smox Opublikowano 5 Listopada 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2019 Dzięki @kondotier. Szkoda, że screenów które wstawiasz nie da się powiększyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 5 Listopada 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2019 Skumałem, że to wysypisko po układzie fałd/kup śmieci oraz fakcie, że w dolinie nie ma takiego żelastwa koło żadnego bajora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 5 Listopada 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2019 @smox Ja je powiększam dwuklikiem na zrzucie. Ale może mamy różne uprawnienia. Jak Ci się nie uda powiększyć to napisz. Wsadzę je do spojlera w pełnym wymiarze. Ale te na Wysypisku, masz też na PW. Tu dałem dla pozostałych grających. Kartka na MW i fotka na Agro. Obie z naprowadzeń w dialogach. Spoiler Na lewo od Bariery. Kartka. Pod płotem, północ lokacji Agro, nad bagnem. Część foto. DODANO. Zmiana pogody na Bagnach. Gram na oświetleniu statycznym, bo jak przejdę na wyższe, to obraz mam przekontrastowany. Żadne zmiany ustawień podstawowych, czy też rozszerzonych nie pomagają. Jak to wygląda u Was? 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 5 Listopada 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2019 A propos lokacji - w starym lesie znajdowałem tylko kartki w kamieniach - musowo odwiedzić wszystkie skupiska skalne - info w klimacie - szukaj dalej a kartkę sprzedaj, tutaj nic nie ma. Tak wygląda kontener z kwestu na 3 od rusznikarza Pałycza z Nieba na mechanicznym dworze: 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 5 Listopada 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2019 @vidkunsen Ale to rozchodzi się o kartki Utraconego tworicziestwa. Taka, jaką kupuje się u Kuzniecowa, taka jak ta e złomu na Wysypisku. W starym lesie mają być dwie. I jedną już przechlapałem. Takich jak piszesz, znalazłem 4. W jednej jest nakierowanie sprzedaży na Wowana, ale on nie przejawił nimi zainteresowania. A dwa pozostałe kontenery znalazłeś? Spoiler Pojawiają się w kolejności. Następny jest na dachu wiaty. A ostatni w elementach wentylacyjnych bliżej wody. No i wizyta nieproszonych gości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 5 Listopada 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2019 7 godzin temu, kondotier napisał: Gram na oświetleniu statycznym, bo jak przejdę na wyższe, to obraz mam przekontrastowany. Żadne zmiany ustawień podstawowych, czy też rozszerzonych nie pomagają. Jak to wygląda u Was? Całkiem zapomniałem o tych Bagnach. Miałem tam iść, ale tyle tych zadań, że zapomniałem. Polazłem teraz i obraz jest ok. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 5 Listopada 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2019 Rusznikarz zaliczony - 3 kontenery, idę dalej z fabułą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 6 Listopada 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2019 Na Bagnach tego przekontrastowania tak mocno widać nie było, jak na innych lokacjach np. cienie na asfalcie. Na Bagnach też z początku miałem taki zamleczony obraz, ale sądziłem, że to celowy efekt zamglenia. Ale jak na to nakładało się psi oddziaływanie psów lub kontrolera, było już tragicznie. Po przejściu na statykę, w pełni kontroluję grafikę. Na tych samych bagnach mam ją teraz taką. Czyli, że nie jest to wina mojej karty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 6 Listopada 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2019 @kondotier, z ciekawości przeszedłem na oświetlenie statyczne i zdecydowanie jednak wolę dynamiczne. Statyczne - Dynamiczne - Takie same ustawienia, tylko inne oświetlenie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Agrael Opublikowano 6 Listopada 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2019 Rozumiem, że to dodatek " Rdzawa Zona " powoduje to '' rozmycie się " ekranu ? Jak oglądam te screeny ( a są ciekawe ) to wydaje mi się, że dość mocno męczy oczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 7 Listopada 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2019 8 