tom3kb Opublikowano 23 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2019 Platforma: Rentgen-Luch Engine Autor: Zespół New Project Planowana data premiery: Nieznana Projekt jest niezależnym, nieoficjalnym i niekomercyjnym dodatkiem do trylogii S.T.A.L.K.E.R. rozwijanym przez EMS Team. Główne obszary rozwoju to: Nowa historia - dowiesz się o losach grupy stalkerów, którzy zniknęli w niewyjaśnionych okolicznościach. Ocalały lider oddziału, stalker o ksywce Spartak, wyruszy w pełną niebezpieczeństw podróż w poszukiwaniu swoich zaginionych towarzyszy. Swoboda działań - główny wątek fabularny, historie poboczne i swobodna eksploracja Strefy będą się wzajemnie uzupełniać. Gracz będzie mógł samodzielnie podejmować decyzje bez wpływu na postęp gry. Pełny rozwój - zaktualizowana i wzbogacona rozgrywka z wieloma ciekawymi rozwiązaniami. A-Life - żywy świat gry, w którym każdy NPC będzie robił swoje, aktywnie uczestnicząc w interakcji z graczem i reagując na jego działania. Szczegółowy świat - czekają na Ciebie zmienione lokacje, wysoki poziom zaprojektowania map i szczegółowość otoczenia. Znane lokacje zostaną znacząco zmienione, a Strefę ujrzycie w nowych barwach. Rentgen-Luch Engine - zoptymalizowany i przeprojektowany silnik gry Promień Rentgena (Рентген-Луч), wcześniej znany jako LA DC 1.5.0, oparty na X-Ray 1.6.2 z obsługą x64 i wielowątkowością. Screeny: Spoiler Więcej zrzutów ekranu znajduje się na grupie VK twórców moda w specjalnym albumie. Filmy: Spoiler Źródła: 7 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArNie Opublikowano 23 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2019 Poprawcie mnie jeśli się mylę, ale czy to nie jest czasem Lost Alpha 1.5 od grupy EMS? Może @Fizzed się tu wypowie, bo coś wspominał o tym, a pokazane tu screeny jak i filmy przynoszą mi na myśl właśnie LA 1.5 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 23 Maja 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2019 16 godzin temu, Arni napisał: Poprawcie mnie jeśli się mylę, ale czy to nie jest czasem Lost Alpha 1.5 od grupy EMS? Tak. Lost Alpha 1.5.0 to nazwa silnika, na której ten mod powstanie, to nie jest tytuł moda, czy też kolejny update do LA DC tak dla wyjaśnienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 24 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2019 EMS Team - odłam pracujący nad silnikami Rentgen Luch, oraz LA 1.5.0. Jeśli chodzi o New Project - nuu spodziewajcie się duzej ilości nowinek. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FeRu Opublikowano 24 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2019 Jestem ciekaw nowego projektu. Kto będzie GG... Striełok?, Szrama?, Major Diegtiariow?, Duch?, Kieł?, Wilk?, a może ktoś zupełnie inny? Nowy projekt raczej nie będzie tworzony tyle czasu co LA bo podstawy do projektu są już solidne w postaci silnika, ważne by historia była ciekawa, a lokacje żywe i by było na nich co robić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 24 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2019 13 godzin temu, Fizzed napisał: Jeśli chodzi o New Project - nuu spodziewajcie się duzej ilości nowinek. No właśnie - nowinek. Ja bym wolał, by twórcy skupili się na fabule, a nie na nowinkach i grafice. Zresztą po twórcach LA nie spodziewam się za dużo. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 24 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2019 @smox Nie sposób się nie zgodzić... Na razie mignęło mi tyle, że "fabuła będzie posiadać elementy z trylogii, ale nie będzie kolejną wariacją na ich temat". Po przełożeniu na nasze będzie kapusta z grochem i przypadkowe zadania wymuszające wycieczkę na północ i z powrotem, z możliwością pokręcenia się po pustawych, ale wizualnie świetnych lokacjach. Słowem: Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 24 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2019 Nie oszukujmy się. To jest nadal ta sama Lost Alpha. Cudów nie będzie fabularnie. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 24 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2019 Okej, ale to ma właśnie nie być Lost Alpha... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArNie Opublikowano 25 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2019 No z tego co mi LV/Fizzed pisał na Discordzie.... to już sam nie wiem co to ma być Z tego co ja kojarzę i co chyba jest najbardziej prawdopodobne, to ma to być LA na zarąbistych sterydach i ma mieć od cholery nowinek - w silniku, graficznie, gameplayowo itp. Tutaj jeszcze 2 screeny których nie było i które CHYBA są z tego projektu (jak nie są to niech mnie LV poprawi) Edit: do tych co LA nie lubią i na to nie czekają/nie mają zbyt wysokich oczekiwań - nikt wam nie każe tego moda mieć w ulubionych, ba - nikt was nie zmusza do tego, żeby go w ogóle lubić. Nikt też was nie zmusza, żeby na to czekać. Czy to źle, że powstaje kolejny mod? Raczej nie. I nie piszę tego po to, żeby zrobić komuś na złość ani kogoś obrazić, tylko po prostu męczy mnie już widok tego jak ludzie plują na to LA przy każdej możliwej okazji, jaki ten mod nie jest "be i fu". Żeby to było przynajmniej jakie Misery albo Doppelganger to bym jeszcze zrozumiał.... 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 25 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2019 No w końcu się w czymś nie zgadzamy, @Arni Problem z LA nie polega dla mnie na tym, że długo powstawało, obietnice rozminęły się z rzeczywistością, nie podobają mi się pustostany, itd. itp. Niech sobie będzie, ja nie byłem zachwycony ani pierwszą, ani ostatnią wersją, ale nie jest to też dno totalne. Nie jestem jedynie w stanie przeboleć tego, że wydawali już 3-4 razy dokładnie to samo, a jeśli zmieniali, to tylko na zasadzie wycięcia tego, co w poprzednich wersjach było bezsensowne. I tu jest pies pogrzebany. Profesjonalne studia, ale i moderzy robią tak, że kończą pewien projekt, wypuszczają go i jeśli się wyjątkowo nie udał, to łatają, a w każdym innym wypadku przechodzą po prostu do kolejnego. LA to podręcznikowy przykład produkcji, która już dawno powinna kurzyć się na półce. A wieści o tym, że ten nowy projekt to w sumie JESZCZE LEPSZA HIPER ULTRA EKSTRA LOST ALPHA brzmią już naprawdę żałośnie i odzierają moda z resztek godności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 27 Maja 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2019 Filmik z testów nowego rendera. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FeRu Opublikowano 27 Maja 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2019 No ten nowy, wielowątkowy render daje spory przyrost FPS. Jednak wolałbym, żeby twórcy tyle samo uwagi poświęcili historii, zadaniom i postaciom w grze. Co prawda nad nowym projektem pracuje głównie ekipa, która odwaliła lwią część roboty nad LA DC, więc jestem trochę spokojniejszy. W końcu udało im się doprowadzić LA do dobrego poziomu co na pewno nie było zadaniem łatwym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 19 Lipca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2019 Parę miesięcy temu w sieci pojawił się duży raport o rozwoju «New Project», za który odpowiedzialni są autorzy popularnej modyfikacji «Lost Alpha DC». Poinformowano o nowych cechach graficznego rendera i przedstawiono paczkę broni. Od tego czasu postępy nie ustały i twórcy już spieszą podzielić się z nami nowościami o ostatnich pracach. W tej chwili następuje modelowanie nowej wersji lokacji «Kordon». Jak można zauważyć na screenach, poziom będzie łączyć w sobie najlepsze designerskie idee z prequel'a Czyste Niebo i starej paczki S.T.A.L.K.E.R. pod numerem 1935. Decydującą rolę w wyglądzie