Jump to content
kamil190

Alternatywa 1.3.2

Recommended Posts

2 kwesty/miske:

1/ATP - przy przejściu do rudego lasu PDA a w nim informacja, że jakaś tam Lena zona Wiktora  w niewoli u rozbójników na ATP.

Po uwolnieniu pokazuje nowe przejście via ATP - Kordon, potem ja eskortować na Przedzonie.

2/ Limańsk - przejście na anteny i z powrotem:

ss_tomahawk_08-17-19_15-19-05_(limansk).jpg

ss_tomahawk_08-17-19_15-26-57_(limansk).jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bez spojlera - po prostu dowcip "Szutka":

ss_tomahawk_08-17-19_16-51-48_(l12u_control_monolith).jpg

ss_tomahawk_08-17-19_17-01-26_(l12u_control_monolith).jpg

Bez spojlera - Generatory, Laboratorium - Kolektor - Centralne tajne laboratorium ( w tej kolejności: 637507, 13579 + PDA, 09207:

ss_tomahawk_08-17-19_18-35-35_(warlab).jpg

Edited by vidkunsen

Share this post


Link to post
Share on other sites

...a oto kilka z dostępnych w grze osiągnięć:

Za części mutantów uzyskujemy maksymalną cenę1646157728_altos(1).jpg.ff96d78ce4d17b681380ff3e29b7c60a.jpg

Potrafimy usypiać niektórych NPC1005066367_altos(2).jpg.022cbf47003e1fde5cea61d2924de2f1.jpg

Potrafimy kontrolować niektóre mutanty, co czyni je neutralnymi wobec nas292867625_altos(3).jpg.68ddb8d85e374208ef0867967f3806a5.jpg

Dzięki nici informacyjnej możemy czytać myśli NPC i pozyskiwać w ten sposób informacje51291878_altos(4).jpg.a01398bb4de67b4b640f5de4c029acbd.jpg

Otrzymujemy artefakt, który w krytycznych sytuacjach ratuje nam życie.1026790683_altos(5).jpg.90edea6d62ee40ab0c21e3ea234435f4.jpg

Dziołchy nas lubiom :), co pozwala uzyskiwać od nich cenne informacje582574294_altos(6).jpg.b25631677095220d340c6c39572fdc33.jpg

Ukryte osiągnięcie1163047394_altos(7).jpg.0f2383836db752a915e6c10e7b961bf5.jpg

Edited by A6AKAH

Share this post


Link to post
Share on other sites

trlch.jpg.b115f2270dea5edbdc6d0339e426e0ca.jpg

Okazuje się, że owe przedmioty to nie artefakty, a teleporty na lokację "Трюм" (słowo to ma kilka znaczeń - mi najbardziej pasuje pomieszczenie pod sceną w teatrze jako aluzja do podświadomości). Warto stawiać przy nich znaczniki GPS - przydadzą się w przyszłości. Przejścia z Трюм-u na inne lokacje wyglądają tak:trjlc.thumb.jpg.c63a0e793d502cd13c5e5c28727c8ef8.jpg

Edited by A6AKAH

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przejście z lokacji Bar do Więzienia (tiurmy) jest koło/za siatką koło wieży.

U "Szutki" natomiast jest także wejście do tiurmy.

Mod w klimacie - im dalej w las tym więcej nie tylko drzew.

W centrum Monolitu są 2 lokacje - centrum bis z Szutką i jeszcze jedno takie z zamkniętymi drzwiami, dojdę tam.

Szutka jest "odpowiedzialna" za w/w teleporty i wiele innych kwestii.

Najbardziej adekwatne wyjaśnienie terminu więzienie - tiurma to więzienie jakim jest zawsze własny umysł - stąd Szutka-dowcip-kawał jaki nam umysł czasem płata. ;) :biggrin:

p.s. kluczowa kwestia/zagadka:

ss_tomahawk_08-19-19_00-44-19_(l10_radar).jpg

Edited by vidkunsen

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, vidkunsen napisał:

Przejście z lokacji Bar do Więzienia (tiurmy)

@vidkunsen - wytęż wzrok i przyjrzyj się uważnie:

ТРЮМ     ТЮРЬМА

Naprawdę nie dostrzegasz żadnej różnicy?:D W tym modzie nie ma lokacji o nazwie Тюрьма, jest tylko Трюм, a więzienie to jest na bazie wojskowej w Przedzoniu. :D No, ewentualnie jeszcze Szliucha... eee, to znaczy Szutka coś tam bredziła, że Sterownia Monolitu to jej więzienie.

7 godzin temu, vidkunsen napisał:

Mod w klimacie - im dalej w las tym więcej nie tylko drzew.

Ta myśl towarzyszy mi od kiedy zacząłem grać w tego moda. Przypomniało mi się moje pierwsze podejście do S.T.A.L.K.E.R.a (Zew Prypeci). :)

7 godzin temu, vidkunsen napisał:

W centrum Monolitu są 2 lokacje - centrum bis z Szutką i jeszcze jedno takie z zamkniętymi drzwiami, dojdę tam.

A ja właśnie stamtąd wychodzę żeby "zrobić" jakieś przyzwoite zakończenie, bo jak na razie miałem trzy: "Любовь", "Я тебе не позволю""Суицид". To pierwsze było nawet niezłe, ale za wcześnie, a co do pozostałych - jedno gorsze od drugiego. :D

A w międzyczasie zwiedziłem sobie Tunel/Metro:

1484857005_altmtr(3).thumb.jpg.3b5bb6bfb4b026da15dbc93f0d25a7fc.jpg904446403_altmtr(2).thumb.jpg.f9474144a8b9217926b1278aa9231695.jpg798584091_altmtr(1).thumb.jpg.fcdc89cb2fda09cc32a1a545be84a8f7.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@A6AKAH  Masz rację z tym "więzieniem". Ale to nie pierwszy i chyba nie ostatni raz, skojarzeniowych "tłumaczeń". ТРЮМ - to jakiś skład rupieci, rzeczy chwilowo zbędnych. Graciarnia.