godzin temu, Agrael napisał: Rozumiem, że to dodatek " Rdzawa Zona " powoduje to '' rozmycie się " ekranu ? Jak oglądam te screeny ( a są ciekawe ) to wydaje mi się, że dość mocno męczy oczy. Tak @Agrael, gram z dodatkiem "Rdzawa Zona" i bardzo mi się podoba. Screeny nie oddają wiernie tego co jest na ekranie i ja podczas gry jakiegoś "rozmycia się" nie widzę. Obraz jest ostry i wyraźny. Zawsze można spróbować z dodatkiem i bez i wybrać to co bardziej pasuje. Dodam, że mnie oczy nie bolą, a jestem na to wrażliwy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 7 Listopada 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2019 Gram tradycyjnie, na statycznym, bardziej cenie akcję, fabułę niż pejzaże. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 7 Listopada 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2019 Nie dodawałem tej "Rdzawej zony", bo mam już serdecznie dość sepiowatości na ekranie. Od poczatku moda grałem na dynamicznym oświetleniu i jak można zobaczyć na wcześniejszych zrzutach tutaj czy w dziale Klimatyczne, obraz był ostry i klarowny. Dopiero po wejściu na Bagna, stał się taki zamleczony. Sądziłem, że to celowe, bo pogodę na nich miałem mocno pochmurną, z występującymi wyładowaniami. Ale jak musiałem z nich przejść na Kordon, efekt pozostał. Na dodatek cienie na asfalcie, czy ścianach zostały spikselowane. Nie pomogło zwiększenie opcji rozmycia granic między odcieniami. Ale jak pamiętam, taka sytuacja występowała w wielu modach, gdzie lokacje z CzN lub ZP były zaadaptowane do CCz. Statyka przywróciła mi "gładkość" obrazu. Wolę taki obraz jak @smox pokazuje na pierwszym zrzucie, od tego z drugiego ( mam tak samo). Tyle tylko, że ja to podstawowymi opcjami mocno rozjaśniłem. I mam naturalny efekt zardzewiałej techniki i wszystkiego co metalowe. Mod daje graczowi szeroki zakres wyboru. Poczynając od zmiany grafiki ( Rdzawa zona), po ustawienie trudności gry. Instaluje się na stopniu powiedzmy podstawowym, z wyborem od początkującego do mistrza. A dołączone dwa fixy, pozwalają na wersję łagodną - też z 4. stopniowym wyborem - , lub hardkorową, z wyborem. Tak że każdy kto zagra, będzie mógł sobie dopasować moda pod swoje upodobania. To jedna z wielu pozytywnych stron moda. A że do moda wstawiono elementy soliankowe, a Outfater również wprowadza soliankową "tajemniczość" przy poszukiwani itemów, oraz przy zadaniach zbieraczych, na pewno zejdzie sporo czasu zanim nasi gracze podzielą się informacjami co, gdzie i w jakich sytuacjach się znajduje. Bo podpowiedzi z poradnika na rus forum moda, są mniej niż lakoniczne. Wiele podpowiedzi znalazłem dopiero w dyskusji o modzie. A i one były bardzo oszczędne. Mod ma ukrytą linię fabularną, która nie pozwala na dokończenie rozpoczętych zadań, jeśli nie zostały wykonane zadania równoległe. Taki przykład: Przyniosłem barmanowi worek cukru, ale brak dialogu. Przyczyna? Nie zrobiłem drugiego zadania "Otszelnika" na serce dzika. Idąc przez lokację zajrzałem do niego, serca przyniosłem, a w Rostoku barman odzyskał głos. Podobnie mam z zadaniem na Kwiat Alienki dla Skriagi. Mam go, ale ten kuternoga nie chce przyjąć. Chyba dlatego, że mam wcześniejsze dla niego zadanie na Czarnego Mnicha. Jednak nie będzie to za przyczyną moda, ale mojej gry. Uruchamiając go, nie zakładałem dłuższej gry, bo było to od razu po skończeniu podstawowego Deja vu. Grałem więc luzacko, bez wnikania co będzie dalej. Ale stało się inaczej. Nowe zadania, dialogi i te zadania z solianki, spowodowały że gram do tej pory. Bo to jakby "inny" mod. I na okrasę: Zwróćcie uwagę, że na trzcinach wyraźnie widać brązowe pałki i pióropusze. Tak mam na statycznym. Na dynamicznych oświetleniach tego nie widziałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 7 Listopada 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2019 Potwierdzam - na statycznym cały czas widać na każdej lokacji na której są tzw. pałki wodne i te wiechcie co tez rosną nad wodą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 7 Listopada 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2019 W paczce są