Jump to content
kondotier

MODYFIKACJA MODA "CZŁOWIECZY LOS - KROK W NIEZNANE - DEJA VU"

Recommended Posts

Przykład - arty dla Nataszy i Garika - jak zapomniałeś o czym gadały postacie po drodze i nie odwiedziłeś kolejnego w łańcuszku to idziesz na miejsce - np. X-10 i sama lipa bez sosny - nie ma.

Z 1 kwesta się robi 100, nie odwiedzam miejsc jak Kondotier z namiaru z tzw. dodatkowego źródła bo tam nic nie ma jak skrypt nie zaskoczył.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@tom3kb  Fragmenty zdjęcia są zawsze w plecaku. Pod ognisko, oczywiste że zajrzałem. Ale podpowiedź była "nieopodal ogniska".

@vidkunsen  Garik dawno dostał arta, Natasza swoje części mutantów, a Sieńka już jest w barze. Narzeczeni pogodzeni. Barman też opowiadał o przyzwyczajeniach fotografa. A plecaki i tak są bez naprowadzenia. Naprowadzenie jest po to, abyś miał w przybliżeniu lokalizację. Inaczej szukaj fotki w barze, przy jego złożoności, albo tu na dziczy. Dałem zrzuty schowka w barze. 1000 razy byś koło drzewa przeszedł i schowka nie zauważył.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podczas przejścia na lokację Логово trzeba przejść na statyczne oświetlenie. Na wyższym oświetlenie następuje wylot -

Spoiler

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : assertion failed
[error]Function      : _VertexStream::Lock
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\R_DStreams.cpp
[error]Line          : 44
[error]Description   : (bytes_need<=mSize) && vl_Count

Do tej pory narzekałem trochę na schowki czy muzyczkę. Pora na trochę pochwał, bo to naprawdę dobry mod. Wciągnął mnie strasznie.

1. Fabuła jest ciekawa i wciągająca. Zadania ciekawe i rozbudowane, wymagające myślenia. Nie ma tak, że dostajemy zadanie, pojawia się znacznik na mapie, idziemy tam i wykonujemy.

2. Zebrane części mutantów i artefaktów można wymieniać u handlarzy na amunicję, bo z tą trochę krucho. 

3. Handlarze za zebranie potrzebnych im przedmiotów dają ekskluzywną broń.

4. Stabilność i wygląd. Mod jest świetnie zoptymalizowany i bardzo ładnie wygląda.

Dodano:

Zapomniałem o jednej świetnej sprawie jaką jest ogranicznik udźwigu. Można co prawda ustawić sobie dowolny udźwig, ale podczas rozmowy z ważnymi NPC musimy dźwigać poniżej 115 kg. Jeżeli niesiemy więcej, to dostajemy w mordę. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na podstawowym Deja vu, ta lokacja Logowo też sprawiała kłopoty. Ale jak się z niego wylazło, to wszystko wracało do normy.

Ja chyba nie dogram do końca. W moda od początku trzeba grać przemyślanie, wykonywać wszystkie zadania po kolei. Ja zagrałem tylko do sprawdzenia jak mod wygląda, a potem wpadłem w jego pułapkę i chciałem grać. Niestety, ale to się zemściło brakiem kwestowych NPCów.

Próba gry na cudzym sejwie nie wypaliła. Trzeba by zacząć grę od nowa, a tego mi się nie chce. Tak, że od tej chwili będę tylko kibicował grającym.

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 godzin temu, kondotier napisał:

Ja chyba nie dogram do końca. W moda od początku trzeba grać przemyślanie, wykonywać wszystkie zadania po kolei.

Zgodzę się @kondotier, że w modzie trzeba myśleć, ale z tym wykonywaniem wszystkich zadań po kolei, to się nie zgodzę. W modzie nie ma wymyślonej przez autora (jedynej słusznej) linii fabularnej, której trzeba się ściśle trzymać. Zadania można wykonywać w dowolnej kolejności. Ja przykładowo poszedłem na Bagna zaraz na początku gry, a Syrrius (poradnik na Youtube) poszedł tam dopiero pod koniec gry.

Pojawiają się jednak w modzie wiadomości SMS od postaci fabularnych i SMS-y od samego moda co trzeba zrobić i tego trzeba się trzymać. Pewnie coś pominąłeś i stąd Twoje problemy. 

Magazyny wojskowe -

ss_jarek_11-10-19_19-13-36_(l07_military).thumb.jpg.a40377e426ae7fcc6516e6e801f691d5.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@smox  Przecież napisałem, że uruchamiając moda, nie zakładałem dłuższej gry, a tylko sprawdzenie jego początku, czym różni się od podstawowego deja vu. Nie zwracałem uwagi na osobliwości moda. Chciałem tylko przejść ten pierwszy etap do otrzymania śpiwora.

