vidkunsen Opublikowano 31 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2019 Tytuł oryginalny: Блудный сын Platforma: Cień Czarnobyla 1.0006 Data premiery: 31.03.2019 r. Autor: Ekagors Śr. długość rozgrywki: ok. 1 godziny OPIS: Spoiler Syn marnotrawny jest niewielką modyfikacją fabularną z elementami gry swobodnej. Opowiada historię stalkera, który postanowił wrócić do Strefy Wykluczenia po długiej nieobecności i zostaje wplątany w sprawę inicjującą ciąg niefortunnych wydarzeń. Podziękowania: Spoiler Serdeczne podziękowania dla Nikołaja Bota za pracę przy pisaniu dialogów. Podziękowania dla autorów, których prace zostały wykorzystane w całości lub częściowo; AI additions 2.0 - Rulix aka Bak; Modele rąk podczas zmiany kombinezonu w 3 wersjach - Вампир35, ChelpuS, ОТИС, Starter; SWTC 2.0 - Vincent Vega; Mod pozbawiający fabułę w Cieniu Czarnobyla - THE_ATLAS; Roślinność - AzzzA; OGSM - DEXXX. PORADY: Spoiler Wskazówki dot. rozgrywki: Gdzie znajduje się znak psa? Spójrz uważnie na mapę. Dokąd się udać? Aby rozpocząć historię, porozmawiaj z handlarzem. GALERIA: Spoiler Prezentacja moda: INSTALACJA: Spoiler Zalecana kolejność instalacji: 1. Cień Czarnobyla 1.0006. 2. Należy usunąć lub zmienić nazwę folderu bin w katalogu z grą 3. Pobrane i wypakowane archiwum z modem oraz poprawkami do niego (gamedata, bin) umieszczamy w głównym katalogu gry. Modyfikację zaleca się instalować na rosyjskiej wersji gry. LINKI DO POBRANIA: Spoiler Mod: Google Drive - [KLIK] Poprawka nr 1: Google Drive - [KLIK] Poprawka nr 2: Google Drive - [KLIK] Źródło: 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 31 Marca 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2019 (edytowane) Fiks na dialog i pierwsze zadanie od Sidora: https://drive.google.com/file/d/1OeddscGmz3i74AI7UsgHHdXB_U5tVCk8/view p.s. Sidor jest też technikiem, poprawia i ulepsza parametry itd/itp broni i pancerzy. Edytowane 31 Marca 2019 przez vidkunsen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 31 Marca 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2019 Całkowicie nowy scenariusz, wciąga i jest możliwość wielu opcji przy wykonaniu zadań. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Nowa zsyłka z modem do pobrania - tylko na 10006: https://yadi.sk/d/cdQZIxnTq4iqEA Fiks nr 2 dot. dialogów: https://drive.google.com/file/d/1ZTu21Kcw_1dfOvTX6r3MBTtkKqqp11AJ/view Ciekawie rozwiązane podejście do wykonania zadań/kwestów, np. mam się zgłosić po kolejny kwest/zadanie do Powinności i po kasę ale Powinność mam sam odszukać i nie ma tego na mapie. Jest fajnie, gram dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2019 @vidkunsen Skąd brałeś ten odsyłacz do pobrania na v.1.0006? Pobrałem z niego. Najpierw stawiałem na rus podstawkę. Logika pokazywała że bin też należy wstawić. Ale wtedy zainstalowała się wersja 1.0007. Czyli że bin jest zły. Zainstalowałem ponownie bez bin. Pokazał się ekran główny, ale na nim nieaktywny był przycisk wejścia do opcji. Bez ich zmiany uruchomiłem moda i wyleciałem. W logu nie było Fatal, ale za to jako Invalid miałem wszystkie pliki dźwiękowe. Nowa instalacja na polską podstawkę z takim samym negatywnym skutkiem. Na jaką podstawkę stawiałeś? Możesz sprawdzić, czy link do v.1.0006 jest do właściwej wersji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2019 @kondotier Z całym szacunkiem, ale czy dowiedziałeś się kiedykolwiek czegoś konkretnego z postów @vidkunsen? Bo ja nie. Na ap-pro.ru znalazłem linki do moda i dwóch fiksów. Napisano tam aby stawiać na 1.0006: https://drive.google.com/file/d/1osjKgMr2RSg44qOmsiEl5Y1Wd6v2Pc3Q/view i dwa fixy: https://drive.google.com/file/d/1OeddscGmz3i74AI7UsgHHdXB_U5tVCk8/view oraz https://drive.google.com/file/d/1ZTu21Kcw_1dfOvTX6r3MBTtkKqqp11AJ/view DODANO: a co do samej instalacji: usunąć lub zmienić nazwę folderu bin w katalogu z grą. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2019 @Anton Gorodecki Chyba to na jaką podstawkę stawiał, to wiedzieć powinien. Ja dlatego najpierw postawiłem na rus, bo wiem że on zawsze na takich stawia. A za nowe linki . Zaraz pobiorę i spróbuję postawić. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Nie udało mi się postawić moda na pol odstawce, na rus jak najbardziej. Kwiatki mi się podobają. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Mod postawiony i pierwsze zadanie zrobione. Też przykuły moją uwagę kwiatuszki. Piesków nie zdążyłem zastrzelić, bo mnie wyręczyło wojsko. A informację o modzie śmiało można wstawić do Nowych modów. W opisie instalacji, należy podać odwrotnie niż podał @vidkunsen, że należy usunąć bin podstawki, a nie moda. No i tę, że mod tylko na rus podstawce pójdzie. Chyba że scalona podstawka z modem gdzieś się pojawi. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Najpierw mod potem fiksy 1 i 2 bo one po/naprawiają fakt wylotu przy niektórych dialogach. Kondotier: https://stalkerportaal.ru/load/teni_chernobylja_novyj/teni_chernobylja_mini_modifikacii/modifikacija_bludnyj_syn/137-1-0-3077 A tamże: https://yadi.sk/d/cdQZIxnTq4iqEA https://drive.google.com/file/d/1osjKgMr2RSg44qOmsiEl5Y1Wd6v2Pc3Q/view Oraz torrent i spawner: https://yadi.sk/d/uIdvJCPH3RQys7 Stawiałem na 10007 i 10006 rus i działa na obu, postawiłem bez bin z podstawki i działało, już go wywaliłem bo przeszedłem. 4 zadania + wolna gra, zadanie nr 3 arcytrudne! klimat jak przy mózgozwęglaczu. Ostatnie zadanie na Powinność, tutaj przed rozmową z dowódcą wskazany zapis na sztywno, potem jest wybór. Tutaj też można pobrać z G dysku: http://stalker-ok.my1.ru/load/bludnyj_syn_mod_s_t_a_l_k_e_r_shadow_of_chernobyl/2-1-0-901 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2019 @vidkunsen - Dziękuję, ale jak widzisz, moda postawiłem i sporo pograłem. Ale za uprzejmość masz: Już na Kordonie nazbierałem broni, amunicji i jak mnie zastanie świt, ruszam na północ. Trzeba zapracować na to wdzianko psi-ochrona. Z tym na starcie. Po pierwszym zadaniu. Po odparciu ataku na wioskę. A z tym po zwiedzeniu Kordonu przed wyruszeniem. Na zachętę dla ewentualnych tłumaczy. Noc na Kordonie. Pytanie. Czy ta pijawka u was też była absolutnie niewidoczna, do momentu gdy stanęła oko w oko? 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Co czeka w aktualizacji modyfikacji „Syn marnotrawny”?: Cytat Dokończenie fabuły (są zarysy). Powrót, ale w zmodyfikowanej formie, wątek o Prypeci. Dodanie małych wątków fabuły do losowych stalkerów (niewiadomo), Poprawka drobnych błędów (na przykład: Cześć, Naznaczony). Ulepszenie kontrolera. Dodanie snu. Dodaj dynamicznych schowków. Zwiększenie liczby anomalii. Wszystko zależy od czasu, ponieważ jest rodzina, praca, nauka i inne hobby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 7 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2019 No właśnie. Mimo krótkiej gry, już odczułem brak możliwości snu, lub przyśpieszania czasu. Ale wspomogłem się w nocnych działaniach, dodając "mega latarkę". Nocne screeny z Kordonu które wstawiłem, możliwe były do zrobienia tylko dzięki niej. Mod ma przez jego autorów maksymalny udźwig ustawiony na 160 kg. Ciekawe, dlaczego jednocześnie nie zmodyfikowali udźwigu podstawowego? Na razie go nie ruszam i chodzę "na czerwono". