Skocz do zawartości

Antyantycheat .......czyli jak zrobić sobie dobrze.


boberm

Rekomendowane odpowiedzi

Op-ek - oprócz niewatpliwych zalet scenariusza ma epicko rozbudowaną skalę trudności. Dobrze byłoby abyśmy My - Gracze zjadli - mogli sobie czasami ulżyć w doli stalkerskiej. I do tego służą różniste poprawki /pliczki ,  a to zwiększające udzwig , a to  zmniejszające siłe oddziaływania zdarzeń na gracza . Problem w tym , że OP-2.1  w stanie "czystym" nie przyjmuje/ wczytuje żadnych  "zewnętrznych" zmian. Aly tak sie stało należy wgrać tzw ANTYANTYCHEAT.

Procedura jest następująca:

- instalujemy Op2.1

- wrzucamy ostatniego patcha nr 8

- odpalamy grę - dla kontroli sprawdzamy w lewym dolnym rogu nr patcha

- nadajemy sobie uprawnienia

1705737375_Beztytuu.jpg.e8cc28ef6cc28a0ecebc7046dfb43e87.jpg

- z sieci sciągamy  "Модифицированный Движок" dedykowany patchowi który mamy wgrany 

       dla wersji 8 :https://yadi.sk/d/5QCCy6toXYL5nA 

      dla wersji 8.2 :https://drive.google.com/file/d/1VtJE8psA2Mg2P28CVjyO4HcaHMFxGDMc/view     lub   :https://yadi.sk/d/ZeQM85lk0MSAXw

- po wgraniu plików już nie powinno być napisu "developer mode" , ergo gra przyjmie wszystkie dodatki ułatwiające rozgrywke których można szukac  na przykład tu: https://www.amk-team.ru/forum/topic/13904-kovyryaemsya-v-faylah-op-21/

Mam nadzieje że nizcego nie pozajączkowałem.

 

Edytowane przez boberm
literówki
  • Dodatnia 10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chociaż mod ma możliwość przypisania klawiszowi bardzo głębokiego przysiadu, to dotarcie do schowka Kolekcjonera pod mostem na Kordonie jest bardzo upierdliwe.

Można temu zaradzić zmieniając w pliku actor.ltx wartości w liniach 40 i 41 na takie:

40.  ph_box2_size                 = 0.0,  0.35,   0.0

41. ph_box2_size                 = 0.1, 0.35,   0.1

Nasz GB włazi wtedy pod przęsło mostu bez problemu. Jednak znalezienie miejsca skąd można plecak zabrać, dalej wymaga cierpliwości. W dalszej części gry, jednak ta zmiana może przeszkadzać np. przy strzelaniu zza ukrycia. Jak komuś to faktycznie będzie przeszkadzało, to może przywrócić poprzednie wielkości.

  • Dodatnia 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ktoś doda czita, po którym Garik w barze nie domaga się antyradów lub apteczek za przepuszczenie, dialog z nim będzie się wyświetlał znakami zapytania.

Aby mieć czytelny tekst, wystarczy w katalogu text podmienić plik istniejący, na poniższy plik.

sak_trade.xml

UWAGA. Jest to plik tylko dla tego czita. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@boberm Zrobiłem tak jak podałeś i mam wylot z takim logiem.

Spoiler

Detected CPU: GenuineIntel Intel(R) Core(TM) i7-4710HQ CPU @ 2.50GHz, F6/M60/S3 Counts: 8
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, SSE4.1, SSE4.2

