Jump to content
kamil190

X-Ray Multiplayer Extension

Recommended Posts

vG1mF_3SF8o.jpg

X-Ray Multiplayer Extension

Platforma: Zew Prypeci 1.6.02

Programiści: drksncJargon (aka v2v3v4), M4dMurloc
Animator: nazerttop
Wykonawca UI i projektant dźwięków: CorryZeron
Projektanci poziomów: Mastrex, Jukan

Multiplayer Extension - silnikowy multiplayerowy mod dla Zewu Prypeci, początkowo przeznaczony jako przeniesienie assembler'nego soProject na kody źródłowe. Na dany moment projekt ma następujące funkcje:

Spoiler

- A-Life Symulator.
- Dialogi.
- Przeszukiwanie trupów i skrzynek. Działa przenoszenie z inwentarza gracza w skrzynkę, przedmioty aktualizowane są w czasie rzeczywistym (kilku graczy może w pełni przeszukiwać).
- Repliki NPC w czasie bitwy.
- Włączono i zsynchronizowano niektóre animacje, zawierające schematy skryptów (np. animacja czekania NPC w czasie walk).
- Kwesty.
- Pobieranie map.
- Rysunki dla trybu PvE pod nazwą "Obrona" po obronie przed falami.
- Emisja. Na razie silnikowa (przepisana w kod silnika, podobnie jak ze skryptem) i w ramach trybu "Obrona". W pełni zsynchronizowana i powtarza oryginalną emisję.
- Zmieniono i ulepszono widok z trzeciej osoby.
- Różne małe poprawki i ulepszenia.

Ponieważ projekt jest multiplayer'owy, zwracamy uwagę na to, że pominięto w oryginalnej grze specyfikacje oryginalnych trybów. Na przykład, interakcja graczy ze sobą lub różne animacje dla modelu świata.

O ROH i innych multiplayer'owych modów:

Spoiler

Porównanie naszego projektu z ROH jest nieuniknione, jednakże należy rozumieć, że ROH jest tworzone przez duży zespół przez ostatnie pięć lat, podczas gdy pracujemy w dwoje lub we trzy w wolnym czasie przez kilka miesięcy. Ponadto, ROH celuje przede wszystkim w stworzenie ogromnego MMO, kiedy my mamy zadanie ulepszyć i zaaktualizować tryb mp oryginalnej gry, przynieść wrażenie, że gracz gra w klasycznego, singleplayer'owego stalkeram, ale razem z kolegami, przy tym odświeżając rozgrywkę, dzięki nowym kooperatywnym mechanikom.

Podobnie jak w przypadku multiplayer'owych modów, to wszystkie z nich są oparte na soProject i przedstawiają przetasowywanie starej zawartości w postaci modeli, tekstur, dźwięków i poprawek konfigów, bez dostarczania nowych funkcji i nie wprowadząc zasadniczo nowych elementów gry. Ponieważ takie projekty zwykle mają kierunek RP, to wtedy cała rozgrywka sprowadza się do tego, że gracze po prostu odpowiadają na czacie, ponieważ platforma nie zapewnia żadnych sposobów interakcji pomiędzy graczami, oprócz jednego - zabić. 

Wideo:

Spoiler

Pierwszy trailer:

Spoiler

 

Demonstracja systemu podnoszenia graczy:

Spoiler

 

Demonstracja emisji:

Spoiler

 

Nogi z pierwszej osoby:

Spoiler

 

Pobieranie map:

Spoiler

 

Techniczne wideo z klienta:

Spoiler

 

Następne wideo:

Spoiler

 

 

Źródło: amk-team.ru, ap-pro.ru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Autorzy "X-RAY Multiplayer Extension" nie próżnują. Jak można dowiedzieć się z grupy projektu na VK, ostanio:

  • podłączono interpolację dla wszystkich istot żywych. Będzie to minimalizowało czynnik stopowania sieciowego, przez co wszystkie obiekty w grze poruszają się płynnie bez zależności od pingu;
Spoiler

 

  • dodano zakładkę "Kontakty" w PDA;
  • dodano system oddziałów. W oddziale może być od dwóch do czterech ludzi. U członków oddziału synchronizują się zadania, a nad ich głowami pojawiają się paski z punktami zdrowia. Można również postawić na mapie znacznik, który będzie widziany przez pozostałych członków oddziału;
Spoiler

