Jump to content

Recommended Posts

Niedawno autorzy «Dead Air» poinformowali o zmianie wydania świeżej aktualizacji w związku z rozszerzeniem frontu prac nad udoskonaleniami. Dzisiaj, jako pocieszająca nagroda, zostało opublikowane nowe wideo, pokazujące niektóre funkcje. Prawie wszystko, co jest na wideo, nie zostało zaplanowane przez autorów do założenia o letnim wydaniu. Na wideo można zobaczyć demonstrację nowych animacji ataku nożem i toporem, zakładanie hełmu, nowe animacje włączenia i wyłączenia latarki, odcinanie części mutantów i wiele więcej.

 

  • Like 3
  • Dodatnia 4
Link to post
Share on other sites

Animacje odcinania części z mutantów to chyba zaczerpnięto z Far Cry 3 i dalszych części. Też przypomina mi się jeden motyw, jeśli chodzi o zakładanie hełmu, z Doom. Zaś co do wymiany filtra, to skojarzenie z Metra 2033. Powiem, że w tym materiale umieszczono ciekawe smaczki, że warto czekać na dalsze, oficjalne informacje od autorów "Dead Air". Ciekaw jestem, co jeszcze wymyślą. Smaka to potrafią narobić.  :D

Edited by seb-stryl
  • Dodatnia 1
Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Wbrew oczekiwaniom graczy, „Dead Air 1.0” nie pojawił się w 2019 roku. Jednak autorzy planują zakończyć rozwój w 2020 roku. Kiedy dokładnie tak się stanie, pozostaje to otwartym pytaniem. Aby oczekiwania modów nie były tak rozmarzone, naszej uwadze przedstawiono dużą część nowych informacji, z dołączonymi filmami.

Automatyczny przesuwanie inwentarza w czasie przeciągania przedmiotu:

Spoiler

 

Nowy noktowizor:

Spoiler

 

Inercja kamery w czasie skoków:

Spoiler

 

Podwójne strzelanie z dubeltówek:

Spoiler

 

Odnowiony system modułów broni (zamiana dublowania broni z celownikami) + dodanie latarek, itd.:

Spoiler

 

Zamki z kodem:

Spoiler

 

Grawitacyjna anomalia:

Spoiler

 

 

  • Dodatnia 2
Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Latem poprzedniego wyjście «Dead Air 1.0» zostało odłożone na czas nieokreślony w związku ze zwiększeniem ilości nowej zawartości. Za każdym razem lista nowości powiększała się! Tym razem okazało się, że twórcy zajęli się łączeniem lokacji! Wcześniej twórcy przyłączyli do Baru, okolice fabryki Rostok. Obecnie trwają prace nad złączeniem dwóch części CEA w jedną lokację. Co więcej, trwają pracę nad broniami. W szczególności, autorzy zajęci są importem nowych modeli rąk. Z nowych funkcji rozgrywki warto zwrócić uwagę na pojawienie się 3D PDA, ale z uproszczoną mechaniką - bez możliwości przybliżenia i oddalenia ekranu. Noktowizor stał się oddzielnym przedmiotem w slocie latarki. Zintegrowanych noktowizorów nie będzie więcej w zbrojach.

  • Dodatnia 2
Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Dead Air 1.0 nie wyjdzie w tym roku ! 

Autorzy modyfikacji Martwe Powietrze 1.0 z przykrością ogłosili, że projekt nie pojawi się w tym roku. 

Niestety, w tym roku nie będzie premiery. Nowej daty nie podamy - poinformujemy o tym dopiero wtedy, gdy sami będziemy tego w 100% pewni, ale na razie po prostu przepraszamy za zawiedzione oczekiwania.

Powodem odroczenia jest to, że projekt po prostu nie jest gotowy. Wiele rzeczy nie zostało zrobionych, niektóre nawet się nie zaczęły. Nie jesteśmy gotowi do wydania surowej, częściowo działającej kompilacji. Dopracujemy ją tak bardzo, jak to konieczne.

Poszukujemy również osoby, które dobrze radzą sobie z pisaniem ( opisywaniem ). Dialogi, questy, wydarzenia w grze, opisy obiektów - chętnie przyjmiemy pomoc ludzi, którzy są gotowi nam w nich pomóc. Umiejętność wpisywania tekstów i zadań bezpośrednio do gry nie jest wymagana, ale gdyby były takie umiejętności, byłoby to podwójnie korzystne.

Moglibyśmy również skorzystać z pomocy modelarza, który wie, jak pracować z silnikiem stalkera. Głównym zadaniem są małe proste przedmioty, w przypadku których ważna będzie nie jakość, ale ilość.
 

Źródło: VK

  • Dodatnia 4
  • Dzięki ! 1
Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Raport z rozwoju Dead Air 1.0 - Kwiecień 2021

Po przesunięciu daty premiery Dead Air 1.0 na czas nieokreślony, twórcy moda przez długi czas nie kontaktowali się ze społecznością. Aby uspokoić graczy i poinformować, że z rozwojem wszystko jest w porządku, ukazał się nowy, niewielki raport z wykonanej pracy.

Arsenał broni powoli wkracza w ostatnią fazę rozwoju. Ostateczna lista broni, wszystkich powiązanych funkcji, dostępnych celowników i dodatków została już zatwierdzona. W szczególności planowana jest aktualizacja modeli broni MP412PP-19-01 VityazKiparis, Skorpion i ewentualnie PP-2000. W planach jest także dodanie SOK-94IZh-18 dla dwóch kalibrów. Generalnie mimo to znacznie zmniejszył się zasięg broni - usunięto wiele niemal identycznych egzemplarzy, zrezygnowano z pistoletów automatycznych i znacznej części broni ciężkiej. Wybierane są tylko najlepsze modele. 

Wspomniano również o lokacjach. Kordon został zmieniony nie do poznania, jeszcze jedna lokacja jest przebudowywana od podstaw, a trzecia planowana jest na niewielką rozbudowę, nie licząc ogólnie drobnych zmian kosmetycznych. 

Jeśli chodzi o grafikę, twórcy zdecydowali się porzucić renderowanie statyczne. Pomogło to autorom dodać wygodę w rozwoju: była większa swoboda kreatywności, możliwość implementacji nietypowych i unikalnych cech graficznych, głębsze badanie zmieniających się pór roku. Udało się rozbudować system efektów dynamicznych, jeden z nich został przedstawiony na załączonym materiale:

Spoiler

 

Kolejnym obszarem, nad którym trwają prace jest fabuła. W tej chwili temu aspektowi nie poświęcono wiele uwagi pod względem priorytetu, ale zmieni się to dramatycznie w przyszłości, gdy wszystkie siły zespołu zostaną przekierowane do tej sprawy. Planowane jest dokładne zbadanie świata i wiedzy o grze. Jest za wcześnie, aby ujawnić szczegóły. 

Źródło: [KLIK]

  • Dodatnia 3
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Discord
Comunity