Skocz do zawartości

Niespodziewane wyloty


Rekomendowane odpowiedzi

Zaczęły mnie gnębić wyloty uniemożliwiające grę. Jeden zapis w katalogu, a mimo to LUA.

W spojlerze logi wylotów. Trzy są takie same, ale przytrafiły się na różnych lokacjach, przy różnych mutantach.

Spoiler

Expression    : fatal error
Function      : CScriptEngine::lua_error
File          : script_engine.cpp
Line          : 79
Description   : <no expression>
Arguments     : LUA error: d:\mody\op-2.1\gamedata\scripts\death_manager.script:299: bad argument #2 to 'random' (interval is empty)
     
stack traceback:
    [C]: in function 'iterate_inventory_simple'
    d:\mody\op-2.1\gamedata\scripts\death_manager.script:414: in function 'create_release_item'
    ...\op-2.1\gamedata\scripts\binders\bind_stalker.script:156: in function <...\op-2.1\gamedata\scripts\binders\bind_stalker.script:139>


Expression    : fatal error
Function      : CScriptEngine::lua_error
File          : script_engine.cpp
Line          : 79
Description   : <no expression>
Arguments     : LUA error: ...\op-2.1\gamedata\scripts\binders\bind_monster.script:538: attempt to call method 'monster_death' (a nil value)
     
stack traceback:
Expression    : fatal error
Function      : CScriptEngine::lua_error
File          : script_engine.cpp
Line          : 79
Description   : <no expression>
Arguments     : LUA error: ...\op-2.1\gamedata\scripts\binders\bind_monster.script:538: attempt to call method 'monster_death' (a nil value)
     
stack traceback:

Expression    : fatal error
Function      : CScriptEngine::lua_error
File          : script_engine.cpp
Line          : 79
Description   : <no expression>
Arguments     : LUA error: ...\op-2.1\gamedata\scripts\binders\bind_monster.script:538: attempt to call method 'monster_death' (a nil value)
     
stack traceback:

 

 

 

 

Co może być przyczyną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@smox  :018:  Ale to co tam jest o wylotach z braku pamięci, nic mi nie pomaga. Spróbuję jeszcze dodać do skrótu pulpitowego częściowe wczytywanie tekstur lokacji, ale skoro już na początku moda mam takie problemy, to co będzie dalej. Mam czita znoszącego ograniczenie dla schowków, a chyba to ograniczenie nie było przypadkowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PODBICIE TEMATU:

Czy może mi ktoś grający na patchu 8.2 podrzucić na PW  katalog gamedata\scripts\binders z plikami? Może być spakowany 7zip.

I druga prośba to sprawdzić, czy na moim save będziecie też mieli wylot przy zabiciu mutanta. Zapis przy dzikach.

dzień 25. 20.56. magazyny wojskowe.dds

dzień 25. 20.56. magazyny wojskowe.sav

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@boberm  Dzięki za katalog i sprawdzenie. A szczególnie za informację, że ta przypadłość wystąpiła nie tylko u mnie. Zastanawiam się tylko, czy ten SMS jaki dostałem z pouczeniem dla czitera, to nie była informacja o włączeniu przez moda jakiegoś restryktora. Ale już dostatecznie sporo w modzie poprzebywałem, aby mieć o nim wyrobioną decyzję.

Jaką? Obiecałem w innym temacie, że zachowam ją dla siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, kondotier napisał:

Zastanawiam się tylko, czy ten SMS jaki dostałem z pouczeniem dla czitera, to nie była informacja o włączeniu przez moda jakiegoś restryktora.

@kondotier - śmiem twierdzic , że nieledwie wszyscy uzcestniczący w rozgrywce korzystają z "ułatwień". I to raczej nie z poziomu moda. Jak mniemam to tylko informacja że masz włączone "myki" ułatwiające rozgrywkę , i -personifikując byt elektroniczny - Mod wie :020:.

Edytowane przez boberm
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mod wie, bo bez zgody na cziterzenie, w opcjach ustawień miałem "Imię gracza" Administrator. A po wstawieniu zgody na cziterkę, Administrator zmieniony został na cziter. I takim nickiem mod się do mnie zwrócił w tym SMSie.

DODANO. Podmieniłem "wylotowy" katalog i na własnym zapisie po zabiciu dzika zwiecha. Wyjście przez menadżera. Na zapisie @boberm nie wiem, bo dziki zabite, ale wyloty przeniosły się na drobnicę, czyli tuszkany. Tak jak to jest u niego. Problem więc poważniejszy niż myślałem i nie do usunięcia bez nowej gry. A ta w rachubę nie wchodzi. No cóż, płakał nie będę.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...


[18.08.19 02:13:18.003] FATAL ERROR
[18.08.19 02:13:18.003]  
[18.08.19 02:13:18.003] [error]Expression    : fatal error
[18.08.19 02:13:18.003] [error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[18.08.19 02:13:18.003] [error]File          : script_engine.cpp
[18.08.19 02:13:18.003] [error]Line          : 79
[18.08.19 02:13:18.003] [error]Description   : <no expression>
[18.08.19 02:13:18.003] [error]Arguments     : LUA error: ...-2.1\gamedata\scripts\callbacks\callback_drop.script:14: attempt to call field 'drop_artefact' (a nil value)

CO 2 wejście na lokacje = ten wylot ... 

EDIT: powoduje go artefakt błękitna błona, którego nie można ani zdjąć ani wyrzucić 

 

Edytowane przez Gh0sTp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też przez podobny artefakt wyloty miałem, jeszcze na 7.3 nie mogłem z nim nic zrobić bo wylot. I przy przechodzeniu między lokacjami. To przez "dodatki" :) Zmieniłem nazwę gamedaty, wywaliłem artefakt do jakiejś skrzynki, przywróciłem gamedatę i  grałem dalej :)  Póki nie trafiłem na zadanie z tymi artami i anomaliami, w końcu wywaliłem wszystko i zacząłem nową grę na 8.2. Na razie jest dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z antyczitem oczywiście i z kilkoma ułatwieniami :) oczywiście :). Nie dość, że mod trudny, i miejscami przegięty to mam tendencję do wchodzenia z buta i oczywiście nie używam jakichś dziwnych osłon czy wychyleń zza osłony. To mi zostało z DOOMA II :) Działają te z pierwszego postu - rosyjskojęzyczne strony tłumaczę google translatorem i nie ma problemu - jest specjalny zestaw ułatwień dla 8.2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.