Gość Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Platforma: Cień Czarnobyla (repack - wersja samodzielna) Data premiery: 26.04.2017 r. Autorzy: Dez0wave Autorzy spolszczenia: @Trikster (koordynator) i inni, @FeRu (dostosowanie spolszczenia) Śr. długość rozgrywki: ok. 20 godzin OPIS: Spoiler Developer's Cut stanowi rozszerzenie do Lost Alpha stworzone przez odnowiony skład modmakerów. Głównym założeniem nowej wersji jest maksymalne urozmaicenie rozgrywki oraz poprawa wszelkich niedociągnięć pierwowzoru. Początkowo Lost Alpha było próbą odtworzenia klimatu starego, dobrego stalkera, jednak do 2013 roku koncepcja uległa zmianie i zespół postanowił stworzyć coś własnego, a także nowego, wykorzystując zaledwie część pomysłów, które znalazły się w starych dokumentach projektowych. Podczas pracy nad Developer's Cut po raz kolejny przeanalizowano priorytety, nowym celem jest połączenie elementów rozgrywki całej trylogii oraz buildów z domieszką nowej grafiki. Pełna lista nowości: Spoiler Gameplay: Wszystkie cykle pogodowe i ustawienia konsoli związane z jasnością zostały dopasowane dla lepszej jakości obrazu (brak oślepiającego słońca, ciemności w środku dnia itp.) Standardowy współczynnik odbicia został dostosowany do prawidłowego wyświetlania nierówności. Standardową pogodę po emisji zastępuje burza z piorunami. Standardowy cykl pogodowy po emisji zmieniono na „zły”. Dodano szczegółowe tekstury i nierówności dla wielu powierzchni (cegły, beton, metal itp.) Model Sidorowicza został zastąpiony modelem z Czystego Nieba. Dźwięki niektórych wystrzałów z broni zostały zastąpione wariantami WP (ze względu na niską jakość starych dźwięków). Wiele cyklicznych slotów szybkiego zapisu (z możliwością dostosowania ich liczby). Oznaczono na mapie mechaników i handlarzy. Wyłączono zapisywanie gry i przemieszczanie się do innych lokacji podczas trwania emisji (zapisywanie gry w tym przypadku nie działało zbyt dobrze). Zintegrowany (i zmieniony) mod "Odkrywca" - szybka podróż z pomocą kilku NPC, którzy zostali oznaczeni na mapie. Pietrenko od teraz wręcza małą nagrodę po wykonaniu misji w laboratorium X-18. Wszystkie kombinezony bandytów sprawdzają się w zadaniu, które polega na ich infiltracji w Dolinie Mroku. Gawędziarz nie rozstaje się ze swoim Vintorezem nawet po śmierci. Zabicie Wilka lub Kreta może zaszkodzić Twojej reputacji jeszcze bardziej niż myślisz. Kret ma kilka nowych zadań. Uczestnicy cutscenki w fabryce na Kordonie stają się nietykalni i będą pojawiać tylko na początku przerywnika, aby zapobiec nadużyciom. Informator Monolitu z Doliny Mroku nie będzie próbował Cię zabić po wykonaniu zadania polegającego na kradzieży dokumentów. Punkt początkowy podczas przemieszczania się z Wysypiska na Kordon został przesunięty na północ. Jedna misja w Lesie została wykonana od nowa. Dodano brakującą wiadomość - prośbę o pomoc przy pierwszym pojawieniu się na Wysypisku. Bieżące wyposażenie gracza jest teraz stosowane we wszystkich cutscenkach. Gracz rozpoczyna grę bez kombinezonu. Nazwy broni są zmienione na prawdziwe (w wersji angielskiej - w rosyjskiej były rzeczywiste). Zmiana w statystykach ochronnych kombinezonów. Całkowite zrównoważenie statystyk broni/amunicji/granatów i ich obrażeń dla wszystkich klas NPC. Poprawiona balistyka broni. Nowicjusze otrzymują prawidłowe obrażenia od pocisków, a same pociski zostały odpowiednio skonfigurowane. Zaimplementowano unikalną mechanikę strzelania seriami Abakanem. Konfiguracje handlarzy zostały całkowicie przeredagowane, aby usunąć liczne błędy i naprawić problemy z cenami i dostępnością asortymentu. Niektórzy handlarze nie będą skupować broni i kombinezonów w bardzo złym stanie (z wyjątkiem Sidorowicza oraz Barmana). Sprzęt NPC (broń i przedmioty) został przepisany w nowym formacie i z podziałem na etap gry (wczesny, średni, późny itd.). PDA martwych NPC można sprzedawać handlarzom. Broń upuszczona przez zabitego NPC, jest teraz w złym stanie i czasami nie można jej naprawić (zwiększono minimalny próg stanu dla