Skocz do zawartości

New Project


Rekomendowane odpowiedzi

new_proj_cover.jpg


Platforma: Rentgen-Luch Engine Autor: Zespół New Project Planowana data premiery: Nieznana

Projekt jest niezależnym, nieoficjalnym i niekomercyjnym dodatkiem do trylogii S.T.A.L.K.E.R. rozwijanym przez EMS Team. Główne obszary rozwoju to:

  • Nowa historia - dowiesz się o losach grupy stalkerów, którzy zniknęli w niewyjaśnionych okolicznościach. Ocalały lider oddziału, stalker o ksywce Spartak, wyruszy w pełną niebezpieczeństw podróż w poszukiwaniu swoich zaginionych towarzyszy.
  • Swoboda działań - główny wątek fabularny, historie poboczne i swobodna eksploracja Strefy będą się wzajemnie uzupełniać. Gracz będzie mógł samodzielnie podejmować decyzje bez wpływu na postęp gry. 
  • Pełny rozwój - zaktualizowana i wzbogacona rozgrywka z wieloma ciekawymi rozwiązaniami.
  • A-Life - żywy świat gry, w którym każdy NPC będzie robił swoje, aktywnie uczestnicząc w interakcji z graczem i reagując na jego działania.
  • Szczegółowy świat - czekają na Ciebie zmienione lokacje, wysoki poziom zaprojektowania map i szczegółowość otoczenia. Znane lokacje zostaną znacząco zmienione, a Strefę ujrzycie w nowych barwach.
  • Rentgen-Luch Engine - zoptymalizowany i przeprojektowany silnik gry Promień Rentgena (Рентген-Луч), wcześniej znany jako LA DC 1.5.0, oparty na X-Ray 1.6.2 z obsługą x64 i wielowątkowością.

Screeny:

Spoiler
1PufnOeF2hI.jpg nzmqE__MYmY.jpg
LSoLRgPle3Q.jpg hewV-lI6ESw.jpg
BUbgQIh63bI.jpg eZkCCFn72tA.jpg
prJAA4Zigks.jpg ZqHptBFEtok.jpg
x40Q5bhtC8o.jpg gtuYeXKCn6o.jpg

Więcej zrzutów ekranu znajduje się na grupie VK twórców moda w specjalnym albumie


Filmy: 

Spoiler

Źródła:  new_AP-PRO_LOGO.png.aba0a3e476d400f89ebcc83f4ed08bdb.png  Y6DvRrN.jpg  ejFj9IA.jpgSiNIXZB.jpg  8Ztdqug.jpg
 

  • Dodatnia 7
  • Dzięki! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem ciekaw nowego projektu. Kto będzie GG... Striełok?, Szrama?, Major Diegtiariow?, Duch?, Kieł?, Wilk?, a może ktoś zupełnie inny?

Nowy projekt raczej nie będzie tworzony tyle czasu co LA bo podstawy do projektu są już solidne w postaci silnika, ważne by historia była ciekawa, a lokacje żywe i by było na nich co robić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@smox Nie sposób się nie zgodzić...

Na razie mignęło mi tyle, że "fabuła będzie posiadać elementy z trylogii, ale nie będzie kolejną wariacją na ich temat".

Po przełożeniu na nasze będzie kapusta z grochem i przypadkowe zadania wymuszające wycieczkę na północ i z powrotem, z możliwością pokręcenia się po pustawych, ale wizualnie świetnych lokacjach. Słowem:

Spoiler

funny-cat-pics-meh1.thumb.jpg.3129b57f3f2ddad5ebefc22320594a14.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No z tego co mi LV/Fizzed pisał na Discordzie.... to już sam nie wiem co to ma być :D

Z tego co ja kojarzę i co chyba jest najbardziej prawdopodobne, to ma to być LA na zarąbistych sterydach i ma mieć od cholery nowinek - w silniku, graficznie, gameplayowo itp.

Tutaj jeszcze 2 screeny których nie było i które CHYBA są z tego projektu (jak nie są to niech mnie LV poprawi)

S.T.A.L.K.E.R._Shadow_of_Chernobyl_Screenshot_2019.05.22_-_17.17.30.70.jpg  S.T.A.L.K.E.R._Shadow_of_Chernobyl_Screenshot_2019.05.22_-_17.16.58.75.jpg

Edit: do tych co LA nie lubią i na to nie czekają/nie mają zbyt wysokich oczekiwań - nikt wam nie każe tego moda mieć w ulubionych, ba - nikt was nie zmusza do tego, żeby go w ogóle lubić. Nikt też was nie zmusza, żeby na to czekać.

Czy to źle, że powstaje kolejny mod? Raczej nie.

I nie piszę tego po to, żeby zrobić komuś na złość ani kogoś obrazić, tylko po prostu męczy mnie już widok tego jak ludzie plują na to LA przy każdej możliwej okazji, jaki ten mod nie jest "be i fu".