projekty spolszczonego ekranu startowego ( w ui ), oraz ekranów ładowania ( w ui_load ). Jeśli macie takie życzenie, możecie sobie podmienić i dać ewentualne uwagi. Przyda się przy robieniu spolszczenia. loady.7z 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 7 Listopada 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2019 Od początku gry nie znalazłem artefaktu Bateryjka. Potrzebuję go, by dostać unikatową broń. Wszystko inne już zebrałem, a artefaktu nie ma pomimo moich usilnych poszukiwań. Widział ktoś Bateryjkę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 7 Listopada 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2019 Smox: Spoiler https://www.playground.ru/files/s_t_a_l_k_e_r_shadow_of_chernobyl_povelitel_zony_ot_dead_land_1_0004-157647/ https://www.playground.ru/cheats/s_t_a_l_k_e_r_shadow_of_chernobyl_chit_mod_cheat_mode_povelitel_zony_spawnermod_6_0-62153/ http://prostalker.ru/mod-povelitel-zonyi-dlya-ten-chernobyilya/ Trajnery m.in: https://www.gamecopyworld.com/games/pc_stalker_shadow_of_chernobyl.shtml Smox - Jantar: 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 7 Listopada 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2019 Dzięki @vidkunsen, lecę na Jantar chociaż nic tam wcześniej nie znalazłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 7 Listopada 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2019 Nie za bardzo mam czas, ale powoli przemieszczam się do przodu. Bez poradnika ani rusz, jak do tej pory na pierwszym miejscu w rankingu na najbardziej niedostępny schowek prowadzi Notatnik Kreta. Fabuła jeszcze mi się nie wykrystalizowała, biegam od zadania do zadania, od schowka do schowka i sam się sobie dziwię, ale zaczyna mnie to coraz bardziej wciągać. 20 godzin temu, Agrael napisał: Rozumiem, że to dodatek " Rdzawa Zona " powoduje to '' rozmycie się " ekranu ? Dodatek nie powoduje rozmycia ekranu, zmienia tylko tekstury. Rozmycie powodują shadery z paczki - shaders OLR dołączonej do moda. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 7 Listopada 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2019 To lipny ten mod W oryginalną część spokojnie dało się grać bez poradników, jak znalazło się kilka pierwszych schowków to późnij łapało się już rytm w szukaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vidkunsen Opublikowano 7 Listopada 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2019 Jest inny, trudniejszy z akcentem na intuicję i spostrzegawczość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 7 Listopada 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2019 36 minut temu, tom3kb napisał: To lipny ten mod Na pewno nie jest lipny, ma po prostu bardzo dobrze zakamuflowane schowki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 7 Listopada 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2019 Nie jest tak źle z tymi schowkami. Tylko czasem łatwo je znaleźć, trudniej zabrać. Na razie mam przetłumaczone tylko trochę, więc dam co mam. Ułatwi to już grającym, zrozumienie zamysłu Outfatera. NIEŚMIERTELNIK.txt ROZZUCONE KARTKI.txt Schowki Szczęściarza mają w sobie opisy, gdzie jest następny. Ale one są zrozumiałe tylko dla tych, co dobrze znają i pamiętają wygląd lokacji. A na modzie nie ma co psów wieszać, skoro niektórzy pieją peany pochwalne dla OP, z którego zaczerpnięto nie tylko schowki, ale i sposoby docierania. @smox Znalazłem już kilka bateryjek. Jedna na pewno jest w bajorze na Agro. Przy okazji możesz zabrać kawałek zdjęcia z plecaka pod płotem, na północ od bagienka. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 7 Listopada 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2019 Ja to mówiłem z przymróżeniem oka. Oryginał mi bardzo się podobał z tym szukaniem schowków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 8 Listopada 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2019 Dzięki Panowie za pomoc z tą Bateryjką. Była na Agropromie w bajorze. Mogłem w końcu wymienić zebrane klamoty u Kuzniecowa na unikatowy HK G36 <<Outfate>>. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.