 

  • zsynchronizowano stacjonarny karabin maszynowy.
    Spoiler

     

    Poniżej wideo prezentujące chodzenie bez broni, leczenie się postaci oraz chodzenie w czasie bycia rannym:

Spoiler

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zakładanie nowej zbroi:

Spoiler

 

Reakcje NPC w trybie bezpiecznym (Safe Mode):

Spoiler

 

Animacje przy ognisku:

Spoiler

 

EDIT 17/07/2019

Frakcja Zombi:

Spoiler

 

Kolidujący celownik:

Spoiler

 

EDIT 21/07/19:

Strzelanie z RPG-7:

Spoiler

 

EDIT #23/07/2019

LR300, AK74:

Spoiler

 

EDIT #27/07/2019:

Obrót głowy:

Spoiler

 

EDIT 28/07/2019:

Limity obrotu głowy:

Spoiler

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niektóre innowacje z «X-Ray Multiplayer Extension» można teraz zobaczyć w A.R.E.A.:

«Poszczególne z naszych innowacji, które dotyczą GG, możecie wypróbować w dodatku A.R.E.A. dla modyfikacji S.T.A.L.K.E.R. - Call Of Chernobyl.» - informuje oficjalna społeczność.

Spoiler

 

W tym wideo pokazano nowe funkcje, które mogliśmy zobaczyć w tworzonym projekcie «X-Ray Multiplayer Extension». Podziękowania dla v2v3v4 za pomoc i integrację.

Zmiany:
- Zmienione animacje w spoczynku, podczas chodzenia i biegu.
- Dodano animacje uderzenia ręką lub bronią w rożnych sytuacjach. 
- Dodano animacje ruchu postaci z poważnymi obrażeniami.
- Dodana kolizja kamery z trzeciej osoby.
- Dodana możliwość noszenia hełmów i przedmiotów na grzbiecie, bez zamiany modelów.
- Dodano wsparcie animacji ruchu w przykucnięciu z rozładowaną bronią. To naprawia chodzącą migawkę.
- Dodano wyświetlanie noszenia drugiej broni z tyłu.
- Naprawiono przerywanie animacji dźgnięcia nożem z trzeciej osoby.
- Naprawiony grzbiet postaci.
- Ulepszone sterowanie kamerą z trzeciej osoby.

#EDIT 04/08/2019:

Potęga BTR'a:

Spoiler

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Twórcy «X-RAY Multiplayer Extension» opublikowali nowy gamelay'owy film. Przedstawili oni pojedyńcze lobby na przykładzie trybu "Otwarty świat" i lobby grupowe w trybie "Obrona". Także zostały wdrożone nowe animacje dla broni Protecta.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

S.T.A.L.K.E.R.: xrMPE — co to takiego i dlaczego go robimy:

normal_1574710856.png

Swalker ("Свалкер")
Trudno przecenić kultowość i znaczenie czarnobylskiej serii dla postradzieckich graczy. Fundament, który został położony na początkowych etapach tworzenia, miał wyprzedzające swoje czasy pomysły, które do tej pory próbuje się w pełni ucieleśnić społeczność modderów. Feature cut, dosięgnąwszy «Stalkera» w okresie 2005-2006, sprawił, że fani szczerze nienawidzą Dean Sharpe'a i gorączkowo rozkopują z wnętrz wydanej wersji pozostałości utraconego spadku — «tego samego Stalkera». Modyfikacje dla Stalkera lawinowo zyskali popularność i takimi tempami rosła ich liczba — pliki, zapakowane w archiwach gry lekko ulegali zmianie. Swoją drogą, względna lekkość edytowania plików — jeden z rezultatów produkcyjnego piekła podczas produkcji — gamedesigner'om było łatwiej i wygodniej pisać skrypty na Lua, zamiast pracować w trudniejszym C++. Przypuszczało się, że to tymczasowe, ale w końcu znaczna część logiki gry została wypuszczona w rodzaju skryptów Lua, które można przejrzeć i zmienić zwykłym notatnikiem. Rosnąca liczba modów, rzucających się na wirtualne półki, z czasem stała się spełniać większość wszystkich warstw stalkerskiej społeczności. Pojawiły się jedynie gameplay'owe mody, zmieniające balans, fabularne modyfikacje, nie związane z oryginalną trylogią, setki małych prac, zmieniających po parę mechanik w grze, wszystkie możliwe solianki, łączące wszystkie wyżej wymienione mody w jeden instalator. Na dzisiejszy dzień z pomocą modów można spełnić, chyba, praktycznie prawie każdą zachciankę fanatyka serii. Oprócz jednej.

