Skocz do zawartości
tom3kb

Dead City Breakthrough / Martwe Miasto: Przełom

Rekomendowane odpowiedzi

a767464357d6.jpg

Tytuł: Dead City Breakthrough

Tytuł polski: Martwe Miasto: Przełom

Wymagania: Stalker Zew Pryp[eci 1.6.02

Autor: Policai

Data premiery: 07.03.2019r.

Opis: 

Nowa wersja moda wydanego pierwotnie w 2011r. pod nazwą Dead City. Mod fabularny, w którym sami decydujemy jak grać, dostajemy zadanie, a potem od nas zależy jak je wypełnimy, na które lokacje poójdziemy itd. Szukamy schowków, informacji (np kodów wejść do niektórych laboratoriów), pda, rozmawiamy z npcami żeby zdobyć potrzebne informacje. Mod rozgrywa sie na 26 lokacjach, im dalej w las tym ciężej, więc powinniśmy się odpowiednio wyposażyć idąc w głąb Zony.

Mod w wersji testowej, wiec raczej możemy sie spodziewać patchy ;)

Główne zmiany:

Spoiler

-nowa fabuła

-26 lokacji

-paczka broni (modele między innymi z: Albor SGM 2.2, Arsenal Overhaul 3.1, FWR CoP Edition v0.86, OWR 2.1 FULL, STCoP Weapon Pack 2.9), poniżej przykłady

97564f506dbft.jpg483309514caat.jpg7133f9c9954ct.jpg

-15 nowych artefaktów o ulepszonych właściwościach, artefakty pojawiają się losowo, nie tylko w anomalnych strefach ale także przy pojedynczej anomalii

00cd69a861f2t.jpg

-możliwość naprawy broni i kombinezonów za pomocą zestawów naprawczych kupowanych od techników

Różne filmy z prac nad modem: 

Spoiler

Filmy -> KANAŁ

Instalacja: 

Spoiler

Mod jest samodzielny, rozpakowujemy archiwum i gramy.

Problemy, wyloty i ich rozwiązanie, porady odnośnie gry: 

Spoiler

FATAL ERROR
[error]Expression : !m_error_code
[error]Function : raii_guard::~raii_guard
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line : 748
[error]Description : ....\gamedata\scripts\_g.script:479: bad argument #2 to 'format'

W modzie dodano anty-cheat, nie modyfikuj plików dotyczących parametrów postaci.


FATAL ERROR
[error]Expression : g_uiSpotXml->NavigateToNode(path_base,0)
[error]Function : CMapLocation::LoadSpot
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrGame\map_location.cpp
[error]Line : 102
[error]Description : XML node not found in file map_spots.xml
[error]Arguments : buzz_location

Не нужно ставить повелитель зоны в игру. tom3kb:??? nie jestem pewien czy nie chodzi tu o zakaz używania ułatwiaczy gry np spawnerów typu Władcy Zony?

WAŻNE:

1. Nie używaj, spawnerów itp ułatwiaczy gry. nie modyfikuj plików. A jeśli to robisz to potem nie płacz, że mod nie działa i nie zawracaj gitary.

2. Nie modyfikuj plików z parametrami postaci, używając kombinacji artefaktów, podbijesz sobie udźwig nawet do 200kg, spokojnie wystarczy. Zaczniesz grzebać w plikach patrz punkt 1, żółty tekst.

3. Artefakty spawnują się losowo nawet w pojedynczych anomaliach.

4. Handel uzależniony od przechodzenia moda, tak samo z dostępnością detektorów. Im dalej w fabule tym lepsze modele.

5. Jeśli nie masz opcji dialogowych, z handlarzami, technikami, barmanami spokojnie czekaj. Nie musi im się chcieć od razu pędzić do ciebie ;) bo już się pojawiłeś coś sprzedać. Miejsca rozmów też są logiczne, idziesz do barmana, stań przy kontuarze i czekaj, jak będziesz stał gdzieś z boku możesz nie mieć opcji rozmowy.

6. Czytać uważnie dialogi, nie ma ich dużo ale są ważne ze względu na informacje, podpowiedzi czy też prowadzą do nowych zadań.

Linki do pobrania: 

Źródło: Temat moda.

Jeszcze jedno źródło: sigerous.ru

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Мёртвый город: Прорыв - a gdzie moje wpisy z wczoraj?

Dead City Breakthrough - temat zaczął Anton Gorodecki, ja się dopisałem wczoraj.

Jakoś tak nie mogę tego dzisiaj odszukać na forum?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@vidkunsen Jak napisałem ten temat to w tamtym dałem info, że mod już wyszedł i dalsza dyskusja w tym, a tamten można zamknąć. Prawdopodobnie jest też Ukryty. Nie mogę zerknąć bo mi mocy ubyło. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z braku laku czyli nowych modów odpaliłem wczoraj Dead City Breakthrough. Zaczynamy na kordonie po przylocie śmigłowcem na posterunek wojskowy. Graficznie całkiem nieźle, fabuła się rozkręca i jak będzie dalej, to się dopiero okaże. Już na początku mamy dostęp do napraw i modernizacji u technika, kilka schowków znalezionych, ale o kasę łatwo nie jest.  

Trochę zmieniony posterunek.  

ss_mkk7_03-09-19_19-46-31_(escape).thumb.jpg.f1eb4e4aa19a7f7f20c8329c70f5fcb4.jpg

Rozbudowany bar w wiosce kotów o którym wspominał @vidkunsen, w którymś modzie już się z takim spotkałem.

ss_mkk7_03-09-19_20-25-06_(escape).thumb.jpg.30da3310f9ff1dbd230abfdddbc5dcaa.jpg

Ciekawostką jest dostępne wsparcie z powietrza przy zadaniu zabicia pijawek obok schowka Striełoka. 

ss_mkk7_03-09-19_21-51-30_(escape).thumb.jpg.e6cdc5ce16bf6bef20e262049ebdf5ac.jpg

Pogram dłużej i zobaczę co mod jest warty. 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@kamil190 jak znajdujesz fixy/patche to dorzucaj od razu do pierwszego postu, żeby nie zaginął w temacie ;) Ten pierwszy co znalazłeś już dodałem. Możemy znowu edytować posty innych to nie ma problemu. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

9 marca 2011 roku wyszła modyfikacja «Dead City 4.80», która okazała się jedną z nielicznych projektów do Zewu Prypeci z nowymi lokacjami i kwestami. 7 marca 2019 roku wychodzi mod «Dead City Breakthrough», po czym gracze zadają rozsądne pytanie, czy nie jest to kontynuacja tej modyfikacji?

Przegląd Dead City Breakthrough:

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na stronie synthira.ru znalazłem dodatek graficzny do Dead City Breakthrough, opublikowany tam przez Xemordio.

Autorem dodatku jest artu-malcev. Dodatek oparty jest na AtmosFear 3 + Absolute Nature 4.04 + Absolute Structures v1.0.

Link do pobrania (Yandex Disk, ~606,1 MB):

disk.yandex.ua.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co prawda mod graficznie i tak wygląda zacnie, ale z ciekawości może w wolnej chwili wrzucę ten dodatek i zobaczę jakie zmiany wprowadza. W sumie jestem blisko końca (11-ty dokument do zebrania w szpitalu), wypasiony sprzęt i dobre arty. 

ss_mkk7_03-24-19_11-34-58_(hospital).thumb.jpg.176a8a8a9706f1b93854400e236f861f.jpg

 

Edytowane przez mkk7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używają strony akceptujesz regulamin Warunki użytkowania.