Niewiele jest takich sytuacji, że można pójść na jakąś lokację wg własnego uznania i porobić tam zadania jej właściwe. Wyjątkiem są tylko Bagna. Ale i tak iść tam powinniśmy dopiero po informacji od Kułaka o Wietrznym. Jeśli na lokację wejdziemy wg. widzimisię, to większość kwestowych NPCów nabierze wody w gębę. Tego jestem pewien, bo poszedłem na Agro po kartkę, a przy okazji zajrzałem do Dezertera. Miał tylko nic nie dające dialogi. To samo Kret, Czirok i Szerszeń. Dopiero jak zaniosło mnie tam zadanie, oni stali się rozmowni. Na MW Skrjaga nie chciał przyjąć Kwiatka, bo wisiało mi wcześniej wzięte zadanie na wyjaśnienie sprawy Monacha.  Nie byłem na CEA. Szurup nie dawał swoich zadań, zanim nie przyprowadziłem półzombiaka z Doliny Mroku. I takich sytuacji miałem jeszcze kilka.

Przyznałem się przecież też bez bicia, że problemy jakie wniknęły, są z mojej winy. Jedynie nie przypisuję sobie zniknięcia Riezanego. Chociaż on mi zniknął po tym, jak zrezygnowałem z super broni jaką proponował. Gdyby nie to zniknięcie, mógłbym chyba grać dalej i wyrównałbym wątki.

Dlatego moda będę polecał z czystym sumieniem i zachęcał do zagrania w niego, jako przyjemnej alternatywy dla innych mocno przegiętych modów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak brałem zadanie od maksa na świra z chatki na MW to musiałem zajrzeć do kuternogi Skrjagi bo dostałem od niego SMS-a, gdybym tego nie przeczytał i nie poszedł to bym nie miał działki dla tego świra i zadanie by wisiało w próżni.

1/2 zadań i drogi przejścia/zaliczenia kwestu to uważne czytanie sms-ów, robię zrzuty - F12 - są pomocne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

w.thumb.jpg.41c03d3756b38585c9132efcd21ca887.jpg

Mnie już nie trzeba polecać, bo nieźle się wkręciłem, choć na początku myślałem, że przygoda z tym modem nie potrwa długo. Mam pytanie, jak jest z okradaniem schowków? U Sidorowicza i w Barze nie kradną (przynajmniej na razie), to już sprawdziłem, a jak jest na innych lokacjach?

Może komuś się przyda, na Kordonie w Wiosce Nowicjuszy znalazłem listę wszystkich przedmiotów potrzebnych do wykonania zadań na unikalne modele broni. Jeśli ktoś ma zamiar wykonać je wszystkie, to jest to bardzo pomocna informacja, od początku wiadomo co chomikować.

Spoiler

ok.thumb.jpg.65c709bf43c28de409c4768f6f4cffc8.jpg

@kondotierze, próbowałem znaleźć schowek z fragmentem fotografii na Dziczy, sprawdziłem chyba wszystkie możliwe zakamarki łącznie z dachami i za płotami, zmieniłem nawet teksturę plecaka na jaskrawoczerwony. Niestety schowka nie znalazłem, albo jest jakiś myk, albo brakuje mi informacji od jakiegoś stalkera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten karteluch ze spisem, pojawia się dopiero wtedy,  jak od Sidorowicza dostaniemy namiar na tajny teleport w narożniku płotu w wiosce. To koło pierwszego domu z prawej, płot drewniany. Trzeba w tym narożniku się trochę pokręcić i nie przegapić tekstowej informacji, dającej naprowadzenie na niego.

Naprowadzenie od Sidora też można przegapić, bo jest razem z informacją o schowku który znajdziemy patrząc pod nogi.

Czyta kto nie chce się męczyć szukaniem.

Spoiler

Patrzeć pod nogi, ale nie swoje, lecz Sidorowe.

Jest pod blachą, w tym rozwalonym murowanym domu

A tu zrzuty ekranu z kompletem itemów. To ta kartka, po niebieską apteczką.

