Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

@kondotier A to czasami nie było tak, że ten zły brak Dzika ( z Doliny Mroku ) podawał się za docenta, bo chciał mieć dokumenty z X-18 ? 

Prawdziwy Dzik pojawia się na MW ( O ile pamięć mnie nie zawodzi ) po naszym powrocie z Prypeci i oddaniu Ikony dla Dimona. 

@jurek48
W Czystym Deja Vu miałem podobną sytuacja, ale z handlarzem w Czerwonym Lesie. Pomimo tego, że mnie atakował to jakoś z nim porozmawiałem i wykonałem zadanie związane z kopalnią i dokumentami. 


Nie pomiń kolegi Dzika z MW ( zadanie z PDA ). Doprowadzi nas ono do Prypeci i Borysa - ciekawa postać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Agrael  Nie, za docenta podawał się prawdziwy Dzik. Jest to wytłumaczone w dialogu z nim. Mówi, że gdyby się podał za Dzika, to GG by nie uwierzył, bo go przecież wcześniej zabił w DM. I wyjaśnia jak przeżył i dlaczego znalazł się na Magazynach. No i opowiada o swoim bracie w DM.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PODBICIE TEMATU.

Jak ktoś ma farta, to na Pchlim Targu skacząc po teczkę dla Sidora, już za pierwszym skokiem ląduje bezpośrednio przy niej.

image.thumb.jpeg.29c9e38733b12aa08f703c71f5f95bd4.jpeg

Z tego najwyższego betonowego słupka rozbieg wziąłem dokładnie po przekątnej. Czyli że można. Ostatnia więc wątpliwość dotycząca "górno pułapowych schowków" rozwiana.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam wylot na MW z czymś takim :

Spoiler

* Detected CPU: GenuineIntel Pentium-III, F6/M7/S10, 3295.00 mhz, 32-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
--found external arch mp_military_2.xdb0
FS: 43467 files cached, 7441Kb memory used.
Init FileSystem 1.563421 sec
'xrCore' build 3116, Aug 15 2007

