Gość Diegtiariow Opublikowano 3 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2019 Platforma: Call of Chernobyl Autorzy: Dead Air Developers Planowana data premiery: Nieznana Dead Air to globalna modyfikacja do S.T.A.L.K.E.R.-a na platformie Call of Chernobyl, która wpływa na wszystkie aspekty gry - począwszy od grafiki, ścieżki dźwiękowej i efektów specjalnych po innowacje w rozgrywce i prace nad sztuczną inteligencją. Dead Air bazuje na koncepcjach, które narodziły się w poprzednim projekcie autora, Call of Misery. Główny nacisk kładziony jest na rozwój potencjału platformy, złożoność rozgrywki, dbałość o szczegóły, pracę nad ilością oraz jakością wprowadzanych treści. Prace nad wersją 1.0 trwają od 2019 roku. Informacje z 03.09.2019 r.: Spoiler Niedawno autorzy Dead Air poinformowali o zmianach w wydaniu świeżej aktualizacji w związku z rozszerzeniem frontu prac nad przeróżnymi udoskonaleniami. Dzisiaj, jako pocieszająca nagroda, został opublikowany nowy materiał przedstawiający niektóre funkcje. Praktycznie wszystko, co widzimy na filmiku, nie zostało zaplanowane przez twórców przed założeniem o letnim wydaniu. Na materiale można zobaczyć demonstrację nowych animacji ataku nożem i toporem, animowane zakładanie hełmu, nowe animacje włączania i wyłączania latarki, skórowanie mutantów i wiele innych. Źródło: [KLIK] Screeny: Spoiler 14.05.2022 r. Źródła: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skryty Opublikowano 3 Września 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Września 2019 (edytowane) Animacje odcinania części z mutantów to chyba zaczerpnięto z Far Cry 3 i dalszych części. Też przypomina mi się jeden motyw, jeśli chodzi o zakładanie hełmu, z Doom. Zaś co do wymiany filtra, to skojarzenie z Metra 2033. Powiem, że w tym materiale umieszczono ciekawe smaczki, że warto czekać na dalsze, oficjalne informacje od autorów "Dead Air". Ciekaw jestem, co jeszcze wymyślą. Smaka to potrafią narobić. Edytowane 3 Września 2019 przez seb-stryl 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 3 Stycznia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2020 Wbrew oczekiwaniom graczy, „Dead Air 1.0” nie pojawił się w 2019 roku. Jednak autorzy planują zakończyć rozwój w 2020 roku. Kiedy dokładnie tak się stanie, pozostaje to otwartym pytaniem. Aby oczekiwania modów nie były tak rozmarzone, naszej uwadze przedstawiono dużą część nowych informacji, z dołączonymi filmami. Automatyczny przesuwanie inwentarza w czasie przeciągania przedmiotu: Spoiler Nowy noktowizor: Spoiler Inercja kamery w czasie skoków: Spoiler Podwójne strzelanie z dubeltówek: Spoiler Odnowiony system modułów broni (zamiana dublowania broni z celownikami) + dodanie latarek, itd.: Spoiler Zamki z kodem: Spoiler Grawitacyjna anomalia: Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 18 Marca 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2020 Latem poprzedniego wyjście «Dead Air 1.0» zostało odłożone na czas nieokreślony w związku ze zwiększeniem ilości nowej zawartości. Za każdym razem lista nowości powiększała się! Tym razem okazało się, że twórcy zajęli się łączeniem lokacji! Wcześniej twórcy przyłączyli do Baru, okolice fabryki Rostok. Obecnie trwają prace nad złączeniem dwóch części CEA w jedną lokację. Co więcej, trwają pracę nad broniami. W szczególności, autorzy zajęci są importem nowych modeli rąk. Z nowych funkcji rozgrywki warto zwrócić uwagę na pojawienie się 3D PDA, ale z uproszczoną mechaniką - bez możliwości przybliżenia i oddalenia ekranu. Noktowizor stał się oddzielnym przedmiotem w slocie latarki. Zintegrowanych noktowizorów nie będzie więcej w zbrojach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 17 Września 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2020 Dead Air 1.0 - Wywiad: https://stalkerportaal.ru/news/dear_air_1_0_intervju/2020-09-16-1298 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 30 Września 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Września 2020 Dead Air 1.0 - screeny podziemi: Spoiler X-19: Spoiler Podziemia Agropromu: Spoiler X-16: Spoiler Źródło: KLIK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 5 Listopada 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2020 I kolejne 3 filmiki pokazujące graficzne "ficzery" z moda. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 15 Grudnia 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2020 Dead Air 1.0 nie wyjdzie w tym roku ! Autorzy modyfikacji Martwe Powietrze 1.0 z przykrością ogłosili, że projekt nie pojawi się w tym roku. Niestety, w tym roku nie będzie premiery. Nowej daty nie podamy - poinformujemy o tym dopiero wtedy, gdy sami będziemy tego w 100% pewni, ale na razie po prostu przepraszamy za zawiedzione oczekiwania. Powodem odroczenia jest to, że projekt po prostu nie jest gotowy. Wiele rzeczy nie zostało zrobionych, niektóre nawet się nie zaczęły. Nie jesteśmy gotowi do wydania surowej, częściowo działającej kompilacji. Dopracujemy ją tak bardzo, jak to konieczne. Poszukujemy również osoby, które dobrze radzą sobie z pisaniem ( opisywaniem ). Dialogi, questy, wydarzenia w grze, opisy obiektów - chętnie przyjmiemy pomoc ludzi, którzy są gotowi nam w nich pomóc. Umiejętność wpisywania tekstów i zadań bezpośrednio do gry nie jest wymagana, ale gdyby były takie umiejętności, byłoby to podwójnie korzystne. Moglibyśmy również skorzystać z pomocy modelarza, który wie, jak pracować z silnikiem stalkera. Głównym zadaniem są małe proste przedmioty, w przypadku których ważna będzie nie jakość, ale ilość. Źródło: VK 3 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 7 Kwietnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2021 Raport z rozwoju Dead Air 1.0 - Kwiecień 2021 Po przesunięciu daty premiery Dead Air 1.0 na czas nieokreślony, twórcy moda przez długi czas nie kontaktowali się ze społecznością. Aby uspokoić graczy i poinformować, że z rozwojem wszystko jest w porządku, ukazał się nowy, niewielki raport z wykonanej pracy. Arsenał broni powoli wkracza w ostatnią fazę rozwoju. Ostateczna lista broni, wszystkich powiązanych funkcji, dostępnych celowników i dodatków została już zatwierdzona. W szczególności planowana jest aktualizacja modeli broni MP412, PP-19-01 Vityaz, Kiparis, Skorpion i ewentualnie PP-2000. W planach jest także dodanie SOK-94, IZh-18 dla dwóch kalibrów. Generalnie mimo to znacznie zmniejszył się zasięg broni - usunięto wiele niemal identycznych egzemplarzy, zrezygnowano z pistoletów automatycznych i znacznej części broni ciężkiej. Wybierane są tylko najlepsze modele. Wspomniano również o lokacjach. Kordon został zmieniony nie do poznania, jeszcze jedna lokacja jest przebudowywana od podstaw, a trzecia planowana jest na niewielką rozbudowę, nie licząc ogólnie drobnych zmian kosmetycznych. Jeśli chodzi o grafikę, twórcy zdecydowali się porzucić renderowanie statyczne. Pomogło to autorom dodać wygodę w rozwoju: była większa swoboda kreatywności, możliwość implementacji nietypowych i unikalnych cech graficznych, głębsze badanie zmieniających się pór roku. Udało się rozbudować system efektów dynamicznych, jeden z nich został przedstawiony na załączonym materiale: Spoiler Kolejnym obszarem, nad którym trwają prace jest fabuła. W tej chwili temu aspektowi nie poświęcono wiele uwagi pod względem priorytetu, ale zmieni się to dramatycznie w przyszłości, gdy wszystkie siły zespołu zostaną przekierowane do tej sprawy. Planowane jest dokładne zbadanie świata i wiedzy o grze. Jest za wcześnie, aby ujawnić szczegóły. Źródło: [KLIK] 2 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 27 Sierpnia 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2021 Pojawiło się dużo nowych screenów z Dead Air 1.0. Podziemne laboratoria robią wrażenie od strony graficznej Spoiler Całość, kilkadziesiąt fotek znajdziecie tutaj: KLIK 1 KLIK 2 KLIK 3 KLIK 4 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 14 Listopada 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2021 Filmik pokazujący grafikę i klimat podziemnych lokacji w Dead Air 1.0. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suseł Opublikowano 14 Listopada 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2021 Zapowiada się ciekawie, jakieś nowe podziemne lokację będą? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skryty Opublikowano 14 Listopada 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2021 @sus Być może nowe X-laby. Jak już, to seria S.T.A.L.K.E.R będzie dążyło do stylu a ka Metro 2033. Czasami w S.T.A.L.K.E.R-ze brakowało klaustrofobicznych korytarzy, a jak się pojawiały i wędrowało się po nich, to wiadomo, pełne gacie. Lepsze to niż część horrorów. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suseł Opublikowano 14 Listopada 2021 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2021 Przekonamy się jak wyjdzie z chęcią go zagram. Nawet ciekawie by to wyglądało takie połączenie podziemi z Metro do stalkera. Wiem że Reborn coś takiego dodawał. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 16 Marca 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2022 Twórcy Dead Air wypowiedzieli się o wstrzymaniu sprzedaży S.T.A.L.K.E.R.-a 2 w Rosji. My, jako fani GSC, również jesteśmy bardzo rozczarowani ich działaniami przeciwko społeczności rosyjskojęzycznej. Z powodu takiego podejścia firmy zajmującej się produkcją gier cierpią ci, którzy najmniej na to zasługują - zwykli ludzie, dla których gra jest sposobem na zrelaksowanie się i zabawę, odpoczywając jednocześnie od wydarzeń, które toczą się w realnym świecie. Szczerze kochamy serię S.T.A.L.K.E.R., jesteśmy wdzięczni za świat gry, który twórcy dali nam w przeszłości oraz za wszystkie pomysły i marzenia, które ostatecznie nie zostały zrealizowane. W obecnej formie GSC po prostu nie zasługuje na naszą miłość i szacunek. Mimo wszystko Dead Air w dalszym ciągu jest rozwijane - nasza modyfikacja powstała najwyraźniej w oparciu o inną grę innej firmy z innym stosunkiem do swoich graczy i fanów.. Osobno chcielibyśmy podziękować takim osobom jak: Неважно Кто, Антишнапс, VANDELEY, Евгений (Last_Dawn) i pozostałym aktywnym członkom społeczności stalkerów, którzy stanęli w obronie nas, zwykłych graczy. Dziękujemy za terminowe informowanie o możliwych problemach z prawem Federacji Rosyjskiej, a także za ujawnienie wszystkich tajników <?> współczesnego GSC. Osobno wyjaśnimy, że nie oceniamy aktualnej sytuacji politycznej - mówimy tylko i wyłącznie o GSC i ich stosunku do społeczności fanów. Spoiler Мы, как фанаты творчества компании GSC, также сильно разочарованы их действиями, направленными против русскоязычного сообщества. Из-за подобного подхода игровых компаний страдают те, кто этого меньше всего заслуживает - простые люди, для которых игра - это способ отдохнуть и развлечься, отдохнуть от событий реального мира в мире виртуальном. Мы искренне любим серию S.T.A.L.K.E.R, мы благодарны и за тот игровой мир, что нам подарили разработчики в прошлом, и за те идеи и мечты, которые до игровой реализации не дошли. Но в своём текущем виде компания GSC ни нашей любви, ни почитания попросту не заслуживает. Тем не менее, Dead Air разрабатывается в обычном режиме - наша модификация создана, видимо, по другой игре от другой компании с другим отношением к своим игрокам и фанатам. Отдельно передаём благодарность таким людям, как Неважно Кто, Антишнапс, VANDELEY, Евгений (Last_Dawn) и другим активным участникам сталкерского сообщества, которые встали на защиту нас, простых игроков. Спасибо вам за своевременное информирование о возможных проблемах с законами РФ, а так же за вскрытие всей подноготной современной GSC. Отдельно уточним, что мы не даем какую-либо оценку сложившейся политической ситуации - речь идет только и только о компании GSC и их отношении к своему фанатскому сообществу. Źródło: [KLIK] Przepraszam za możliwe błędy w tłumaczeniu. Ciekawe kiedy pozostali modderzy z Rosji się wypowiedzą. Jakby na to nie spojrzeć, Rosjanie uwielbiają stalkera. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 14 Maja 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2022 Autorzy Dead Air opublikowali dużą ilość screenów z różnych etapów rozwoju gry. Spoiler Data premiery wciąż nie jest znana. Więcej obrazków oraz źródło: [KLIK] 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suseł Opublikowano 15 Maja 2022 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2022 Największe zaskoczenie to według mnie celowniki PiP. Świetnie to wygląda. Spoiler I widzę że nowe lokację są Spoiler A Podziemia Prypeci..niesamowite Spoiler 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 13 Kwietnia 2023 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2023 Rozwój wersji 1.0 jest opóźniony z powodu braków w ekipie. Twórcy Dead Air przyznają się do zaistniałego problemu i aktualnie poszukują modderów. Żeby przyśpieszyć prace, potrzebują osoby, która będzie w stanie wykonywać podstawowe rzeczy w SDK - wypełnienie lokacji gotowymi obiektami oraz przystrajanie pomieszczeń różnymi drobiazgami. Poszukują również kogoś, kto potrafi tworzyć nowe obiekty na mapach, korzystając z dostępnej bazy tekstur: budynki, pozostawiony sprzęt na ulicach itp. Dla osób, które chcą udzielić pomocy powstał specjalny formularz. Źródło: [KLIK] Screen pochodzi ze zbioru zrzutów, które zostały opublikowane 14 maja 2022 r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.