikacją «Sigerous 3.0» odpowiedział na kilka pytań w odniesieniu do aktualnego stanu projektu i planowanej fabuły.

- Jak wiecie, przez cały czas prac nad modem, kilka razy zmieniały się fabuła i główny scenarzysta. Jaka historia jest teraz przygotowywana? Kwestowa linia będzie opowiadać o pierwszej wędrówce grupy Striełoka do centrum Zony?

Cytat

- Nowa linia fabularna ma być bogata w różne kluczowe wydarzenia, w tym także zostanie odzwierciedlony pierwszy wypad Striełoka. Fabuła wpłynie na kilka okresów. Planowane jest uwzględnienie retrospekcji, a także wykorzystanie kilku głównych bohaterów do większego zanurzenia w trwających akcjach. W scenariuszu początkowo ustanowiono kilka głównych zadań. Konieczne jest wykonanie pełnego połączenia między wszystkimi częściami oryginalnej trylogii, aby wypełnić istniejące luki. A także uzupełnić główny zarys narracji własnymi pomysłami.

78000063.jpg42499990.jpg45810490.jpg

Narracja zostanie podzielona na rozdziały. Niektóre z nich będą odgrywane od twarzy głównych antagonistów modów. Tak więc nie należy więc oczekiwać świeżej historii, że dobry Striełok zebrał przyjaciół i poszedł szukać Monolitu, zabijając jednocześnie wszystkich złych stalkerów. Gracze zobaczą drugą stronę, gdzie będą musieli zagrać w imieniu wypracowanych złoczyńców, z ich jasnymi celami i zadaniami. W swoich działaniach nie zobaczycie żadnych zasad moralnych.

- W tej chwili głównym scenarzysta jest „Geonezis” - autor serii modów «Na przekór śmierci» («Смерти Вопреки»). Czy Twoim zdaniem «SGM 3.0» odziedziczył coś z tych modyfikacji?

Cytat

- Oczywiście, charakter autora będzie rozpoznawalny w niektórych sprawach. Ale w taki czy inny sposób «SGM» to «SGM». A «Na przekór śmierci» to «Na przekór śmierci». Seria «Na przekór śmierci», dokładniej już opublikowane rozdziały - to w większości historia szpiegowska, w której praktycznie nie ma stalkerstwa. Dodatkowo ma ona swoich własnych bohaterów i powiedzmy, że - jest daleko od kanonu. «SGM» opiera się na kanonicznej historii o unikalnej bazie rozgrywki, aczkolwiek teraz z dodatkiem kilku punktów fabularnych, które są nieco podobne do technik z NPŚ. A o zaletach - niektóre już zostały wymienione powyżej. Narracja nie będzie jednostronna, nie będzie skupiona na jednym celu i zadaniu, będzie wielu bohaterów i wielokrotna zmiana postaci, w imieniu których będzie prowadzona narracja.

44412029.jpg78712772.jpg69687886.jpg

- Na jakim etapie jest teraz realizacja fabuły? Czy scenariusz jest napisany i czy wykonywana jest praca nad zadaniami bezpośrednio w grze?

Cytat

- W tym czasie zasiela się i przygotowuje nowe miejsca do wykorzystania w rzeczywistości gry. Fabuła jest na razie tylko na papierze, ale została dodana i teraz jest porośnięta fakturą.

22610589.jpg31606770.jpg45399411.jpg

- Jakie są główne zalety nowej historii wg ciebie?

Cytat

- Nie będziemy grać stale pozytywnymi bohaterami - historia będzie działać i w imieniu antagonistów. Plus, zostanie zachowana równowaga między stalkerstwem a detektywistyczno-szpiegowskim komponentem.

02049926.jpg83957204.jpg65023975.jpg

- Wielu jest zainteresowanych pytaniem, kiedy wyjdzie mod? Oczywiste jest, że podanie nawet przybliżonej daty wydania nie jest możliwe. Ale co jeszcze musi zrobić zespół deweloperski, aby mod był gotowy? Nad czym teraz idą prace? Czy są jakieś trudności w rozwoju?

Cytat

- Nowa fabuła wpływa na sporą liczbę lokacji, dlatego terminy są przesuwane. Każdą z lokacji trzeba zaspawnować miejscami, w których NPC może przebywać, wypełnić je skrytkami i zorganizować w każdy możliwy sposób. Należy zauważyć, że zapełnianie lokacji odbywa się zgodnie z własnymi metodami i prawami gotowania bojowego, cokolwiek to znaczy. Pozostaje przynieść połysk z lokalizacjami, a to jest kwestia czasu, i wreszcie przejść do adaptacji fabuły i dokańczania kwestów, które teraz wydają się być znacznie łatwiejsze i odmładzające niż kolonizacja miejsc za godzinę łyżeczką.

00946135.jpg90415238.jpg00360712.jpg

Teraz właśnie zakończono prace nad zapełnianiem nowej Prypeci, który jest połączeniem Prypeci z Zewu Prypeci i Prypeci z Cienia Czarnobyla i zawiera niezbędną proporcję edycji geometrii zgodnie z nową fabułą. Praca trwała około miesiąca codziennego sapania przez kilka godzin. Nie ma żadnych trudności, chyba że odczuwamy tylko potrzebę nowych animacji dla postaci, aby nie używać zwykłych, ale to kaprys.

88061505.jpg95813256.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Społeczność
Discord