Initializing Engine...
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\documents\stalker-shoc 1.0004 v2\user.ltx] successfully loaded.
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[4056044 K], reserved[52040 K], committed[86156 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[11739 K], process heap[678 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[3642 K], smem[0 K]
Executing config-script "d:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl 1.0004 v 2\gamedata\config\default_controls.ltx"...
! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia 
[d:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl 1.0004 v 2\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "d:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl 1.0004 v 2\gamedata\config\rspec_high.ltx"...
! Unknown command:  r__wallmark_ttl
! Unknown command:  rs_skeleton_update
[d:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl 1.0004 v 2\gamedata\config\rspec_high.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "d:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl 1.0004 v 2\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[d:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl 1.0004 v 2\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
[c:\users\public\documents\stalker-shoc 1.0004 v2\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Software
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1
SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software.
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65538 kb, 7609 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:11C0]: NVIDIA GeForce GTX 660
* GPU driver: 25.21.14.1935
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 2727 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref_v'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v_tuchi'
! Version conflict in shader 'def_shaders\lod_old'
! Renderer doesn't support blender 'effects\blur'
! Renderer doesn't support blender 'effects\screen_gray'
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
! Version conflict in shader 'effects\watertest-1'
! Version conflict in shader 'flora\leaf'
! Version conflict in shader 'flora\leaf_lm'
! Version conflict in shader 'flora\leaf_sux'
! Version conflict in shader 'flora\trunk_lm'
! Renderer doesn't support blender 'models\blur'
! Renderer doesn't support blender 'test\bbbbbbbbb'
count of .thm files=670
load time=59 ms
* NULLRT supported
* ...and used
* HWDST/PCF supported and used
* NV-DBT supported and used
- r__tf_aniso 4
- r2_tf_mipbias 0.
Starting engine...
[16-9] get_xml_name for[ui_mp_icon_rank.xml] returns [ui_mp_icon_rank.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_icons_map.xml] returns [ui_icons_map.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_common.xml] returns [ui_common.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_old_textures.xml] returns [ui_old_textures.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_ingame.xml] returns [ui_ingame.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_map_description.xml] returns [ui_map_description.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_models_multiplayer.xml] returns [ui_models_multiplayer.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_team_logo.xml] returns [ui_team_logo.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_team_logo_small.xml] returns [ui_team_logo_small.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mainmenu.xml] returns [ui_mainmenu.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mp_main.xml] returns [ui_mp_main.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_statistics.xml] returns [ui_statistics.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_hud.xml] returns [ui_hud.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_numpad.xml] returns [ui_numpad.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_inventory.xml] returns [ui_inventory.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_inventory2.xml] returns [ui_inventory2.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_iconstotal.xml] returns [ui_iconstotal.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_pda.xml] returns [ui_pda.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_icons_npc.xml] returns [ui_icons_npc.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_npc_monster.xml] returns [ui_npc_monster.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_npc_unique.xml] returns [ui_npc_unique.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_buy_menu.xml] returns [ui_buy_menu.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_asus_intro.xml] returns [ui_asus_intro.xml]
[16-9] get_xml_name for[amk_pda.xml] returns [amk_pda.xml]
[16-9] get_xml_name for[amk_pda_blank.xml] returns [amk_pda_blank.xml]
[16-9] get_xml_name for[amk_ui_base.xml] returns [amk_ui_base.xml]
[16-9] get_xml_name for[color_defs.xml] returns [color_defs.xml]
[16-9] get_xml_name for[hint_item.xml] returns [hint_item.xml]
Loading DLL: xrGameSpy.dll
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mm_main.xml] returns [ui_mm_main.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mm_load_dlg.xml] returns [ui_mm_load_dlg.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 4
- r2_tf_mipbias 0.
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
*** RESET [360 ms]
"d:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl 1.0004 v 2\bin\xr_3da.exe" -nointro
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 131145 K
Szykuję się do drogi...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time:    11844 ms
* [prefetch] memory:  115379Kb
* phase time: 11875 ms
* phase cmem: 237192 K
ZACZYNAMY...
* phase time: 48 ms
* phase cmem: 225808 K
Zona napełnia się życiem...
* phase time: 10 ms
* phase cmem: 225808 K
Wczytywanie zapisanej gry "brom ok.sav"...
* Loading spawn registry...
* 11119 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 20030 objects are successfully loaded
[16-9] get_xml_name for[map_spots.xml] returns [map_spots.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_escape.xml] returns [map_spots_escape.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_garbage.xml] returns [map_spots_garbage.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_agroprom.xml] returns [map_spots_agroprom.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_darkvalley.xml] returns [map_spots_darkvalley.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_bar.xml] returns [map_spots_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_military.xml] returns [map_spots_military.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_radar.xml] returns [map_spots_radar.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_mp.xml] returns [map_spots_mp.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_relations.xml] returns [map_spots_relations.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_lchangers.xml] returns [map_spots_lchangers.xml]
* Game brom ok is successfully loaded from file 'c:\users\public\documents\stalker-shoc 1.0004 v2\savedgames\brom ok.sav' (1.847s)
* phase time: 1846 ms
* phase cmem: 260623 K
SERWER: Łączenie...
MaxPlayers = 32
* phase time: 23 ms
* phase cmem: 260671 K
KLIENT: Łączenie z localhost...
Player not found
* client : connection accepted - <>
* phase time: 13 ms
* phase cmem: 260695 K
Otwieranie strumienia...
* phase time: 11 ms
* phase cmem: 260695 K
Pora wychodzić...
* phase time: 3731 ms
* phase cmem: 353471 K
Wczytywanie shaderów...
* phase time: 274 ms
* phase cmem: 358054 K
Sprawdzam broń...
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65529 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 62874 verts, 1964 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65449 verts, 2045 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 9999 verts, 312 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 58032 verts, 1813 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 876555 indices, 1712 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 22001 verts, 257 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 501153 indices, 978 Kb
* phase time: 96 ms
* phase cmem: 358595 K
Zabieram ekwipunek...
* phase time: 593 ms
* phase cmem: 361706 K
Przysiądę na ścieżce...
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 40687 v(20), 26352 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(794K), IB(154K)
* phase time: 42 ms
* phase cmem: 361781 K
Wczytywanie stref i portali...
* Loading HOM: d:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl 1.0004 v 2\gamedata\levels\l07_military\level.hom
* phase time: 20 ms
* phase cmem: 361998 K
Przygotowuję się do wymarszu...
- Loading music tracks from 'l07_military_musics'...
* phase time: 16 ms
* phase cmem: 362070 K
Jestem gotowy...
- Game configuring : Started 
- Game configuring : Finished 
[16-9] get_xml_name for[maingame.xml] returns [maingame_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[zone_map.xml] returns [zone_map_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[car_panel.xml] returns [car_panel_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[motion_icon.xml] returns [motion_icon_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[messages_window.xml] returns [messages_window.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_custom_msgs.xml] returns [ui_custom_msgs.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[inventory_new.xml] returns [inventory_new_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[inventory_item.xml] returns [inventory_item_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[af_params_16.xml] returns [af_params_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[inventory_new.xml] returns [inventory_new_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda.xml] returns [pda.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_map.xml] returns [pda_map.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[hint_item.xml] returns [hint_item.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_contacts_new.xml] returns [pda_contacts_new.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[events_new.xml] returns [events_new.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[news.xml] returns [news.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[encyclopedia.xml] returns [encyclopedia.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[actor_statistic.xml] returns [actor_statistic.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_dialog_character.xml] returns [pda_dialog_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[stalkers_ranking.xml] returns [stalkers_ranking.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[stalkers_ranking_character.xml] returns [stalkers_ranking_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_events.xml] returns [pda_events.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_events.xml] returns [pda_events.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[hint_item.xml] returns [hint_item.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[job_item.xml] returns [job_item.xml]
[16-9] get_xml_name for[talk.xml] returns [talk_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade.xml] returns [trade_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_item.xml] returns [trade_item_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[af_params_16.xml] returns [af_params_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[carbody_new.xml] returns [carbody_new_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[carbody_item.xml] returns [carbody_item_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[af_params_16.xml] returns [af_params_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[inventory_new.xml] returns [inventory_new_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
* phase time: 284 ms
* phase cmem: 376373 K
Zapalę i w drogę...
* t-report - base: 2236, 1342307 K
* t-report - lmap: 7, 7168 K
* phase time: 3226 ms
* phase cmem: 376375 K
Wchodzę do Zony...
* phase time: 16 ms
* phase cmem: 376375 K
* [win32]: free[1832748 K], reserved[97900 K], committed[2263592 K]
* [ D3D ]: textures[1349476 K]
* [x-ray]: crt heap[376369 K], process heap[69790 K], game lua[22688 K], engine lua[192 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[6469 K], smem[35097 K]
[16-9] get_xml_name for[game_tutorials.xml] returns [game_tutorials.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_credits.xml] returns [ui_credits.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_movies.xml] returns [ui_movies.xml]
! Unknown command:  :%s
 