naprawy). Zmieniono ilość amunicji przy ciałach NPC - zależy ona od poziomu trudności gry. Medykamenty działają z lekkim opóźnieniem. Dodano wspomagacze z Zewu Prypeci. Zrównoważone odradzanie się artefaktów. Zmiany w użyciu baterii do detektorów. Specjalny atak burerów i kontrolerów ma teraz ograniczoną wysokość, dzięki czemu podziemne mutanty nie będą przeszkadzać nikomu na powierzchni. Kontrolerzy mogą teraz podporządkować sobie do dziesięciu mutantów. Przeprojektowano typy kontrolerów i ich ataki psi. Przeprojektowano zombie - nie są już takimi "czołgami", ale obracają się szybciej, co czyni je niebezpiecznymi w walce wręcz. Przeprojektowano chimery - przywrócono atak z wyskoku, zmieniono ilość posiadanych punktów życia i zadawane obrażenia. Przeprojektowane wszystkie mutanty pod względem posiadanych punktów życia. Nowy format opisu ukazuje teraz więcej przydatnych informacji: zamontowane ulepszenia, ilość naboi w magazynku, typ amunicji, zużycie lufy, montaż dla dodatków itp. Wyłączone znaczniki na ekranie ulepszeń, które wskazują, gdzie dokonywane jest ulepszenie (konfiguracja jest zbyt pracochłonna). Automatyczne oznaczenia na ikonach dla przedmiotów unikatowych i questowych. Statystyki broni w panelu informacyjnym są teraz wyświetlane bardziej poprawnie i uwzględniają zainstalowane ulepszenia. Możliwość użycia wszystkich slotów z wyposażeniem podczas przemieszczania się po schodach z wyjątkiem detektora oraz broni dużego kalibru. Wyrzucone przedmioty na lokacjach będą teraz usuwane (po pewnym czasie) dzięki nowemu skryptowi, który został stworzony specjalnie na potrzeby moda. Latarki będą bardziej realistycznie tracić promień światła (na początku powoli, ale przy 25% naładowania i poniżej bardzo szybko). Błędy: Naprawiono większość znanych błędów związanych z zadaniami i fabułą. Naprawiono błąd xr_conditions get_distance_to_player. Pogoda na oświetleniu dynamicznym została poprawiona. - Zapisywanie/wczytywanie nie powinno teraz gwałtownie zmieniać pogody. - Poprawiono nagłą zmianę pogody. - Skrypt będzie teraz wybierał nową pogodę co godzinę i przystosowywał ją do silnika gry. - Naprawiono różne błędy, takie jak „podziemna” pogoda, gdy gracz znajduje się na powierzchni. - Dodano cykl pogodowy „Nowa gra”, w którym pogoda będzie „czysta” lub „pochmurna” przez 3-6 godzin rozgrywki. - Poprawiono inne cykle pogodowe, aby uzyskać bardziej logiczną zmianę pogody. - Dodano autozapis przed emisją. Zwinny nie będzie cały czas spał po uratowaniu go. Przywrócono niektóre wyłączone wcześniej dźwięki. Aura kontrolera nie będzie już obowiązywać na powierzchni Agropromu. Naprawiono lagi podczas przenoszenia przedmiotu w oknach ekwipunku (lagi w oknie bagażnika samochodowego, oknie handlu, oknie schowka). Naprawiono awarię podczas zabicia postaci niezależne, ale należącej do frakcji handlarzy. Poprawiono słońce przechodzące na środek nieba podczas af_preblowout. Naprawiono nagłą zmianę pogody przed rozpoczęciem się emisji (najpierw pozwalamy selektorowi pogody zrobić swoje, dopiero potem rozpoczyna się emisja). Naprawiono zepsuty nóż, który od teraz zadaje obrażenia. Naprawiono pojawianie się artefaktów po rozpoczęciu nowej gry. Naprawiono nieprawidłowe pozycje interfejsu podczas celowania ze strzelb i niektórych pistoletów. Naprawiono przypadki, w których zadanie zwrotu przedmiotu jakiemuś NPC było mniej opłacalne niż sprzedanie go handlarzowi. Poprawiono ikony kilku przedmiotów questowych. Poprawiono zadania związane z poszukiwaniem narzędzi (rozbieżność między opisem a poszukiwanym przedmiotem). Naprawiono błąd "Can't find variable item_position in [hands_fireball_weapon_hud]". Naprawiono błąd "xr_conditions.script:520: attempt to index field 'actor' (a nil value)". Naprawiono sytuację, w której bohater atakuje stalkerów na Kordonie i Agropromie. Naprawiono menadżer zadań, dodano zadanie typu 'find_item_hide' (aby znaleźć przedmiot, ale bez oznaczenia na mapie). Naprawiono utknięcie Dzika w drzwiach podczas emisji lub innych przypadkach. Naprawiono