kondotier Posted July 23, 2019 Report Share Posted July 23, 2019 Zaczęły mnie gnębić wyloty uniemożliwiające grę. Jeden zapis w katalogu, a mimo to LUA. W spojlerze logi wylotów. Trzy są takie same, ale przytrafiły się na różnych lokacjach, przy różnych mutantach. Spoiler Expression : fatal error Function : CScriptEngine::lua_error File : script_engine.cpp Line : 79 Description : <no expression> Arguments : LUA error: d:\mody\op-2.1\gamedata\scripts\death_manager.script:299: bad argument #2 to 'random' (interval is empty) stack traceback: [C]: in function 'iterate_inventory_simple' d:\mody\op-2.1\gamedata\scripts\death_manager.script:414: in function 'create_release_item' ...\op-2.1\gamedata\scripts\binders\bind_stalker.script:156: in function <...\op-2.1\gamedata\scripts\binders\bind_stalker.script:139> Expression : fatal error Function : CScriptEngine::lua_error File : script_engine.cpp Line : 79 Description : <no expression> Arguments : LUA error: ...\op-2.1\gamedata\scripts\binders\bind_monster.script:538: attempt to call method 'monster_death' (a nil value) stack traceback: Expression : fatal error Function : CScriptEngine::lua_error File : script_engine.cpp Line : 79 Description : <no expression> Arguments : LUA error: ...\op-2.1\gamedata\scripts\binders\bind_monster.script:538: attempt to call method 'monster_death' (a nil value) stack traceback: Expression : fatal error Function : CScriptEngine::lua_error File : script_engine.cpp Line : 79 Description : <no expression> Arguments : LUA error: ...\op-2.1\gamedata\scripts\binders\bind_monster.script:538: attempt to call method 'monster_death' (a nil value) stack traceback: Co może być przyczyną? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted July 24, 2019 Author Report Share Posted July 24, 2019 PODBICIE. To co, nikt nic nie podpowie? Takie są efekty zabicia, lub pojawienia się mutanta. Pierwszy fatal był przy zabiciu bandyty w Egzie. Wcześniej wszystko hulało. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
smox Posted July 24, 2019 Report Share Posted July 24, 2019 Zerknij @kondotier tutaj - http://stalker-worlds.ru/forum/topic/4116-vylety-i-bagi-op-21/page-279 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted July 24, 2019 Author Report Share Posted July 24, 2019 @smox Ale to co tam jest o wylotach z braku pamięci, nic mi nie pomaga. Spróbuję jeszcze dodać do skrótu pulpitowego częściowe wczytywanie tekstur lokacji, ale skoro już na początku moda mam takie problemy, to co będzie dalej. Mam czita znoszącego ograniczenie dla schowków, a chyba to ograniczenie nie było przypadkowe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted July 24, 2019 Author Report Share Posted July 24, 2019 PODBICIE TEMATU: Czy może mi ktoś grający na patchu 8.2 podrzucić na PW katalog gamedata\scripts\binders z plikami? Może być spakowany 7zip. I druga prośba to sprawdzić, czy na moim save będziecie też mieli wylot przy zabiciu mutanta. Zapis przy dzikach. dzień 25. 20.56. magazyny wojskowe.dds dzień 25. 20.56. magazyny wojskowe.sav Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boberm Posted July 24, 2019 Report Share Posted July 24, 2019 (edited) binders.7z @kondotier - bez wylotu. dzień 25. 20.56. magazyny wojskowe1.dds dzień 25. 