Guest Posted June 15, 2019 Report Share Posted June 15, 2019 Tytuł oryginalny: Радар - глухой лес Platforma: Cień Czarnobyla 1.0006 Data premiery: 15.06.2019 r. Autor: Ekagors Śr. długość rozgrywki: (ok. 1 godziny) OPIS: Spoiler Są legendy o stalkerze, który nie nosi ze sobą broni palnej, żeby nie złościć samej Zony. Porusza się zwykle po zmroku, wyczekując na dogodny moment – niczym drapieżnik. Zapuszcza się zwykle w miejsca, które każdy normalny człowiek bez chwili zastanowienia omija. Omijają też dziwacznego stalkera. Jak prawdziwa może być taka legenda? Przekonajcie się sami, poznając go podczas kolejnej z jego wypraw. Pewnego razu, w ponury, deszczowy dzień zauważył helikopter spadający nad Martwym Lasem. Miejsce to wyjątkowo nieprzyjazne, ale i tak postanowił sprawdzić, czy ktoś przeżył. Z ostrożnością, strachem, ale również wielkim zainteresowaniem, przekroczył granicę niedostępnego Radaru... Cechy moda: nowa fabuła, nowy ambient, inne, drobne zmiany. PORADY: Spoiler Wskazówki dot. rozgrywki: Jeśli rozszyfrujesz kod, otrzymasz: 78?1 Liczby były w systemie dwójkowym. Należało przeliczyć na system dziesiętny. Gdzie włączyć zasilanie? Anteny i budynek przy wejściu, obok małej wierzy. Gdzie znaleźć kod do drzwi? Po rozwiązaniu problemu z zasilaniem znajdziesz dekoder. Otrzymasz kod w systemie dwójkowym, który trzeba przekonwertować na dziesiętny. Czy można wejść do wagonu, w którym znajduje się snajper w oryginalnej grze, próbowałem przez okno, nie wyszło. Oczywiście, że tak, udaj się od razu do miejsca, w którym jest snajper i go przeszukaj. Tak przy okazji znalazłem jeszcze 2 sejfy, do jednego potrzebny jest klucz, a do drugiego jakiś kod oznaczający rok. Nie wiem gdzie, jak, kto i co. Sejf z kodem: „Och, mój rok!” - spójrz na rok w PDA. Sejf z kluczem: W jednym z wagonów, niedaleko. GALERIA: Spoiler INSTALACJA: Spoiler Zalecana kolejność instalacji: 1. Cień Czarnobyla 1.0006. 2. Pobrane i wypakowane archiwum moda umieszczamy w głównym katalogu gry. 3. W pliku fsgame.ltx zmieniamy linię: $game_data$ = false| true| $fs_root$| na: $game_data$ = true| true| $fs_root$| LINKI DO POBRANIA: Spoiler Mod: Yandex - [KLIK] Źródło: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted June 15, 2019 Report Share Posted June 15, 2019 Która wersja Cienia? Nie podał? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
3OM6AKAH Posted June 15, 2019 Report Share Posted June 15, 2019 Postawiłem na 1.0006 rus GOG. Na razie hula bez wylotów. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted June 15, 2019 Report Share Posted June 15, 2019 @kondotier Nie widziałem. 1.0006 albo 04, ale skłaniałbym się ku pierwszej. Edit: no właśnie, @A6AKAH mnie ubiegł Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted June 16, 2019 Report Share Posted June 16, 2019 Tę informację trzeba dodać do #1, z ostrzeżeniem, że jest domyślna i wypraktykowana. Syn Marnotrawny był dla silnika 1.0007, ale szedł na 1.0006. Natomiast Merk był na Czystym Niebie. No i przydał by się adres do strony moda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted June 17, 2019 Report Share Posted June 17, 2019 Mod dobry, pełna groza lokacji, zrobiłem już 2 zadania teraz idę po ekwipunek dalej w lokację(10007 lub 10006 - na rus wersji bez wylotów i problemów): Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted June 17, 2019 Report Share Posted June 17, 2019 Mod krótki ale fajny, istny hardkor! polecam. p.s. na pewno będzie ciąg dalszy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gawron Posted June 21, 2019 Report Share Posted June 21, 2019 Fabularny mod bez dialogów, nawet ciekawa koncepcja. Mam wrażenie, że autor szuka, daj mu Boże, żeby w końcu znalazł. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
