Skocz do zawartości
kamil190

Multiplayer Extension

Rekomendowane odpowiedzi

vG1mF_3SF8o.jpg

Multiplayer Extension

Platforma: Zew Prypeci 1.6.02

Autorzy: drksncv2v3v4, M4dMurloc

Multiplayer Extension - silnikowy multiplayerowy mod dla Zewu Prypeci, początkowo przeznaczony jako przeniesienie assembler'nego soProject na kody źródłowe. Na dany moment projekt ma następujące funkcje:

Spoiler

- A-Life Symulator.

- Dialogi.

- Przeszukiwanie trupów i skrzynek. Działa przenoszenie z inwentarza gracza w skrzynkę, przedmioty aktualizowane są w czasie rzeczywistym (kilku graczy może w pełni przeszukiwać).

- Repliki NPC w czasie bitwy.

- Włączono i zsynchronizowano niektóre animacje, zawierające schematy skryptów (np. animacja czekania NPC w czasie walk).

- Kwesty.

- Pobieranie map.

- Rysunki dla trybu PvE pod nazwą "Obrona" po obronie przed falami.

- Emisja. Na razie silnikowa (przepisana w kod silnika, podobnie jak ze skryptem) i w ramach trybu "Obrona". W pełni zsynchronizowana i powtarza oryginalną emisję.

- Zmieniono i ulepszono widok z trzeciej osoby.

- Różne małe poprawki i ulepszenia.

Ponieważ projekt jest multiplayer'owy, zwracamy uwagę na to, że pominięto w oryginalnej grze specyfikacje oryginalnych trybów. Na przykład, interakcja graczy ze sobą lub różne animacje dla modelu świata.

O ROH i innych multiplayer'owych modów:

Spoiler

Porównanie naszego projektu z ROH jest nieuniknione, jednakże należy rozumieć, że ROH jest tworzone przez duży zespół przez ostatnie pięć lat, podczas gdy pracujemy w dwoje lub we trzy w wolnym czasie przez kilka miesięcy. Ponadto, ROH celuje przede wszystkim w stworzenie ogromnego MMO, kiedy my mamy zadanie ulepszyć i zaaktualizować tryb mp oryginalnej gry, przynieść wrażenie, że gracz gra w klasycznego, singleplayer'owego stalkeram, ale razem z kolegami, przy tym odświeżając rozgrywkę, dzięki nowym kooperatywnym mechanikom.

Podobnie jak w przypadku multiplayer'owych modów, to wszystkie z nich są oparte na soProject i przedstawiają przetasowywanie starej zawartości w postaci modeli, tekstur, dźwięków i poprawek konfigów, bez dostarczania nowych funkcji i nie wprowadząc zasadniczo nowych elementów gry. Ponieważ takie projekty zwykle mają kierunek RP, to wtedy cała rozgrywka sprowadza się do tego, że gracze po prostu odpowiadają na czacie, ponieważ platforma nie zapewnia żadnych sposobów interakcji pomiędzy graczami, oprócz jednego - zabić. 

Wideo:

Spoiler

Pierwszy trailer:

Spoiler

 

Demonstracja systemu podnoszenia graczy:

Spoiler

 

Demonstracja emisji:

Spoiler

 

Nogi z pierwszej osoby:

Spoiler

 

Pobieranie map:

Spoiler

 

Techniczne wideo z klienta:

Spoiler

 

Następne wideo:

Spoiler

 

 

Źródło: amk-team.ru

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używają strony akceptujesz regulamin Warunki użytkowania.