20.56. magazyny wojskowe1.sav Ja mam tak z zombim z insektami. Musze omijac łukiem - bo zabicie go powoduje crash. Edited July 24, 2019 by boberm 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted July 25, 2019 Author Report Share Posted July 25, 2019 @boberm Dzięki za katalog i sprawdzenie. A szczególnie za informację, że ta przypadłość wystąpiła nie tylko u mnie. Zastanawiam się tylko, czy ten SMS jaki dostałem z pouczeniem dla czitera, to nie była informacja o włączeniu przez moda jakiegoś restryktora. Ale już dostatecznie sporo w modzie poprzebywałem, aby mieć o nim wyrobioną decyzję. Jaką? Obiecałem w innym temacie, że zachowam ją dla siebie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boberm Posted July 25, 2019 Report Share Posted July 25, 2019 (edited) 12 minut temu, kondotier napisał: Zastanawiam się tylko, czy ten SMS jaki dostałem z pouczeniem dla czitera, to nie była informacja o włączeniu przez moda jakiegoś restryktora. @kondotier - śmiem twierdzic , że nieledwie wszyscy uzcestniczący w rozgrywce korzystają z "ułatwień". I to raczej nie z poziomu moda. Jak mniemam to tylko informacja że masz włączone "myki" ułatwiające rozgrywkę , i -personifikując byt elektroniczny - Mod wie . Edited July 25, 2019 by boberm 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted July 25, 2019 Author Report Share Posted July 25, 2019 Mod wie, bo bez zgody na cziterzenie, w opcjach ustawień miałem "Imię gracza" Administrator. A po wstawieniu zgody na cziterkę, Administrator zmieniony został na cziter. I takim nickiem mod się do mnie zwrócił w tym SMSie. DODANO. Podmieniłem "wylotowy" katalog i na własnym zapisie po zabiciu dzika zwiecha. Wyjście przez menadżera. Na zapisie @boberm nie wiem, bo dziki zabite, ale wyloty przeniosły się na drobnicę, czyli tuszkany. Tak jak to jest u niego. Problem więc poważniejszy niż myślałem i nie do usunięcia bez nowej gry. A ta w rachubę nie wchodzi. No cóż, płakał nie będę. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gh0sTp Posted August 18, 2019 Report Share Posted August 18, 2019 (edited) [18.08.19 02:13:18.003] FATAL ERROR [18.08.19 02:13:18.003] [18.08.19 02:13:18.003] [error]Expression : fatal error [18.08.19 02:13:18.003] [error]Function : CScriptEngine::lua_error [18.08.19 02:13:18.003] [error]File : script_engine.cpp [18.08.19 02:13:18.003] [error]Line : 79 [18.08.19 02:13:18.003] [error]Description : <no expression> [18.08.19 02:13:18.003] [error]Arguments : LUA error: ...-2.1\gamedata\scripts\callbacks\callback_drop.script:14: attempt to call field 'drop_artefact' (a nil value) CO 2 wejście na lokacje = ten wylot ... EDIT: powoduje go artefakt błękitna błona, którego nie można ani zdjąć ani wyrzucić Edited August 18, 2019 by Gh0sTp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ptero Posted August 20, 2019 Report Share Posted August 20, 2019 Ja też przez podobny artefakt wyloty miałem, jeszcze na 7.3 nie mogłem z nim nic zrobić bo wylot. I przy przechodzeniu między lokacjami. To przez "dodatki" Zmieniłem nazwę gamedaty, wywaliłem artefakt do jakiejś skrzynki, przywróciłem gamedatę i grałem dalej Póki nie trafiłem na zadanie z tymi artami i anomaliami, w końcu wywaliłem wszystko i zacząłem nową grę na 8.2. Na razie jest dobrze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gh0sTp Posted August 21, 2019 Report Share Posted August 21, 2019 @ptero Ty grasz w czysta wersję, czy z antyczitem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ptero Posted August 23, 2019 Report Share Posted August 23, 2019 Z antyczitem oczywiście i z kilkoma ułatwieniami oczywiście . Nie dość, że mod trudny, i miejscami przegięty to mam tendencję do wchodzenia z buta i oczywiście nie używam jakichś dziwnych osłon czy wychyleń zza osłony. To mi zostało z DOOMA II Działają te z pierwszego postu - rosyjskojęzyczne strony tłumaczę google translatorem i nie ma problemu - jest specjalny zestaw ułatwień dla 8.2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.