Co to za dziadostwo ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DaarMoo A ja się zastanawiałem, o co może chodzić z tym wylotem. Widzisz.. Mod pokarał cię za drobne oszustwa ; ) 

Zastanawia mnie, jak poradziłeś sobie ze schowkami gracza na Dziczy ? Chodzi mi o ten ostatni schowek ( 1:15 ) 

Spoiler

 

Doskoczyć jest tam naprawdę ciężko. Myślałem nawet, czy nie zwiększyć skoku GG, ale jakoś się udało. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DaarMoo  Dziwne, bo ja zmieniłem możliwość udźwigu i wytrzymałość GB i nic mnie nie spotkało przykrego. Tyle tylko, że musiałem się pilnować z zawartością plecaka, aby łącznie z dodatkową możliwością jaką dają pancerze, nie przekroczyć pewnego ciężaru i od NPCów nie dostać po mordzie. Jest to opisane w #1 spojler Poradnik.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DaarMoo  Ale tylko ci, którzy nie dają zadań kwestowych. Każdy kwestowy da ci po gębie.

Jak sobie poczytasz kto co chce aby dać ekskluzywną broń, to wiesz gdzie gromadzić przedmioty, aby ich nie nosić bez potrzeby. Koło każdego teleportu jest schowek, to jak na lokacji masz tego już zbyt wiele w plecaku, zanieś do takiego schowka. Wtedy dwa trzy kursy i itemy zaniesiesz tam gdzie trzeba.

Kilka lokalizacji znajdźiek. @anatol - uznasz za stosowne, daj do poradnika.

Spoiler

To jest schowek Timki ( znaleziona kartka ) na płn. posterunku Kordonu.

1947855119_Timkapnpost.thumb.jpg.a6311e6aeeb066b449a1e7ec264ebc74.jpg

PDA dla Wilka, zwalona lokomotywa. Pod nią.

