Jump to content

Projekt bazujący na serii gier Stalker / Metro


Recommended Posts

@Small reff
Na samym wstępnie - chciałbym zapytać którą wersję artefaktu uważacie za najbardziej odpowiednią  : 
Untitled-2.jpg

Untitled-3.jpg

Sam szkic artefaktu :

Untitled-4.jpg

I jego historia:

Cytat

Skrzek /SQUAWK - odpad/efekt niekontrolowanej radiacji/eksperymentu na zwierzętach, przeobrażony pod wpływem ciśnienia/temperatury/promieniowania fragment czaszki

Oraz reszta prac:

Poprawiona wersja NPC: 

iz03-1.png

Ai-2 Medkit  :smile_zharka: (różne wersje):

screen_1.png

screen_2.png

screen_3.png

screen_4.png

Pierwsze prace nad modelem (trigger) oraz "strzępki materiałów na nim":

12.jpg


Comment & Share mile widziane :D

Standardowo zachęcam do śledzenia naszego Fb oraz strony  ;)  : 
https://independentzone.pl/
https://www.fb.com/IndependentZoneProject/

Edited by michal201092
  • Like 1
  • Dodatnia 4
Link to post
Share on other sites

Jestem zwolennikiem prostej identyfikacji wizualnej. Jeśli

21 minut temu, michal201092 napisał:

przeobrażony pod wpływem ciśnienia

to powiedzmy, że opcja 4. Jeśli

21 minut temu, michal201092 napisał:

temperatury

to 5, a jeśli

21 minut temu, michal201092 napisał:

promieniowania

to 3 :) 

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

@Ref -> Po troszkę dłuższym czasie - natłok zajęć i pracy , troszkę przewyższył siły na zamiary , ale niezmiennie przemy do przodu :)

A więc , muzyka - na naszej stronie pojawiły się 3 utwory [ z możliwością do odsłuchu)  (czwarty wrzucę na dniach) - muzyka eksploracyjna oraz pod walkę . Za niedługo pojawi się główna ścieżka dźwiękowa  - co o niej sądzicie

Link : https://independentzone.pl/

Zdjęcie artefaktu (bez efektów) :

spacer.png

Prace nad mapą powoli idą ku końcowi , na naszym kanale na YT pojawi się materiał , jeżeli będzie już bliżej końca.
Link do kanału znajduje się na końcu strony :)

Troszkę szkiców lokalizacji : 

spacer.png

spacer.png

spacer.png
                                                                                                                                                                 

Oraz , pracę nad częścią z modeli , przeznaczonych do lokalziacji

spacer.png

spacer.png

Udało się nawiązać współpracę z grafikami zajmującymi się tworzeniem modeli broni , z dbałością o szczegóły. Dzięki temu mamy dostęp do broni pokroju AK / AR / Glock z dokładnością mechaniczną 1-1 .
Dzięki temu możemy zaimplementować ciekawe mechanizmy rozkładania oraz przykładowo czyszczenia takiej broni wewnątrz.

Postaram się od tego momentu publikować bardziej regularnie posty związane z rozwojem :)

  • Like 1
  • Dodatnia 4
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 3 months later...

@Reff 

Długo nas tu nie było - Covid i reszta spraw , troszkę pokrzyżowała plany niestety :( 

Ale wracamy powoli na tory ! :)

 

- Na stronie na FB pojawiła się prezentacja animacji AK-47 (https://www.facebook.com/watch/?v=2811598628940187)

 

- Na naszej stronie internetowej do odsłuchu jest cała ścieżka dzwiękowa (+- 40 minut) na czele z głównym utworem muzycznym - jest on pierwszy (Independent Zone) . Link do strony : https://independentzone.pl/

- Szkice laboratorium hydroponicznego

1494264585_lab_concept_v1(3).thumb.jpg.dd4042d8f0a9528abc0db7844c308767.jpg

computers_v1.thumb.jpg.3497e267b449b6eb668a346f6327f06c.jpg

note_v1.thumb.jpg.efcd69234150ee9f8a2fe7e935cd45c3.jpg

overallconcept22.thumb.jpg.8ac7dbdba2192ddae31b88cba1cb1c2c.jpgtreesconcept1.thumb.jpg.fe44b863949a7615d0f9d5e8cc0a173e.jpg

Oraz klimat , jaki będzie w nim panował: 

860070286_Independent_Zone_Artur_Teodorczyk_Lab_Concept_v001(1).thumb.jpg.1d48e6e79b81e937bcbf8315c37863e9.jpg

 

- Zdjęcie szkicu menu głównego (będzie w klimacie 3D , coś podobnego jak w Metro Exodus):

main_menu_concept_p.thumb.jpg.c4b015e07ff77d4f4d3673a28ee628fe.jpg

- Wojskowa skrzynia (W.I.P)

1787530737_image(5).thumb.png.f5bd6ed4b500df01402aad36e8673cb0.png1962186960_image(4).thumb.png.35ba01f2cf459e32360d808dae43fcb1.png708051883_image(3).thumb.png.c2f431292fa90c72e999282a2161e006.png

 

 

- Powoli prace nad mapą dążą ku końcowi - postaram wrzucić się jakiś filmik , coś pokroju W.I.P prosto z mapy :)

 

Co o tym sądzicie ? Jakie odczucia na temat muzyki ? :) 

treesconcept1.jpg

overallconcept22.jpg

Edited by michal201092
  • Dodatnia 4
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

@Ref - pomimo długiej przerwy prace cały czas idą do "przodu" :)

Development mapy biegnie ku końcowi - lokalizacje są już praktycznie przygotowane , czas na wypełnienie ich różnymi propami oraz elementami rozgrywki takimi jak zbieranie artefaktów oraz walka z przeciwnikami.

Prezentacja samego miernika wraz z animacjami https://www.youtube.com/watch?v=_KrEYiEeIus

Jeżeli znacie kogoś (lub sami jesteście) chętni do współpracy nad projektem , zapraszam do kontaktu - każde chętne ręce się przydadzą :020:

Edited by michal201092
  • Dodatnia 2
Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Szacun za pracę, ale zasadniczo ten FOV wydaje mi się bardzo "dziki". Rozumiem że jeśli stawiamy na realizm to widok z broni jest jak najbardziej poprawny (zakładając że jest przyłożona do ramienia), ale jak dla mnie ciut psuje to imersję gry, jeśli broń na ekranie zajmuje jego 33%...

Może przegapiłem info, ale na jakim enginie to powstaje?

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Discord
Comunity