Jump to content

Legend Returns 1.0


Pancerniak
 Share

Recommended Posts

  • 4 months later...

Kolejna ekipa chce się pochwalić z końcem 2019 i początkiem 2020 postępami w pracach nad swoim modem.

Legend Returns 1.0 ma się znacząco różnić od swoich poprzednich wersji.

Gt5NKbOwiL0.jpg

Odchodzi się od koncepcji freeplayowej jak w CoC.

(tom3kb: No nareszcie ;) )

W modzie tworzonych jest 12 głównych rozbudowanych linii fabularnych z wieloma zadaniami.

Na premierę dostępnych będzie kilka, reszta dodawana wraz z updateami do moda. Tworzone są też questy poboczne o różnym stopniu skomplikowania. Będą dostępne też takie proste cykliczne zadania.

LtSDLYUPTDs.jpg

W ekipie jest kilka osób tworzących mapy, zobaczymy kilka zupełnie nowych lokacj i mocno zmienione te, które znamy, np Bagna. Do niektórych lokacji dodawane są miejscówki z buildów.

Będą też mapy znane z innych modów.

Prawdopodobnie będzie też jakiś autorski zestaw broni.

dWlWOpuPbDM.jpg

Pokazano też nową galerię screenów: https://m.vk.com/album-15844953_271873602

Na koniec krótki filmik z "czarami" ;) frakcji Grzech, zdolność przyzywania mutantów:

 

  • Dodatnia 3
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Kilka nowych informacji z nadchodzącej wersji 1.0 moda Legend Returns.

4DKsN_q4dBs.jpg

Gdy wiele nowych modów pozbywa się oświetlenia statycznego twórcy LR postanowili je rozbudować i doprowadzić do odpowiedniego działania.

DLjwMelUs0U.jpg

Przy okazji gracze nie muszą bać się o stabilność i płynność moda, który wciąż rozwija się graficznie.

wppJAMajR6c.jpg

W kolejnym updatecie mają się pojawić choroby, gracz będzie mógł zarazić się pasożytami, czy wsieklizną, jeśli nie będzie chciał gryźć gleby musi szukać i zażywać odpowiednie leki.

1kLNPDCmyTs.jpg

W modzie mają też pojawić się nowe rodzaje anomalii pochodzące z dokumentów projektowych Stalkera, które nie znalazły się z różnych powodów w grze.

-iOi_o-xy-k.jpg

Na koniec mały "konkurs" od twórców, jeśli ktoś lubi pisać i ma pomysły na questy może podsyłać swoje propozycje na zadania twórcom moda. Najciekawsze zadania zostaną zaimplementowane do moda, a pomysłodawca będzie dodany do creditsów w modzie.

HDGPL52KXko.jpg

Na koniec filmik pokazujący wersje W.I.P kilku anomalii.

 

 

  • Dodatnia 4
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Wypowiedź jednego z twórców [Director_NTV] w temacie na ap-pro.ru o LR 1.0:

Cytat

...odpowiem za niego. Prace trwają, jednakże z powodu trudnej międzynarodowej sytuacji epidemiologicznej, niektórzy twórcy zostali wyizolowani w krajach zagranicznych. W związku z tym, dopóki rząd Rosji, nie podejmie działań związanych z powrotem ludzi stamtąd - oni nie mogą zająć się swoją częścią prac. Także duży ślad zostawia zwiększone obciążenie na uniwersytetach, związane z wprowadzeniem zdalnej nauki, zarówno dla studentów, jak i pracowników uniwersytetów (tak, są i tacy). Całość tych czynników sugeruje oświadczyć, że wydanie moda zostanie przeniesione i prawdopodobnie nie będzie urzeczywistniony w 2020 roku. Nawet jakbyśmy tego nie chcieli.

  • Dodatnia 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Legend Returns 1.0 — 28.06.20, obraz №1

Nadal uważa się, że 1.0 - kontynuacja 0.9.2. I tak, i nie. Mod robiony jest od zera. Twórcy kierują się swoją interpretacją najlepszych pomysłów z trylogii i dizdoków (design dokumentów), jak poprzednio, ale bez cienia żalu odrzucili nieudane i "popowe" idee COC. Gra jest zupełnie inna. To nie grinder - freeplay z nieskończenie generowanymi kwestami. Nacisk na element fabuły, badanie świata i odważną rozgrywkę.