1406415841_PDApolokomot.thumb.jpg.0a1b9673551ec0a2f2fc2e09ecb3af6c.jpg

Plecak Farciarza, Agro, bagienko. Pod przyczepą, przy kole od środka, bliższe bagnu.

804299587_FarciarzAgrobagno.thumb.jpg.bcb4be930f9080c554623bd789b65808.jpg

 

DODANO:

Przy wykonywaniu zadania na zabranie kostki Rubika, zorientowałem się, że też niepotrzebnie bawiłem się w akrobatę, łażąc po fragmentach konstrukcji, jak to podpowiadano na filmiku.  A można ją zabrać bezproblemowo przy zadaniu na schowki Woronina.

Przy jego ostatnim schowku, zabieramy jednocześnie schowek Knuta i gdy już mamy wracać na ziemię, najpierw z dachu przedostajemy się po którejś z drabin na ten pawlacz z kostką, zabieramy ją i na ziemię. Kostka nie jest zadaniem uruchamiającym jakąś kolejną nitkę, więc może czekać. Chyba że zadanie na schowki Woronina zrobiliśmy wcześniej, albo nie chcemy czekać, wtedy mówi się trudno. Czeka akrobatyka.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

@DaarMoo To teraz czeka cię CEA, a następnie Sarkofag, po którym trochę się nastrzelasz. Aczkolwiek to zadanie możemy zakończyć na dwa sposoby. Zdecydowanie lepiej wybrać to trudniejsze. 

Generalnie to wątek Trzmiela został dodany w Outfater. W czystym Deja Vu nie było tego zadania. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Udało się po długich bojach i problemach ukończyć tego moda. Spolszczenie ukazało się jak byłem już w połowie, wiec wolałem nie ryzykować z dodawaniem go i dokończyłem w oryginale. 

Wrażenia z rozgrywki bardzo mieszane, balans obrażeń i handlu porażka (walka nawet w egzo z npc w kurtce to wyzwanie, a kupno sprzedaż to lichwa w najczystrzej postaci). Tak naprawdę w miarę komfortowo możemy się poczuć gdzieś blisko połowy rozgrywki. Schowki poukrywane przez sado-masochistę :) (jak ktoś lubi takie klimaty to zdecydowanie mogę polecić), część udało się znaleźć bez podpowiedzi, ale większość z poradnikiem. 

Niestety nie ominęły mnie problemy opisywane w temacie moda. Schowki szczęściarza skończyły się u mnie również w pieczarze, pomimo wielokrotnego przeszukiwania (w gameplay-u Sirriusa było coś wspomniane o problemach z zapisami w pieczarze, więc po którejś próbie udało się ją przejść bez zapisu) i tak nie było tego schowka. Dałem sobie spokój z tym zadaniem (skutek, brak możliwości zdobycia jednej z ekskluzywnych broni). Kilku innych również nie byłem w stanie zdobyć, z powodu braku respawnu artefaktów potrzebnych do nich (na gameplay-ach był, u mnie nie).

Zbieranie niektórych rzeczy też zostało według mnie niepotrzebnie utrudnione (wymagana była kolejność ich zbierania), np. nieśmiertelniki żołnierzy pojawiały się w konkretnej kolejności w przypadku dwóch na jednej lokacji. 

Dużo biegania tam i z powrotem w zadaniach przez kilka lokacji (mało zadań równoległych, które można by było zrobić w tym samym czasie), to trochę takie sztuczne wydłużanie moda.

Podsumowując, mod ma spory potencjał, fabularnie jest dobrze, reszta jak kto lubi, albo grający będzie przeklinał, albo i tak będzie czasami przeklinał i grał dalej :) (ja stwierdziłem, że dopóki fabuła będzie się rozwijać i będzie możliwość ukończenia moda to gram do końca).   

Końcowa rozmowa z Bagiennym Doktorem, po opuszczeniu bazy CN napisy końcowe.

ss_mkk7_04-13-20_13-42-12_(marsh).thumb.jpg.5ce89af48c08d5832ec4f22d2933f6af.jpg

 

 

  • Dodatnia 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:brawo: @mkk7  . Cieszy ukończenie moda, bo to zachęta dla innych, do spotkania z tym modem. Skoro można się katować OP2, to dlaczego nie zagrać w Outfatera?

