kamil190 7,960 Posted September 3, 2019 Report Share Posted September 3, 2019 Niedawno autorzy «Dead Air» poinformowali o zmianie wydania świeżej aktualizacji w związku z rozszerzeniem frontu prac nad udoskonaleniami. Dzisiaj, jako pocieszająca nagroda, zostało opublikowane nowe wideo, pokazujące niektóre funkcje. Prawie wszystko, co jest na wideo, nie zostało zaplanowane przez autorów do założenia o letnim wydaniu. Na wideo można zobaczyć demonstrację nowych animacji ataku nożem i toporem, zakładanie hełmu, nowe animacje włączenia i wyłączenia latarki, odcinanie części mutantów i wiele więcej. 3 4 Quote Link to post Share on other sites
seb-stryl 266 Posted September 3, 2019 Report Share Posted September 3, 2019 (edited) Animacje odcinania części z mutantów to chyba zaczerpnięto z Far Cry 3 i dalszych części. Też przypomina mi się jeden motyw, jeśli chodzi o zakładanie hełmu, z Doom. Zaś co do wymiany filtra, to skojarzenie z Metra 2033. Powiem, że w tym materiale umieszczono ciekawe smaczki, że warto czekać na dalsze, oficjalne informacje od autorów "Dead Air". Ciekaw jestem, co jeszcze wymyślą. Smaka to potrafią narobić. Edited September 3, 2019 by seb-stryl 1 Quote Link to post Share on other sites
kamil190 7,960 Posted January 3, 2020 Author Report Share Posted January 3, 2020 Wbrew oczekiwaniom graczy, „Dead Air 1.0” nie pojawił się w 2019 roku. Jednak autorzy planują zakończyć rozwój w 2020 roku. Kiedy dokładnie tak się stanie, pozostaje to otwartym pytaniem. Aby oczekiwania modów nie były tak rozmarzone, naszej uwadze przedstawiono dużą część nowych informacji, z dołączonymi filmami. Automatyczny przesuwanie inwentarza w czasie przeciągania przedmiotu: Spoiler Nowy noktowizor: Spoiler Inercja kamery w czasie skoków: Spoiler Podwójne strzelanie z dubeltówek: Spoiler Odnowiony system modułów broni (zamiana dublowania broni z celownikami) + dodanie latarek, itd.: Spoiler Zamki z kodem: Spoiler Grawitacyjna anomalia: Spoiler 2 Quote Link to post Share on other sites
kamil190 7,960 Posted March 18, 2020 Author Report Share Posted March 18, 2020 Latem poprzedniego wyjście «Dead Air 1.0» zostało odłożone na czas nieokreślony w związku ze zwiększeniem ilości nowej zawartości. Za każdym razem lista nowości powiększała się! Tym razem okazało się, że twórcy zajęli się łączeniem lokacji! Wcześniej twórcy przyłączyli do Baru, okolice fabryki Rostok. Obecnie trwają prace nad złączeniem dwóch części CEA w jedną lokację. Co więcej, trwają pracę nad broniami. W szczególności, autorzy zajęci są importem nowych modeli rąk. Z nowych funkcji rozgrywki warto zwrócić uwagę na pojawienie się 3D PDA, ale z uproszczoną mechaniką - bez możliwości przybliżenia i oddalenia ekranu. Noktowizor stał się oddzielnym przedmiotem w slocie latarki. Zintegrowanych noktowizorów nie będzie więcej w zbrojach. 2 Quote Link to post Share on other sites
kamil190 7,960 Posted September 17, 2020 Author Report Share Posted September 17, 2020 Dead Air 1.0 - Wywiad: https://stalkerportaal.ru/news/dear_air_1_0_intervju/2020-09-16-1298 1 Quote Link to post Share on other sites
kamil190 7,960 Posted September 30, 2020 Author Report Share Posted September 30, 2020 Dead Air 1.0 - screeny podziemi: Spoiler X-19: Spoiler Podziemia Agropromu: Spoiler X-16: Spoiler 4 Quote Link to post Share on other sites