Mówiąc o różnicach, warto wspomnieć o innowacjach, które gracze lubili we wcześniejszych wersjach modu. Na przykład tryb fotograficzny zyskał nowe funkcje i pojawił się w jeszcze fajniejszej formie. Spodoba się nie tylko fanom robić ciekawe zrzuty ekranu i filmy, ale innym graczom. Teraz cała funkcjonalność jest już gotowa, jednakże pozostaje niewielka kwestia - udoskonalenie wyglądu panelu trybu fotograficznego.

Stara idea z czasów rozwoju - możliwość zmiany interfejsu bezpośrednio w grze - jest ostatecznie wdrożona w całości. Twórcy poszli jeszcze dalej i można nie tylko zamieniać hud (do wyboru kilka buildowskich hudów, również własny, od zera), ale także wyłączać / wymieniać oddzielne (!) jego elementy (w tej chwili jest to minimapa, paski stanu, celownik, styl menu głównego, styl ekranu ładowania). Całkowite dostosowanie interfejsu nie jest już mitem.

Łączenie artefaktów z CN-ZP i CCz jest oczywiście bardzo fajne, ale modmakerzy przygotowali znacznie bardziej imponującą listę artefaktów, która obejmuje zarówno wydane, jak i wycięte artefakty. Właściwości są wybierane i zbalansowane z naciskiem na równowagę oryginału. W projekcie - artefakty o unikalnych właściwościach. Na przykład jeden z nich może stać się stabilną ładowarką dla sprzętu, a drugi może pochłaniać promieniowanie zgodnie z zasadą antyradu, ale z cofaniem. Takich artów planuje się stworzyć morze. Poszukiwanie artefaktów będzie dla gracza godnym wyzwaniem, opłacalnym i przyjemnym.

Spaleni budowniczowie prawdopodobnie pamiętają niedokończone hudy przedmiotów w buildach. Wiele przedmiotów ma hudowe animacje - twórców, i nie ich. Praktycznie wszystkie unikalne umiejętności znalazły swoje animacje (wszyscy pamiętają demonstrację przywołania mutanta? Cóż, to z tej samej opery). Dla niektórych graczy ten stan rzeczy nie będzie im odpowiadał, więc większość animacji huda można wyłączyć.

fY0UGh01Rzc.jpg

Niedawno twórcy poprosili aktywną część społeczności o zadawanie najbardziej szczerych związanych z tworzeniem modyfikacji, na które twórcy obiecali udzielić odpowiedzi w poście. FAQ zostało zrobione:

P: Co z fabułą? Jakie frakcje otrzymają fabularne linie w wydanej wersji moda? Kiedy zostaną wyświetlone fabularne kadry?

O: W trakcie tworzenia są trzy fabularne linie dla różnych frakcji. Zrzuty ekranu z momentów fabuły i konkretnych miejsc można było już zobaczyć w poprzednich podsumowań nowości. W tym roku planujemy pokazać coś interesującego.

U5bUxB9BHNs.jpg

Fabuła «Monolitu» na dany moment jest najbardziej przemyślana i do konkretnego momentu całkowicie do przejścia.

P: Ile pracy związanej z lokacjami wam zostało?

O: Większa część pracy już za nami. Staramy się modyfikować i dopełniać oddzielnie wzięta miejsca na starych lokacjach: np. w rudym lesie pojawiły się nowe obszerne jaskinie i kopalnie, a także parę nowych naziemnych mikro-lokacji, a Czarnobyl (buildobar) pojawił się w najbardziej nasyconej wersji i jest zszyty razem z fabryką «Rostok» i zyskał jeszcze kilka nie mniejszych jasnych zabytków.

zBHdYMds23s.jpgIV3Bc6t7DT8.jpg1Y3pZPKI4ac.jpg

Nowe miejsca zadziwiają.

Oddzielną uwagę przeznaczamy lokacjom z fabularnym przeznaczeniem, na które tak łatwo dostać się nie da. Za jedno przejście wszystkiego można nie zauważyć.

iz_a-bSSqkY.jpgrWiTBLA8DaY.jpg

Jeśli to możliwe są dopracowywane i dopełniane zwykłe miejsca nowym wystrojem. Twórcy starają się pozbyć buildowskiej «pustki».

FVhC3r368iU.jpgOI7OajqriWE.jpgV0ASKj1Nrps.jpg

P: Jak będzie zrobione wstąpienie do frakcji?