Spoiler

ss_administrator_09-27-19_16-40-59_(l01_escape).thumb.jpg.1055af5a6f2e9243ed97c314c9d47c3c.jpgss_administrator_09-27-19_16-41-27_(l01_escape).thumb.jpg.bf4063c54c9e6e5a1db7b7fdaf11d15b.jpgss_administrator_09-27-19_16-41-39_(l01_escape).thumb.jpg.17d0510ad4a57cb2238cd395da63aff1.jpgss_administrator_09-27-19_16-42-06_(l01_escape).thumb.jpg.c4e553381e8366a7dce7c63adfb3dfe2.jpgss_administrator_09-27-19_16-42-19_(l01_escape).thumb.jpg.ede4a558ac5b7a9d510bce9884c31012.jpgss_administrator_09-27-19_16-42-35_(l01_escape).thumb.jpg.f7335ae4ee90d6f1ebe6fbb74ba0cf73.jpgss_administrator_09-27-19_16-42-59_(l01_escape).thumb.jpg.a868b477f421a20c1b76d4415782835a.jpgss_administrator_09-27-19_16-43-33_(l01_escape).thumb.jpg.7b12ec0d6a7a66fa3f5ee4bfe25d5ecf.jpg

 

@gawron

Zostawiałem sprzęt w tych niebieskich skrzyniach, nic mi nie zginęło. Zostawiałem też w plecakach po opróżnianych zwyczajnych schowkach, ale o nich łatwo zapomnieć. Ale skrzynie nie zawsze są w korzystnych miejscach, albo jak na Bazie CzN na bagnach wcale ich nie ma, to koniecznym staje się stawianie swoich plecaków, a szczególnie przy NPCach dających zadanie na spec broń. Złomu, artów i części mutków jest sporo, to w takim plecaku przy nim łatwo je zebrać. A przy rozliczaniu zadania nie dostaniemy po mordzie, bo możemy w nim umieścić swój sprzęt robiący nadwagę. Są to jednocześnie NPCe wymieniacze, więc w tych plecakach możemy trzymać rzeczy do wymiany, jak nam ich brakuje do ilości, albo akurat mamy ich w nadmiarze i wymiana nie jest konieczna. Zaletą takiego schowka jest też to, że na mapie go widać na czerwono.

Namiar na ten schowek ze zdjęciem w Dziczy,  daje w barze Psych ( a może Psychol ), lecz dopiero po zakupie zestawu remontowego.

Nie wiem czy korzystasz z tego FAQ na stronie moda.  Ale tam widać tylko pytania, a odpowiedzi trzeba zaznaczać, aby przeczytać. Ja sobie zrobiłem jego kopię u siebie na komputerze i dodatkowo pliki z jego fragmentami na nieśmiertelniki, kartki i części zdjęć. Odpowiedzi są widoczne.

Tak że mogę bez wchodzenia na tamto forum podglądać, gdzie co jest, lub kto daje naprowadzenie.

Jeśli ktoś z tego by chciał skorzystać, daję te pliki.

Całość pytań.

Podpowiedzi.txt 

Wybiórczo.

zCzęści zdjęcia.txt

zKartki.txt

zŻetony.txt

Tam, gdzie przy znajdźce jest litera v, to mój znacznik, że już to znalazłem. Usuńcie i stawiajcie swoje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na Radarze spotkałem takie mutanty - 

ss_jarek_11-15-19_11-41-22_(l10_radar).thumb.jpg.7e583c516824e4261df7669104481ea9.jpg

No i udało mi się zebrać wszystkie żetony -

ss_jarek_11-15-19_16-53-11_(l12_stancia).thumb.jpg.246e3cc96e0f2b45fd459a1cc5df3bd2.jpg

Chyba zawaliłem sprawę ze zdjęciami. Otóż Psycha czy Psychola nie ma w Barze. Był, ale się zmył. Pewnie za długo zwlekałem z tą rozmową, ale nie wiedziałem, że trzeba z nim pogadać po zakupie zestawu remontowego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na Składach koło chaty świra jak skończyłem misję na herę, na polecenie Skriagi polazłem z powrotem do w/w chaty - kwest dot. m.in. Mnicha, to mnie zaatakował stwór jakby obcy z czymś tam mieszany, taki co już był w paru modach (zapomniałem nazwy z innych modów) czarny z "zadyszką" - tutaj nazywa się Chimerowilk.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, kondotier napisał:

@smox Na CEA, w którym BTRze był drugi nieśmiertelnik? A najlepiej opisz oba, to porównam czy są stacjonarne, czy losowe.

@kondotier, raczej nie zmieniają swojego położenia. Pierwszy jest w BTRze na wprost wejścia do Sarkofagu, trochę dalej na drodze. Drugi jest w jednym z wcześniej mijanych BTRów, ale uwaga - jest niewidoczny, trzeba wejść dalej do środka, to się pojawia.

Zobacz tu (od 12 minuty) - https://www.youtube.com/watch?v=2tDBw4f7U4U&list=PLaqm7hHKV00lXOH5SZi8r43RsSlc9vAp6&index=102

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.