terytorium odegrają autorskie poprawki geometrii. Zadaniem level-designera było logicznie i prawidłowo rozmieścić gotowe obiekty i wymodelować nowe ciekawe miejsca. Kiedy praca z lokacją będzie zakończona, na razie nie wiadomo, ale niedawno jedna z testowych wersji została wysłana na kompilację. Jeszcze większych sukcesów osiągnęli modmakerzy w tworzeniu nowych graficznych ficzerów. Poprawiono odbicia na mokrych powierzchniach i wodzie. Zaktualizowano algorytm pracy wolumetrycznego oświetlenia: teraz stało się ono miękkie i mniej wymaga zasobów. W pełni zmieniono noktowizor: teraz on całkowicie działa na shaderach i ma oddzielny slot dla zamieszczenia w inwentarzu. Gracze mogą dostać kilka typów noktowizorów z różnymi ustawieniami jakości obrazu wyjściowego. Niektóre celowniki dla broni, także mają wbudowane przełączalne noktowizory (da się je wyłączyć i włączyć) Trawa na lokacjach reaguje na wszystkie źródła światła, czy to latarka, słońce czy też księżyc. Promienie rysowania cieni są wyświetlane w poleceniach konsoli i menu ustawień, żeby każdy gracz mógł lekko dostosować ich pracę w oparciu o zasoby PC. Również poprawiono rysowanie tracerów po strzale. Hud hełmów został znacząco zmieniony i ułatwiony. Teraz efekty mają różne ustawienia jakości, krople można wycierać ręcznie, przepisano shadery, a możliwość wyłączenia zablokowana. W procesie tworzenia znajduje się nowy efekt dyspersji atmosferycznej. Dodano nowy algorytm globalnego cieniowania («AO») – «SSDO». Można go wybrać w menu spośród innych wariantów. Jest to najbardziej preferowany algorytm z wszystkich. Także w pełni przepisano algorytm «SSAO»: od teraz wygląda on znacznie lepiej. Wybór algorytmu «AO» - to kwestia gustu, a nie wybór najlepszego z najgorzszych. Zgodnie z tradycją wyłożono nowe screeny, wyraźnie pokazującą przyzwoitą pracę w ulepszaniu bazy graficznej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2019 Twórcy «New Project» kontynuują dzielenie się z graczami świeżymi nowościami! W przeddzień wyszły dwa raporty, w których jest mowa o pracy nad lokacjami i nad rozszerzeniem rozgrywki. Cytat - Ostatnie kilka dni ściśle pracujemy nad lokacją «Dolina Mroku». Nasze główne zadania na dany moment: jakość i optymalizacja. W rezultacie z «LADC» wzięto tylko teren jako podstawę, który potem został bardzo dopracowany (i kontynuujemy jego poprawianie) i niektóre elementy małego designu. Budynki wzięto z «Czystego Nieba». Budynki, nie mające analogów w «CN», były wzięte z kodów źródłowych lokacji z 2004-2005 roku (tak jak wersje budynków z LA/LADC były beznadziejnie połamane i technicznie gorsze) i przeteksturowane. Cytat W efekcie, optymalizacja na lokacji wzrosła dość znacząco. Z jednego dużego sektora («LADC») lokacja nabyła ponad 50 sektorów. Z lokacji usunięto góry, teraz na terenie występują tylko małe wzgórza i zbocza. Dodano ładne drobnostki z «CN» wersji lokacji, np. w postaci tunelów kanalizacyjnych. Praca nad podstawową geometrią lokacji jest prawie zakończona, również prawie zakończone jest wdrożenie roślinności. Wkrótce zajmiemy się drobnym projektowaniem w budynkach, archi-anomaliami i innymi przydatnymi rzeczami. Zostało także pokazane wideo z pierwszych testów geometrii lokacji Kordon. Pomimo tworzenia lokacji, od kilku tygodni trwają prace nad funkcjami rozgrywki. Wyłączono automatyczne przeładowywanie po wystrzeleniu wszystkich nabojów. W pełni zakończony i poprawiony schemat 31-go naboju w broni. Poprawiono wszystkie możliwe błędy. Demonstracja funkcji dostępna w wideo. Teraz przedmioty nie da się wziąć natychmiast. Zrobiono to dla tego, żeby było niemożliwe przypadkowo, przytrzymując klawisz zbierania przedmiotów, wziąć przedmioty bez kontaktu wzrokowego. Musisz precyzyjnie skierować wzrok na przedmiot i przytrzymać klawisz. Dla wygody dodany pasek postępu, pokazujący