michal201092 Posted April 5, 2019 Report Share Posted April 5, 2019 (edited) Dzień dobry wszystkim forumowiczom ! Od dłuższego czasu tworzymy projekt gry , który opiera się na serii gier Stalker , Metro . Naszą pierwszą mapą "pokazówką" dla wydawcy będzie projekt podziemnego laboratorium. I z tego powodu zwracam się do was drodzy forumowicze - z tego powodu iż od dłuższego czasu poszukuję ludzi chętnych do pomocy / współpracy przy projekcie . Byłby ktoś z was tym zainteresowany ? Gdzie mógłbym szukać ludzi zainteresowanych współpracą , znających ten klimat ? Co sądzicie o tworzeniu takiego projektu ? Link do naszej oficjalnej strony : https://independentzone.pl Link do stronki na FB: https://www.facebook.com/IndependentZoneProject Troszkę fabuły : Bezpośredni dostęp do laboratorium jest utrudniony, z powodu blokującej główne wejście anomalii. Jednak lata zaniedbania w połączeniu z działaniem anomalii poskutkowało tąpnięciem na terenach okalających laboratorium, przez co zawaleniu uległa część nieużywanego tunelu transportowego, prowadzącego do wnętrza obiektu. Wewnątrz panuje chaos, sugerujący próbę szybkiego opuszczenia obiektu. Aparatura pomiarowa, rozłożone w salach sprzęty niewiadomego przeznaczenia nie nadają się już do niczego. W laboratorium nie ma śladów życia, nie sposób natknąć się również na ludzkie szczątki, za wyjątkiem jednego pomieszczenia, gdzie spoczywa kilka szkieletów. Zadaniem gracza jest odzyskanie danych z komputerów, co jednak okazuje się niemożliwe, jako że ktoś skrzętnie wymontował z nich nośniki pamięci. Jałowe poszukiwania mają już zakończyć się fiaskiem, kiedy gracz znajduje ledwo czytelną notatkę (Notka serwisowa). Podążając za zawartym w niej tropem, odnajduje uszkodzony komputer, który w wyniku przeoczenia nie został zniszczony bądź wymazany. Liczne notatki i nagrania znajdowane na terenie obiektu rzucają nieco światła na charakter prowadzonych badań. Edited August 7, 2019 by michal201092 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 5, 2019 Report Share Posted April 5, 2019 Dorzucam brakujący link, bo autor jakoś tak nie pomyślał... http://independentzone.pl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom3kb Posted April 6, 2019 Report Share Posted April 6, 2019 Hmm może trochę konkretów, co to ma być za gra, jaki gatunek, co zrobiliśmy, kogo szukacie. Czy to na razie projekt "w głowie" albo zapisany na kilku kartkach w zeszycie, czy faktycznie coś powstaje? Czy coś robicie i potrzebujecie ludzi znających się na tym, a na tym? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted April 6, 2019 Report Share Posted April 6, 2019 Na razie ta propozycja to "chodźmy, zróbcie". Było ich na forum sporo, ale realizacji nikt nie zobaczył. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raquel J Posted April 6, 2019 Report Share Posted April 6, 2019 16 godzin temu, michal201092 napisał: I z tego powodu zwracam się do was drodzy forumowicze - z tego powodu iż od dłuższego czasu poszukuję ludzi chętnych do pomocy / współpracy przy projekcie . Byłby ktoś z was tym zainteresowany ? Gdzie mógłbym szukać ludzi zainteresowanych współpracą ? Co sądzicie o tworzeniu takiego projektu ? 1. Co to za typ projektu/gry. Commercial/Indie/Free? 2. Kogo szukasz i do czego? 3. Szukasz ludzi do pracy czy do zabawy(czytaj: czy to praca płatna czy "coś tam zrób w wolnym czasie") 4. Masz konkretny deadline i koncept projektu czy robisz to co wyjdzie w praniu? 5. Masz koncept dotyczący praw autorskich czy to pełne FFA? 6. Jak już coś masz to warto pokazać by zachęcić. 7. Sam zajmujesz się stroną techniczną czy wizualną? (Pytanie dziwne, ale ma znaczenie w wielu kwestiach dotyczących projektu) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Gorodecki Posted April 6, 2019 Report Share Posted April 6, 2019 @Raquel J które to kolejne twoje konto @Akinaro vel @Paranoia? Człowieku, odpuść. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 7, 2019 Report Share Posted April 7, 2019 Autora tematu uprasza się o udzielenie szczegółowych informacji o swoim projekcie, a postronnych pieniaczy o czepialstwo i prowokowanie kłótni tam, gdzie istnieje ku temu jakaś podstawa. Nie dajmy się zwariować. