Skocz do zawartości

Gość Diegtiariow

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Diegtiariow

1HqUNtuZLS4.jpg


Platforma: Zew Prypeci 1.6.02 Autorzy: Exclusion Zone Planowana data premiery: Nieznana

Jesteś sam w tej świątyni, nie ma tu Boga!

Kiedy słońce chowa się za horyzontem, a światło zastępuje ciemność, do świata przenika coś, co jest poza zasięgiem zwykłego śmiertelnika, powstaje złudzenie spokoju i niknie poczucie ciężaru, które towarzyszy nam w ciągu dnia. Sen spowija człowieka, a on podświadomie dostrzega to, co go martwi, niepokoi. Ludzka podświadomość nie okłamuje siebie, dlatego w snach dostrzegamy wszystkie swoje ukryte lęki, ale nie każdy jest gotów, aby się z nimi zmierzyć. Luke Sheffield, człowiek, który wbrew swojej woli wkroczył na ścieżkę prowadzącą jedynie do śmierci lub jeszcze gorszego zapomnienia w mroku. Od tego momentu rozpocznie się upadek naszego bohatera.


Fabuła:

Miasto Gloom jest miastem węgla, duchów.
Dziennikarz Luke Sheffield postanowił wrócić do swojego dawnego miasta na potrzeby stworzenia artykułu. Przed dotarciem młody mężczyzna czuł się nieswojo i coraz częściej dręczyło go to od środka… Później Luke zorientuje się, że wcześniej pozornie niegroźne, stare miasto powoli zaczynało zamieniać się w piekło.


Informacje nt. projektu z 16.03.2019 r.:

Spoiler

Nowe szczegóły dot. pracy nad modyfikacją Gloom City. Projekt zaoferuje graczowi niezwykłą dla stalkera fabułę kryminalną, przyprawioną upiorną atmosferą. Chociaż od S.T.A.L.K.E.R.-a w tym przypadku został tylko silnik. Jeden z twórców wyjaśnił koncepcję w następujący sposób: „Początkowo zaplanowaliśmy piękny świat okryty mgłą, w typie Silent Hill”. Warto zauważyć, że wcześniej nie było szczególnych projektów w klimacie horrorów na silniku Stalkera.

73691351.jpg 33417932.jpg 34385474.jpg

Należy pamiętać, że miejscem akcji gry stanie się jedna duża lokacja, zawierająca także lasy, przedmieścia i samo miasto, na którego cześć nazwano projekt.

Praca nad fabułą jest całkowicie ukończona. Aktualnie są finalizowane poboczne zadania. Autorzy uzupełniają już praktycznie w pełni gotowy świat gry ciekawymi miejscami i unikalnymi elementami wnętrza i otoczenia. Z kolei grafika oraz dźwięk ulega poprawie.

30658189.jpg70554872.jpg72288303.jpg

Cutscenki, które stały się ulubioną cechą wielu nowoczesnych modów, również znajdą się w tym projekcie. Pomimo strasznej i mistycznej atmosfery modyfikacji nie będzie screamer'ów. Jeden z twórców ocenia gotowość moda na 60%.


Screeny: 

Spoiler
4b8e03d642.jpg
c5050cb4dc.jpg 03faede603.jpg 9b7ee606e7.jpg

Artworki: 

Spoiler
f3116c9ed3.jpg e79ec94640.jpg

Filmy: 

Spoiler

2015 r.

Spoiler

2016 r.

Spoiler

2017 r.

Spoiler

2018 r.

Spoiler

2020 r.

Spoiler

Autorzy: 

Spoiler
  • Антон Борошенко (Anton Boroszenko) - GUI, projektant 2D, scenarzysta, tekst, tekstury;
  • Алексей Журавель (Aleksiej Żurawiel) - projektant 2D/3D, level designer, SDK, scenarzysta;
  • Влад Бондарь (Wład Bondar) - reż. dźwięku;
  • Ростислав Разворский (Rostisław Razworski) - reż. dźwięku.

Źródła: appro.jpg  Y6DvRrN.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...
  • 8 miesięcy temu...
Gość Diegtiariow

Pojawiły się dwa screeny z tworzonej modyfikacji «Gloom city». Przypomnijmy, że mod tworzony jest na X-Ray 1.6 (Zew Prypeci) w absolutnie nowym ustawieniu gry. W szczególności, graczom zostanie zaproponowana mroczna atmosfera z rozgrywką i fabułą w stylu horroru. Na nowych zdjęciach można zauważyć ładniejszy obrazek – pojawiły się odbicia na kałużach i krople od deszczu na ekranie. Twórcy moda podkreślają, że robią projekt dla duszy, i z tego powodu prace zaciągnęła się tak długo.

G1lUnWwz140.jpg  I0VTmu4Zu0k.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
  • 2 tygodnie później...

I.. Kolejne dwa screeny. 

Spoiler

ZHK5hyUsw8g.jpg

_wBjDxW9slY.jpg

Klimatyczny wpis od autorów moda pozostawiam tłumaczom:
Страх - самое древнее и сильное из человеческих чувств, а самый древний и самый сильный страх- страх неведомого.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Большинство людей, постоянно имеющих дело со словами, не слишком в них верят

Większość ludzi, którzy ciągle mają do czynienia ze słowami niezbyt w nie wierzy
gQ42X65K8KQ.jpg

Spoiler

o4_vJuEhWiI.jpg

OZ01G6RfJuI.jpg

6DIQFXnPozE.jpg

Kolejne zrzuty. Szkoda, że nie dostaliśmy jakiegoś filmiku.
Źródło: [KLIK]

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Kolejny screen.


"Ты всё еще веришь в то, что существуют такие вещи, как "зло" и "добро", но реально существуют лишь хаос и порядок"

"Nadal wierzysz, że są takie rzeczy jak "zło" i "dobro", ale tak naprawdę jest tylko chaos i porządek."

tUft4d5PDio.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I kolejne obrazki. Ze scrennów to faktycznie ten mod klimatycznie i horrorkowo wygląda. Ciekawe jak to wyjdzie w praniu bo normalnie w stalkera przy takiej bardzo szaroburej i deszczowej pogodzie to nie za bardzo długo lubię grać ☺️ A coś czuję, że tu słoneczka nie będzie.

Screenshot_20210306-052609~2.png  Screenshot_20210306-052539~2.png

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...
  • Agrael zmienił(a) tytuł na Gloom city

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.