Gość Diegtiariow Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2019 Platforma: X-Ray Open Multiplayer [OMP] Autor: CONCERN "SAMARA" Planowana data premiery: Nieznana NET Online to multiplayerowa modyfikacja na platformie Zewu Prypeci zaplanowana jako pierwszoosobowa strzelanka. Projekt nie ograniczają żadne dodatkowe tryby, co gwarantuje swobodę podczas rozgrywki. Cechy moda: Spoiler zapisywanie postępów podczas gry, unikalny interfejs, nowe funkcje rozgrywki, celownik 3D w grze multiplayerowej, nowa fabuła, zadania poboczne, otwarty świat, sprawny i ulepszony transport, czat głosowy, wojna frakcji, tryb PVP i PVE. Screeny: Spoiler Filmy: Spoiler Źródła: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 29 Września 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Września 2020 Aktualne nowości: W aktualizacji 18.0 twórcy przygotują dużą ilość nowej zawartości: 1) Nowa lokacja Po krótkich dyskusjach, postanowiono porzucić małe lokacje i zrobić jeden, duży poziom w grze, na którym frakcje i stalkerzy-samotnicy będą czuć się swobodnie. Na dany moment jest to sklejona wersja lokacji Jupiter, Prypeć i Tunel Prypeć-1, a także laboratorium X-8. Lokacja zostanie uzupełniona nowymi elementami, których nie było w oryginalnej trylogii. Będzie można wejść do wielu budynków (czego nie było można zrobić w oryginale), a już istniejące będą dopełniane nowymi pomieszczeniami. Na razie lokacja znajduje się w fazie tworzenia i testy prawdopodobnie wkrótce się zaczną. Przed twórcami dużo pracy nad detalizacją danego poziomu. Maksymalnie będą pracować nad optymalizacją poziomu i upewnią się, że będzie można włączyć na starych komputerach. 2) Balans gry Twórcy wiedzą, że w momencie strzelania - ochrona pancerzy, obrażenia broni, nie zawsze są prawidłowe i przed nimi stoi zadanie zmienić dany aspekt całkowicie. Pozycja ta będzie obejmować nie tylko zmianę charakterystyk broni i pancerzy, ale i także pełną zmianę medykamentów i innych wspomagających przedmiotów, które odgrywają ważną rolę w każdej strzelaninie lub przetrwaniu. Tutaj dotyczy to też ekonomiki. Twórcy chcą trochę utrudnić ją, aby zapracować na swoją pierwszą broń było ciężej, a znalezione przez was rzeczy kosztowały taniej i dużo mniej były wyceniane. 3) Nowa paczka broni Na obecną chwilę używa się paczki broni "STCoP WP 3.1", który (nie patrząc na ogromną ilość wyposażenia) jest raczej nudny. Autorzy zaczęli tworzenie nowej paczki broni, który będzie mogli zobaczyć w nowej wersji. 4) Praca nad UI CONCERN «SAMARA» kontynuuje pracować nad nowym interfejsem. Oprócz dopracowania i adaptacji obecnie istniejącego interfejsu pod wszystkie monitory, w fazie rozwoju są różne elementy takie jak: inwentarz i PDA. PDA jest już częściowo gotowy i w pełni funkcjonalny na monitorach FullHD. 5) Wydarzenia Wkrótce - Halloween ? pierwszy duży event, do którego twórcy zaczynają przygotowania. W tym przypadku, frakcje będą mogły walczyć o ekskluzywną broń, a samotnicy - będą mogli wypróbować go w czasie wydarzenia. Pomimo tego: Wkrótce czeka was nieduży fix-patch, który poprawi wiele znalezionych i nagromadzonych problemów: - niektóre wyloty - dodanie trochę nowej zawartości - poprawka błędów - ulepszenie optymalizacji i stabilności gry Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 20 Października 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Października 2020 Pełna wersja ze wszystkimi patchami (17.0): Yandex: [KLIK] Instalacja/Prawidłowe rozpakowanie gry: [WIDEO] Spoiler Co dzieje się w S.T.A.L.K.E.R. NET Online?: [WIDEO]: Spoiler Serwery: Spoiler Oficjalne: 95.181.152.51:5446 - 32 miejsca (??Moskwa) 95.181.157.81:5446 - 30 miejsc (??Moskwa) (Wkrótce będzie wyłączony) Nieoficjalne: 134.17.87.3:5084 - 20 miejsc (??Białoruś) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stalker1997 Opublikowano 23 Października 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2020 (edytowane) Z czystej ciekawości postanowiłem przetestować moda. Pierwszym mankamentem był brak gier do dołączenia. W związku z aferą, jaka dzieje się wokół