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 7 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2019 PODBICIE TAMATU. dwie sprawy. 1. Jeśli na MW w zagrodzie gdzie załatwia się stukacza, zabierzecie AK74M z tłumikiem, to nie wstawiajcie go do slotu bez zdjęcia tłumika. Nieodpowiedni HUD spowoduje wylot z tylko taką informacja. Brak Fatal w logu. Po zdjęciu tłumika z AK można korzystać. 2. Kolejny wylot na MW, przy próbie wejścia do koszar. Również w logu brak fatal. Jest informacja, że nie można otworzyć sekcji dla naukowego pancerza Wolności. Co zrobić, aby ten bug wyeliminować? A tu Screeny wschodu słońca na Kordonie. Spoiler Zachodu na Wysypisku i hojność z amunicją. Spoiler Zabójcze mutanty na MW. Pijawki tylko słychać, działają na psychikę. Zobaczyć je można na odległość ich łap, lub dopiero martwe. Spoiler I widoczek. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Allen Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2019 1. błąd ikony dla tłumika wyświetlanej w ekwipunku. 2. brak sekcji konfiguracji dla freedom_scientific_outfit (można spróbować przekopiować z jakiegoś innego) Co nie zmienia faktu że albo czegoś brakuje Ci w modzie albo mod jest do dupy ad.1 ad.2 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2019 @Allen Gram na wersji, która umożliwia moda z silnikiem 1.0007, postawić na podstawce 1.0006. Sprawę tłumika rozwiązałem zdejmując go z broni. Po prostu ilość slotów w HUDzie broni jest zbyt mała, aby tam go zmieścić. Ikona samego tłumika w inwentarzu, nie powoduje wylotów. Nie wiem jak wyglądał HUD w v.1.0007, więc trudno powiedzieć, czy to niedopracowanie, czy jakieś dodanie broni czy pancerzy przez dostosowującego moda. A sam mod, to dość ciekawa strzelanka. Mamy zadanie na samym początku, które wymaga pancerza z psi ochroną. I teraz zaczynamy działania freeplayowe, aby się tego pancerza dorobić. To mod raczej dla obytych ze Strefą, bo GG to bywalec w Strefie, który do niej powrócił. Czyli że ją zna jak własną kieszeń i wie gdzie się udać. Zadania bierzemy tak od ważnych postaci, jak i od zwykłych NPCów. Dlatego wejście do koszar na MW jest potrzebne dla wzięcia zadań. Bez tego chyba moda dokończyć, ale będzie trudniej. A strzelać jest do kogo i czego. Mod jest szczodry i kto wie gdzie szukać, szybko może mieć taką broń. Ale z pancerzami krucho, no bo to rzecz w modzie scenariuszowa. Może trzeba będzie poczekać na fixa, jak Rosjanie też na tych błędach wylecą. @vidkunsen Wiem, że moda usunąłeś. Ale może został Ci jakiś screen z HUDem, dla tej oryginalnej wersji 1.0007? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Wyrzuciłem wszystko dotyczące tego moda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Do pliku outfit ręcznie dodałem poprzednio brakujący pancerz. Ponowna próba wejścia i wylot ale z egzoszkieletem. Mam więc prośbę o wrzucenia mi na PW, jak ktoś ma, tego pliku dla CCz 1.0006, z kompletem pancerzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2019 PODBICIE TEMATU: Dotarłem do końca moda. Ale jestem mocno zniesmaczony. Albo znów z graczy zrobiono nieświadomych testerów czegoś, co ma być większym modem, albo autorom moda brakło czegoś, aby go doprowadzić do logicznego końca. Tak jak mówi GG w swoim ostatnim dialogu, "ja na takoje nje pisałsja". Czyli