«Dobra, Naznaczony...»
Warto wspomnieć, że gra sieciowa Stalkera nieskończenie przestarzała jeszcze do czasu wyjścia «Cienia Czarnobyla». Mała liczba trybów, całkowicie wyłączony system symulacji życia, milion błędów i zły balans zrobili swoją robotę — przez sieć w «Stalkera» grało niewspółmiernie mniej ludzi, niż w tryb jednego gracza. Gwoli sprawiedliwości, tryb sieciowy tworzony był liczbą developerów znacznie mniej niż 10, a sam multiplayer ledwie stał na pierwszym miejscu na liście zadań podczas wielu lat prób debugowania gry do stanu, który nadawałby się na wydanie tej gry. Zresztą, same GSC w 2002-2003 latach byli niechętni wnieść do gry ciekawego sieciowego doświadczenia.

1574712840.png

Niezrealizowane tryby sieciowe dla pierwszego «Stalkera». Najprawdopodobniej, zostały odrzucone bez osiągnięcia etapu prototypowania — w żadnej ze znanych paczek nie ma nawet wspomnienia trybów z takimi nazwami


Z moddingiem części sieciowej, także się nie udało. Cały kod sieciowej gry jest ukryty w skompilowanych dll-modułach silnika, edytowanie których jest niemożliwe. Praktycznie. W 2011 roku programista pod nickname'em Alex009 wypuścił soProject — na pewno, pierwsze wydanie na świecie sieciowych modyfikacji Stalkera.

1574715230.jpg

Logotyp soProject


Jego mod — assembler'owy projekt inżynierii odwrotnej, zawierający symulację życia w grze sieciowej. Na ten czas — przełom, radość z wydania, którego osobiście dla mnie szybko zmieniła się w rozczarowanie. Z technicznymi niedopracowaniami i masą wylotów, lekko pogodziłem się, ale rozgrywka od oryginalnego multiplayer'a w ogóle się nie różniła. Poważnie, NPC i mutanty, bezcelowo chodzące po mapie, nie stanowiły zagrożenia ze względu na cechy balansu broni w pierwotnym multiplayer'ze — wszystkie charakterystyki broni były wyższe niż singleplayer'owe analogi 10 razy. Zaniedbany NPC momentalnie udał się w cyfrowy analog tego świata i nie mógł przynieść korzyści graczowi w takiej formie, ponieważ mechanika interakcji z trupami (innymi słowy — przeszukiwanie, looting) we wspólnym projekcie była wyłączona. Niemniej jednak, soProject — to ważny krok w rozwoju sieciowych modyfikacji, który podarował społeczności dziesiątki jednakowych modów na jego podstawie. Dzisiaj praktycznie prawie każdy produkt stalkerskiego modowania z podpisem «multiplayer'owy», jest paczką na «soszce» (tak fani czule nazywają soProject) z dodaniem tam wszystkich możliwych nazw produktów spożywczych, z punktu widzenia rozgrywki różnią się od siebie dosłownie niczym i dziesiątką-innego nowych broni, chodzących w sieci z czasów wydania «Zewu Prypeci». Czy warto mówić, że proces gry w takich modach niczym nie różni się od samego soProject?