tom3kb 9,367 Posted November 5, 2020 Report Share Posted November 5, 2020 I kolejne 3 filmiki pokazujące graficzne "ficzery" z moda. 5 Quote Link to post Share on other sites
Agrael 4,115 Posted December 15, 2020 Report Share Posted December 15, 2020 Dead Air 1.0 nie wyjdzie w tym roku ! Autorzy modyfikacji Martwe Powietrze 1.0 z przykrością ogłosili, że projekt nie pojawi się w tym roku. Niestety, w tym roku nie będzie premiery. Nowej daty nie podamy - poinformujemy o tym dopiero wtedy, gdy sami będziemy tego w 100% pewni, ale na razie po prostu przepraszamy za zawiedzione oczekiwania. Powodem odroczenia jest to, że projekt po prostu nie jest gotowy. Wiele rzeczy nie zostało zrobionych, niektóre nawet się nie zaczęły. Nie jesteśmy gotowi do wydania surowej, częściowo działającej kompilacji. Dopracujemy ją tak bardzo, jak to konieczne. Poszukujemy również osoby, które dobrze radzą sobie z pisaniem ( opisywaniem ). Dialogi, questy, wydarzenia w grze, opisy obiektów - chętnie przyjmiemy pomoc ludzi, którzy są gotowi nam w nich pomóc. Umiejętność wpisywania tekstów i zadań bezpośrednio do gry nie jest wymagana, ale gdyby były takie umiejętności, byłoby to podwójnie korzystne. Moglibyśmy również skorzystać z pomocy modelarza, który wie, jak pracować z silnikiem stalkera. Głównym zadaniem są małe proste przedmioty, w przypadku których ważna będzie nie jakość, ale ilość. Źródło: VK 4 1 Quote Link to post Share on other sites
Agrael 4,115 Posted Wednesday at 10:21 AM Report Share Posted Wednesday at 10:21 AM Raport z rozwoju Dead Air 1.0 - Kwiecień 2021 Po przesunięciu daty premiery Dead Air 1.0 na czas nieokreślony, twórcy moda przez długi czas nie kontaktowali się ze społecznością. Aby uspokoić graczy i poinformować, że z rozwojem wszystko jest w porządku, ukazał się nowy, niewielki raport z wykonanej pracy. Arsenał broni powoli wkracza w ostatnią fazę rozwoju. Ostateczna lista broni, wszystkich powiązanych funkcji, dostępnych celowników i dodatków została już zatwierdzona. W szczególności planowana jest aktualizacja modeli broni MP412, PP-19-01 Vityaz, Kiparis, Skorpion i ewentualnie PP-2000. W planach jest także dodanie SOK-94, IZh-18 dla dwóch kalibrów. Generalnie mimo to znacznie zmniejszył się zasięg broni - usunięto wiele niemal identycznych egzemplarzy, zrezygnowano z pistoletów automatycznych i znacznej części broni ciężkiej. Wybierane są tylko najlepsze modele. Wspomniano również o lokacjach. Kordon został zmieniony nie do poznania, jeszcze jedna lokacja jest przebudowywana od podstaw, a trzecia planowana jest na niewielką rozbudowę, nie licząc ogólnie drobnych zmian kosmetycznych. Jeśli chodzi o grafikę, twórcy zdecydowali się porzucić renderowanie statyczne. Pomogło to autorom dodać wygodę w rozwoju: była większa swoboda kreatywności, możliwość implementacji nietypowych i unikalnych cech graficznych, głębsze badanie zmieniających się pór roku. Udało się rozbudować system efektów dynamicznych, jeden z nich został przedstawiony na załączonym materiale: Spoiler Kolejnym obszarem, nad którym trwają prace jest fabuła. W tej chwili temu aspektowi nie poświęcono wiele uwagi pod względem priorytetu, ale zmieni się to dramatycznie w przyszłości, gdy wszystkie siły zespołu zostaną przekierowane do tej sprawy. Planowane jest dokładne zbadanie świata i wiedzy o grze. Jest za wcześnie, aby ujawnić szczegóły. Źródło: [KLIK] 3 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.