Initializing File System...
using fs-ltx d:\program files (x86)\op-2.1\fsgame.ltx
CLocatorAPI::_initialize, FS: 83009 files cached, 20453Kb memory used.
Init FileSystem 1.402558 sec
[08.07.19 20:44:13.782] 'xrCore' build 7445, Jun 25 2019
[08.07.19 20:44:13.782] OP 2.1 Engine ver 1.0f patch ver 8.2
[08.07.19 20:44:13.782] 
[08.07.19 20:44:14.026] - Found HUDs [ advancer asket asket_v2 cop cop_v2 cop_v3 default heroin_zero heroin_zero_v2 modern neoclassic oracle_new overhaul overhaul_2 overhaul_light pda serafim stalker_shoc ]
[08.07.19 20:44:14.026]  ERROR Cannot find required default configuration [default]!
[08.07.19 20:44:14.026]  
[08.07.19 20:44:14.026] FATAL ERROR
[08.07.19 20:44:14.026]  
[08.07.19 20:44:14.026] [error]Expression    : fatal error
[08.07.19 20:44:14.026] [error]Function      : CLanguagesManager::loadDefault
[08.07.19 20:44:14.026] [error]File          : LanguagesManager.cpp
[08.07.19 20:44:14.026] [error]Line          : 105
[08.07.19 20:44:14.026] [error]Description   : <no expression>
[08.07.19 20:44:14.026] [error]Arguments     : Invalid required configuration! See log for detail.
[08.07.19 20:44:14.026]  
[08.07.19 20:44:14.026] 
[08.07.19 20:44:14.026] stack trace:
[08.07.19 20:44:14.026] 
[08.07.19 20:44:14.051] *** break by StackWalk ***
[08.07.19 20:44:14.051] stack trace:
[08.07.19 20:44:14.051] 
[08.07.19 20:44:14.051]      0023:6CDBED6B (0x6CDD3930 0x6CDD393C 0x0103D488 0x00000000) xrCore.dll, xrDebug::backend(), s:\xrcore\xrdebugnew.cpp, 295
[08.07.19 20:44:14.051]      0023:6CDBF4FF (0x6CDEC200 0x0037D62C 0x00000069 0x0037D75C) xrCore.dll, xrDebug::fatal(), s:\xrcore\xrdebugnew.cpp, 428
[08.07.19 20:44:14.051]      0023:0030DFA7 (0x0037D558 0x046D2478 0x046D2488 0x04EB6A04) XR_3DA.exe, CLanguagesManager::loadDefault(), s:\xr_3da\languagesmanager.cpp, 105
[08.07.19 20:44:14.051]      0023:0030E2B6 (0x046D2460 0x05225060 0x046D2460 0x6CDBCDF0) XR_3DA.exe, CLanguagesManager::CLanguagesManager(), s:\xr_3da\languagesmanager.cpp, 11
[08.07.19 20:44:14.051]      0023:002E158D (0x00000000 0x003C1930 0x0103DB3C 0xFFCCE000) XR_3DA.exe, xr_new<CLanguagesManager>(), s:\xrcore\xrmemory_subst_msvc.h, 69
[08.07.19 20:44:14.051]      0023:00311800 (0x00000000 0x003C1930 0x00000000 0x00000000) XR_3DA.exe, InitSettings(), s:\xr_3da\x_ray.cpp, 159
[08.07.19 20:44:14.051]      0023:00310BD5 (0x002B0000 0x00000000 0x012D32B7 0x00000001) XR_3DA.exe, WinMain_impl(), s:\xr_3da\x_ray.cpp, 677
[08.07.19 20:44:14.051]      0023:00310960 (0x002B0000 0x00000000 0x012D32B7 0x00000001) XR_3DA.exe, WinMain(), s:\xr_3da\x_ray.cpp, 777
[08.07.19 20:44:14.051]      0023:0030B6CB (0xFFCCE000 0x774269F0 0xCB697511 0x0103FF10) XR_3DA.exe, __scrt_common_main_seh(), f:\dd\vctools\crt\vcstartup\src\startup\exe_common.inl, 253
[08.07.19 20:44:14.051]      0023:77426A14 (0xFFCCE000 0xA7A35BC8 0x00000000 0x00000000) KERNEL32.DLL, BaseThreadInitThunk()
[08.07.19 20:44:14.051]      0023:7769AD8F (0xFFFFFFFF 0x776800A1 0x00000000 0x00000000) ntdll.dll, RtlInitializeExceptionChain()
[08.07.19 20:44:14.051]      0023:7769AD5A (0x0030B73D 0xFFCCE000 0x00000000 0x00000000) ntdll.dll, RtlInitializeExceptionChain()
 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kanon1022  Jest jeszcze nowszy patch - 8.2 . Jak się decydujesz na reinstalację, to rób od razu z nim.

Na stronie z czitami masz działy z plikami do bin, które umożliwiają dogrywanie czitów, spawnerów ( też odpowiednich dla patcha moda ), oraz podział czitów na pasujące do każdego patcha i takie które są tylko dla tego na jakim grasz. Link do strony z czitami był już kilkakrotnie podawany.

Ale z tymi czitami dla wszystkich patchy też trzeba uważać, bo są niekompatybilne. Jest wstawiona też "porównywarka " zgodności czitów. Jak korzystać z niej nie wiem, bo nie stosowałem.