3OM6AKAH Posted June 21, 2019 Report Share Posted June 21, 2019 Mod fabularny? Trudno nazwać fabułą bieganie po praktycznie pustej lokacji (nie licząc kilkunastu mutantów i zombie) i szukanie nie do końca wiadomo czego. Znaleźć można całkiem sporo sprzętu (broń, kombinezony, apteczki itd.), jednak najważniejsze rzeczy (które mają pchnąć tę "fabułę" do przodu) znajduje się właściwie przypadkiem - brak jakichkolwiek wskazówek gdzie i czego szukać. Koncepcja podoba mi się, nawet bardzo, ale wykonanie już niezbyt... A dialogi są, a właściwie jeden: w południowo-zachodniej części lasu można spotkać stalkera, który ma dla nas "robotę". Autor może i szuka, ale moim zdaniem tym razem nie znalazł - i dobrze mu tak, bo ja dwóch rzeczy też nie znalazłem, ale moda niby ukończyłem... chyba... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gawron Posted June 21, 2019 Report Share Posted June 21, 2019 Nie spotkałem tego stalkera, ale chyba niewiele straciłem. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
3OM6AKAH Posted June 21, 2019 Report Share Posted June 21, 2019 Jak dla mnie, to spotkanie stalkera (i jego "zadanie") było chyba najlepszym momentem w tym modzie, ale... masz rację, niewiele straciłeś. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted June 21, 2019 Report Share Posted June 21, 2019 Abakan - jedyny stalker zamienia się w 2 strzelające do ciebie zombie, to tyle jeśli chodzi o "ludzki" aspekt moda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
3OM6AKAH Posted June 21, 2019 Report Share Posted June 21, 2019 @vidkunsen - a po oględzinach zwłok okazuje się, że jeden z tych "zombie" to neutralny stalker... Nie załapałeś? Cała ta "akcja" na kilometr śmierdzi kontrolerem... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted June 21, 2019 Report Share Posted June 21, 2019 Kontrolerów nie liczyłem, tyle ich tam było co psów obu "ras". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
3OM6AKAH Posted June 21, 2019 Report Share Posted June 21, 2019 No, nie przesadzaj, trzech tam dziadów było przy śmigłowcu. Załatwiłem na dzień dobry wszystkich nożem, nie odnosząc przy tym najmniejszego uszczerbku na zdrowiu - i to już było dla mnie mocno niepokojące (w odniesieniu do jakości moda). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted June 21, 2019 Report Share Posted June 21, 2019 Tak, zrobiłem też moda w około 3-5 minut realnego czasu! Nie rozwalałem kraty na budce/wartowni, pobiegłem świńskim truchtem do tunelu za wieżyczka na prawo, potem płot, książka i koniec moda, bez zadań i bez stresu mimo braku dresu. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
3OM6AKAH Posted June 21, 2019 Report Share Posted June 21, 2019 Eee, guzdrałeś się! Mi ten wariant "przejścia" zajął nie więcej niż dwie minuty... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom3kb Posted June 21, 2019 Report Share Posted June 21, 2019 Fajny mod, to przecież więcej czasu zajmuje, pobranie, rozpakowanie, instalacja, uruchomienie gry Podziękował Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
3OM6AKAH Posted June 21, 2019 Report Share Posted June 21, 2019 Godzinę temu, tom3kb napisał: Podziękował Dobrze Ci mówić.... Ja mordowałem się z tym jakieś dwie godziny, zanim podziękowałem, bo przecież nadzieja umiera ostatnia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted June 21, 2019 Report Share Posted June 21, 2019 A ja nie żałuję, no chyba, że taki krótki i trochę jakby tak bezludny. Mod jest odmienny i jak autor/autorzy pociągną fabułę w laboratorium to może być fajnie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.