A Шутка ma już nasze tłumaczenie w poprzedniej wersji jako Żart.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masz rację, gram bez binokli ale i tak sens podobny - ... więzieniem jest umysł (ale sens podobny tego terminu, jakby nie było zawsze cie przytrzymają gdy się za bardzo rwiesz do przodu ;)  )

Tunel, fajna sprawa, klucze albo na gruzie w w wagoniku albo w wagonie ale i tak sobie pozwiedzasz jak w modzie W zapadni/matni/dole na niedźwiedzie/potrzasku.

Jak w/w Abakan: "Любовь", "Я тебе не позволю" "Суицид"- Kwas! 

Ten Kwas to ciekawy musi być  ;)   :biggrin: 

p.s Na Przedzoniu tym drugim jest fajna zagadka/pułapka - bez klucza nie włazić oraz podkopsam przydatne info:

Spoiler

ss_tomahawk_08-19-19_11-10-43_(lost_village).thumb.jpg.1f2a0651fa32eaf3ee9b1848c9ff70f8.jpgss_tomahawk_08-19-19_11-10-14_(lost_village).thumb.jpg.b327755f4a8b533e1256ffccbd5e8089.jpg

Spoiler

Пазл №1 - получаем в начале игры во сне.
Пазл №2 - нужно найти во время сна в спальне ГГ в купленном доме .
Пазл №3 - находим во сне в тайнике Экстремала в Припяти (рядом с книжным шкафом).
Пазл №4 - в кошмаре в Психлечебнице в одной из палат , на сливном бачке.
Пазл №5 - в кошмаре в Психлечебнице после атаки ведьмы в помещении с ваннами , между стеной и металлической конструкцией.
Пазл №6 - на локации Д-6 в кабине, в которой мы в метро забивали сваи, что бы уничтожить биомассу ( этот зал в самом низу локации ) .
Пазл №7 - на локации Путепровод в лабиринте ( что бы в него попасть, нужно умереть на этой локации, имея при себе арт Дар жизни ).
Пазл №8 - на локации Коллектор в лабиринте ( что бы в него попасть, нужно умереть на этой локации, имея при себе арт Дар жизни ).
Пазл №9 - на локации Туннель в лабиринте ( что бы в него попасть, нужно умереть на этой локации, имея при себе арт Дар жизни ).
Тубус №1 - искать не нужно, кусок карты из него уже вставлен в рамку.
Тубус №2 - в запертой квартире в пятиэтажке в Припяти ( если идти спиной к переходу на Радар, вторая пятиэтажка справа, второй подъезд, последний этаж. Лом можно найти в противоположном здании , в первом подъезде, на первом этаже.
Тубус №3 - в гостинице в Припяти на верхних этажах ( попадёте туда по сюжету при выполнении ветки заданий Легенда )
Тубус №4 - в тайниках из ЧН в Госпитале
Тубус №5 - в тайниках из ЧН на Болотах
Тубус №6 - в тайниках из ЧН в Рыжем Лесу
Тубуса №7 - в игре нет ( ошибка разработчика, я ему написал, он подтвердил что случайно заспавнил в игру 2 одинаковых тубуса ), по-этому единственный вариант его просто заспавнить - секция san_foto_sky_5. Спавнер на форуме ap-pro я выкладывал.
Тубус №8 - в сюжетной нычке, в секретной комнате подземки агропрома
yadi.sk/d/TBZsNgGrrn51ew

 

ss_tomahawk_08-19-19_11-11-41_(lost_village).jpg

ss_tomahawk_08-19-19_11-11-48_(lost_village).jpg

Edited by vidkunsen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klondajk artefaktów na Północnej części Bagien:

ss_kamil190_08-21-19_17-21-59_(swamp_old).jpgss_kamil190_08-21-19_17-22-06_(swamp_old).jpgss_kamil190_08-21-19_17-21-55_(swamp_old).jpg

Na Agropromie są trzy takie stoły - jeden do naprawiania zbroi, w budynku pokazanym na screenie; drugi do naprawiania broni w slocie nr 1, znajduje się tam, gdzie stoi handlarz stalkerów w Stalkerze Czyste Niebo; i trzeci do naprawiania broni w slocie nr 2, znajduje się w pomieszczeniu, w tym samym budynku co poprzedni stół, tylko na wyższym piętrze. Dzięki nim i zestawom narzędzi możemy naprawić broń (w pierwszym i drugim slocie) oraz zbroję:

ss_kamil190_08-21-19_17-40-06_(l03_agroprom).jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest! dałem radę!

Szukałem łatwej, bezbolesnej drogi do Ciemnego Kraju ( hop, hyc i ląduję w Ciemnym Kraju razem ze swoimi bambetlami) i znalazłem tunel ze Swałki na Swałkę do Ciemnego Kraju - "minus" do CK daje się w X nie w Z:

 

ss_tomahawk_08-22-19_21-50-40_(l02_garbage).jpg

ss_tomahawk_08-22-19_21-52-02_(garbage_old).jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze Swałki w CK kopsamy koda i na jantar CK (tamże kopsa kody i namiar na Czaes 2 sferę do wyłączenia generatorów)a potem w tunelu kolejowym do MM - bambetle cały czas przy garbie :biggrin::

 

ss_tomahawk_08-23-19_06-36-09_(garbage_old).jpg

ss_tomahawk_08-23-19_07-10-00_(dead_city).jpg

Edited by vidkunsen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Społeczność
Discord