Żeby to było przynajmniej jakie Misery albo Doppelganger to bym jeszcze zrozumiał....

  • Dodatnia 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No w końcu się w czymś nie zgadzamy, @Arni :)

Problem z LA nie polega dla mnie na tym, że długo powstawało, obietnice rozminęły się z rzeczywistością, nie podobają mi się pustostany, itd. itp. Niech sobie będzie, ja nie byłem zachwycony ani pierwszą, ani ostatnią wersją, ale nie jest to też dno totalne.

Nie jestem jedynie w stanie przeboleć tego, że wydawali już 3-4 razy dokładnie to samo, a jeśli zmieniali, to tylko na zasadzie wycięcia tego, co w poprzednich wersjach było bezsensowne. I tu jest pies pogrzebany. Profesjonalne studia, ale i moderzy robią tak, że kończą pewien projekt, wypuszczają go i jeśli się wyjątkowo nie udał, to łatają, a w każdym innym wypadku przechodzą po prostu do kolejnego. LA to podręcznikowy przykład produkcji, która już dawno powinna kurzyć się na półce.

A wieści o tym, że ten nowy projekt to w sumie JESZCZE LEPSZA HIPER ULTRA EKSTRA LOST ALPHA brzmią już naprawdę żałośnie i odzierają moda z resztek godności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ten nowy, wielowątkowy render daje spory przyrost FPS. Jednak wolałbym, żeby twórcy tyle samo uwagi poświęcili historii, zadaniom i postaciom w grze. Co prawda nad nowym projektem pracuje głównie ekipa, która odwaliła lwią część roboty nad LA DC, więc jestem trochę spokojniejszy. W końcu udało im się doprowadzić LA do dobrego poziomu co na pewno nie było zadaniem łatwym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość Diegtiariow

Parę miesięcy temu w sieci pojawił się duży raport o rozwoju «New Project», za który odpowiedzialni są autorzy popularnej modyfikacji «Lost Alpha DC». Poinformowano o nowych cechach graficznego rendera i przedstawiono paczkę broni. Od tego czasu postępy nie ustały i twórcy już spieszą podzielić się z nami nowościami o ostatnich pracach.

W tej chwili następuje modelowanie nowej wersji lokacji «Kordon». Jak można zauważyć na screenach, poziom będzie łączyć w sobie najlepsze designerskie idee z prequel'a Czyste Niebo i starej paczki S.T.A.L.K.E.R. pod numerem 1935. Decydującą rolę w wyglądzie terytorium odegrają autorskie poprawki geometrii. Zadaniem level-designera było logicznie i prawidłowo rozmieścić gotowe obiekty i wymodelować nowe ciekawe miejsca. Kiedy praca z lokacją będzie zakończona, na razie nie wiadomo, ale niedawno jedna z testowych wersji została wysłana na kompilację.

39492304.jpg  99772340.jpg  74025567.jpg

36374365.jpg  77297867.jpg  11404040.jpg

 

Jeszcze większych sukcesów osiągnęli modmakerzy w tworzeniu nowych graficznych ficzerów. Poprawiono odbicia na mokrych powierzchniach i wodzie.

99219964.jpg

Zaktualizowano algorytm pracy wolumetrycznego oświetlenia: teraz stało się ono miękkie i mniej wymaga zasobów.

19852758.jpg

W pełni zmieniono noktowizor: teraz on całkowicie działa na shaderach i ma oddzielny slot dla zamieszczenia w inwentarzu. Gracze mogą dostać kilka typów noktowizorów z różnymi ustawieniami jakości obrazu wyjściowego. Niektóre celowniki dla broni, także mają wbudowane przełączalne noktowizory (da się je wyłączyć i włączyć)

16917730.jpg  35099049.jpg

Trawa na lokacjach reaguje na wszystkie źródła światła, czy to latarka, słońce czy też księżyc. Promienie rysowania cieni są wyświetlane w poleceniach konsoli i menu ustawień, żeby każdy gracz mógł lekko dostosować ich pracę w oparciu o zasoby PC. Również poprawiono rysowanie tracerów po strzale.

37738608.jpg

Hud hełmów został znacząco zmieniony i ułatwiony. Teraz efekty mają różne ustawienia jakości, krople można wycierać ręcznie, przepisano shadery, a możliwość wyłączenia zablokowana.

78804520.jpg

W procesie tworzenia znajduje się nowy efekt dyspersji atmosferycznej.

00241711.jpg

Dodano nowy algorytm globalnego cieniowania («AO») – «SSDO». Można go wybrać w menu spośród innych wariantów. Jest to najbardziej preferowany algorytm z wszystkich. Także w pełni przepisano algorytm «SSAO»: od teraz wygląda on znacznie lepiej. Wybór algorytmu «AO» - to kwestia gustu, a nie wybór najlepszego z najgorzszych.

21485990.jpg  86098384.jpg  70459866.jpg

09014156.jpg

Zgodnie z tradycją wyłożono nowe screeny, wyraźnie pokazującą przyzwoitą pracę w ulepszaniu bazy graficznej.