że, nie tak się umawialiśmy. Po wykonaniu zadania od Sidorowicz z samego początku gry, ten odesłał mnie do Wolności. Z obawami, bo poprzednio nie mogłem wejść do ich bazy, poszedłem na MW. Z perypetiami, ale tym razem wszedłem. Ale po przeprowadzeniu rozmowy z Łukaszem, zamiast dalszej części dialogu, zobaczyłem podkład dla titrów i to, co na ostatnim screenie. Postanowiłem więc sprawdzić, jak to było u gameplayowców. I mieli to samo. Tyle że jedni tak jak ja z Wolnością, inni z Powinnością. Reasumując, jestem mocno zawiedziony. Aby był w pełni grywalny, trzeba jeszcze nad nim sporo popracować. @vidkunsen Pisałeś o jakich 3 zadaniach. Możesz coś więcej, kto je dawał i w jakich sytuacjach? Chyba że były to zadania dodatkowe od NPCów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Zadań łącznie jest 4 i ostatnie ma 3 warianty: 1/ powinność 2/ Wolność (zakończenie dialogiem i napisami końcowymi) 3/ zapis przed końcowym dialogiem i dla rozrywki tzw. wolna gra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Czyli tak naprawdę, jest tylko to jedno zadanie od Sidorowicza. A czy mieć będziemy końcówkę u Powinności lub Wolności, to albo rozwiązanie przypadkowe, albo zależne od gry. Sprawdziłem, co się dzieje na Radarze i w Prypeci. Zadania na Radarze, to podstawkowe wyłączenie Mózgozwęglacza. A Prypeć, to tylko strzelanki z podstawki. Na CEA już nie poszedłem. Wróciłem na magazyny i rozliczyłem się z Wolnością. Tak samo jak bez Radaru i Prypeci. Czyli że praktycznie mod bez końca. Zwyczajnie się urywa. A szkoda, bo się fajnie zaczynał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Mod na raz więc go usunąłem po przejściu. Jak wykonasz zadanie nr 3 na Agropromie to taki koniec - frakcja z zadaniem nr 4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 24 Maja 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2019 (edytowane) Блудный сын 2 - Syn Marnotrawny 2 (SoC/ТЧ): https://ap-pro.ru/forum/59-91879-1 Платформа: X-Ray 1.0007 [SoC/ТЧ] - na Cienie 10007 (podałem gdzieś na forum łatkę na 10007) Разработчик мода: Ekagors - autor Версия мода: 2.0 - wersja moda Готово: 60% - gotowość projektu Релиз: Неизвестно - data wyjścia na razie nie podano Zmiany, ulepszenia, dodatki: Spoiler *Продлен сюжет. *Новая, своя погода. (SWTC - вырезан) *Абсолютно новые аномалии (со своими особенностями, а не просто хит с новым партиклом.) *Больше улучшений оружия и брони. *Добавлен декор на локации. (Да бы смотрелись живей) *Новый эмбиент. *Новые тайники и изменение наполнения старых. *Исправление недочетов. *Пара новых артефактов. *Пара новых "приколюх" (приборов) *Озвучка (?Под вопросом¿) Вырезано: *Погода SWTC 2.0 *Растительность - AzzzA'а Edytowane 24 Maja 2019 przez vidkunsen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 2 Grudnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 (25.09.2019r.:) Spoiler Test inwentarza: Ostatnie zapisane wideo: (02.12.2019r.) Spoiler Projekt czasowo zamknięty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek 25 Opublikowano 4 Marca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2023 Witajcie, wiek ktoś jak poradzić sobie z takim wylotem: FATAL ERROR [error]Expression : fatal error [error]Function : CStringTable::Load [error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\string_table.cpp [error]Line : 53 [error]Description : <no expression> [error]Arguments : string table xml file not found ui_st_mm_mp.xml, for language rus stack trace: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.