Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Siemacie po dość długiej przerwie,gdzie byłem zajęty wieloma innymi sprawami i nie miałem czasu na STALKERA ostatnio...Nawet nie skończyłem jeszcze OGSE od czasu gdy wyszedł ze spolszczeniem......

Wracając do Lost Alphy DC to super że w końcu jest, jednak jak widzę znów wiele bugów doskwiera w dzień premiery. Nie ma co zbytnio zwalać na twórców bo wiadomo że XRay to kapryśny silnik na różnych konfigach a problemu z renderem i shaderami to było do przewidzenia... U Ekipy Dezowave moze nie być praktycznie żadnych bugów bo mod powstawał na ich konfigach a u reszty mogą występować różnej maści problemy. Wątpie żeby po 3ch latach roboty odwalili fuszerkę,po prostu teraz muszą załatać wszelkie problemy wynikające z różnych konfiguracji sprzętowych.

Taka sytuacja z wieloma modami miała miejsce, a tutaj gdzie rendery i shadery są praktycznie całkowicie od nowa robione to można się było spodziewać niedoróbek,tak jak to było zaraz po premierze pierwszej wersji LA,takze dajcie troszkę czasu twórcom aż zoptymalizują grę pod inne konfiguracje. 

Każdy z nas jest teraz kolejnym beta testerem więc im więcej bugów wyłapiemy tym szybciej dostaniemy poprawki jak to było z podstawową wersją Lost Alphy gdzie dosyć szybko naprawiono wszelkie największe techniczne bolączki.

Co prawda długo się czekało na wyjście tego patcha jednak wypada jeszcze uzbroić się w cierpliwość na te kilka tygodni by móc cieszyć się grą bez takiej ilości błedów. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekaliśmy czekaj... 3 lata? I jak to mamy czekać kolejne kilka tygodni żeby W KOŃCU ZAGRAĆ BEZ BUGÓW?
Nie wydaje mi się. 

Miało być pięknie miał być finalny patch do LA i wyszło zabugowane DC. Nie tknę już pracy dezodorów :)
Odwalili kawał roboty - co z tego jak zabugowanej bardziej jak soljanka bez dopy i patchy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Keron napisał:

No ale bez kitu DX10 i 11 nie działa na DX9 gra wygląda tragicznie niebo jest cale białe i świeci jakby miało milion Lm chętnie bym sam pograł ale póki co nie będe się denerwował.

Pograłem trochę, zrobiłem kilka zadań i nie mam żadnych problemów. Zarówno na DX9 jak i na DX10. Uważam @Keron, że problem tkwi w sposobie instalacji, albo w Twoim komputerze, a nie w modzie.

Kilka screenów. 2 pierwsze DX9, 3 DX10 - 

 

ss_anita i sylwia_04-28-17_22-34-07_(la01_escape).jpg

ss_anita i sylwia_04-28-17_22-50-32_(la01_escape).jpg

ss_anita i sylwia_04-28-17_22-54-05_(la01_escape).jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytałem na stalker.pl i tam jedną z rad o instalacji moda jest usunięcie pliku user.ltx. znajdującego się w zapisach. Ma w sobie pokombinowane ustawienia kogoś kto zestawił moda do instalowania. Po uruchomieniu DC robimy własne ustawienia, a szczególnie przy trawie zmniejszając ustawienia aż na zero. Podobnie postępujemy z cieniami.

Zaznaczam: to powyższe, to wyczytane, a nie moje doświadczenie. Ale skoro tamtejszym forumowiczom pomogło, powinno i naszym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie poczytałem trochę na różnych forach i wiele osób ma róznorakie problemy i byłem zaskoczony że występują aż na taką skale.....Byłaby na to bardzo prosta rada,zrobić betatesty dla załóżmy 100 osób pozbierać od nich logi itp i naprawić błędy i dopiero wtedy wypuścić moda. W każdym, razie ja jeszcze poczekam na łatki i spolszczenie i zacznę grać gdy posklejają do kupy LA DC......Niestety takie mamy czasy że teraz normą staje się robienie patchy dla patchy.

Oby tylko Oblivion Lost Remake 3.0 był w lepszym stanie bo to jest mod na którego czekam najbardziej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytuj

Byłaby na to bardzo prosta rada,zrobić betatesty dla załóżmy 100 osób

Obawiam się że po testach oryginalnego Lost Alpha, które doprowadziło do wycieku (i dodatkowo zerwania kontraktów, ochłodzenia stosunków z GSC/Sergiejem i poważnych rys na wybujałym ego Dezo) raczej nie byli chętni na robienie testów wersji „poprawionej" wersji moda...

Edytowane przez ZapomnialemLoginu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@smox     To ja już nie wiem >:(

W zwykłym LA też miałem wyłączanie się gry po ulepszeniu sprzętu, ale jakoś to minęło :/

Aha i dodam iż po wybiciu godziny 17:51 w grze wywala mi z błędem takim

Spoiler

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : script_engine.cpp
[error]Line          : 75
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ... - lost alpha\gamedata\scripts\level_weathers.script:631: attempt to call method 'SelectWeather' (a nil value)

Już wiem, nie wgrałem patcha :P

Gapa ze mnie :P

Edytowane przez SEB2E
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie czy ktoś już przeszedł, zadanie dla grzechu w dolinie mroku? a mianowicie mam taki problem że po wyjęciu dokumentów z sejfu gra wylatuje do pulpitu z następującym błędem: 

stack trace:

0023:66EE5EE9 xrGame.dll, CDialogHolder::operator=()
0023:66EDC3A2 xrGame.dll, CDialogHolder::operator=()
0023:66D2B2C0 xrGame.dll, CDialogHolder::operator=()
0023:73A14871 xrLua.dll, lua_getinfo()
 
[error][     183]    : Nie można utworzyć pliku, który już istnieje.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.