54948535.jpg  79525382.jpg  61952941.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Gość Diegtiariow

Twórcy «New Project» kontynuują dzielenie się z graczami świeżymi nowościami! W przeddzień wyszły dwa raporty, w których jest mowa o pracy nad lokacjami i nad rozszerzeniem rozgrywki.

Cytat

- Ostatnie kilka dni ściśle pracujemy nad lokacją «Dolina Mroku». Nasze główne zadania na dany moment: jakość i optymalizacja. W rezultacie z «LADC» wzięto tylko teren jako podstawę, który potem został bardzo dopracowany (i kontynuujemy jego poprawianie) i niektóre elementy małego designu. Budynki wzięto z «Czystego Nieba». Budynki, nie mające analogów w «CN», były wzięte z kodów źródłowych lokacji z 2004-2005 roku (tak jak wersje budynków z LA/LADC były beznadziejnie połamane i technicznie gorsze) i przeteksturowane.

75257689.jpg  11767160.jpg  26737600.jpg

85757406.jpg  69380489.jpg

Cytat

W efekcie, optymalizacja na lokacji wzrosła dość znacząco. Z jednego dużego sektora («LADC») lokacja nabyła ponad 50 sektorów. Z lokacji usunięto góry, teraz na terenie występują tylko małe wzgórza i zbocza. Dodano ładne drobnostki z «CN» wersji lokacji, np. w postaci tunelów kanalizacyjnych. Praca nad podstawową geometrią lokacji jest prawie zakończona, również prawie zakończone jest wdrożenie roślinności. Wkrótce zajmiemy się drobnym projektowaniem w budynkach, archi-anomaliami i innymi przydatnymi rzeczami.

Zostało także pokazane wideo z pierwszych testów geometrii lokacji Kordon.

Pomimo tworzenia lokacji, od kilku tygodni trwają prace nad funkcjami rozgrywki.

Wyłączono automatyczne przeładowywanie po wystrzeleniu wszystkich nabojów.

W pełni zakończony i poprawiony schemat 31-go naboju w broni. Poprawiono wszystkie możliwe błędy. Demonstracja funkcji dostępna w wideo.

Teraz przedmioty nie da się wziąć natychmiast. Zrobiono to dla tego, żeby było niemożliwe przypadkowo, przytrzymując klawisz zbierania przedmiotów, wziąć przedmioty bez kontaktu wzrokowego. Musisz precyzyjnie skierować wzrok na przedmiot i przytrzymać klawisz. Dla wygody dodany pasek postępu, pokazujący czas potrzebny do podniesienia przedmiotu. Dla obszukiwania trupów ten okres jest dłuższy, niż dla pojedyńczych przedmiotów. Przy długim nacisku klawisza zbierania przedmiotów, po pierwszym podniesionym przedmiocie, razem zbierane są obok leżące.

Dodano sortownik przedmiotów w inwentarzu. W tej chwili jest możliwość wyrzucić wszystkie przedmioty, oprócz wybranego typu: "wszystkie przedmioty", "broń", "zbroje i hełmy", "naboje i amunicja", "apteczki i preparaty", "jedzenie i picie", "urządzenia", "artefakty", "części mutantów" i "inne". W przyszłości możliwe, że ikonki będą zrobione wizualnie dla wyboru odpowiedniego typu.

Dodany tak zwany "selektor broni". Przez niego można wziąć w ręce broń z slotów, lornetkę, granat, śrubę, detektor lub nóż. W przyszłości tekstury selektoru będą stylizowane do reszty interfejsu. Klawisz wywołania selektoru jest wyświetlany w opcjach sterowania.

Przy otwieraniu inwentarza, w nieruchomym stanie, GG kuca trochę; przy ruchu i otwartym inwentarzu GG siada.

Ikona przy kontakcie z przedmiotem jest pomijana. Teraz jest ona nieco niżej środka - informują twórcy. Wszystkie nowe cechy rozgrywki przedstawione zostały w filmach!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Twórcy moda zdradzili kilka szczegółów z prac nad modem.

WtALl2bZxu4.jpg

Na razie mamy głównie informacje "techniczne", trwają prace nad różnymi efektami graficznymi. Efekty wody i deszczu, np w czasie deszczu nierówności w terenie, na drogach maja wypełniać się wodą ze swoimi odbiciami itd.

NQp9TJXGC6w.jpg

Trwają prace nad dźwiękiem, im dalej od nas będzie odbywała się strzelanina tym z większym opóźnieniem dotrą do nas dźwięki wystrzałów i eksplozji. Ich "barwa" też ma się zmieniać w zależności jak daleko od nich będziemy. Trwają też prace nad zachowaniem npców, mają się żegnać, witać, czekać czy gracz wejdzie z nimi w interakcje itp.

nqmj_5VgnBE.jpg

Na koniec filmik pokazujący część z nowych giwer i system dodatków do nich.

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...
  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.