Ale np. czit na 100% sprawny sprzęt z trupów i inny na większą ilość amunicji w trupach zmieniają ten sam plik moda. W zależności od kolejności wgrywania, mieć będziemy albo jedno, albo drugie. Chyba że ktoś z oblatanych skompiluje oba czity w jeden.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Zainstalowałem 8.2 możesz podać jakieś czity przydatne. A co sądzisz o tym co podałem w poście wyżej. Już mam okej po prostu wgrałem usprawnienia przed czitem w katalogu bin. Masz może wypakowane pliki moda ,chciałem sobie powiększyć pojemność magazynku. Nie mam widocznego huda , ilość amunicji , zdrowie i inne nic nie widać.

Edytowane przez kanon1022
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kanon1022  Na tej stronie z czitami masz wypakowaną gamedatę.

Ale też ktoś ją wstawił na forum do tematu.

A z HUDem, to czaasm są problemy. Klikasz wtedy na numeryczny + . Jak chcesz zrobić zrzut ekranu bez HUDa, to klikasz numeryczny - . W ustawieniach moda możesz też wybrać opcję, aby wtedy nie wyświetlał się celownik.

Co zaś do przydatności czitów. Sam musisz zdecydować, czego chcesz mieć więcej, albo czego nie chcesz mieć. Jedyne co mogę Ci poradzić, to czit na Garika, aby puszczał na zaplecze bez haraczu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kanon1022  OP ma określone packi, które można dodać. A te z WO są dostosowane to tamtego moda.

Wszystko co można tu dodać, masz określone w "cziterni". A sam mod jest wystarczająco "dynamiczny". Raczej nastaw się na obniżanie trudności.

Możesz bez problemu dodać czit, na nie tępiąca się broń białą. I mimo tego czita, sprawdzaj na HUDzie, stopień zużycia noży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

@Insidious Chodzi Ci o link do zmodyfikowanego silnika? Do jakiego patcha potrzebujesz?

Dla łatki 8.2 

https://drive.google.com/file/d/1jRE3kK9nxwwg5OSc4It2bOaizsIVBKjr/view

Znalezione tutaj: https://www.amk-team.ru/forum/topic/13904-kovyryaemsya-v-faylah-op-21/

Przed wrzuceniem tego zrób kopie oryginalnych plików.

Edytowane przez wariat
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...
  • 9 miesięcy temu...

@The oofed one Mówisz i masz, kochany:

Zmodyfikowany silnik dla łatki 8.2 => https://disk.yandex.by/d/H7pO1j0TPuMsQA

Tutaj: https://www.amk-team.ru/forum/topic/13904-kovyrjaemsja-v-fajlah-op-21/

można znaleźć resztę potrzebnych plików (nie trzeba nawet znać j. rosyjskiego, tłumacz google wystarczy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • 4 miesiące temu...
  • 3 miesiące temu...

Pytanie, za głęboki pokłon. Czy któryś z OPkowiczów ma u siebie na kompie ten zmodyfikowany silnik dla patcha 8.2 ?

Wszystkie odsyłacze do niego trafiają na puste strony.

@wariat Sądzę, że to właśnie Ty, mogłeś go zachomikować. Bez niego skorzystanie z oficjalnych fiksów jest niemożliwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Komu jak komu, ale Tobie nie spodziewałem się udzielać porad:vaseline:

Moda u siebie nie mam więc nie pomogę za bardzo.

Ale pamiętam, że winny był plik xCore dll. i jego proponuję Ci poszukać na rus forach, np tu; https://www.amk-team.ru/forum/topic/13904-kovyrjaemsja-v-fajlah-op-21/ Jak coś ciekawego zobaczysz to daj znać, wszakże znasz rosyjski jak mało kto, a już na pewno lepiej niż ja. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@wariat Nie jestem omnibusem i nawet się nie wysilam, aby znać i pamiętać wszystkie kruczki modów.  Ja też czasem potrzebuję wsparcia, a w takim OP = "Okrutnym Potworze", tym bardziej.

W OP 2.1 już grałem, nie pamiętam czy ukończyłem, ale za to zapamiętałem, że z błogosławieństwem autorów moda został udostępniony silnik który usuwał antyczita razem z tym napisem. A razem z silnikiem były udostępnione ułatwienia łagodzące upierdliwości moda. Przeszukałem wszystkie ich fora o OPku, ale były tam tylko odsyłacze do pustych hostingów.

I o właśnie ten silnik poprosiłem i go dostałem. Został dodany do naszej pobieralni, więc już nie zginie i każdy kto jeszcze zagra w OP 2.1, a nie jest masochistą, powinien z niego skorzystać, jak i z tych oficjalnie opublikowanych ulepszeń. Niekoniecznie z wszystkich, ale np. jeszcze większe obniżenie niskiego przysiadu mocno zaoszczędzi nerwy graczowi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.