O: Jak zostało już wcześniej powiedziane, fabuła za każde ugrupowanie przedstawia wstępnie napisaną postać ze swoim imieniem, wyglądem i historią. Swobodzie zmieniać frakcję i wstępować gdzie się chce w trakcie gry nie będzie można.

P: Transport został wycięty?

O: Transport będzie dostępny dla gracza w lepszych warunkach, niż w CN-ZP. Poprawiono niektóre błędy, w tym ten, który uniemożliwiał przejście pomiędzy lokacjami za kierownicą.

jv7AAx7-l0Q.jpg

P: Będzie buildowski ragdoll?

O: Tak. I buildowskie rykoszety, przy okazji. Co więcej, co jest charakterystyczne, oni uwzględniają rodzaj materiału, tzn. od ziemi lub piaska, na przykład, kule rykoszetować nie będą (w ZP domyślnie to jest wyłączone).

P: Można będzie znaleźć różne dokumenty w ekwipunkach stalkerów? Można będzie obszukiwać statyczne trupy?

O: Tak, w ekwipunkach zwykłych stalkerów można będzie znaleźć notatki i PDA. Przeszukiwanie statycznych teksturowych trupów stoi na razie pod znakiem zapytania.

P: Rozmowa przez PDA będzie?

O: Nie.

P: Będą adaptacje graficznych paczek/paczek broni/niemieckiego głosu dla Monolita?

O: Nie. Przynajmniej od strony programistów nie należy oczekiwać wsparcia.

P: Kiedy mod wyjdzie?

O: Nie wiadomo. Z naszymi ambicjami, możliwe, że w 2020 nie uda się.

Tradycją stało się publikowanie ficzerów. Tym razem nową innowacją w grze jest pełna gra na gitarze, przy czym interaktywna. Wybierając akordy, gracz będzie mógł praktycznie wykonać każdy cover, przy tym odstając pochlebną (lub nie) reakcję ze strony NPC (twórcy przewidzieli). Демонстрация —

 

  • Dodatnia 6
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Dziś urodziny obchodzi jeden z głównych ideologów Legend Returns, który był u początków moda, a teraz jest także animatorem i projektantem lokacji - Andrey Gorshkov.

Rs_hBjWDfdw.jpg

Jako bonus twórcy udostępnili unikalny materiał - kilka zrzutów ekranu zrobionych we wczesnych dniach tworzenia LR (11 stycznia 2017). Nazwa nie została wtedy jeszcze wymyślona, ale mod bazował na modzie "Хабарщик", przerabiając cały spawn w grze z naciskiem na CCz i dodając grywalne ugrupowanie "Czarne Ślimaki". To później stało się podstawą koncepcji Legend Returns.

9HhN9CRFtrA.jpg

Wkrótce pojawi się coś wyjątkowego i niesamowitego.

  • Dodatnia 3
Link to comment
Share on other sites

Pojawiły się nowe informacje o wersji 1.0 !

S4nA7uWlvmk.jpg
Raport z rozwoju: Październik

Zespół programistów LR ma przyjemność powitać Cię w już tradycyjnym formacie dużego artykułu. 
Ostatnie miesiące były dla nas trudne z różnych powodów, ale rozwój nie stał się z tego powodu mniej owocny.

 

Świat gry:
 

" Niezwykle ważne jest dla nas, aby nawet lokacje znane z buildów i trylogii były rozgrywane i odczuwane w zupełnie inny sposób. Od dwóch lat jesteśmy mocno zaangażowani w rozbudowę i zmianę świata gry. Bazując przede wszystkim na najlepszych pomysłach projektowych i odwołanych koncepcjach GSC, znaleźliśmy miejsce na naszą kreatywność i najbardziej udane pomysły, jakie kiedykolwiek pojawiły się w legendarnych projektach.

Z przyjemnością przedstawiamy najobszerniejszy pakiet zrzutów ekranu przedstawiających nowe i zmienione stare miejsca " 
6SAiadgZcwA.jpg

Spoiler

ut50L0UAiRk.jpgt7wGHIdxolM.jpgKnomiIKrics.jpgPevP-Pkl64I.jpgmuZn9fSKxUg.jpg

Mamy nadzieję, że będziemy mieli coś, co Cię zaskoczy, bo zawartość prezentowana na zrzutach ekranu nie stanowi nawet 10% całej wykonanej pracy.
ftDQrHlks7g.jpg

Fabuła i główni bohaterowie:
 

" Ostatecznie uważamy za konieczne odsłonić zasłonę tajemnic fabuły. Zaskakujące jest to, że niektórzy gracze wciąż są „w czołgu” i zastanawiają się, czy nastąpi kreacja ich postaci, czy będą dołączały grupy .. 