czas potrzebny do podniesienia przedmiotu. Dla obszukiwania trupów ten okres jest dłuższy, niż dla pojedyńczych przedmiotów. Przy długim nacisku klawisza zbierania przedmiotów, po pierwszym podniesionym przedmiocie, razem zbierane są obok leżące. Dodano sortownik przedmiotów w inwentarzu. W tej chwili jest możliwość wyrzucić wszystkie przedmioty, oprócz wybranego typu: "wszystkie przedmioty", "broń", "zbroje i hełmy", "naboje i amunicja", "apteczki i preparaty", "jedzenie i picie", "urządzenia", "artefakty", "części mutantów" i "inne". W przyszłości możliwe, że ikonki będą zrobione wizualnie dla wyboru odpowiedniego typu. Dodany tak zwany "selektor broni". Przez niego można wziąć w ręce broń z slotów, lornetkę, granat, śrubę, detektor lub nóż. W przyszłości tekstury selektoru będą stylizowane do reszty interfejsu. Klawisz wywołania selektoru jest wyświetlany w opcjach sterowania. Przy otwieraniu inwentarza, w nieruchomym stanie, GG kuca trochę; przy ruchu i otwartym inwentarzu GG siada. Ikona przy kontakcie z przedmiotem jest pomijana. Teraz jest ona nieco niżej środka - informują twórcy. Wszystkie nowe cechy rozgrywki przedstawione zostały w filmach! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Testy celowników 3D dla różnych broni. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 28 Października 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Października 2019 Twórcy moda zdradzili kilka szczegółów z prac nad modem. Na razie mamy głównie informacje "techniczne", trwają prace nad różnymi efektami graficznymi. Efekty wody i deszczu, np w czasie deszczu nierówności w terenie, na drogach maja wypełniać się wodą ze swoimi odbiciami itd. Trwają prace nad dźwiękiem, im dalej od nas będzie odbywała się strzelanina tym z większym opóźnieniem dotrą do nas dźwięki wystrzałów i eksplozji. Ich "barwa" też ma się zmieniać w zależności jak daleko od nich będziemy. Trwają też prace nad zachowaniem npców, mają się żegnać, witać, czekać czy gracz wejdzie z nimi w interakcje itp. Na koniec filmik pokazujący część z nowych giwer i system dodatków do nich. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 27 Listopada 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 Dwa screeny z nowej lokacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 27 Listopada 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 Demosfen. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LVutner Opublikowano 18 Grudnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2019 Nie Demosfen, a collector-22 - ta mapa wyszła jako samodzielna na ap-pro.ru o ile się nie myle. Każdy zrzyna z czego popadnie :v 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 21 Stycznia 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2020 Filmik z testowania celowników 3D, twórcy chwalą się, że nie wpływają one znacząco na spadki fps. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 5 Kwietnia 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2020 Twórcy pochwalili się nowym podejściem do tworzenia wnętrz budynków, koniec z pustymi pomieszczeniami, czy też wrzuconymi paroma krzesłami czy skrzynkami. Teraz każde wnętrze ma być wyjątkowe i różne. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Master730 Opublikowano 5 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2020 No super to teraz wyglada, ale ciekawi mnie....jak mają zapełniać wszystkie puste lokacjie....czy silnik gry to udźwignie. Już teraz chodzi na maksymalnych obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArNie Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Pewnie udźwignie bo z tego co kojarzę to ma hulać na silniku 64 bitowym. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Udźwignie czy nie udźwignie, wyjdzie to się zobaczy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.