Trudność moda nie powinna być zaskoczeniem, bo dałem porównanie do co najmniej NS2016, bardziej do OP, już na samym początku. Pokazałem na zrzutach, jak upierdliwie są schowane itemy w schowkach. Ale też pisałem, dając przykłady z mojej gry, że gameplayerowcy nie zawsze pokazywali właściwe rozwiązania, tym samym utrudniając grę sobie i oglądającym. Przykłady: dotarcie do książki z bajkami, jeden ze schowków Knuta, do wzięcia razem ze schowkiem Woronina, czy dotarcie do kostki Rubika.

To samo było ze schowkiem w pieczarze. Ponieważ zaczynałem moda kilka razy ( pierwsza gra, a potem sprawdzanie spolszczenia ) , mogę stwierdzić, że gdy się idzie do pieczary nie od razu po otrzymaniu jego lokalizacji, ale dopiero jak jesteśmy tak wyposażeni, że szybko możemy zlikwidować przede wszystkim pseudogiganty i burery, schowek zawsze jest na swoim miejscu. Obojętnie którędy do pieczary wejdziemy, z Wysypiska czy Agro.

No i chytrość gry. Ja wykorzystywałem anomalie, które albo od razu zabijały mutanty, albo na tyle je osłabiały, że przy strzelaniu padały po jednym trzy dwóch postrzałach.

I tu mam apel do tego - o ile to przeczyta - kto zrobił mapkę pieczary dla NS z zaznaczonymi trasami dotarcia tak do Górnika jak i do pozostałych znalezisk, czy nie byłby chętny zrobić też czegoś takiego dla Outfatera. Coś mi się wydaje, że w jednym i drugim przypadku ( z wyjątkiem odszukania NPCa ) itemy leżą w tych samych miejscach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Razem z @kondotier postanowiliśmy stworzyć dokładniejszy poradnik do tego moda. Został przeniesiony do odpowiedniego działu i odnajdziecie go Tutaj.
Trzeba również zaznaczyć, że nie zawiera on Wszystkich lokalizacji schowków. Wątek Szarego Fotografa, jak i Utraconej Twórczości także nie został w pełni dokończony.

Poradnik został stworzony dzięki moim i @kondotier'a zrzutom. Ostatnio grał w tego moda i także podsyłał mi nowe, a więc zebrało się ich na tyle dużo, że śmiało można stworzyć z nich poradnik. Czy zostanie on kiedykolwiek w pełni uzupełniony ? Być może tak, ale ktoś musiałby spotkać się z tym modem po raz kolejny, najlepiej mając w pamięci położenie niektórych schowków. 


Tradycyjnie dziękuję @MaklerR za grafikę do poradnika.

  • Dodatnia 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 27.09.2019 o 21:49, kondotier napisał:

Jak zmodyfikować plki actor aby mieć  "długie ręce" w modzie Los Człowieczy. Nie idzie dostać  tego śrubokręta..... z dachu.  Ale podejrzewam że go tam nie ma. Bandyta żaden go nie posiadał. Na ciężarówce  brak. Co robić ? 

 

Edytowane przez kubastalker123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Długie ręce" czyli zwiększona odległość podnoszenia przedmiotów. Odszukujemy plik system.ltx (...gamedata\config\system.ltx). Otwieramy go, szukamy sekcji [inventory] i linijki take_dist  = X

Zamiast X wpisujemy odpowiednią cyfrę lub liczbę, która będzie stanowić odległość z jakiej GG będzie mógł podnosić przedmioty. 

Lokalizacja śrubokręta i metoda zdobycia tego przedmiotu:

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kubastalker123  Do śrubokrętu pod dachem można się łatwo dobrać. Jak jesteś na dachu tej wjazdowej bramy, to przy samym murze z prawej strony jest w nim taka nie za duża dziura nad wjazdem. Jak najpierw popatrzysz z dołu, to zobaczysz że pod nią jest taki ceglany występ. Na niskim przysiadzie patrz w dół i widząc występ przez tą dziurę zeskocz na niego. Dalej kucając zobaczysz śrubokręt. Teraz sprawdź czy od razu możesz zabrać.  Jeśli nie, to bardzo powoli zbliżaj się po tym występie do niego.

Gdyby ten na filmiku stał ciut w prawo i kucał, to zatrzymał by się na tym występie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.