modyfikacji i ich twórców, ostatnio doszło do zamknięcia oficjalnych serwerów. Dla niewtajemniczonych, w skrócie wytłumaczę, że STALKER NET bazuje na buildzie nadchodzącego xrMPE, za którego wyciek odpowiedzialni są zresztą sami twórcy STALKER NET. Sytuacja, z tego co czytałem, jest na razie niepewna. Pomimo faktu, udało mi się odnaleźć jakiś nieoficjalny serwer na oficjalnej stronie VKontakte modyfikacji. Po ustawieniu konfiguracji gry i grafiki, połączyłem się pomyślnie z nieoficjalnym serwerem. Na początku powitał mnie ekran wyboru frakcji i kombinezonu (te nie odpowiadają jednak za jakiekolwiek parametry ochrony). Podążając drogą Samotnika, odrodziłem się na Jupiterze w tunelu kolejowym, gdzie spotykamy Kontrolera w jednej z misji pobocznych w Zewie Prypeci. Mapa nie jest kompletną kalką, gdyż różni się - przynajmniej w pewnych miejscach - rozmieszczeniem anomalii, sprzętem, pojazdami i ogółem pojętymi elementami otoczenia. Tak więc tunel był względnie bezpieczny dla pojawiających się tam stalkerów. Po szybkiej ocenie sytuacji, sprawdziłem magazyn obok torów. W nim znalazłem kilka trupów. Łup nie był z oczywistych względów ciekawy, choć udało mi się znaleźć granat. Po wyruszeniu w drogę moim pierwszym punktem była stacja kolejowa Janiw. W środku przywitała mnie niemała dawka promieniowania. Niemniej jednak, postanowiłem zaryzykować i szybko przeczesać pomieszczenia. W piwnicy był schowek, ale niestety nie miał nic ciekawego. Po wyjściu na zewnątrz, wyruszyłem w stronę bunkra naukowców. Tam o dziwo znalazłem oznaki życia. W środku byli naukowcy, którzy handlowali różnymi rzeczami, zaczynając od broni, przez prowiant, po artefakty. Pieniędzy oczywiście nie miałem, więc nie było na co liczyć. Można było również z nimi przeprowadzić krótki dialog. Później cofnąłem się na stację w pobliżu cementowni. Tam znalazłem trupy bandytów, a w nich niestety nic. Później po drodze szybkie sprawdzenie cementowni, a w jej głównym budynku, ku mojemu zdziwieniu, znajdowali się handlarze z Czystego Nieba. Asortyment ten sam co w bunkrze, a oczywiście człowiek bez grosza przy duszy. Dalej mógłbym opisywać w szczegółach wszystkie nudne wydarzenia, ale uznaję, że nie ma to najmniejszego sensu. Po drodze na wschodnim tunelu spotkałem dwóch bandytów i bodajże wolnościowca (żywi gracze, ma się rozumieć), ale z oczywistego powodu uniknąłem spotkania. Przy kompleksie Jupiter nawinął się jeszcze jakiś monoliciarz, ale uwagi na siebie zwracać nie miałem zamiaru. Po przeczesaniu bloków kompleksu, wszedłem do głównego budynku, aby sprawdzić jak wygląda sytuacja z przejściem do tunelu. Tam niestety natknąłem się na Nibyolbrzyma, więc prędko uciekłem. Później na trochę musiałem opuścić grę. Drugie podejście było za to trochę ciekawsze. Znalazłem kompana, z którym na szczęście rozumiałem się bez słów. Mój rosyjski stanął póki co na rozumowaniu grażdanki i kilku prostych zdań. Zaczęliśmy przeczesywać różne lokacje, na Janowie we wcześniej spotkanym schowku znaleźliśmy leki popromienne. Później uniknęliśmy chimery przy Tesli, uciekaliśmy przed kontrolerem przy Oazie, znaleźliśmy kombinezon niedaleko kompleksu. Podarowałem go koledze, który jednak spieniężył sprzęt i przeznaczył go na dwa APSy i amunicję dla nas. Po krótkiej podróży, zmierzyliśmy w stronę Jupitera. Tam na placu znaleźliśmy trupy zombie stalkerów, w których znaleźliśmy całkiem ciekawy sprzęt, jeżeli weźmie się pod uwagę, że wcześniej żaden z nas nie miał grosza przy duszy. MP5, parę apteczek, energetyki i paczkę leków. Ponownie, w środku kompleksu był Nibyolbrzym. Przy sprzęcie i ilości amunicji, jaką mieliśmy; pewnym było, że nie damy rady. Próbowaliśmy go ominąć, aby dostać się do windy. Niestety, kolega spanikował. Próbował wymanewrować mutanta na zewnątrz, na placu. Nie udało mu się. Mnie próbował również dobić. Ledwo uchodząc z życiem, schowałem się na zaspie, na którą dostać się nie mógł. Na moje szczęście nie próbował atakować uderzeniem w ziemię. Zebrałem siły i nie tracąc okazji udało mi się dostać do windy. Tam z przykrością odkrywając, że