«Tylko dla niekomercyjnego użytku. © Григ»

1574734192.png

W 2014 roku na forum GAMEINATOR pojawił się kod źródłowy gry S.T.A.L.K.E.R. Zew Prypeci. Tego należało się spodziewać, ponieważ źródła poprzednich części już jakiś czas były w otwartym dostępie. Wtedy pomyślałem: «O, nieźle! W końcu ktoś zrobi pełnowartościowy tryb sieciowy w Stalkerze». Lecz nikt jego nie zrobił. Tak, w tym czasie ogłoszono znanego Ray of Hope, który do tej pory jest tworzony, ale, wykluczając go, horyzont stalkerskich sieciowych modów był czysty do 2018.
W 2017 roku bez wielkiej nadziei na sukces, uzbrojony źródłami soProject, stałem się modyfikować kod źródłowy «Czystego Nieba», równolegle badając silnik i C++. Wtedy efekty były nie zbyt imponujące. Często nie rozumiałem assembler'owego kodu, duże kawałki przyszło pisać od zera, wiedza wyraźnie nie wystarczała. Pierwszy build, który można scharakteryzować jako «znaczący rezultat» umiał wczytać symulator życia i synchronizować całego jednego NPC. Ale nie bez błędów — nie wiedziałem jak podłączyć przesyłanie animacji, a w pracy synchronizacji co jakiś czas, pojawiał się niewyłączony do końca AI ze strony podłączonego klienta.

Jeden z pierwszych buildów:

Spoiler

1574719016.gif1574719354.gif

Wcześniej pracowaliśmy we dwoje. Ja i Aleksander «v2v3v4» Jegorow. Trochę później w tym roku, do nas przyłączyło się jeszcze dwóch — Władysław «MadMurloc» Ignatuszko i Maksym «Jukan» Żuk. Przeszliśmy na Zew Prypeci, i w bardzo szybkim czasie build był gotowy, funkcjonalnie powtarzający soProject, ale na źródłach. Teraz mogliśmy poprawić wszystkie niedopracowania assembler'owego projektu, a co najważniejsze — teraz jest u nas możliwość grać z mechanikami i dodawać swoje.

Pierwszy pełnowartościowy build na ZP:

Spoiler

1574720154.gif

Zaraz po śmierci tego bandyty, serwer wyleciał :)

1574720521.gif

Pomyśleliśmy o tym, jakie niedopracowania miał oryginalny multiplayer i soProject, i doszliśmy do wniosku, że nie wystarczy dodać stalkerów i mutantów do mapy. Potrzebne są mechaniki interakcji z graczami. Tak pojawiło się, np. system drużynowy, podnoszenie rannych graczy, gesty, czat głosowy, wspólne poszukiwanie artefaktów.

Ficzery:

Spoiler

1574721542.gif

Drużyna

1574721803.gif

Ożywienie długi czas nie działało tak jak powinno — gracz prawie nigdy nie podniósł towarzysza

1574722399.gif

Gesty

Po opublikowaniu kilku filmów (możecie zobaczyć je na naszym Kanale na Youtubie) z nami skontaktował się Nazar «Nazzertop» Pristupa — character animator, pracujący w branży gier. On zrobił unikalną rzecz dla stalkerskiego moddingu — zmienił praktycznie wszystkie animacje świata dla graczy. W oryginale oni byli… oni tam byli.

Porównanie animacji:

Spoiler

1574722944.gif

Oryginał

1574729600.gif

Animacje Nazara

Razem z Nazarem do nas doszedł Rodion «CorryZeron» Łowczew, profesjonalny designer, z którym zrobiliśmy zupełnie nowy User Interface, adaptowany pod potrzeby sieciowej strzelanki. On zrobił wszystkie nasze logotypy.

Logotypy:

Spoiler

normal_1574723790.pngnormal_1574723720.png

1574723300.jpg

Koncept interfejsu, który już częściowo jest zaimplementowany w grze

Spoiler

 

Nie mogę nie wspomnieć jeszcze o dwóch członkach naszego zespołu, którzy przyłączyli się do nas niedawno:
First Person Animator: Matwiej «matvig» Własow
Level Designer: Roman «Mastrex» Szumow

«Wejdź, nie zatrzymuj się»
Jeśli ktoś jest zainteresowany, to witamy w naszej grupie VKontakte.
Chciałbym powiedzieć, że otrzymaliśmy wyjątkową szansę — możemy pograć w twórcę gier i sprawdzić się w roli projektantów rozgrywki kooperatywnego Stalkera. Tak, przeniesienie zadań na naszą platformę po prostu nie wyjdzie, ponieważ wszystkie one zostały napisane i zaprojektowane wyjątkowo dla jednego gracza. Dlatego teraz znajdujemy się na rozdrożu - jest u nas nieduży, ale dostatecznie zabawny PvE tryb Defence, trochę przypominający wspomniany wcześniej Mutants Vs Humans, jest warunkowy kooperatywny tryb, dla rozwoju którego, trzeba było rzucić wszystkie siły, które są — wymyślić wiele ciekawych kwestów, mechanik, nieoczywistych interakcji i sytuacji w grze, a także tryb Otwarty Świat, szczegóły którego nie chciało się by się zdradzać zawczasu. Nie mniej jednak, teraz jesteśmy blisko do pierwszego publicznego build'a jak nigdy dotąd. Dziękuję, za przeczytanie. Z wami był Ilia «drksnc_» Tieplisziew. Udanego polowania, stalkerzy!

