Skocz do zawartości

Legend Returns 1.0


Rekomendowane odpowiedzi

Obszerny raport z postępu prac nad wersją 1.0

3fd6f7ca2929087ac03d1.jpg

  • Po pierwsze, twórcy potwierdzili informację, że mod opiera się na platformie Czystego Nieba. Dodatkowo silnik jest modyfikowany, poprawiany i wzbogacany o wiele nowych przydatnych funkcji. Najbardziej udane i wysokiej jakości rozwiązania z poprzedniej wersji zostały przeniesione na nową platformę.

4a41ef0e96f8d00c499fa.jpg  4c4d7bd8ace84802e53f8.jpg  4f4782170e06f1f14df6c.jpg

  • Jeśli chodzi o innowacje, modderzy usiłują objąć niemal każdy obszar gry. Przykładowo, w PDA znajdzie się zaktualizowana encyklopedia, potwory otrzymają nowe lub zmienione buildowskie zdolności, pojawi się modułowy system broni, dodatkowe sloty w inwentarzu na plecak i egzoszkielet, nowy HUD i wiele więcej. Niektóre z tych funkcji zostały zaprezentowane na dodatkowym materiale

7e8a9f4a75f9df2bb4e4d.jpg

  • Na końcowym etapie znajduje się opracowanie własnego systemu levelowania bohatera. Realizowany jest w postaci różnorodnych umiejętności, podzielonych na trzy gałęzie i wymaga wykonania określonych czynności w celu rozwoju. W kwestii levelowania autorzy starali się skupić na nowych zdolnościach bohatera: posługiwanie się nożem, znajomość tajnych ścieżek, odporność na krwawienie oraz zatrucie pokarmowe itp.

PROKA.jpg

6b72ee6de471f80059e94.jpg  6cbbe980bae56eafa374f.jpg  7fc2c8848ba2112f31b1a.jpg

  • Oczywiście trwają również prace nad oprawą graficzną. Mod zachowa swój buildowski klimat, zawierając jednocześnie wiele dodatkowych ulepszeń pogody, shaderów i innowacji. W grze nie będzie statycznego oświetlenia, ale znajdą się inne, bardziej aktualne rendery. Wykonano także wiele pracy nad dźwiękiem - wybrano najlepsze dźwięki z buildów i innych źródeł, stworzono kilka autorskich ścieżek dźwiękowych:
Spoiler

 

  • Opracowanie pakietu lokacji zostało zakończone. Autorzy muszą wprowadzić jeszcze kilka poprawek, ale wszystkie lokacje są już ze sobą połączone. W grze znajduje się obecnie 17 lokacji naziemnych i 5 podziemnych, a także kilka dodatkowych tajnych miejsc. Są to ulepszone lokacje z buildów oraz oryginalnej trylogii, zmodyfikowane zgodnie z wizją twórców. 

56b28051389ce389eb135.jpg  584ed9c685adde00ef60d.jpg  907d4380cc226879311a7.jpg

41898d057e1fd26fd5c98.jpg  bcfc73bdf44790252f716.jpg  c37c97742ee8b4c764597.jpg

  • Trwały prace nad nowym systemem symulacji życia. Wojna frakcji w Czystym Niebie, która przez wielu graczy była uważana za główny problem gry, pomogła twórcom uelastycznić symulację. NPC przemierzają świat gry, walczą ze sobą, gromadzą znalezione łupy, a jeśli to możliwe, to nawet znajdują artefakty przed graczem. W grze zachowano również charakterystyczny dla poprzednich wersji moda system zdarzeń losowych.

5bbfc0548027f4b938333.jpg  b0f90669767b767904e69.jpg

  • Wśród innych zmian, które zostały szczegółowo opisane w raporcie, warto zwrócić uwagę na nową oprawę wizualną NPC oraz nowy pakiet broni z możliwością zamontowania na nich różnych dodatków, a także nowe zdolności mutantów.

4bf8d6c627016a6b3bc64.jpg  26fff9f460a15e21e5e41.jpg  ab85ba6cc702bc7f85c04.jpg

9d1fa3fdb93f955f5aa47.jpg  9ed3dc39702ee5ef5636e.jpg  9fa22d63b8e647d06eb71.jpg

  • Poruszony został temat fabuły i zadań. Ten element jest niemal najważniejszy dla projektu, ale jednocześnie spędza sen z powiek modderów. Obecnie wdrażanie fabuły - początkowo planowano kilka historii - zostało odsunięte na dalszy plan. W wydanej wersji znajdzie się miejsce na jedną pełnoprawną fabułę, a także fragment historii o Monolicie. W mniej optymistycznym przypadku tylko wersja demonstracyjna jednej z fabuł z naciskiem na grę swobodną i wykonywanie zadań pobocznych, które obecnie stanowią priorytet. Oczywiście wszystko może się jeszcze zmienić, ale autorzy zapewniają, że modyfikacja na pewno nie zadebiutuje jako pozbawiony fabuły pakiet lokacji. 

f12bf86dc7b6b65248fae.jpg  e9d8cc9edfd2f84416d92.jpg

ccacf2524b796a9e8d10e.jpg  da6a853f5035d70d59ced.jpg  f5c2d47e78510f1745912.jpg

  • Jest za wcześnie, aby mówić o premierze, ale rozwój projektu jest w połowie drogi i autorzy nie mają zamiaru go porzucić.

Źródło: [KLIK]

  • Super 2
  • Dodatnia 2
  • Dzięki! 1
  • Ekstra 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ciekawe koncepcje i pomysły na modyfikację. Widać po raportach iż autorzy moda Legend Returns podchodzą do tego tematu bardzo ambitnie. Oby to wszystko nie przerosło wobec ich oczekiwań, jakie chcieli wpasować do ich projektu. Jak ich projekt jest w połowie drogi, to aż idzie sobie wyobrazić, co mogą jeszcze dorzucić do moda prócz powyżej wymienionych elementów, dodatków. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • 3 miesiące temu...

Mod zapowiada się rewelacyjnie i będzie prawdziwym hitem. Bardzo fajnie że ktoś tworzy mody o oparciu buildowskim. Nie potrzeba lepszej grafiki, wystarczy ta z buildów +dobra fabuła, rozgrywka i wypełnienie zony. Pozostaje czekać i zacierać rączki

Edytowane przez Sin member
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.