nic ciekawego nie znajdę, schowałem się w budce kontrolnej. Widziałem, że jedyna szansa, którą miałem, to próbować przebiec przez przewróconą bramę. Nie zdążyłem jednak rozważyć manewru, gdyż moje planowanie przerwał znikąd atak stalkera, który pogromił nibyolbrzyma (ginąc przy tym raz i odradzając się w tym samym miejscu - prawdopodobnie administrator nadużywający swoich uprawnień). Tym stalkerem był niestety monoliciarz, który zaczął mnie atakować w momencie kiedy mnie ujrzał. Nie myśląc nad szansami w starciu, chwyciłem po pistolet i odpowiedziałem ogniem. Nie wiem, czy to moja ślepota czy gracz się przeteleportował, ale po ostudzeniu sytuacji, zszedłem zobaczyć do pierwszego trupa i mutanta. Ni stąd ni zowąd usłyszałem tylko klnący dźwięk wschodniojęzycznego gracza, które dobił mnie z karabinu. Poza mniej ciekawymi historyjkami, wypadałoby też wspomnieć o stronie technicznej gry. Ku mojemu zaskoczeniu, synchronizacja sieciowa graczy jak i samej sztucznej inteligencji była bardzo zbliżona do tego, co możemy praktycznie spotkać w grze jednoosobowej. Oprócz rzutów śrubą, które jednak widocznie mają lekkie problemy z synchronizacją, to działania mutantów - żywych czy komputerowych stalkerów - są tak płynne, że aż przyjemne dla oka. Uwagę trzeba zwrócić na fakt, że bazowy silnik gry nie jest przystosowany do takiej rozgrywki, więc postęp pod tym względem można uznać za ogromny. Co do animacji jeszcze, a raczej systemu reanimacji i osłabienia gracza. Jest on w moim odczuciu dość przyzwoity i oryginalny. Przy około 20% zdrowia, nasz awatar upada. Jeżeli nie grozi nam nic z zewnątrz (promieniowanie, atak mutantów, ostrzał, itd.), stalker powoli odnawia siły aby ponownie wstać po jakiejś chwili. W innym przypadku, czyli przy dalszym otrzymywaniu obrażeń, giniemy. Wspomóc nas może żywy towarzysz, który za pomocą apteczki może szybko postawić nas na nogi. Jeżeli chodzi o samą rozgrywkę jako taką, to z obecnych aktywności mamy bazowe źródła dochodu każdego stalkera, czyli polowanie na mutanty, wymiana ognia z przeciwnikami czy też zbieraniem artefaktów. Strzelanin, czyli elementu Gracz vs Gracz nie trzeba tłumaczyć,. Zbieranie artefaktów jest takie jak w Zewie Prypeci - bez zmian. Polowanie na mutanty również, poza faktem, że części mutantów wypadają na ziemię, więc ich nie skórujemy (jak w niektórych modach) ani nie zaglądamy do ich inwentarza, którego i tak nie mają. Oczywiście trzeba też przedstawić błędy i braki, których modyfikacja jeszcze nie ma rozwiązanych. Zaczynając od największego, według mnie, problemu. Jest nim zapis stanu rozgrywki. W rzeczywistości go nie ma. Serwer czy skrypt nie zapisuje miejsca, w którym się wylogowaliśmy. Nie zapisuje się również stan inwentarza lub przynajmniej gotówki, w momencie opuszczenia gry. Mechanizm (lub jego brak) jest w skrócie taki sam jak w podstawowym trybie wieloosobowym. Za niektóre rzeczy nie otrzymujemy pieniędzy, choć wyświetla się potencjalny zysk. Może być to problem serwera lub samej gry. Tego niestety nie jestem pewien. Brak jakichkolwiek zadań W mojej osobistej opinii, modyfikacja jest gratką lub ciekawostką dla ludzi, którzy poszukują lub czekają na pełnoprawny mod multiplayer dla STALKERa, takim jakim mogą być właśnie xrMPE lub Ray of Hope. Modyfikacja jest przyjemna do przetestowania. Można w nią pograć jak w każdego innego moda, jednakże nie możemy oczekiwać obecnie cudów. Po dłuższym czasie z pewnością znudziłaby się większości graczy w stanie, w jakim teraz jest. Na koniec, w celu osłodzenia przydługawego przeglądu, porcja screenshotów w spoilerze (dla rozróżnienia sytuacji - stalkerzy bardziej statyczni, czyli siedzący lub stojący w miejscu, to sztuczna inteligencja). Za niską rozdzielczość przepraszam. Grałem na starym monitorze. Spoiler Dla bardzo ciekawych, o co chodzi z tą całą aferą, wysyłam filmik w spoilerze (wymagana adekwatna znajomość rosyjskiego): Spoiler Edytowane 23 Października 2020 przez stalker1997 1 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 23 Października 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Października 2020 @stalker1997 Jeśli dalej będziesz śledził losy tej sieciówki, to jak się tam uporządkuje, daj znać. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stalker1997 Opublikowano 25 Października 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Października 2020 (edytowane) Wczoraj ponownie otwarto drugi oficjalny serwer Poza tym, można wejść na pierwszy serwer, choć ten jest przez większość czasu pełny. Do wyboru jeszcze mamy nieoficjalny serwer z Białorusi Edytowane 25 Października 2020 przez stalker1997 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 26 Października 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2020 @stalker1997 Jak odbywa się komunikacja pomiędzy graczami? Potrzebny mikrofon, czy tylko "say"? I jaki język jest tam najczęściej stosowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stalker1997 Opublikowano 26 Października 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2020 (edytowane) 6 godzin temu, kondotier napisał: @stalker1997 Jak odbywa się komunikacja pomiędzy graczami? Potrzebny mikrofon, czy tylko "say"? I jaki język jest tam najczęściej stosowany. Obie opcje, @kondotier. Nikt nie wytycza, czego masz używać - przynajmniej na serwerach, na których byłem. Możesz stosować obie opcje. Jednakże pod uwagę trzeba wziąć fakt, że to co piszemy, będzie wyświetlane dla każdego na serwerze. Natomiast czat głosowy działa na zasadzie zasięgu od osoby mówiącej. W sprawie języka to bez niespodzianek, bo rosyjski. Jak na razie, nie ma żadnego anglojęzycznego serwera lub w ogóle jakiegokolwiek w innym języku niż ten jeden. Patrząc nawet na pochodne xrMPE, to tylko projekt STALKERDVA jako swój cel obrał odbiorców zachodnich. Edytowane 26 Października 2020 przez stalker1997 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 26 Października 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Października 2020 Od czasów gry w Red Orchestra nie byłem na takich serwerach, to mikrofon poszedł razem ze zepsutymi słuchawkami do elektrozłomu. Trzeba będzie o nowym pomyśleć . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 11 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2020 STALKER NET - swojej zawartości NIET (Nie ma). Incydent z wyciekiem zamkniętego buildu XrMPE: Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 10 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2021 Najświeższe informacje z rozwoju S.T.A.L.K.E.R.: NET Online Głównym celem moda jest zaimplementowanie pełnoprawnych trybów rozgrywki PVP i PVE w grze wieloosobowej Zewu Prypeci. Ponadto planowane jest rozwinięcie strzelanin z innymi graczami i kooperacyjnej eksploracji lokacji o system zadań pobocznych oraz unikalne możliwości rozgrywki. Stworzono system kont z pełnym zapisywaniem wszystkich postępów gracza; Prowadzono prace nad mechaniką i ekonomią handlu; Dodano pakiet broni, który zawiera wiele lubianych przez graczy funkcji; System grupowania jest na wczesnym etapie rozwoju. Dodatkowo w modzie oczekuje się szerokiej gamy ulepszeń graficznych, unikalnego interfejsu, a nawet prowadzenia samochodów. Rozwój został oparty na silniku open source. W tej chwili mod jest gotowy w 35%. Data premiery nie została jeszcze ustalona. Filmiki: Spoiler Źródło: [KLIK] 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 19 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2021 Nowy obrazek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 24 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2021 Trzy obrazki z adaptacją broni z Gunslingera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 30 Maja 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2021 Animacje używania przedmiotów z Gunslinger mod w tej modyfikacji: https://vk.com/video-8109175_456241635 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 29 Czerwca 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2021 Demonstracja systemu przechodzenia z lokacji na lokację w multiplayerze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 3 Października 