Jump to content
Necrontyr8989

Problem z ciałem w wątku głównym

Recommended Posts

Witam. Jest to zadanie: "Zakłócenia radiowe: Znajdź zaginiony oddział". Otóż dobiegam sobie do tego miejsca koło jakiegoś wybrakowanego i zniszczonego placu zabaw i dostaje aktualizacje misji by przeszukać ciało. Niestety nie ma żadnego ciała, leży jedynie jedna sztuka broni. Wczytywałem zapis gry kilka razy przed podjęciem zadania i za każdym razem to samo

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Necrontyr8989Z tym zadaniem może występować problem, był parę razy opisany tutaj co prawda w SGM 2.0 + Geonezis ale coś czuję, że może wystąpić w każdej wersji. Jest to też opisane w poradniku do Geonezisa.

Cytat

Operacja Wulkan jest zadaniem pobocznym, nie musisz go wykonywać. Kłopot był jeśli wziąłeś tą misję razem z misją z linii fabularnej z podstawki "Zakłócenia Radiowe" Nie spawnował się wtedy trup żołnierza z ładunkiem wybuchowym co uniemożliwiało wejście do przedszkola. Jeśli weźmiesz zadanie "Operacja Wulkan" po zakończeniu zadania " Zakłócenia Radiowe" a przed " Zbadaj źródło sygnału" czyli bieganiem za Striełokiem, żadnych kłopotów mieć nie będziesz

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co powinienem wyjąć z tego ciała? Jeśli tylko ładunek wybuchowy to żaden problem, mam ich pełno. Jeśli jakąś fleszke albo PDA to może w spawnerze będzie.  Żebym tylko jeszcze wiedział co

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trzeba by sprawdzić czy z tymi ładunkami da się iść do przedszkola wysadzić drzwi i dalej ruszyć questy.

Już nie pamiętam jak szła główna fabuła w Zewie ale pewnie wysyłał nas tam dowódca to nie wiem czy tak da się to obejść.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otwierasz ui_main_menu.script.
Szukasz:

elseelseif db.actor~=nil and dik==DIK_keys.DIK_F5 then 
self:mod_options() 

Dopisujesz:

elseelseif db.actor~=nil and dik==DIK_keys.DIK_F6 then 
give_object_to_actor("pri_a25_explosive_charge_item") 
give_info("pri_a22_actor_in_zone_pri_a22_find_squad") 
give_info("pri_a22_scene_done") 

Uruchamiasz grę, wczytujesz. Wciskasz Escape, potem F6 i znowu Escape. Materiały wybuchowe masz w plecaku.

Edit: dla potomności - w razie problemów plik do podmianki w folderze gamedata/scripts ui_main_menu.script

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minut temu, Sierioża napisał:

Otwierasz ui_main_menu.script.
Szukasz:

elseelseif db.actor~=nil and dik==DIK_keys.DIK_F5 then 
self:mod_options() 

Dopisujesz:

elseelseif db.actor~=nil and dik==DIK_keys.DIK_F6 then 
give_object_to_actor("pri_a25_explosive_charge_item") 
give_info("pri_a22_actor_in_zone_pri_a22_find_squad") 
give_info("pri_a22_scene_done") 

Uruchamiasz grę, wczytujesz. Wciskasz Escape, potem F6 i znowu Escape. Materiały wybuchowe masz w plecaku.

To będą zwykłe ładunki czy specjalne?

Edited by Necrontyr8989

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, Sierioża napisał:

Czarodziejskie. Chłopie, nie mam pojęcia :) Sprawdź i daj znać czy zadziała.

Po twojej nowelizacji gre wywala do pulpitu zanim jeszcze się Menu załaduje. Zresztą mam już zapas ładunków niestety żadne drzwi  w przedszkolu nie ulegają eksplozji

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Społeczność
Discord