Jump to content

X-Ray Multiplayer Extension


Recommended Posts

  • 1 month later...

 xiFIAwYiFwY.jpg.2044e7afde9d627df7615251

«X-RAY Multiplayer Extension» - raport o pracy za wrzesień 2020:

Cytat

- W oryginalnej grze do układu interfejsu używane są pliki xml, dla różnych proporcji - różne pliki. Jednak w przypadku rozdzielczości większych niż HD tekstury są rozciągane do ustawionej rozdzielczości, tworząc w ten sposób niewyraźny i rozmyty interfejs użytkownika. W pierwszej wersji beta "xrMPE" ten problem został już częściowo rozwiązany - interfejs dla FullHD nie został rozciągnięty z płótna HD, ale użył własnego, co poprawiło jakość końcowego interfejsu. Teraz pracujemy nad pełnoprawnym skalowalnym interfejsem użytkownika, który będzie odpowiednio skalował tekstury i obliczał ich położenie przy dowolnej rozdzielczości ekranu.

Dodano do silnika nową bibliotekę dla pracy z siecią.

Cytat

- Wszystkie gry z serii korzystają z przestarzałej biblioteki Microsoft DirectPlay do przesyłania danych w sieci, która jest domyślnie wyłączona w nowszych wersjach systemu Windows. OpenSource od Valve - SteamNetworkingSockets został wybrany jako nowa biblioteka sieciowa. W tej chwili została już zaimplementowana do gry i jest w pełni funkcjonalna, a DirectPlay zostało wyłączone. W tej chwili innowacja jest testowana.

Twórcy modów nie planują porzucać trybu «Defence», który pojawił się w otwartym dostępie na początku tego roku. Wkrótce autorzy zaprezentują graczom kilka nowych map, na których przygotowano unikalną zawartość i niezwykłe warunki do przetrwania podczas obrony przed falami mutantów.

Większość dźwięków została zmieniona, począwszy od broni po nieco ambient, biorąc pod uwagę format modyfikacji multiplayer. W tym celu wykorzystywane są zarówno próbki z wysokiej jakości bibliotek, jak i te nagrane przez programistów od podstaw.

Wiele istniejących animacji zostało przerobionych. Na przykład podczas chodzenia i biegania w trybie walki. Wcześniej w widoku drugiej osoby były one urwane ze względu na ograniczenia silnika animacji Stalkera. W wyniku eksperymentów w tym kierunku twórcom udało się uprzyjemnić dla oka ruch z drugiej osoby. Nowe animacje ruchu sprawiły, że był cięższy i wolniejszy w porównaniu do poprzedniej wersji. Jak wykazały testy, stara wersja była zbyt szybka i dynamiczna, co nie odpowiadało twórcom modów, biorąc pod uwagę plany cięższej i bardziej wyważonej rozgrywki. Poprawiono również animacje gestów, poprawiono zestaw pistoletów, z którego postać nie trzyma teraz pistoletów na zgiętych ramionach. Rozpoczęto prace nad pozycją siedzącą, w której wykonano trzy sloty animacyjne do pozycji siedzącej - z karabinem maszynowym, z pistoletem i bez broni. Dopracowano stan krytyczny postaci - teraz po kontuzji gracz może nie tylko położyć się i wezwać pomoc, ale także czołgać się, by dostać się do sojuszników.

  • Like 2
  • Dodatnia 4
Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Discord
Comunity