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Października 2021 W modzie będzie można używać pojazdów, te które już są gotowe poniżej. I trochę innych screenów. Spoiler 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 15 Listopada 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2021 Mamy i gameplay 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 10 Czerwca 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2022 Nowy raport z prac nad NET Online. Twórcy modyfikacji opublikowali obszerny post informacyjny o stanie projektu. Przede wszystkim wyjaśniono, dlaczego opóźniono rozpoczęcie zamkniętych testów alfa. Uznano, że do gry należy dodać znacznie więcej innowacji, aby gracze i testerzy mogli czerpać z niej jeszcze więcej wrażeń. Obecnie wersja alfa jest gotowa w 85%. Trwają prace nad dodaniem nowej zawartości. Pojawiły się celowniki laserowe i latarki na broni, a także celowniki 3D z Gunslingera. Poprawiono również pojazdy i dodano kilka nowych opcji z nimi związanych. Na przykład gracz będzie mógł zdecydować, z jaką siłą wcisnąć pedał gazu - pojazd oczywiście będzie się szybciej poruszał, ale także wzrośnie zużycie paliwa. Dodatkowo pojawiły się tylne światła. Jednocześnie poprawiono grafikę; naprawiono synchronizację pionową, obsługę wyboru herca w zależności od posiadanego monitora, antyaliasing oraz wprowadzono nowe ustawienia w celu optymalizacji pamięci. Ulepszono jakość oświetlenia i cieni, dodano nowe efekty deszczu, odbić na asfalcie, a także renderowanie kałuż. Twórcy zastanawiali się nad dodaniem większej liczby trybów gry. Aktualnie główny nacisk położono na otwarty świat, w którym będzie jedna duża mapa z symulacją życia, anomaliami, schowkami, zadaniami od różnych postaci i oczywiście interakcja z pozostałymi graczami. Powinniśmy się również spodziewać klasycznych trybów DM-TDM. W planach jest także wprowadzenie systemu dobierania graczy, dodanie nowych map oraz ulepszenie gry poprzez wprowadzenie nowego systemu broni ze wspomnianego Gunslingera. W najbliższej przyszłości planowane jest rozpoczęcie prac nad nowym, unikalnym trybem gry, o którym więcej dowiemy się w przyszłości. Z innych pomniejszych nowości należy wspomnieć o rozwoju systemu dostosowywania wyglądu postaci i ulepszeniu interfejsu. Na koniec troszkę filmów: Spoiler Spoiler Spoiler Źródło: [KLIK] 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 28 Lipca 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2023 Kolejny raport z postępu prac. Aktualnie trwają zamknięte testy alfa, w których uczestniczą sami deweloperzy, a także gracze wspierający projekt. Wraz z rozwojem głównego trybu gry, w którym gracze będą mogli wspólnie eksplorować lokacje oraz wykonywać zadania, trwają też prace nad oddzielnym klientem gry z kooperacyjną rozgrywką w Zewie Prypeci. Jak to wygląda w praktyce, można zobaczyć na poniższym materiale: Spoiler Modderzy zaznaczają, że nie zamierzają zmieniać zadań z oryginalnej gry. Warto wspomnieć, że kontynuowany jest rozwój trybu Team Deathmatch oraz kilku innych. W przygotowaniu jest pełnoprawny system doboru graczy, który pomoże go odesłać na wolny serwer za pomocą jednego przycisku. Modyfikacja jest stopniowo rozbudowywana o nową zawartość: trwają prace nad nowymi zadaniami, zapełnianiem świata i tworzeniem nowych lokacji. W niedalekiej przyszłości w zamkniętych testach alfa pojawią się animacje postaci, wojny frakcji, osobiste schowki, naprawa samochodów, a także ich tankowanie. Wprowadzane są różne zmiany graficzne. Więcej szczegółów na temat projektu można znaleźć w nowych filmach opublikowanych wraz z raportem. Spoiler Net Online prawdopodobnie zadebiutuje pod koniec 2024 r. lub na początku kolejnego. Źródło: [KLIK] 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 17 Maja Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Maja Nowy zwiastun: Spoiler Modderzy poinformowali, że dokładają wszelkich starań, aby jak najszybciej przedstawić nowe informacje i szczegóły dotyczące rozwoju modyfikacji. Źródło - KLIK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.