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dziki Perun Posted April 7, 2019 Report Share Posted April 7, 2019 (edited) 20 hours ago, Anton Gorodecki said: @Raquel J które to kolejne twoje konto @Akinaro vel @Paranoia? Człowieku, odpuść. Widziałem na s[CENZURA].pl taki sam temat o tej samej treści z takim samym komentarzem od Akinara również o tej samej treści, więc odpowiedź może być tylko jedna. ))) Co do tematu to generalnie rzadko idzie znaleźć dobrego moddera który wziąłby w tym udział, bo dobrych modderów robi się coraz mniej (większość odchodzi, aby robić mody do innych gier albo są zajęci pracą). Najwięcej szczęścia można znaleźć u wschodnich modderów z AP-Pro. Załatwcie sobie jakiegoś dobrego dolmeczera / tłumacza obeznanego z językiem rosyjskim lub ukraińskim i się tam popytajcie, czy ktoś mógłby wam w tym pomóc. Edited April 7, 2019 by Pirunvirsi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal201092 Posted April 7, 2019 Author Report Share Posted April 7, 2019 (edited) Tak , post pojawił się na innej stronie też poświęconej grze Stalker , wiem że część osób używa obu forów , a część tylko jednego Nie jestem w jakikolwiek sposób powiązany z nikim - nie podbijam sobie tematu innymi kontami - szanujmy się Co do samego projektu - aktualnie tworzymy mapę bunkru powoli , lecz level - designer kończy implementacje modeli . Trochę późno zaczęliśmy tworzyć mapę , ponieważ tworzyliśmy głównie własne w pełni customowe modele np. liczników geigera . Co do modelu projektu - jest to startup - bootstrap , projekt zamierzamy wypuścić na kickstartera w momencie w którym będzie już w wystarczającym stadium. Poszukujemy ludzi do długotrwałej współpracy , głównie tych którzy mają w tym zajawkę - i mogą pomóc . Co do praw autorskich - odbyłem na ten temat dosyć długą rozmowę i myślę że nie ma jakichkolwiek podstaw prawnych dzięki którym ktokolwiek mógłby nas pozwać . Co do samych pieniędzy - rozliczamy się po wrzuceniu projektu na kickstartera za wszystko co było dotychczas wykonane . Aktualnie mamy "fabułę roboczą" lecz fabuła jest napisana , czeka na ewentualną implementację - uprzedzając pytania - nie chcę jeszcze jej ujawniać Dziękuję za pomysł z rosyjskimi forami - spróbuję tam uderzyć Strona na razie jest w fazie tworzenia - pojawią się tam nowe aktualnie materiały w najbliższym czasie Edited April 7, 2019 by michal201092 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal201092 Posted May 13, 2019 Author Report Share Posted May 13, 2019 (edited) @Ref Projekcik powoli się rozwija , aktualnie toczą się prace nad GUI (za niedługo efekty ! ) oraz samą mapą . Część zdjęć z bunkra: Zapraszam także do polubienia , śledzenia naszego małego fanpage na FB : https://www.facebook.com/IndependentZoneProject/ - będą tam od czasu do czasu pojawiać się informacje o postępach :p Edited May 13, 2019 by michal201092 1 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal201092 Posted May 21, 2019 Author Report Share Posted May 21, 2019 (edited) @Mały update Postęp z tworzenia nowego wejścia oraz pierwsze zarysy artefaktu : Co sądzicie o artefakcie ? Docelowo będzie zamknięty w specjalnym rodzaju "klosza" , oczywiście animacje już są powoli w przygotowaniu Za niedługo pojawią się pierwsze zdjęcia GUI , niezwłocznie je zamieszczę jak będą gotowe W następnym miesiącu , pojawią się rysowane arty - zapowiada się ciekawie Edited May 21, 2019 by michal201092 2 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strielon Posted May 21, 2019 Report Share Posted May 21, 2019 Jak dla mnie artefakt jest zbyt prosty w budowie, przypomina oszlifowany krysztal,cala reszta masna fest! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal201092 Posted June 4, 2019 Author Report Share Posted June 4, 2019 @Up dzięki za opinię Praktycznie zakończone prace nad miernikiem , wyszedł taki efekt : GUI będzie wyglądać tak : Za niedługo wrzucę efekty pracy nad mapą 1 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 4, 2019 Report Share Posted June 4, 2019 Nie byłem jakoś specjalnie zainteresowany projektem, ale... coraz lepiej to wygląda GUI bym jednak trochę doszlifował, bo ta rura nieco po lewej jakaś łysa się wydaje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal201092 Posted June 17, 2019 Author Report Share Posted June 17, 2019 @Ref Rozpoczynamy pracę nad kreaturami , na pierwszy ogień psy: 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal201092 Posted June 21, 2019 Author Report Share Posted June 21, 2019 @Ref Tym razem "zmutowany" kotek Co o nim sądzicie ? 2 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 21, 2019 Report Share Posted June 21, 2019 Czekam na wersję "w ruchu" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal201092 Posted June 21, 2019 Author Report Share Posted June 21, 2019 @Sierioża -> Do dwóch tygodni się pojawi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
3OM6AKAH Posted June 21, 2019 Report Share Posted June 21, 2019 Kotek fajniuśki, a piesek... jakoś za bardzo kojarzy mi się ze schroniskiem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom3kb Posted June 21, 2019 Report Share Posted June 21, 2019 Ta kotek fajny, pies jakiś taki zabidzony chart, bardziej mu się współczuje niż wygląda na groźnego Takie chude, groźne psy, dobermanopodobne to najbardziej podobały mi się z filmów/gier Resident Evil. Więcej mięska na wierzchu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 29, 2019 Report Share Posted June 29, 2019 Dorzucamy skromną cegiełkę do przyszłości marki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal201092 Posted July 17, 2019 Author Report Share Posted July 17, 2019 @Update Prace nad modelami kreatur idą do przodu , za niedługo pierwsze efekty ! Teraz wrzucam jeszcze dwóch przeciwników z którymi gracz spotka się w podziemiach: oraz ich opisy : Trigger jest upiornym wynikiem przeprowadzanych w obiekcie badań nad kontrolą ludzkich procesów myślowych, odruchów i instynktów. Ten zakuty w eksperymentalny kombinezon mutant przypomina człowieka jedynie z pozoru. Długotrwałe działanie silnego pola elektromagnetycznego zupełnie wyprało go z uczuć wyższych, pozostawiając jedynie gniew i ślepą agresję. Poszerzające percepcję środki psychoaktywne, jakie krążą po jego ciele, obdarzyły Triggera nieludzko szybkimi instynktami i niemal natychmiastowym czasem reakcji, czyniąc go jednak skrajnie wrażliwym na światło. Przed tym, jak i przed nadmiarem innych bodźców ma chronić go sferyczny hełm, który po latach użytkowania nieomal wrósł w jego ciało. Radiator był niegdyś człowiekiem, które to cechy nadal widoczne są pod warstwą stwardniałej, podobnej do pancerza skóry pokrywającej większość jego ciała. Poddany działaniu neurodegeneracyjnych chemikaliów, mutant jest niezdolny do odczuwania bólu. W wyniku tego wszelkie podświadome ograniczenia zostały zdjęte z jego ciała, pozwalając Radiatorowi na pełne wykorzystanie swojej siły i wytrzymałości. Jego spaczone, nadęte ciało, pokryte zrakowaciałymi naroślami oraz skórnymi tarczkami jest wyjątkowo odporne na obrażenia, co czyni go śmiercionośnym i nieprzejednanym przeciwnikiem. 1 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal201092 Posted August 7, 2019 Author Report Share Posted August 7, 2019 @Update Duża przerwa , ale jakoś tak wyszło ALE - prace dalej idą w przód . Parę nowych prac: I , pierwsze prace nad modelem , textury in W.I.P 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom3kb Posted August 7, 2019 Report Share Posted August 7, 2019 No ten pierwszy mutant mi się skojarzył z Mega Mózgiem z kreskówki Widget przez ten baniak z takim łbem będzie graczowi rył banie. Drugi taki typowy mięśniak w stylu Nemezisa z Residen Evil. Szczur, ta wersja z pryszczami fajna, ten drugi strasznie nijaki. Kot fajny, psychodeliczny jak z ostatnich filmowych Alicji w Krainie Czarów. Całość na plusie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal201092 Posted October 2, 2019 Author Report Share Posted October 2, 2019 @Ref Okej , troszkę zaistniał mały przestój ale idziemy już do przodu Model naszego kotka , wraz z texturami do obejrzenia na sketchfabie : https://sketchfab.com/3d-models/mutant-cat-i-257d593760ae483e8bf6c45af07e9e30 Oraz trochę nowych prac (Lokalizacje : WC , przysznice ; NPC): Za niedługo , pojawi się reszta materiałów takich jak : animacje kota oraz model Triggera (W.I.P) wraz z animacjami. Zdjęcia mapy (szkice oraz zdjęcia z gry) pojawią się do miesiąca Zapraszam do śledzenia strony na Facebooku oraz naszej strony internetowej - pojawiają się tam (czasami) rzeczy , których tutaj nie dodaję https://independentzone.pl/ https://www.fb.com/IndependentZoneProject/ 1 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.