Źródło materiału: stopgame.ru | ap-pro.ru

Dźwięk helikoptera:

Spoiler

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Źródło: KLIK

Co jest w beta wersji:

Spoiler

Twórcy modyfikacji X-RAY Multiplayer Extension ogłosili otwarty beta test, który zacznie się już wkrótce. Pojawił się nowy sieciowy tryb, pokazano ulepszony i dopełniony interfejs:

17123307.pngNowy sieciowy tryb - Obrona
Weź udział w obronie obozów od fali mutantów w sieciowym trybie "Obrona"! Na starcie beta-testowania dostępna będzie tylko jedna z kilku map danego trybu - "Bariera"

Obrona - to unikalny tryb PvE w grze, łączący w sobie elementy multiplayera i pojedyńczej gry:

  • Odeprzyj 8 fal mutantów o różnym stopniu trudności;
  • Napełniaj wyposażenie ze skrzynek, w których pomiędzy falami pojawia się różny łup;
  • Używaj artefaktu, odganiającego mutantów, żeby dostać przewagę w trudnych sytuacjach;
  • Trzymaj się blisko towarzyszy, żeby stać się silniejszym. Dzięki specjalnej mechanice, twoja odporność na ataki mutantów wzrośnie w projekcji, w zależności od liczby satelit, znajdujących się tam.

12814129.pngW beta-testowaniu będą dostępne niektóre ciekawe funkcje:

  • O zestaw animacji postaci wniesie nowość w dawno już znane elementy. Biegajcie, walczcie, wchodźcie w interakcję z innymi graczami w nowy sposób: odrodzenie towarzyszy, interakcja z przedmiotami i wiele innych - wszystko to ma swoje lepsze animacje;
  • Komunikacja z innymi stalkerami przez czat głosowy - zastaw sukcesu przetrwania w Zonie. Koordynujcie się z kolegami w czasie walki lub zorganizujcie postój z wesołymi historyjkami;
  • Nowy wzgląd na stare idee: odświeżcie wrażenia od ulubionej gry, z w pełni zmienionym interfejsem, stworzonym na potrzeby strzelanki sieciowej.

X-RAY Multiplayer Extension - Krótki przewodnik:

48608944.pngPanel informacji o postaci i wyposażeniu:
Na nim wyświetla się stan zdrowia i wytrzymałości gracza, cała informacja o broni w rękach, włączając w to typ naboi, tryb strzelania i stan broni. Tutaj wyświetlają się ikonki statystyki gracza i różne boosty.


22033790.pngPanel informacji o zespole:
Na nim wyświetlają się imiona graczy, stopień zdrowia, dystans i status gracza. Tam też wyświetlają się ikonki aktywacji trybu głosowego przez swoich towarzyszy, a niżej ikonka aktywacji mikrofonu graczom.


24314554.pngZnaczki graczów
Znaczki graczów - można je wyłączyć i włączyć w każdy moment.


82069915.pngPanel minimapy.
Na minimapie są rozciągają się różne dane o terytorium, ciekawych miejscach i postaciach, znaczki zadań, graczy. W szarym pasku wyświetlany jest czas w grze, a nad minimapą poziom zagrożenia zainfekowanego terytorium, na której znajduje się gracz.


95526400.pngPanel alarmów i główne zadanie.
Na panelu alarmów są różne powiadomienia o zadaniach, towarzyszach, wydarzeniach, itd. A na panelu głównego zadania - aktywne zadanie i czas.