utknięcie Lisa podczas emisji. Naprawiono kilka błędów skryptowych na Bagnach i Placu Budowy. Usunięto kilka niedokończonych pomysłów, które mogłyby powodować problemy związane ze zmianą pogody. Naprawiono błąd z fikcyjnymi granatami w obozach, z którymi silnik nie mógł sobie poradzić, powodując poważne błędy. Naprawiono błędne ścieżki do modeli i kilka brakujących tekstur. Zwiększono zasięg RPG-7 od teraz działa. Naprawiono wiele błędów interfejsu użytkownika we wszystkich typach proporcji ekranu HUD (przede wszystkim nieprawidłowy rozmiar ekwipunku na ekranie ulepszeń). Naprawiono efekt spożycia alkoholu przez protagonistę, Efekt działa w zależności od jego spożycia. Naprawiono różne poziomy światła pomiędzy renderami DX9 i DX10+. Poziomy jasności i gamma są teraz mniej więcej takie same. Naprawiono brak komunikatu o konieczności ponownego uruchomienia gry w celu zastosowania nowych ustawień dla niektórych opcji (SSAO, promienie słońca itp.). Naprawiono brak możliwości wprowadzenia nazwy zapisu w języku systemu, zablokowano również możliwość wpisywania błędnych znaków w nazwach plików. Opcja r3_minmax_sm jest teraz domyślnie wyłączona - wyeliminowało to problem, w którym promienie słoneczne utrzymywały się dłużej na niebie w przypadku dłuższej gry (efekt powodował spadek FPS). Silnik: Możliwość przypisania punktów na mapie w opisie postaci poprzez tag <map_spot_pointer>. Polecenie w konsoli do usuwania informacji o wszystkich punktach na mapie jest teraz dostępne. Polecenie w konsoli do usuwania wszystkich znanych informacji jest teraz dostępne. NPC można teraz indywidualnie ustawić, aby stały nieruchomo podczas emisji. Nowe właściwości kontrolerów: - PsyAura_Radius_min, PsyAura_Radius_max - PsyAura_Radius_max_y (kontroluje wysokość ataku PSI) - aura_regular_effector_sect, aura_hit_effector_sect (efekty ataku PSI) - aura_effect_max_factor (efekt kamery po ataku PSI) Przywrócono kontrolę nad minimalną odległością, przy której kontroler nie wykonuje „specjalnego ataku psionicznego”, ale rozpoczyna walkę wręcz „tube_min_dist”. Dodano zależność między odległością kontrolera od gracza a siłą kołysania kamery (pasywny atak), a także płynne przejście dzięki temu efektowi, aby zapobiec nagłym przeskokom kamery. Dodano polecenie w konsoli "cpu waiting for gpu stage". Dodano nowy wątek do głównej fabuły, który sprawdza jej główny status. Jeżeli wykryje, że fabuła jest zawieszona zapisuje dziennik. To powinno wyeliminować problem awarii z pustymi logami. Statystyki licznika czasu renderingu: polecenia konsoli "rs_render_timers" i "rs_log_render_timers". Usunięto więcej kodu do gry wieloosobowej. Nowa komenda dla siatek wielokątnych na wszystkich modelach "r__wireframe". Zmiana nazwy "r4_wireframe" na "r4_tess_wireframe" . Osobne polecenie konsoli dla wyświetlania licznika czasu w silniku "rs_engine_timers". Reset pogody silnika NUM 5 jest zastąpiony komendą konsoli "cfg_weather_restart". Stare skryptowe sejfy zostały usunięte. Interfejs zamka został pozostawiony w skryptach moddingowych. Broń i kombinezony z sejfów mogą być teraz ulepszane przez techników nie powodując awarii. Nowe parametry tekstury gloss_coef[] anf gloss_offset []. Edytor pogody w grze, aby zmienić dynamiczną pogodę, użyj polecenia „weather_editor”, żeby uzyskać pomoc. Nowa komenda konsoli "set_weather" (zastępuje starą, niedziałającą). Od teraz działa przesunięcie paralaksy (tylko r3 i r4). Dodano oddzielne polecenia konsoli dla stromej paralaksy: r2_steep_parallax_h, r2_steep_parallax_distance, r2_steep_parallax_samples, r2_steep_parallax_samples_min. Poprawione przejście od stromej paralaksy do paralaksy (zależy od r2_steep_parallax_distance). Optymalizacja wielowątkowości - czas ładowania został znacznie zmniejszony (wielowątkowość do ładowania tekstur i geometrii poziomów). Kompromis czasowy dla promieni słonecznych na r4 (ze względu na skomplikowany kod musiał ograniczyć r4 do używania tylko sun_quality = ultra lub maximum). Dodano (tylko na r3 i r4) Fast aproximate anti-aliasing (FXAA) (dzięki MrSwarts). Dodano trzy opcje buforowania wstecznego (single, double lub triplebuffering). Naprawiono lua_help i hud_adjust_mode. fire_modes może być teraz używany na każdej broni, niezależnie od klasy (do użytku przez modderów, a także naprawia pistolety automatyczne). Nowe parametry broni: rpm_semi (dla oddzielnej kontroli szybkostrzelności półautomatycznej), rpm_no_disp (dla AN-94), fire_direction_offset (dla balistyki), shot_max_delay (dla płynniejszego strzelania półautomatycznego), zoom_inertion_factor (współczynnik wychylenia kamery). Prędkość śrutu nie zależy od rozproszenia strzelca (PDM_*), a jedynie od rozproszenia lufy (fire_dispersion_*). Poprawiono parametr broni condition_queue_shot_dec Ulepszono launch_speed dla RPG-7 i RPG-6 oraz rocket_class dla RPG-7. Dołączony parametr k_air_resistance (dla balistyki). Naprawiono opóźnienie podczas strzelania (zauważalne przy niskiej szybkostrzelności). Naprawiono przesuwanie się ikony modułu broni podczas przenoszenia broni ze slotu do ekwipunku i odwrotnie. Naprawiono odbijanie się kamery podczas rozglądania się w celowaniu. Naprawiono wskaźniki celów zadań, które nie znikają po zakończeniu zadania/celu. Dostosowano funkcję skryptu set_ammo_elapsed. Naprawiono statyczne cząstki. Dodano nowe parametry dla wszystkich przedmiotów: "trade_ignore_condition", Dodano parametry buy_item_condition_factor. I wiele, wiele więcej. Lista zmian w aktualizacji 1.4007: Spoiler Poprawki: Naprawiono około 100 dialogów i zadań: nagrody, cele, opisy itp. Poprawiono znaczną część tekstu rosyjskiego: korekty błędów gramatycznych, ortograficznych, merytorycznych i stylistycznych. Poprawiony i nieco przeprojektowany interfejs PDA. Poprawione niektóre elementy interfejsu gry. Przerobione i poprawione wszystkie wiadomości przychodzące na PDA. Naprawiono wszystkie błędy i nieścisłości związane z drzwiami na mapach gry. Wszystkie hasła, kombinacje do sejfów i kody dostępu zostały przeniesione do osobnej sekcji dziennika w PDA. Naprawiono wszystkie istniejące notatki osobiste + dodano nowe. Przerysowano mapę wojskowego punktu kontrolnego na Kordonie. Ilustracje encyklopedyczne w PDA zostały zmienione. Usunięto około 400 tekstur niskiej jakości, a kolejne 300 zastąpiono. Poprawiono krwawienia spowodowane anomaliami chemicznymi. Naprawiono błędy z brakiem dźwięków podczas stosowania niektórych leków i spożywania pokarmów. Możliwość wzięcia zadania od Pietrenki po wydarzeniach w Barze. Zwiększona głośność utworów na lokacjach. Naprawiono błąd, przez który najemnicy nalokacji Las znikali. Wymieniono muzykę na niektórych lokacjach. Dodatki: Dodano brakujące ikony misji. Nowe artykuły w encyklopedii. Nowe modele postaci. Nowe opcje graficzne. Nowe shadery. Nowa amunicja do strzelb. Kilka nowych przedmiotów na początkowych etapach gry. Nowe dźwięki dla niektórych mutantów i zastąpione/usunięte niektóre dźwięki z buildów Nowe dźwięki. Rozgrywka Dodatek, który wcześniej był opcjonalny do zainstalowania jest w pełni zintegrowany z grą: zawiera drugie miejsce na broń wysokiego kalibru, miejsce na hełmy, nowe kombinezony i więcej. Dodano nowe punkty odradzania się mutantów. Wszystkie zakończenia gry zostały całkowicie przeprojektowane. Dodano nową lokację opartą na "Poziom-12" (z buildów 2001-2002). Naznaczony otrzyma dodatkowy punkt umiejętności po awansie. Dodano szczegółowe informacje o przeznaczeniu i cechach różnych przedmiotów w inwentarzu Zmniejszona wydajność akumulatorów. Możliwość pozyskania artefaktu Kompas przez transmutację. Wątek fabułarny odnoszący się do Illuminati został wycięty wraz ze wszystkimi scenami i postaciami. Zmieniono wiele właściwości broni, leków, żywności, kombinezonów i detektorów. Technicy z fabryki Rostok mogą teraz naprawiać przedmioty, które są w stanie od 10% zużycia. Sekretne zakończenie jest teraz odblokowywane po spełnieniu 15 warunków zamiast 8. Wykrywacz anomalii i nóż nie otrzymujemy po rozpoczęciu nowej gry. Brak możliwości zwrotu ekwipunku, który nam zabiera członek frakcji Grzech przed udaniem się do laboratorium X-18. Różne: Gra posiada teraz launcher, który można wykorzystać do uruchomienia gry, zarządzania modyfikacjami i zmiany ustawień graficznych; dostępna jest integracja z Discordem Instrukcja gry (w języku angielskim) została przepisana, aby odzwierciedlić zmiany w aktualnej wersji gry; usunięta sekcja z artefaktami. Pełna obsługa teselacji. GALERIA: Spoiler INSTALACJA: Spoiler Mod jest w wersji samodzielnej. Oznacza to, że oryginalna wersja gry nie jest wymagana. Po uruchomieniu instalatora postępujemy zgodnie z jego wskazówkami, wybierając interesujące nas opcje. Pobrane, a następnie rozpakowane archiwum ze spolszczeniem należy umieścić w głównym katalogu gry. LINKI DO POBRANIA: Spoiler Lost Alpha Developer's Cut: ModDB - [Część I], [Część II], [Część III], [Część IV], [Część V], [Część VI] Torrent - [KLIK] Yandex - [KLIK] GoogleDrive - [KLIK] Jeżeli występują problemy z konfiguratorem, pobieramy jej najnowszą wersję z kwietnia 2020 r. Wystarczy podmienić pliki. Konfigurator (04.2020): GoogleDrive - [KLIK] Spolszczenie: [Spolszczenie Lost Alpha DC 1.4007 z PRM DLC 2.64-16 luty 2020-.7z] [Nasz serwer] Źródła: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2017 @Sierioża po zainstalowaniu tych trzech składowych w menu mam LA 1.4000 DC. Czy nie powinno być 1.4001 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2017 @DaarMoo Ludzie piszą, że mają tak samo. Zatem w odpowiedzi na pytanie: może i powinno, ale nie tylko u Ciebie nie jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2017 No to się cieszę. Dzięki @Sierioża ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Moja wiedza na temat DC pochodzi od wypowiedzi testerów robiących równocześnie gameplaye. LA DC ma zaimplementowany język rosyjski. Wybiera się go tak jak i poprzednio, z menu. Stary rusyfikator jest potrzebny tylko i wyłącznie do pozyskania katalogu dźwiękowego, zawierającego pliki głosowe NPCów, tak aby Sidorowicz i cała reszta, mówił po rosyjsku. Przypuszczam, że również naukowcy w laboratorium, też będą mówić po rosyjsku. Tak że wyszły dwie sprawy. Czy jest sens nakładać cały rusyfikator, czy wystarczy tylko wyłuskany przez kogoś na tym się znającego ten katalog dźwiękowy. Bo cały rusyfikator, należałoby wkleić przed nałożeniem DC. Odwrotna kolejność spowoduje przywrócenie wersji LA. I to robiliby tylko chcący mieć rosyjskie głosy. A zwolennicy angielskich, tę czynność pomijają. Natomiast sam katalog dźwiękowy, można w dowolnym momencie. Przed DC lub już po. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bloodrise Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Rozumiem, że modyfikacja jest na razie po rosyjsku i na wersje angielska przyjdzie jeszcze poczekać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOOLPL Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 @bloodrise Mod jest standardowo po angielsku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 UWAGA Patch 1.4001, który wyszedł wczoraj razem z premierą moda był "zwalony", kasował pliki w modzie Cytuj Here is the easy-to-use 1.4001, which we repacked last night. You should not install the old 1.4001 which we released yesterday. We even removed that from ModDB. Just install 1.4000 DC, and grab this zipped file, extract it and move the gamedata.dbh to the game dir, and you are good to go. This should help until we release a normal installer:https://mega.nz/… Tutaj macie link do poprawionej wersji patcha na MEGA https://mega.nz/#!adIlxKJB!9_2SfaMhQj9iru2JvKzJGejaEgje1NK98m27vjysqK0 @Sierioża Dodałem poprawiony link do 1-ego postu i wywaliłem te linki z wadliwym patchem. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Gdyby ktoś chciał zobaczyć jak ten mod wygląda, to polecam filmik z rozgrywki - A tutaj temat o tym modzie z dnia dzisiejszego - http://stalkerportaal.ru/load/modifikacii_tch/graficheskie/lost_alpha/16-1-0-1957 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pure Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Wywala błąd "OpenAL: Can't create sound device" podczas próby uruchomienia gry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Że tak głupio spytam... a masz zainstalowany sterownik dźwięku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pure Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 xDDD oczywiście. Co to za życie bez dźwięku :< Może źle coś zainstalowałem. OK napisze jak to zrobiłem. Podstawka LA, potem instalacja tego dwugigowego pliku (zainstalowałem go w tym samym folderze gdzie się znajduje podstawka, czyli tzw podmiana plików) no i potem skopiowałem ten pliczek gamedata.dbh do głównego folderu. Bo raczej nic innego z tym plikiem się nie da zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Wklej loga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pure Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Initializing File System... using fs-ltx fsgame.ltx FS: 56556 files cached, 8456Kb memory used. Init FileSystem 0.951312 sec Lost Alpha 'xrCore' build 6655, Apr 26 2017 EH: 524F1F499ED9BE7A0C97CA07B48F0C0A Initializing Engine... Starting INPUT device... Loading DLL: xrRender_R2.dll Loading DLL: xrRender_R3.dll refCount:m_pAdapter 1 Loading DLL: xrRender_R4.dll Executing config-script "user.ltx"... [d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\appdata\user.ltx] successfully loaded. Loading DLL: xrRender_R2.dll Loading DLL: xrGame.dll ! Unable to find Software\GSC Game World\STALKER-SHOC\ in registry * [win32]: free[4029652 K], reserved[65468 K], committed[99120 K] * [ D3D ]: textures[0 K] * [x-ray]: crt heap[19989 K], process heap[19989 K], game lua[0 K], render[0 K] * [x-ray]: economy: strings[10324 K], smem[0 K] SOUND: OpenAL: No sound devices found! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZapomnialemLoginu Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Spróbuj znaleźć plik OpenAl.dll i wrzuć go do katalogu z modem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 (edytowane) Nie bardzo wiem w czym jest problem przecież jest napisane: SOUND: OpenAL: No sound devices found! A poza modem dźwięk ogólnie masz ? I czy korzystasz z integry czy masz oddzielną kartę dźwiękową? Może doinstaluj:oalinst.zip Restart kompa i sprawdź. Edytowane 27 Kwietnia 2017 przez kazik 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 ... do wklejania logów. Wywal obecny sterownik dźwięku i zainstaluj go jeszcze raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pure Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Mam taki plik tyle że z dopiskiem 32 "OpenAL32.dll" To nawiązanie to 32 bitówki? Kazik: No przecież wyżej napisałem, że mam dźwięk... zintegrowana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OldMan Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Sorry kłania się u mnie czytanie ze zrozumieniem Spróbuj tej instalki którą Ci podałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yossarian Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Cytuj 7 godzin temu, tom3kb napisał: Patch 1.4001, który wyszedł wczoraj razem z premierą moda był "zwalony", kasował pliki w modzie Czy wystarczy wgrać ten poprawiony patch, czy trzeba wszystko stawiać od nowa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 A zainstalowałeś ten uwalony patch 1.4001? Bo jeśli tak, to postaw całość od nowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pure Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Ok problem został rozwiązany dzięki plikowi od Kazika. Thx man! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Ale szykujcie się na kolejny hotfix Jutro, może później. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yossarian Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Dzięki tom3kb. Jeżeli tylko same patche to idzie przeżyć, stawianie całości kolejny raz to ponad moje siły i cierpliwość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pure Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Można się spodziewać jakiegoś spolszczenia wkrótce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.