Z przekonaniem i autorytetem oświadczamy: 

  • Tworzenie twojej postaci NIE będzie dostępne;
  • Gracz wybiera głównego bohatera z określoną postacią i długą fabułą (każdą fabułę można przeplatać z innymi wątkami i ogólną chronologią wydarzeń);
  • Gracz NIE może dołączyć do innych frakcji, jeśli fabuła tego nie przewiduje;
  • Możliwość gry swobodnej (w typowym znaczeniu dla gracza w CoC) pozostaje; wątki fabularne nie zabraniają eksplorowania ogromnego świata gry, zabawy z nową mechaniką, czy po prostu „przechwalania się”.

 Realistycznie oceniając nasze szanse, w poprzednich publikacjach stwierdziliśmy, że premiera nie będzie zawierała wszystkich frakcji, którymi można zagrać. W tej chwili wyrównanie wygląda następująco: 3 główne postacie z własną fabułą będą dostępne dla gracza, a także 3 kolejni GG bez fabuły. W przypadku tego drugiego z reguły gra jest bardziej swobodna z większą liczbą zadań pobocznych i funkcji rozgrywki. NIE oznacza to, że nigdy nie będzie historii dla tych postaci. Wraz z wydaniem aktualizacji zostanie dodanych więcej historii.

Frakcje związane z fabułą w wersji 1.0: Stalkerzy, Grzech, Monolit
Frakcje niezwiązane z fabułą w wersji 1.0: Czyste Niebo, Czarne Ślimaki, Ostatni Dzień "

Jednocześnie z radością informujemy, że rozwój wszystkich 3 wątków fabularnych wszedł w aktywną fazę. W tym samym czasie fabułą frakcji Grzech zajmuje się nie kto inny jak twórca trylogii Głos. Za historię stalkerów odpowiedzialna jest również inna osoba - główny twórca Back to the STALKER. Stary Buildoman, Guard zjednoczył się, aby dokonać modyfikacji snu i chcemy wierzyć, że nie pójdzie to na marne.
pwpgOsWS13M.jpg

Spoiler

y--lKouC5Gw.jpgKgJb2Uj7tgc.jpgl_qclgM6UIs.jpgf54PxrE9gVg.jpgPryQOzYAPtE.jpg

Uwaga: Zrzuty ekranu przedstawiające rozwój fabuły zostały zrobione na starszych wersjach gry i różnych konfiguracjach !

Mechanika gry: 

Oprócz dużej listy zaimplementowanych funkcji silnika skryptowego, które zobaczysz w wydaniu, chcemy zapoznać Cię z tradycyjnym filmem przedstawiającym niektóre z osiągnięć:

Spoiler

 


Do Zobaczenia ! 

Źródło: https://vk.com/@legendreturns-legend-returns-18102020

  • Super 2
  • Dodatnia 4
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 year later...

Twórcy Powrotu Legendy w końcu postanowili podzielić się informacjami z aktualnego rozwoju produkcji. 

F6CDKh3tlBI.jpg

Witajcie ponownie, stalkerzy! W imieniu całej administracji chcemy złożyć życzenia z okazji nadchodzącego (i dla tych, którzy już powitali) Nowego Roku 2022!

Korzystając z tej uroczystej okazji, chcemy ujawnić szczegóły rozwoju Legend Returns 1.0 i aktualizacji 0.9.3. Zaprezentować ekskluzywne materiały oraz odnieść się do niezwykle ważnej informacji. 

Tak więc rok okazał się tradycyjnie trudny, nie będziemy tego ukrywać. Niestety pod presją czynników zewnętrznych niektórzy modderzy częściowo lub całkowicie przeszli na emeryturę. Oczywiście nie można ich za to winić, ale nie obawiajcie się. 