37814542.pngCzat tekstowy.
Wśród cech projektu - dostępność zmienionego tekstowego czatu. Możecie przełączać się pomiędzy "Czatem ogólnym", "Czatem frakcji" i "Czatem oddziału" naciśnięciem klawisza "TAB". W oknie czatu naprzeciw imion graczy, wyświetlają się wskaźniki lidera, członków oddziału lub przyjaznej frakcji.


40572928.pngPanel trybu "Obrona"
W danym panelu wyświetla się liczba fal mutantów, pozostałych żyć i ranga graczy.


89784101.pngWskaźniki czasowej niewrażliwości, artefaktu "Promień nadziei" i boosta "Bractwo"
W danym panelu pokazuje się wskaźnik artefaktu, który odstrasza mutantów na ograniczony czas, a także wskaźnik nowej mechaniki "Bractwo", dający boost oddziałowi.

Instalacja i uruchomienie:

Spoiler

1. Pobierzcie archiwum z linku. Drive Google
2. Rozpakujcie pobrane archiwum w wygodne dla was folder (ale, radzę unikać spacji w nazwie).
3. W głównym folderze zainstalowanego lauchera (Aplikacja) jest plik settings.json. Trzeba go otworzyć, zmienić GameDirectory na tę ścieżkę, w której będzie leżał rozpakowany mod. Pokażcie drogę do głównego folderu moda, w którym jest "bin", "gamedata", etc.

(Archiwa gry,
Yandex,
Google Drive
Można je pobrać przez launcher, a można oddzielnie)
4. Włączcie launcher. Launcher powinien rozpoznać obecność moda w folderze i być gotowym do pracy i uruchomienia klienta i serwera.

O Beta-wersji:

Spoiler

1. Archiwum-instalator zawiera 2 pliki, uruchomcie setup.exe
2. Launcher umie automatycznie się aktualizować przy włączeniu. Obecnie macie ostatnią dostępną wersję. Innych na razie nie ma.
3. Pobranie gry idzie z serwerów Microsoftu, które są w Centralnej i Północnej Europie. Prędkość pobierania może bardzo zależeć od waszego internetu i odległości do najbliższego serwera.
4. Launcher nie wspiera w tej chwili technologii wznawiania plików. Prawdopodobnie, pojawi się w przyszłości, ale w danym momencie nie ma go.
5. Jeśli macie build gry, lecz coś zepsuło się w launcherze, to możecie usunąć tylko launcher i umieścić go ponownie. W momencie uruchomienia, launcher poprosi wskazać folder gry. Możecie wskazać na istniejący build. W tym przypadku, launcher nie będzie więcej kazał pobierać gry. 
6. Przypominam, że to beta-wydanie. Dużo można jeszcze poprawić i wiemy o tym, ale wasze zgłoszenia będą pomocne w każdym razie.

Aby było ciekawiej na moddb.com, modyfikacja ma już 1 głos z oceną 1.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krótki teaser trybu kooperacji.

Na razie brak szczegółów, ludzie przypuszczają, że w tym trybie po prostu będziemy wspólnie mieli wykonać jakieś konkretne zadania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolejna porcja informacji.

i5FATQnjOR8.jpg

Aktualnie prace przebiegają na kilku liniach, trwa naprawianie błędów w trybie gry "Obrona", dodano mapę Zastawa, która jest testowana.

TjR0D1FJguc.jpg

Dopracowywany jest tryb "Kooperacja" na mapie podziemny tunel do Prypeci. Wybrano tą mapę, bo na niej najłatwiej zrobić zadania wymagające współpracy co najmniej dwóch graczy.

l5hofz1xRoQ.jpg

Rozpoczęto pracę nad mapą do trybu "Otwartego świata", będzie ona się składała z czterech lokacji połączonych w jedną: Baru, Magazynów Wojskowych, Dzikiego Terytorium oraz ostatniej lokacji, na której mają znajdować się anomalne zagadki.

AXt-Qj5UtI8.jpg

Dodano różne funkcje do moda, np system gestów. Gracze nie muszą rozwiązywać wszystkich problemów za pomocą ołowiu, mogą zagrać w papier-kamień-nożyce :D

ZkA0utIxDZ8.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zajawka trybu gry w otwartym świecie:
 

Spoiler

 

Dziewięciominutowy gameplay zostanie wypuszczony później. Na razie jest on dostępny dla subskrybentów Boosta.

Edited by stalker1997

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Discord
Comunity