3_Wjyxm8tC4.jpg 5lXXLhPJzIU.jpg

Co się aktualnie dzieje w wersji 1.0 ? W obecnym stanie modyfikację można opisać jako pół-fabularny build z bogatą rozgrywką i bazą lokacji, w pełni dopracowaną do pewnego momentu fabułą, niemal kompletną historią oraz aktywną symulacją życia. Możesz już zagrać w modyfikację, docenić kilka funkcji gry, "żyć" w ciągle zmieniającym się świecie. 

 cVrlXkAP5gU.jpg p1VF1uFnghA.jpg

W tej chwili prace nad dopracowywaniem wątków fabularnych w wersji 1.0 (być może najważniejsza rzecz, jaką pozostawiliśmy w modzie) są mocno spowolnione, w szczególności ze względu na fakt, że część modderów odeszła. W związku z tym prosimy wszystkie źródła informacji, które udostępniają tę wiadomość, aby ogłosiły, że potrzebujemy ludzi do pracy nad fabułą. Nie muszą znać się na wszystkim. Zapewnimy pełne przeszkolenie, konsultacje, kontrolę jakości i oczywiście wsparcie moralne. Być może dalszy los i ogólny rozwój moda będzie zależał w dużej mierze od społeczności: wszystko zależy od tego, jak szybko zaktualizujemy listę programistów i czy w ogóle się to uda. 

 bHZKpccUf4M.jpg FVcYiaerveo.jpg

Nie sposób nie wspomnieć o rewelacyjnej aktualizacji do Legend Returns 0.9.2, która otrzymała numer 0.9.3. Postanowiono nadać jej roboczy tytuł – „Legend Returns: Classic”, aby nie pomylić się w numeracji (nazwa może się jeszcze zmienić). Autor wykonał ogromną pracę we wszystkich aspektach. Chwilowo obejdziemy się bez szczegółów - w styczniu autor obiecuje podzielić się nowymi informacjami. Również o tym, kiedy aktualizacja zostanie w przybliżeniu wydana. Mamy nadzieję, że nastąpi to już niedługo.. 

Na koniec mały bonus - screeny z wersji 1.0 z ostatniego roku: [KLIK]

Źródło: [KLIK]

  • Dodatnia 5
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Najnowszy raport z postępu prac nad Legend Returns: Classic (30.01.2022)

Ipt5rjZ8GLc.jpg

Poświęcono bardzo dużo uwagi mutantom. Wszystkie typy potworów żyją teraz w określonych miejscach, które są związane z ich trybem życia i nawykami. Wiele z nich nabyło pewnych zdolności, które zostały opisane w dokumentach projektowych. 

Łowiectwo przybrało swoją ostateczną formę. Pojawiły się również nowe, unikalne trofea, ale aby polowanie zakończyło się sukcesem, gracz będzie zmuszony do doboru odpowiedniej taktyki i wyposażenia. 

5vYup5oBSTA.jpg  gxuZOXXV8jc.jpg

Silnik modyfikacji jest stale ulepszany oraz wzbogacany o nowe funkcje, dzięki czemu zyskaliśmy nowy render. Dodanie tego typu oświetlenia rozwiązało większość problemów z renderowaniem statycznym oraz optymalizacją. Zagwarantuje to lepszą wydajność u graczy, którzy posiadają słabszy sprzęt. 

_QQln9a--UE.jpg  IbgurKFH5Vg.jpg

W grze zobaczymy więcej anomalii, ale co najciekawsze pochodzą one z dawnych dokumentów projektowych. Niektóre z nich nigdy nie pojawiły się w żadnej produkcji. Wraz z anomaliami nie mogło zabraknąć artefaktów, które zostały opisane w 2003 roku. Sporo pracy włożono w odtworzenie systemu przechowywania artefaktów w specjalnych kapsułach R-1 i CR-12.

7_dRFANu9qc.jpg  JCGt_AvHSMg.jpg

Ponadto: 

  • Pakiet broni zostanie uzupełniony o nowe modele
  • Nowa frakcja - Ostatni Dzień. Niestety bez możliwości dołączenia
  • Północne lokacje nie będą już tylko pustymi przestrzeniami. Podczas ich eksploracji natkniemy się na nowe anomalie, mutanty i stalkerów
  • Ulepszony i uzupełniony system dynamicznych zadań
  • Układ sił w Zonie nie zmienił się znacząco, ale jest bliższy wersji buildowskiej
  • Poprawiono kilka nieścisłości w starych zadaniach oraz różniej maści błędy i literówki 

1CpokdIXXM8.jpg  vd24DG1gAjw.jpg

Źródło: [KLIK]

  • Super 3
  • Dodatnia 3
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity